Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Me gustas tu . Δικό σαςςςςςς

 κέφια

                                                       



Έτσι γι΄αλλαγή, δε θα κλαψομουνιάσω σήμερα.
Απλά ήθελα να πω σε σένα που πέρασες από εδώ, ότι... (ακολουθεί βαρυσήμαντη δήλωση)


....σ΄αγαπώ

...η ζωή είναι ωραία

...ο ήλιος θα λάμπει και αύριο

...θα πρέπει να χαμογελάς πάντα

...αν πιάσεις πάτο, μετά μόνο προς τα επάνω μπορείς να πας

...και άλλα πρωτότυπα (που βαριέμαι να γράψω)

Me gustas tuuuuuuu

Καληνύχτες και φιλιά, λατρεμένοι

ΥΓ Όχι, δεν έχω πιεί/καπνίσει τίποτα. 
Γρήγορα στο κρεβάτι σου....ουφ πιά

22 σχόλια:

*Douli* είπε...

σου πάει το γλυκό, ό,τι και αν λες!!!!
καλημέρααα

AnD είπε...

Μια χαρά είμαστε! Και γω έτσι νιώθω!
Αχ πόσοι χαίρομαι γι'αυτή την αισιοδοξία! Μην είναι η άνοιξη;
Αν είχες καπνίσει θα μας έβαζες αυτο:

http://www.youtube.com/watch?v=MwTbzpBKbDI

Νομίζω;

Καλημέρα! (εδώ είναι τέλεια μέρα!)

nefelokokkugia είπε...

Καλημέρα ομορφιές μου,
@Douli,
Μπορεί να μου πάει, αλλά έχουμε και μια φήμη να υποστηρίξουμε. Μην μαθευτεί παραέξω, εντάξει?
@AnD
Και εδώ είναι μια τέλεια μέρα,αν και ξεκίνησε με ψωφόκρυο.
Πριν λίγο έψαχνα τπτ σκληρά από τους συναδέλφους μου, αλλά κανείς δεν είχε. Πόσα ν΄αντέξω δίπλα τους?
ΥΓ. Τι έγινε με τον koulpa? Αν εμφανιστεί, θα στον στριμώξω. χιχιχ

AnD είπε...

Εμφανίστηκε!
αχχαχα
Καλά στο χέρι του ήταν; χιχιχι
Δες στα σχόλια μου είσοδο το λουκουμάκι μου!

nefelokokkugia είπε...

Μόλις το είδα το σχόλιο.
Λουκουμάκι?
Άντε βρε...και εγώ κουμπάρα.
Θα φτιάξω μιαααα παστουρμαδόπιτα για το γάμο σας.... χιχιχι

maximos είπε...

ta logia sou gluka san zaxarh,alla ama einai pikro to stoma.....

nefelokokkugia είπε...

Ελπίζω ότι το δικό μου δεν είναι...ξέρεις κάτι που δεν ξέρω? χαχαχ

Evil Chef είπε...

Όντως ο ηλιος λάμπει ,αλλά εχει και ένα διαβολεμένο αγέρα που θα μου διαλύσει τα όμορφα φυτά μου.
Παίζει να μας ψεκάσαν(με αυτά που υποστηρίζει ότι μας ρίχνουν ο Λιακόπουλος )χθες βράδυ γιατί παντού σήμερα βλέπω πολλόυς αισιόδοξους σε σχέση με χθες (συμπεραλαμβανομένης της αφεντιάς μου),γιατί δυσκολεύομαι να δικαιολογήσω αυτή την ξαφνική αλλάγη...
Τουλάχιστον το "φάρμακο" κρατάει μέρες ή απο αυριο θα πιάσουμε τα τροπάρια της Μεγαλης βδομάδας ξανά;

Την καλησπέρα μου!

nefelokokkugia είπε...

Καλησπέρααα chef,
Λες? Λες να έχει δίκιο ο Λιακόπουλος? Να ξέρει? Γιατί νομίζω ότι του έχει μιλήσει και ο θεός παλαιότερα.
Τέσπα...Θα δείξει. Ας το απολαύσουμε όσο διαρκεί.

Elsa Maxwell είπε...

...μέλωσα...αχ, τι καλά!

nefelokokkugia είπε...

Να ΄σαι καλά και καλώς ήρθες...ή μάλλον..νά΄στε καλά (παρατήρησα, σε κάποιους σχολιασμούς σας σε άλλα blog, ότι προτιμάτε τον πληθυντικό ευγενείας. Έτσι είναι?)
'Οπως και να΄ναι...
Φιλιά και καλησπέρες

Hitori Tana είπε...

Πολύ εμψυχωτικό πόστ. Καλά αν πιάσεις πάτο....αλλά αν πιάσεις ράφι, τι κάνεις?

nefelokokkugia είπε...

Καλώς ήρθες καλή μου,
Aν πιάσεις ράφι...
Ποζάρεις. Σαν μία τόσο ιδιαίτερη και πολύτιμη κούκλα.
Αν αντιμετωπίσεις τον εαυτό σου έτσι, έτσι θα σε βλέπουν και οι άλλοι.

γνωστος αγνωστος είπε...

εμενα γιατι μου φαινεται οτι το υστερογραφο δεν ισχυει??? ;)

iliokamenos είπε...

μια ανάρτηση γεμάτη λιακάδα και χαμόγελα...αυτά είναι..

προχώρα...

nefelokokkugia είπε...

@γναγ
Εξ ιδίων κρίνεις γναγ?
Ειλικρινά? Θα ΄θελα να μην ίσχύει. Αλλά αυτά γίνονται στις διακοπές.
Χτες, έφταιγε μόνο το φεγγάρι...
@iliokamenos
Υπάρχει καλύτερο πράγμα από ένα χαμόγελο?

Φιλιά και καλησπέρες όμορφοι

koulpa είπε...

δώσεεεε όλα τα μωρά στη πίστα.. ορίστε εμένα με αναπτέρσες μεταμεσύχτια.. σιγά μη κοιμηθώ.. :):)
χαχαχα χαμογέλα πιό συχνά αφου σου πάει.. :):)
καληνύχτα :):)

koulpa είπε...

χαχαχα το αλτσχάιμερ σε δράση.. ξέχασα να σχολιάσω την αναφορά σας στο πρόσωπό μου.. τι ουκουμάκι.. κουλουράκι καμένο έπρεπε να με λέτε πλέον.. :):)
ξανακαληνύχτα :):)

nefelokokkugia είπε...

Ααα εσείς με Αλτζχάιμερ? Εγώ πάλι, με λοβοτομή (γι΄αυτο και τα μόνιμα χαμόγελα)
Πολλά πρωινά φιλιά "Καμένο κουλουράκι" της.

AnD είπε...

Το Αλτσχάιμερ μεταδοτικό δεν είναι...
Εντάξει Κούλπα καλά πάμε κι ας ήσουν δύσκολος στην αρχή. χιχιχι

Α ρε Νεφέλο παρέα και τον Μπαντέρας θα ρίχναμε!

nefelokokkugia είπε...

χαχα Σιγουρα. Αλλα αυτον αστον για μενα. Εσυ εχεις το κουλουρακι σου...

Ferdinand+Miranda είπε...

:) etsi** wraia***