Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

Βασίλη, σε θέλω. Πρέπει να μιλήσουμε. Ακούς Βασίληηηη*?


 
Αγαπητέ φίλε, Βασίληηηηη*,

Μπορώ να σου μιλάω στον ενικό, έτσι?
Σε λίγο θα είμαι και εγώ μια λεβέντισσα πίσω από της φυλακής τα κάγκελα, οπότε θα έχουμε πολλά κοινά.
Σου γράφω αυτό το γράμμα για να σου πω, ότι:

Δεν την παλεύω Βασίληηηη*.

Είσαι η μόνη μου ελπίδα.
Οι τράπεζες μου ζητάνε λεφτά, τα φροντιστήρια των παιδιών μου ζητάνε λεφτά, τα παιδιά μου, μου ζητάνε χαρτζiλίκι (εκτός του ότι τρώνε το καταπέτασμα), ο σπιτονοικοκύρης μου ζητάει λεφτά. Δε του φτάνει το ενοίκιο, θέλει και λεφτά για το πετρέλαιο, για το νερό, για το λίπασμα στις πλαστικές γλάστρες της γυναίκας του στις σκάλες, για...για ...για....
....τι να κάνω η δόλια μάνα?
Θα περίμενα να μου δώσει ο Γιωργάκης. Μου το είπε. Λεφτά υπάρχουν. Απλά κάπου τα έβαλε και μέχρι να τα βρει του δίνω και εγώ ότι έχω και δεν έχω για να τον διευκολύνω.
Κάνει ότι μπορεί όμως. Έχεις δει τι ύφος έχει όταν μιλάει? (κοντεύει να μου πάρει τον τίτλο της απόλυτης κλαψομούνας).
Τον λυπάμαι μωρέεεεε

Τέλος πάντων, ξέφυγα πάλι...αποσυντονίστηκα. Τι έλεγα? Ααα ναι..
.
Βασίληηηηηη*,  άκουσα ότι είσαι καλός και πονετικός.
Σε παρακαλώ λοιπόν.
Άσε έξω από την πόρτα μου το κατιτίς. Κατά προτίμηση σε μικρά χαρτονομίσματα (μη μας καταλάβουν, ξέρεις εσύ)
Εεεε, τι λες καλέ μου (Άγιε) Βασίληηηηη*?
Πλιζζζζ, πρίτι πλιζζζζζ
Και εγώ θα σου φτιάχνω παστουρμαδόπιτες αν τυχόν σε ξαναμπουζουριάσουν.
Εξάλλου, πόσο καιρό θα κάτσεις μέσα?
Άντε και σε απόδραση με διαστημόπλοιο.



I love greek prison break!!!!

Πρωινά φιλιά και καλημέρες,
Η φίλη σου, Νεφελοκοκκυγία


*χρησιμοποιείστε την προφορά της Ελίζας Καλίτση για να πιάσετε το συναίσθημα.

12 σχόλια:

Hitori Tana είπε...

χαχαχαχαχα! Να σαι καλα. Δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω με το ποστ. Πάντως με έκανες και γέλασα!

ΜaRioNaSTRo είπε...

an eixa liga frgka tha sta edina re, me sygkinises.... Xaxa sorry gia ta greeklish.... Eimai sigouri oti o basilis tha se prosegkysei... Mesw twn syntrofwn, toulaxiston... Na perimeneis paketaki me lefta sto xali tis ekswportas. Exw akousei oti einai large tipos. Filakiaaaa

nefelokokkugia είπε...

@Hitori Tana
Όυτε εγώ δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω με την κατάστασή μου. Χαίρομαι πάντως που γέλασες. Έτσι κι αλλιώς με τη μιζέρια δεν κερδίζουμε τπτ.
@Marionastro
Τι έγινε κούκλα? Εντάξει το laptop? Όταν μου στείλει το πακετάκι ο Βασίλης, θα σου κάνω ένα καινούργιο δώρο. Έτσι, μόνο και μόνο για την κατανόηση. Φιλιάαα

AnD είπε...

