Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2011

Γυμνή αλήθεια (όχι πείτε μου, δεν είναι πιασάρικος τίτλος?)


 

Πολλές φορές αναρωτιέμαι πως να είναι κάποιοι από εσάς. Από τους συντρόφους παύλα συναγωνιστές blogger.
Σύντροφοι στα καθημερινά, συναγωνιστές στα δύσκολα.
Εκεί που κάποιος από εμάς καταρρέει, είτε για τα γκομενικά είτε για τα οικονομικά του, είτε...είτε....κάποιος έχει μια καλή κουβέντα να πει, μια συμβουλή να δώσει.
Να κοροιδέψει κάποιες φορές ίσως, αλλά και πάλι....
Και όταν κάποιος χαίρεται, χαίρονται κι αυτοί μαζί του (...συνήθως).
Κάθε ένας από εμάς διαφορετικός, κάθε ένας μοναδικός. Και όλοι μαζί φοβισμένοι.
Ας κοιτάξουμε  μέσα μας και ας δώσουμε αυτό που υπάρχει στην καρδιά μας, στο λόγο.
Βλέπω τόση δηθενιά εδώ μέσα. Γι΄αυτό προσπαθώ να με κρατήσω ανώνυμη. Γιατί για μια φορά θέλω να λέω αυτά που νιώθω και αυτά που κάνω χωρίς την κριτική των ανθρώπων που με γνωρίζουν. Και μ΄αρέσει ρε γαμώτο εδώ μέσα.
Σταματήστε λοιπόν τα δήθεν και ξεγυμνωθείτε. Είναι όμορφα.

...αμπελοφιλοσόφησα και πάω να ξεραθώ στον ύπνο γιατί με βλέπω να πιάνω γωνιά στην δουλειά αύριο και να ροχαλίζω μ΄ανοιχτά μάτια.
Φιλιά και καληνύχτες.

6 σχόλια:

provato είπε...

Ναι, ναι έχεις δίκιο αλλά μην ξεχνάμε ότι καμία φορά και το ψέμα και το δήθεν κάθε άθρωπα κομμάτι της ευρύτερης αλήθειας του είναι, όχι;

:-)

Kafros είπε...

Δεν πιστεύω αυτό το «ξεγυμνωθείτε» να είναι κάποιο υπονοούμενο για την κατάσταση μου…
Εγώ πάντως έχω σκοπό να ξεγυμνωθώ αυτό το ΣΚ ;)και όχι για να μπει κάποιος σωλήνας με κάμερα από την πίσω πόρτα (για την ώρα )

*Douli* είπε...

Μα δεν ξέρεις ότι αυτός που φοβάται περισσότερο την αλήθεια είναι ο ίδιος ο εαυτός μας..;;;Παρ όλα αυτά, συμφωνώ και επαυξανω με όσα γράφεις κ κυρίως με όσα εννοείς ;)

ΜaRioNaSTRo είπε...

Βρε μέσα στο μυαλό μου είσαι;;;;;
και γω τα ίδια σκεφτόμουν αυτές τις μέρες!

Evil Chef είπε...

Ξέρεις οτι αυτές τις μέρες σκέφτομαι να μιλήσω για αυτά που με βασανίζουν;

Και συνεχώς κάτι θα προκύψει, θα ξεφύγει λίγο το μυαλό και μετά θα πω "Αστο δεν είναι ακόμα καιρός..."

Εχω υποσχεθεί να πω τις δικές αλήθειες για κάποια που μου έχουν συμβεί και πολλοί τα πληροφορήθηκαν μέσω του δικτύου πριν ένα χρόνο χωρις να γνωρίζουν πρόσωπα και καταστασεις...
Απο εκείνες τις μέρες έχουμε μείνει οι πρωταγωνιστές αποξενωμένοι και αποκομμένοι μαζί με τις απορίες μας.

Έσεται ήμαρ...

nefelokokkugia είπε...

@provato
Ετσι είναι,μέχρι ένα σημείο.Υπάρχουν τόσα και τόσα είδη blog εξάλλου.
Τα δικά μας -ανώνυμα, καθημερινά, χαλαρά- θεωρώ ότι πρέπει να έχουν και μια ψυχαναλυτική διάσταση. Αμα κρυβόμαστε και εδώ μέσα...
@kafros.
Εσύ, είπαμε...θα λες μόνο "Ντα". Αντε, και εγώ θα ανεβάσω το κέρδος σου στο 16%
@Douli
Εμένα το λες? Εγώ πρώτη από όλους φοβάμαι εμένα και με πιάνω τόσο συχνά να είμαι "δήθεν". Γμτ
@Marionastro και Evil chef
Καλησπέρα παιδάκια. Αναμένω ξεγύμνωμα.
Αααα και τραπέζι Chef. Δες τα σχόλια της προηγούμενής μου ανάρτησης.