Σάββατο, 2 Απριλίου 2011

Εσύ το παίζεις συστηματικά, έτσι δεν είναι?

 Οκ...έχω κλείσει ως blogger. 
Με κάλεσε ο Αμερικλάνος να παίξω παιχνίδι. 
Γιούπιιιιιι. 
Το πρώτο μου παιχνίδι. 
Νιώθω ήδη πολύ σημαντική blogger. 
Μπορώ να επηρεάζω τον κόσμο με τις ιδεές μου, να τον αλλάξω αν θέλω ίσως... 
Θα με καλούν σε σύνεδρια, όπου άλλοι, νέοι bloggers θα με κοιτάνε να μιλάω για την τέχνη του blogging. Μ΄ανοιχτό στόμα και το μάτι τσίτα από το δέος, εννοείται.
Νόμπελ blogging πότε δίνουν είπαμε? Να ράψω κάνα τσιτάκι τσι προκοπής. Μην εμφανιστώ με τα παλιά. 
Με την μπουρδολογία δεν θα κερδίσω το Νόμπελ, οπότε πάρτα ωρέ Αμερικλάνε, που θα με χαρακτήριζες και αγενή αν δεν απαντούσα. 
Πφφφφ

1. Τι νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις, αλλά τελικά δεν μπορείς.
Τιιιι?  Υπάρχει κάτι που δεν μπορώ να το κάνω? 
Μη το πείτε στα παιδιά μου...
Όλα τα μπορεί η μανούλα.

2. Ποια λέξη δυσκολεύεσαι να προφέρεις
Νεφελοκοκκυγία

3. Αγαπημένο cartoon 
Λατρεύω όλα τα κινούμενα σχέδια. 
Αλλα όσο μεγαλώνω μου θυμίζω όλο και πιό πολύ τη Dory. 
 

4. Πες δύο προτερήματα και δύο μειονεκτήματα
    Προτερήματα
χμμφφφ...
μμμμμμ...
....ναι...χμ...κι από αυτό
   Μειονεκτήματα
1. Κλαψομούνα
2. Αφηρημένη

5. Ποιο είναι πιο σημαντικό;  αγάπη, φήμη, δύναμη, ή  λεφτά?
Φήμη... δύναμη, τις αγοράζεις με τα λεφτά.
Καμιά φορά όμως....και την αγάπη...χμμμ...μπερδεύτηκα.

6. Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;

Μεσαίωνας. Σταυροφορίες. Πριγκίπισσα....όχι...όχι πολεμιστής θα ήμουν. Να γυρίζω τον κόσμο.

7. Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;
...αν μπορείς να με βοηθήσεις να θυμηθώ τι μαγείρεψα χτες...ίσως φτάσουμε και στο τι έκανα πέρυσι

8. Έχεις επαναλαμβανόμενα όνειρα ;
Κοιμάμαι σαν τούβλο. 
Μόνο αν αφορούν σεξ τα θυμάμαι. 
Αν τυχόν δω τον πρώην μου, τα ξεχνάω πριν ξυπνήσω. Μηχανισμός αυτοπροστασίας.

10. Ποιο είναι το ζώδιο σου;
Αιγόκερως

11. Πως κοιμάσαι;
Είπαμε ...κοιμάμαι σαν τούβλο. Τα τσιγάρα, οι καφέδες και τα ξενύχτια στο pc δε βοηθάνε την κατάστασή μου.
Απ΄όσο θυμάμαι πάντως πριν αποκοιμηθώ,  ξαπλώνω πάντα  μπρούμυτα . Το ένα πόδι ακουμπάει πάνω στη γάμπα του άλλου και  το ένα χέρι είναι κάτω από το κεφάλι.
Μετά...τούβλο.

12. Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire ;
Η Εθνική, η Πειραιώς, η Κύπρου κ.α




Η ερώτηση ν. 9 που είναι ρε Αμερικλάνε? Μια σωστή δουλειά δεν μπορείτε να κάνετε εκεί  εις τας Αμέρικας?

