Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011

Αγνές χωριατοπούλες ψάχνουν....


Ας τα πιάσουμε από την αρχή τα πράγματα...
Γεννήθηκα σε ένα χωριό.
Ένα ειδυλλιακό χωριό. Το πιό ομορφοτερότερο του κόσμου.
Μίλια και μίλια* μακριά από τον πολιτισμό ήταν το χωριουδάκι μου.

Με τα δασάκια του τριγύρω, τις πηγούλες του, τα ξωτικά του, τις νεράιδες,  τους νεραιδοχτυπημένους του....
Αγέρωχους, όμορφους ανθρώπους που φοβούνταν μονάχα ένα πράγμα. Μη τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι.

Οι γονείς μου είχανε κάμποσους γιους** Κανείς δεν ξέρει πόσους.
....και μια κόρη
Ήμουν εγώ....
Η κόρη η μονάκριβη, η πολυαγαπημένη.
Μέχρι τα 12 μου, ο ήλιος δε με είδε. 
Στα σκοτεινά με  έλουζαν, στ' άφεγγα με  χτένιζαν. Στ' άστρα και στον αυγερινό ήπλεκαν τα μαλλιά μου.
                                   Εδώ δε φαίνονται τα μαλλάκια μου, γιατί μου σφίξανε
                                   αυτό το κωλόπανο τριγύρω από το κεφάλι, 
                                   μπας και σταματήσω να μιλάω

Σχολείο δεν πήγα, γιατί θα μου έπιαναν τον κώλο τ΄αγόρια και αυτό -λέει η μαμά μου- είναι κακό.
Έμαθα όμως πολλά μέσα στο σπίτι μας.
Να μαγειρεύω, να αρμέγω , να αδειάζω τον απόπατο έξω από το σπίτι μας, να ξεγεννώ τις γίδες....
Ουυυ...κι άλλα πολλά.
Και όταν είχα ελεύθερο χρόνο, καθόμουν κάτω από τη λάμπα με τις φίλες μου και ετοίμαζα την προίκα μου.
                                               Το κοπανέλι θέλει υπομονή

Ποτισμένες με τις αρχές της νοικοκυροσύνης λοιπόν, όταν μεγαλώσαμε λίγο, εγώ και φίλες μου πηγαίναμε συχνά πυκνά στο ποτάμι να πλύνουμε τα ρούχα της οικογενειών μας.
Τι γέλια θεέ μου, τι καλαμπούρια...τι παιχνίδια κάναμε.

                                      Εγώ και οι φίλες μου (χωρίς βρακάκια)


Μούσκεμα γινόμασταν από τη χαρά μας. Και μετά βγάζαμε τα βρακάκια μας

...και τα πλέναμε.

Τι σκατά σκεφτήκατε?
χμμ..συνεχίζω
Ναι..είχαμε μείνει εκεί που γινόμασταν μούσκεμα εγώ και φίλες μου.

Μετά πέρασαν τα χρόνια και οι γονείς μας έκαναν τα κουμάντα τους ώστε να μας αποκαταστήσουν.
Διάλεξαν για μένα το πιό καλό παλικάρι του διπλανού χωριού.
Αψηλός, λεβέντης, κουβαλητής άντρας.
Και με πάντρεψαν.
Για να ζήσω εγώ καλά και οι δικοί μου καλύτερα.
Γιατί με το βάρος μου σε φλουριά, αγόρασαν πέντε γίδες και τώρα πίνουν κάθε πρωί φρέσκο γάλα στην υγειά μου.

Το πρώτο βράδυ με τον άντρα μου  ήταν ακριβώς όπως μου το είχε περιγράψει η μαμά μου.
Αχ, πόσο αγαπώ την οικογένειά μου.

                                                       Ον μάι χάνιμουν

Κάναμε πολλά παιδιά και μία κόρη.
Πολλά παιδιά....πολλά..μωρέ.
Οκ..το παραδέχομαι. Ούτε εγώ ξέρω να μετράω.
Μέχρι το 7 ξέρω μόνο, γιατί τόσες είναι οι γίδες μας. Αν πάρουμε κι άλλες θα μάθω και άλλα γράμματα.
Ουφφφ πιά.

Αυτή είναι η ζωή μου.
Η μαμά μου επίσης, μου είπε ότι είμαι πολύ ευτυχισμένη και θα ζήσω εγώ καλά και κάποιοι άλλοι καλύτερα?
Πφφφ...σιγά



* το "μίλια" κάνει πιό εξωτικό από τα "χιλιόμετρα", οπότε αυτή τη μονάδα μέτρησης θα χρησιμοποιούμε από τούδε και στο εξής.
** Ήταν αγράμματοι άνθρωποι. Τι να κάνουμε τώρα?