Άσε μη μου τα θυμίζεις..
Μου ήρθε χτες το μπουγιουρντί του φυσικού αερίου.
Ένα άτομο που ζει μισή μέρα σε ένα σπίτι 30 μ2, σε ένα δίμηνο ξόδεψε 210 ευρώ σε θέρμανση ατομική!
Δεν το καταλαβαίνω...
Θέλει γέρα μυαλά για τέτοια μαθηματικά.
Πότε θα σκάσω από τους λογαριασμούς και την ακρίβεια;

Καλημέρα!

Heliotypon είπε...

Μια και νοιώθεις της φυλακής τα σίδερα να πλησιάζουν προς εσένα (όλοι είμαστε υποψήφιοι ...λεβέντες), καλλίτερα να του ζητήσεις να φροντίσει, όπως εκείνος ξέρει, να οργανώσει την απόδραση... :-) Ε, ο καθένας στην ειδικότητά του.

Άθεος είπε...

Από τη μια κλαψομούνα κι από την άλλη λυπισιάρα…
Διάλεξε επιτέλους, όχι και τα δυο!
…γιατί έτσι αν πάμε όλοι, πάλι τους ίδιους θα ψηφίσουμε!
Αλλαγή δεν θέλουμε;!

mergreta είπε...

χα,χα! φοβερή ανάρτηση
και σωστό timing!
διάβαζα πως ο Βασίλης ειναι στην Αθήνα.
που και που τσέκαρε την εξώπορτα!

nefelokokkugia είπε...

@AnD
Δε σε φοβάμαι εσένα. Θα βρεις ένα καλό και άξιο παλικάρι να αναλάβει τα οικογενειακά βάρη (βλέπε koulpa ίσως?) Πλάκα -πλάκα, αλλά νόμιζα ότι το φυσικό αέριο ήταν πάμφθηνο. Τόσα δίνω εγώ σε πενταπλάσιο σπίτι για πετρέλαιο.
@Heliotypon
Και εσείς υποψήφιος? Να ζητήσουμε διπλανά κελιά στην πτέρυγα των bloggers. Και από εκεί κανονίζουμε και τα της εξόδου μας με τον Βασίλη. Ξέρει αυτός.
@Aθεος
Αυτό με την "Αλλαγή" με τσάκισε. Να δεις που κάπου το έχω ξανακούσει...που το ΄χω ξανακούσει?
@mergreta
Καλώς ήρθες mergreta.
Δεν ξέρεις δηλαδή που ακριβώς είναι ο Βασίληηης? Αν τον δεις πες του ν΄αφησει σχόλιο εδώ. Δεν είμαι Αθήνα γαμώτοοο

nefelokokkugia είπε...

@mergreta Εξακολουθώ να μη μπορώ να αφήσω σχόλια παρότι έκανες αναδημοσίευση. Κοίτα τις ρυθμίσεις σου

γνωστος αγνωστος είπε...

Ωπα! Σε ταισε και σένα ο Βασιλης;;;
Πρόσεχε γιατί θα σε κλείσουν για συνέργια και θα κολησουν και μια τρομοκρατία απο δίπλα γιατί είναι της μόδας
μετα έχει φυλακή που σημάνει όχι ΔΕΗ όχι ΟΤΕ όχι νοίκι όχι κοινόχρηστα όχι...άντρα (αυτο το βολευεις με γύρισμα .....μπιφτεκιων)

nefelokokkugia είπε...

Ακόμα τον περιμένω τον Βασίλη...ουφ.
Αλλά ξέρω ότι δε θα μ΄αφήσει μέσα για πολύ. Έχεις ξαναδει απόδραση με roller skate?
Πως τα γυρίζουν τα μπιφτέκια? Μπορείς να είσαι παρών να δίνεις οδηγίες? χαχα

γνωστος αγνωστος είπε...

στις υπηρεσιες σου....

χαχα!