Επειδή εγώ είμαι κιουρία και όχι αμερικλανάκι, δεν θα διαλέξω ποιοί θα παίξουν (η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούσα ν΄αποφασίσω). 
Οπότε...
Θα ήταν μεγάλη χαρά να παίξετε όσοι τύχει και περάσετε από την Νεφελοκοκκυγία μου. 

Ημιπρωινά φιλιά και καλημέρες

60 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε...

Α για να σου πω, φυσική μπλε τσιπούρα αλανιάρα, εγώ κόπι πέιστ έκανα ο χριστιανός! Τα παράπονά σου στον mahler!
Καλημέρα!

Gaurakos είπε...

Νιώθω ήδη πολύ σημαντική blogger και για όσα λές παρακάτω.

Έχεις ακόμα καρβέλια να φας για να γίνουν πραγμάτικότητα. Άντε με το κηδεμόνα σου και αυτό για μια φορά και μόνο σε κοσμικά γεγονότα.

Καλησπέρα σας. Καλώς σας βρήκα. Χάρηκα, gaurakos. Χέστηκες, το ξέρω.

Coula είπε...

@gaurakos
αχαχαχα
Χεστηκες, το ξερω!!! Εγραψες!!! χαχαχαχαχα

Evil Chef είπε...

Τα βαμπίρ που κολλάνε με όλα τα υπόλοιπα;;;;;

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλανάκι
... και ναι, είμαι φυσική μπλουεε

@Gaurakos
Δεν πιστεύω ότι δεν κατάλαβες ότι το έγραψα ειρωνικά. Και φυσικά ειρωνεύομαι εμένα.
Καλησπέρα σας. Καλώς μας ήρθατε. και εγώ χάρηκα. Με τιμά η παρουσία σας.
Δυστυχώς δεν έχω τώρα. Να σας ενημερώσω με την πρώτη ευκαιρία?

@Coula
Καλησπέρα Coula :)))

@evil chef
Με μπέρδεψε η ερώτηση σου.
Αν εννοείς γιατί χρησιμοποίησα αυτές, ως αγαπημένα βαμπίρ, είναι επειδή αυτές μου πίνουν το αίμα.
Καλησπέρα

γνωστος αγνωστος είπε...

και εγω το παιζω συστηματικα...αλλα με πιο καυτες ερωτησεις...
σας παρακαλω ανεβαστε level....

nefelokokkugia είπε...

Ρε εσύ γναγ, μια μέρα που θα ΄χω κέφια θα φτιάξω ένα μόνο για σένα. Κανόνισε να σε πιάσουν οι ντροπές και να μην απαντήσεις...

Gaurakos είπε...

Aααα έτσι πες μου, ό,τι έκανες πλάκα. Και εγώ που νόμιζα πως σοβαρολογούσες.

Τα θέλει ο κώλος σου γναγν, να σου φτιάξω μερικές ερωτήσεις, να δω αν απαντήσεις...

Heliotypon είπε...

Ε, τώρα, νισάφι πια μ' αυτά τα αθώα παιχνίδια του νηπιαγωγίου! Θα βγάλω κανένα τολμηρό, να βγάζει μάτι (έως βρακί) και θα σας καλέσω να παίξετε κι εκεί να σας δω πόσ' απίδια πιάνει ο σάκκος, μπεμπέκες μου!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Για προσπάθησε να προφέρεις τη λέξη... Ναβουχοδονόσορας.

nefelokokkugia είπε...

@Heliotypon.
Μέσα. Φτιάξτο να δούμε ποιός θα έχει το θάρρος ν΄απαντήσει.

@Ασκαρδαμυκτί
κ. Ασκαρδαμυκτία μου, μου βάζετε δύσκολα. Να βάψω πρώτα την ξανθιά ρίζα που άρχισε να βγαίνει και μετά θα μάθω να προφέρω και το Ναφουχο...Ναβουφο....
Αυτό, τέλος πάντων...

Καλημέρες και φιλιά σε όλους

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πες και το... Οργυγετόρυγας!

nefelokokkugia είπε...

αχ...μου βάζεις δύσκολα.
Είπαμε, κατά βάθος είμαι φυσική μπλουεεεέ
Τι σημαίνει αυτό αλήθεια? (καταραμένοι τριτοδεσμίτες)

Dr. Aparadektos είπε...