Απορία: 
Αφού δεν έγιναν έτσι τα πράγματα....
Γιατί φερόμαστε σαν αθώες χωριατοπούλες που κατέβηκαν από το Ντάουν ΓκουρουνοRachoula Βίλατζ και τρώμε στη μάπα ότι μαλακία μας σερβίρει ο καθένας? 
Πόσο θύματα μπορούμε να είμαστε?
ΕΕΕΕΕΕΕΕ? 
Γαμώ το ΙQ μου, γαμώ...

35 σχόλια:

Mairaki είπε...

έλα ντε...κι ενω κάθε φορά λες οτι είναι η τελευταία...την επόμενη την πατάς με τον ίδιο τρόπο....βρε μπας και είμαστε....????
την καλημέρα μου!!!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Ναι αλλά κάποια στιγμή πάμε στη μεγάλη πόλη, βάζουμε μυαλό και από αθώες χωριατοπούλες γινόμαστε σουπερ ντουπερ γιάπισες με μαργαριταρένιο κολιέ. Πάω να βάλω το ταγεράκι μου!

Καλημέρα μικρό!

nefelokokkugia είπε...

@ Μairaki
Βρε..είμαστε. Είμαστε αθώες χωριατοπούλες.
Αλλά που θα πάει...
"Ξύπνησαν οι σκλάβοι Αντωνάκη μου" που έλεγε και η κυρία Κοκοβίκου.

@Γαμάει και Δέρνει
Εσύ Γ&Δ να μην βάλεις ταγεράκι.
Να το βγάλεις είπαμε.
Αν στο σκίσει...ακόμα καλύτερα

Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου όμορφες.

Mairaki είπε...

έτσι....βέβαια οι Αντωνάκηδες σηκώνουν και αυτοί μπαιράκι και μας εκδικούνται με άλλους τρόπους....όμως που θα πάει..(που λες κι εσύ) θα αποκατασταθούν οι ισσοροπίες...θέλω να πιστεύω...ελπίζω....!!!!

nefelokokkugia είπε...

Να ελπίζεις και να χαμογελάς.
Είναι μεγάλη δύναμη το χαμόγελο.

Evil Chef είπε...

Ξέρω οτι σε μια "γυναικεία" ανάρτηση το σχόλιο ενος ανδρα μάλλον δεν είναι αναμενόμενο.
Πιθανότατα γιατί κάποιοι/ες λησμονούν ότι όλοι είμαστε άνθρωποι με τις ίδιες οργανικές λειτουργίες και μόνη διαφορά κάποιες "βιολογικές" λειτουργίες.

Σε πληροφορώ φίλτατη Νεφελοκοκκυγια ότι οι χωριατοπούλες δεν είναι καθόλου αθωες -θέλουν να τις περνάμε για αθώες!
Αυτό που περιγράφεις είναι μια εικόνα κάποιων κοριτσιών σε άλλους πολιτισμούς ξένους απο το δικό μας.
Εδώ θα τολμήσω να πω ότι η ταιριαστή παρομοίωση είναι της κοπέλας που περιμένει τον νεο του παραμυθιού στο λευκό άλογο ,μόνο που ο νεος όταν φτάνει έρχεται καβάλα σε γαιδούρι και σε πολύ λίγο καιρο η νεα της υπόθεσης απορεί ποιος εκ των δυο που έχει μπρος τα μάτια της είναι πιο ζώο-το τετράποδο ή το δίποδο;
Ως εκ τούτου πιστεύω η συναστροφή με μια original χωριατοπούλα και την φύση θα ήταν επωφελής γιατί θα επαιρνες σημαντικές πληροφορίες για το ζωικό βασίλειο που θα σε βοηθούσαν στις συναστροφές σου.
Όσο για τους σκλάβους απο όσο γνωρίζω στην χώρα μας εκ τους Συντάγματος απογορεύεται η δουλεία -τώρα αν θέλει κανείς να υποδύεται τον σκλάβο κάποιου ,εκεί ο νομοθέτης δεν επεμβαίνει...

nefelokokkugia είπε...

Αγαπημένε μου μάγειρα,
Καταρχάς , όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα. Και βεβαίως και τ΄αντρικά.
Η ανάρτησή μου σε καμιά περίπτωση δεν είχε σκοπό να θίξει τους μεγαλωμένους σε χωριά, αναγνώστες μου. Όταν μιλούσα για χωριό, δεν εννοούσα την ελληνική ύπαιθρο…μάλλον κάποιο χωριό στο Κατμαντού θα ταίριαζε περισσότερο στην περιγραφή.
Έχω ζήσει, λόγω δουλειάς, σε χωριό για πάνω από μια δεκαετία. Και το λάτρεψα. Πίστεψε με, δε είδα πουθενά καμιά χωριατοπούλα, όπως την περιγράφω εδώ. Ακόμα και στο πιό απομονωμένο χωριό της Ελλάδας, το 2011, δεν πουλάνε τις νύφες για γίδες.
Ήμαρτον. Τον εαυτό μου ειρωνευόμουν μ΄αυτή την ανάρτηση και κανέναν άλλο. Τις μαλακίες που έχω κάνει και εγώ και κάποιες φίλες, οι οποίες δεν δικαιολογούνται εν έτη 2011.
Αυτάαα
Φιλιά και καλημέρες.