τελικά βλέπω πως την πάτησες κι΄ εσύ με τον αμερακλάνο

εμένα με έπεισε επειδή ειπε κάτι για αγένεια

πάντως θα προτιμούσα ένα ποιο χαρντ κορ ερωτηματολόγιο ιφ γιου νόου γουατ αι μιν...
(έτσι θα μπορούσα να πω περισσότερα ψέματα)

nefelokokkugia είπε...

Το έθεσαν κι άλλοι αυτό το αίτημα για το χαρντ κορ ερωτηματολόγιο. Ας κάτσει κάποιος να το συντάξει γιατί εγώ είμαι γνωστό τεμπελόσκυλο.

...και μένα μ΄αυτά περί αγένειας μ΄επεισε.

ασωτος γιος είπε...

χαχα γελασα πολυ
μαρεσει το μπλογκ σου το ξερεις?

nefelokokkugia είπε...

Χαίρομαι*. Ειλικρινά χαίρομαι.
Φιλιάααα

*κατεβασμένο βλέμμα και ελαφρώς κόκκινα μάγουλα.

Ephemeron είπε...

Βρε μηπως γνωριζομαστε;
Μηπως ειμαστε απο την ιδια αποθηκη οικοδομικων υλικων;;;
Γιατι κι εγω σαν τουβλο πεφτω!
Καλη εβδομαδα!

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα αδελφέ μουυυ
Καλή εβδομάδα να ΄χουμε

koulpa είπε...

xaxaχα πέταξα κι εγώ σα πουλάκι προς τα δω.. (σα μπούφος για την ακρίβια).. :):)
χαχαχαχαχα λάθος διάβαζα ονομά σου.. νεφελοκούγια.. και με ενοχλούσε.. γιατί δν αντέχω έναν κουγια.. πόσο μάλον ένα νεφέλωμα από αυτούς.. :):)
χαχαχα κι εγώ στον ύπνο θα σταθώ.. έχουμε την ίδια στάση ύπνου.. και την ίδια στάση απέναντί του.. κι εγώ τούβλο.. άντε τσιμεντόλιθος.. μια και δεν έχουμε συγκρίσιμα μεγέθη.. κι έχω θυμηθεί 6-7 όνειρα σε όλη μου το ζωή.. απο μωρό δε μπούσα να κοιμηθώ πάνω από 4 ώρες τη μέρα.. :):)
καλημέρα και καλή εβδομάδα κι από εδώ :):)

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα
Βρε αθεόφοβε, στο σχολείο την ώρα των αρχαίων, εσύ έπαιρνες μάτι τα γκομενάκια στο προαύλιο που έκαναν γυμναστική? Γι΄αυτο δεν σου έλεγε τίποτα το Νεφελοκοκκυγία? Ουφφφ Πάρε μάτι το παρακάτω link.
http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%9D%CE%B5%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BA%CE%BA%CF%85%CE%B3%CE%AF%CE%B1

ΥΓ Εννοείται πως και εγώ δεν έχω κοιμηθεί ποτέ πάνω απο 4-5 ώρες. Αδελφέ μουυυ (πολλά αδέλφια ανακαλύπτω εδώ και πρέπει να κάνω μια κουβεντούλα με τον πατέρα μου)

Elsa Maxwell είπε...

Περιμένετε απάντηση στην ερώτηση του τίτλου?
όχι λέω... διότι...
εσείς πηδάτε συστηματικά το 9 εδώ μέσα ως φαίνεται, εγώ θα σας αποκαλύψω τι παίζω?

κι έπειτα... γιατί εγώ σας βλέπω deep purple κι εσείς βλέ?

αααα, δεν θα συνεννοηθούμε θαρρώ!

nefelokokkugia είπε...

Εγώ καλέ κυρά- Μaxwell έτσι το πήρα από τον Αμερικλάνο, που το πήρε έτσι από τον Mahler που το πήρε από την Γιαδικιάρογλου...
Δεν το πήδηξα εγώ, σας λέω.

nefelokokkugia είπε...

..και μάλλον ζηλεύετε που είμαι φυσική μπλουέεεε. χιχιχι

Elsa Maxwell είπε...