ΥΓ. Τη σκλάβα, ναι, την έκανα με τη θέληση μου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο άλλος δεν έχει ευθύνη. "Καλοπερασάκηδες" τους λένε στο δικό μου χωριό.

nefelokokkugia είπε...

Ψιτ...μάγειρα.
Άσχετο.
Την παστουρμαδόπιτα την έφτιαξες ή μόνο μου συγχίζεσαι μεσημεριάτικα?

Ferdinand+Miranda είπε...

xaxaxa, polu wraio post, efantasto! egw sunithws muksoklaigomai** epeidi kai oi files mou kai gw exoume ta idia mallon den einai tuxaio kai i oles kati kanoume polu lathos -de nomizw na einai romantismos, les na ftaine oi tainies pou vlepoume?? isws, tolmw na pw, na einai enas rolos pou kapws mas vgainei fusika, to gamidi to DNA, o opoios de leitourgei, opws les, to 2011..

AnD είπε...

Πολύ ωραία μου ακούγεται να είμαι όλη μέρα στη φύση με τις κατσικούδες και τα απογεύματα με τις φίλες να ξεβρακωνόμαστε στο ποτάμι αντί να τρέχω τράπεζα-γραφείο-πελάτες-σούπερ μάρκετ-μαγειρεμα-αποτρίχωση-νύχια-ύπνο.
Αρκεί να είχα δίπλα μια ζεστή πατάτα για να μην ακούγομαι όταν μου τις βρέχει ο σύζυγος στη γειτονιά!
χιχιχιχι

Τι τα θες Νεφέλο, κάθε ένας με το μυαλό του πορεύεται.

Σε φιλώ!

Αμερικλάνος είπε...

Δεν ξέρω τι λες εσύ, εγώ πάντως τη γυναίκα μου τέτοια τηνε θέλω. Είμαι άλλωστε το πιο καλό παληκάρι του διπλανού χωριού!
αααααααχχαχαχααχαχαχαχαχαχ

Evil Chef είπε...

Παστουρμαδοπιτα φτιάχτηκε κανονικά και με το νόμο και εχει προγραμματιστει και το part 2.

Τελικά ο παντοδύναμος όλα εν σοφία εποιήσεν-βλέπω κάτι νούμερα- ανδράκια της συμφορας στην δουλειά και απορώ που βρίσκουν και τα κάνουν ...Πλεον δεν θα ξαναπορήσω!

Υ.Γ .Μεγάλος καημός -αν αυριο κάνω μια κόρη μην μου βγει έτσι υποχωρητική (αν και δε το κόβω με τη μάνα που θα 'χει και την γιαγιά εδω κοντά,αλλά ποτέ δεν ξέρεις).
Είναι κάτι που με εξοργίζει η εκμετάλευση του άλλου -ακόμα κι αν γίνεται με την συμφωνη γνώμη του ενος μέρους.

nefelokokkugia είπε...

@Ferdinand
Ευχαριστώ καλό μου. Αν πιάσουμε να δούμε ποια είναι πιο κλαψιάρα…άσε. Δε με πιάνεις. Δεν είναι θέμα DNA, μαλακία στον εγκέφαλο είναι, αλλά…

@ΑnD
Τι ανάγκη έχεις εσύ? Στην ποδιά σου ο koulpa, σφάζει τ΄άλλα παλικάρια. Φιλιάααα

@Aμερικλάνος
Στείλε βιογραφικό και πρόσφατη φωτογραφία.
Βρήκες νύφη.
Άντε. Να προλάβω να πάρω το καράβι για το Αμέρικα

@Μάγειρα
Αχ βρε Μάγειρα. Όχι μόνο βρίσκουν, βγαίνουν κι από πάνω όταν το "θύμα" σηκώσει κεφάλι. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
Να σου στείλω και μια συνταγή για μωσαικό με χαλβά και ξερά φρούτα που έκανα σήμερα?
Κόλασηηηηη

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Mου μοιρίζει γυναικεία εξέγερση εδώ μέσα, αλά Αριστοφάνη!
Για να οργανωνόμαστε οι άντρες...

nefelokokkugia είπε...

Εξέγερση? Ποτέ.
Εμείς είμαστε ανατολίτισσες καλέ μου. Ζούμε για να σας έχουμε ευτυχισμένους.
Θύματα, δε θέλουμε να είμαστε.
Καλώς ήρθες. Φιλιά

Hitori Tana είπε...