αααα, αυτή πταίει!
ωραία, τότε μπορώ να σας αποκαλύψω, ότι το παίζω κι εγώ, συστηματικά, γιατί τόπαιζε η νουνά της μικρής εξαδέλφης της Μαριτσας και ζήλεπσα.

βλε? επιμενετε?
θα βάλω τους deep να τραγουδήσουν, μα το purpl μου μέσα!

koulpa είπε...

xaxaxaxa αδελφή μου.. μή βρεθούμε στο έχεις πακέτο μπουκέτο παρκετο πως το λένε.. :):)
χαχαχαχα έψαχνα να βρώ τον αθεόφοβο.. υπάρχει μπλόγκερ με αυτό το όνομα.. δε ξέρω αν είναι αδελφός μας.. :):)
καλά με έστειλες και διάβασα σε προηγούμενο.. αλλά δεν ύπάρχει λένε δεύτερη ευκαιρία για πρώτη εντύπωση.. μου κόλησε έτσι.. :):)
ε πρέπει να ομολογήσεις ότι για τα αγοράκια είναι απειρως πιό ενδιαφέροντα τα κοριτσάκια από τα αρχαία.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

nefelokokkugia είπε...

@Εlsa Maxwell
To παραδέχεστε λοιπόν. Πάει σόι το βασίλειο....

@koulpa. Tώρα έμαθες τι είναι η Νεφελοκοκκυγία? Κάποια μέρα την επόμενη εβδομάδα θα έχει απροειδοποίητο τεστ. Κανόνισε.

dsquared είπε...

Για να σε βοηθησω να ξεμπερδευτεις με την ερωτηση 5.
Αγαπη ειναι το πιο σημαντικο, διοτι με αυτην μπορεις να αποχτισεις τα παντα!


din

nefelokokkugia είπε...

Θεωρητικά ναι, αλλά περνάω φάση άρνησης τώρα...
Μη με ταράζετε.
Καλημέρεςςςς

ria είπε...

το πόσο μου άρεσαν τα προτερήματά σου, δε λέγεται!

nefelokokkugia είπε...

Όλο προτερήματα είμαι η ρουφιάνα, το ξέρω...

Αntidrasex είπε...

Καλημέρα, σε ανακάλυψα μέσω του "ρουφιάνου" του μπλογκ.
Αφού μπήκες και στα μπλογκοπαίχνιδα, όλα καλά πάνε!
Βουρ!

nefelokokkugia είπε...

Καλώς ήρθες. Ελπίζω να βρεις κάτι ενδιαφέρον να μείνεις. Θέλει αντοχή η ψυχασθένειά μου βέβαια, αλλά δε σε φοβάμαι. Διάβασα το blog σου και είδα ότι είσαι χειρότερος από μένα. Είδες την επίσκεψή μου...έχεις το ρουφιάνο σου...
Φιλιά και καλημέρες

mahler76 είπε...

τα παράπονά σου για την ερώτηση 9 στην Siren Girl από την οποία τα έκανα copy paste. Λάτρεψα την απάντησή σου στα αγαπημένα σου βαμπίρ χαχαχαχαχαχα

nefelokokkugia είπε...

Την αλήθεια έγραψα αγαπητέ μου Mahler.
Μου πίνουν το αίμα.
Καλησπέρες

anisixos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
nefelokokkugia είπε...

Τιιιιιι? Ποιός είναι αδελφή?
Κάτσε ρε παλικάρι... Εγώ και ο Mahler έχουμε δεσμό εδώ και ένα χρόνο και πάμε για γάμο.
Τι είναι αυτά που μου λες? Ο Mahler? Μαλλον τον έχεις μπερδέψει με κάποιον άλλο.
Tον έχεις ζήσει τον Mahler στο κρεβάτι?
Ακόμα έχω μελανιές από το προχτεσινό στα όρθια...
Αχχχχ...έγινε του Mahler το κάγκελο.

Αμερικλάνος είπε...

Αααχαχαχααχχαχαχαχαχαχ

Πανάθεμά σε βραδιάτικο.

Ααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

mahler76 είπε...

@nefelokokkugia
πες τα ρε κούκλα για τους απανωτούς οργασμούς που σου επέφερα με τις ανεπανάληπτες ικανότητές μου στο σέξ χαχαχαχα. Το μήνυμα του τρελού μην το σβήσεις, θα το χρειαστεί η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Καλημέρα αγάπη μου μεγάλε μου έρωτα.

nefelokokkugia είπε...

Mahler, τρέλλα μουυυ, πως γίνεται με ένα σου σχόλιο να έχω παλι οργασμό?
Τι άντρας θεέ μου?

mahler76 είπε...

την επόμενη φορά να φωνάξουμε τον anisixo να πάρει μάτι να δεί πως γίνεται η δουλειά μπάς και ξελαμπικάρει.

nefelokokkugia είπε...

Έτσι. Να ξαναγράψουμε το kama sourta-ferta.

anisixos είπε...

http://anisixos.blogspot.com/2011/04/mahler76.html

anisixos είπε...

Πολυ...γελασα με τις κρυαδες σας.Τετοιοι ειστε ομως, τετοιο ειναι το χιουμορ σας.

mahler76 είπε...

εμάς τουλάχιστον δεν μας έχουν πετσοκόψει το πουλάκι μπορούμε να κάνουμε σεξάκι!!!

@nefelokokkugia
έλα κούκλα είσαι για ένα γρήγορο???

nefelokokkugia είπε...

...και δύο...και τρία...και τέσσερα.
Μαζί σου και με το καλημέρα, οργασμό έχω...

mahler76 είπε...

αχ αχ έλα μάνα μου, έτσι!!

nefelokokkugia είπε...

...όπως σ΄αρέσει μωρό μου. Έτσι, έτσι....

mahler76 είπε...

πες μου πως είμαι ο καλύτερος που είχες!!

ΜaRioNaSTRo είπε...

ο χριστός κι Απόστολος Γκλέτσος. 1 μήνα έλειψα η γυναίκα και έχετε ξεφύγει τελείως.... Σεξάκι χωρίς εμένα μάλερ και νεφέλη; Για μένα χώρο δεν έχει, που είμαι και σεξουλιάρα;;;;
Κοπελιά. 15 Απρίλη έρχομαι Θεσσαλονίκη. Πάμε οπωσδήποτε για μπύρες. Μάκια

mahler76 είπε...

@mahler76
όλοι οι καλοί χωράνε μπέκα μάνα μου κι εσύ χιχιχι

Αntidrasex είπε...

Που γραφόμαστε για συμμετοχή;

Μαλεράκο, και εδώ πέρα είσαι χωμένος; Πάλι δεύτερος ήρθα;
Γμτ.

mahler76 είπε...

@Αntidrasex
έλα κι εσύ τρελό αγόρι. Για όλους υπάρχει θέση :)

nefelokokkugia είπε...

Τι έγινε ρε παιδιά? Μπουρδέλο μου το κάνατε το μαγαζί. Κόσμος πάει και έρχεται...

@Marionastro, που είναι βρε το σχόλιό σου? Το διάβασα στα mail και μετά το έχασα. αχχαχα
@Αndidrasex. Εγώ παίρνω μόνο τον άντρα τον ατελείωτο, τον Mahler. Κορώνα στο κεφάλι μου τον έχω.
Αυτός, ας πάρει ότι θέλει...χιχιχ

Coula είπε...

Διαδικτυακο οργιακι κι εμενα δε με φωναξε κανεις;;;

φτου σας


αχαχαχα

nefelokokkugia είπε...

Καλημέρα Coula.
Έλα και εσύ, να γίνουμε πολλές.

Elsa Maxwell είπε...

Γίνονται τέτοια πράγματα στα νεφελώματα! Πόσο προχωρήσαμε τεχνολογικώς !

nefelokokkugia είπε...

Τέτοια και χειρότερα κυρά Maxwell. Πρέπει να τα γράψω μια μέρα. Να φρίξετε.

Heliotypon είπε...

Μόλις (που λέει ο λόγος) ανάρτησα τις ερωτήσεις μου... Καλείσαι να παίξεις!

nefelokokkugia είπε...

χμμμ...το είδα αλλά έκανα την πάπια. χιχιιχ