Με τη γκαντεμιά που με δέρνει και σ αυτό το χωριό να ζούσα, θα ήμουν η μόνη χωρίς γίδα και πάλι θα ξέμενα να ξεπλένω τα προικιά των άλλων στο ποτάμι.

mergreta είπε...

και αναρωτιόμουν όση ώρα διάβαζα "τι θέλει να πει τω ποιητή;" (ποιήτρια) με την βουκολική ανάρτηση;

μάλλον η Αστέρω δεν πέρασε καλά με τον Θύμιο...

nefelokokkugia είπε...

@hitori tana
Αν είναι να σου φάει τη μία και μοναδική γίδα ο άντρας ο λεβέντης...τότε μείνε hitori tana. Καλύτερα είσαι, πιστεψέ με
@ mergreta
χαχαχ Τελικά κατάλαβες. Δεν πέρασε καλά η Αστέρω και πότε πότε τα θυμάται και φρικάρει. Τότε είναι που πέφτουν αυτές οι αλλοπρόσαλες αναρτήσεις.
Τι έχεις κάνει στο blog σου και δεν μπορώ να σχολιάσω?

Ex Estrella είπε...

IQ ραδικιού λέμε τώρα. Γιατί ήμαστε ρονμαντίκ ηλίθιες...

IonnKorr είπε...

Μία ερώτηση μόνον.

"H Νεφελοκοκκυγία είναι αρρώστια??"

mahler76 είπε...

ξυπνάτε χωρικές. Στα άρματα και στα στρινγκ!!!

nefelokokkugia είπε...

@IonnKorr
...και πολύ μεταδοτική, μάλιστα.χαχα Περιφέρεται σπό blog σε blog.
Όσο για τα συμπτώματα...τρεις λαλούν και δυό χορεύουν. Όπως και οι διαθέσεις της ιδιοκτήτριας.
Το χαμόγελο, η μόνη θεραπεία.
Καλώς ήρθες έτσι κι αλλιώς.

@Mahler
...εμπρός της γης οι κολασμένοι
...ειδικά αν είναι να κολαστούμε με παρέα, ακόμα καλύτερα.
Αχχχ

iliokamenos είπε...

βρε αν ανοίγεις φύλο η γυναίκα, τι τα θες τα άλλα, που λέει ο λόγος

πάντως δεν ξέρω αν είναι τυχαίο αλλά ο παππούς μου στο ποτάμι την μπάνισε τη γιαγιά..

nefelokokkugia είπε...

@iliokamenos
Aνοίγω...ανοίγω και κάνω κάτι πίτες...
Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ποτάμι δεν έχω εδώ κοντά, γμτ

γνωστος αγνωστος είπε...

μονο σε μενα δεν μου καθονται οι χωριατοπουλες γαμοτο!!!!

nefelokokkugia είπε...

@ γναγ
Τι έγινε? Έχασες τη φόρμα σου?
Μήπως επειδή νηστεύουν βρε?
Πόσες θες? Να κανονίσω να σου στείλω μερικές φίλες?

Constantine είπε...

εεμ στα ελεγα εγω οτι επρεπε να ειχες κανει μπλογκ απο την αρχη! αφου το χεις ρεεε! αντε καλο μας μηνα..

nefelokokkugia είπε...

Χαίρομαι που σ΄άρεσε. Καλό μήνα και φιλιά μικρέ.

nefelokokkugia είπε...

@Ex Estrella
Σιγά μην έχει τόσο χαμηλό IQ το ραδίκι. Μύθος είναι. Αν είχε δεν θα μοσχοπουλούσε έτσι.
Αυτό ξέρει να πασάρεται σωστά. Εμείς?

Emperor είπε...

Είμαι σοβαρός και νυσταγμένος και δεν θα σχολιάσω. Καληνύχτα...

nefelokokkugia είπε...

Γιατί λατρεμένε μου Αυτοκράτορα?

Coula είπε...

Έγραψες...
αλλά θα συμφωνησω λιγο και με τον καθαρματενιο μαγειρα!
Οχι λιγο αλλά πολυ! Παρα πολυ!

nefelokokkugia είπε...

χαχα Ακόμα εδώ? Τις αυπνίες μας μέσα...
Αν εννοείς ότι βρίσκουν και τα κάνουν κάποιοι, και εγώ συμφωνώ με τον μάγειρα, αλλά...

provato είπε...

ένα έχω να πω: γιου γκο γκέρλ! γιου γκο γκέρλ ηντήντ! :-)

nefelokokkugia είπε...

@Ντίαρ σιπ,
Γιόρ γουόρντς αρ σο πρέσιους του μι. Αϊ φιλ σο σαϊ νάου. Τενκ γιου, τενκ γιου