Κυριακή, 13 Μαρτίου 2011

Όταν μεγαλώσω, θα κόψω τις μαλακίες...Cross my heart.


                            


Μάθημα:
Σκέφτομαι και γράφω.
Θέμα έκθεσης: 
                  "Πως πέρασα την εβδομάδα μου"  
της μαθήτριας: Νεφελοκοκκυγίας . 
Τάξη: Αταξίες 


Αυτή την εβδομάδα πέρασα πολύ όμορφα.
Στο χωριό μου χιόνισε πολύ.
Μιλάμε για πολύ χιόνι. Ενα χιόνι περίπου τόοοσο. Να...τόοοοσο. Μα τον Τουτατίς...είχα καιρό να δω τόσο χιόνι.
Εγώ είχα κανονίσει με τη μαμά μου να πάω ταξίδι. Γκρίνιαξα, γκρίνιαξα στο τέλος με άφησε. Είμαι  καλό κορίτσι, οπότε όλα τα κανονίζω πρώτα με την μαμά μου.
Ξεκίνησα να φύγω, αλλά μετά έμαθα ότι οι δρόμοι ήταν κλειστοί. Δεν είχαμε καρότα στο σπίτι να βγω να φτιάξω χιονάνθρωπο και έτσι έκατσα μέσα και κοιτούσα το χιόνι που έπεφτε έξω από το παραθυρό μου, περιμένοντας τους Κτελατζίδες να αποφασίσουν αν θα φύγουν.
Μετά ξανασηκώθηκα να φύγω.
Τα κατάφερα.

Έφτασα στη μεγάλη πόλη, μετά από περίπου 9 ώρες ταξίδι και τέσσερα- πέντε τηλέφωνα από τη μαμά μου. Πολύ μ΄αγαπάει η μαμά μου.
Μετά ήρθαν οι δύο από τις φίλες μου και με έβρισαν. Μ΄αγαπάνε γι΄αυτο με βρίζουν. Εγώ δε βρίζω όμως.
Η μαμά μου λέει ότι οι κυρίες δεν βρίζουν. Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω κυρία.
Η μία φίλη μου βρίζει πολύ και όλο τιμωρία την βάζει ο δάσκαλός της. Αλλά μας λέει ότι της αρέσει.
Η άλλη φίλη μου βρίζει κρυφά και λέει και πειστικά ψέματα. Όταν μεγαλώσει θα γίνει δικηγόρος.
Ταξιδέψαμε ξανά και βρήκαμε και άλλη μια φίλη μας. Κι αυτή βρίζει πολύ και φωνάζει δυνατά όταν μιλάει στο τηλέφωνο. Οι άλλες φίλες μου την λένε Μπάμπω γιατί είναι μεγαλύτερη μας, αλλά έχει μείνει στην ίδια τάξη εδώ και χρόνια.
Τελικά όλες οι φίλες μου βρίζουν, αλλά είναι καλά κορίτσια. Η μαμά μου όμως τις βρίζει κι αυτή και δεν τις χωνεύει που βρίζουν.
Ουφ πιά...και εγώ όλο στη μέση είμαι.

Μετά φτάσαμε στον ξενώνα. Όμορφος ήταν.
Η καλή κυρία που τον είχε, τον είχε στολίσει με περισσή φροντίδα. Τι λαμπατέρ, τι αγαλματάκια, τι πετσετάκια κεντημένα τοις μετρητοίς. Θα τα ζήλευε η μαμά μου.
Τα καλύτερα όμως ήταν τα κάδρα. Αυτή η κυρία αγαπούσε πολύ τα ζωάκια και το έδειχνε.
Παντού καδράκια με άλογα που τρέχουν σε λειβάδια.
Πάνω από το κρεβάτι μου ένα ζευγάρι ερωτευμένα αλογάκια με ενωμένες τις μουσούδες τους κάλπαζαν ανέμελα. Δεν κοιτούσαν μπροστά τους όμως και εμένα με φόβιζαν. Νόμιζα ότι θα ξεφύγουν από το τρισδιάστατο καδράκι τους και θα έρθουν επάνω μου όταν θα κοιμόμουν.
Μετά όμως νύσταζα πολύ και κοιμήθηκα.
Προκομένη πολύ αυτή η κυρία πάντως.
Πήρε επιδότηση και έκανε επιχείρηση.
Ξενώνες. Σοφά φτιαγμένους.
Μετά θα τους κάνει διαμερίσματα για τα παιδιά της.
Μετά θα γκρινιάζει για την ανεργία και το κακό κράτος που τρώει τα παιδιά του.
Μετά θα ξαναψηφίσει αυτούς που βρίζει, γιατί τον έναν τον έχει τριτοκουμπάρο από την ξαδέλφη της.
Είχε και ένα γιό. Παλικάρι ίσαμε εκεί πάνω με φτιαγμένο λαχανί Peugeot. Εμένα πάντως μ΄ άρεσαν πιό πολύ τα πετσετάκια της. Αισθητικά, κλάσεις ανώτερα. Οπότε δεν ασχολήθηκα με το παλικάρι της.
Μετά μας είπε την τιμή και  άρχισαν να μας φαίνονται εώς και συμπαθητικά τα μπιμπελό της.
Μετά, μας έφερε και ένα βάζο κομπόστα και άρχισε να μ΄αρέσει και το λευκό δαντελωτό λαμπατέρ.

Εώς τις πρώτες πρωινές ώρες καθόμασταν με τις φίλες μου και μιλούσαμε.
Τα εσώψυχά μας, τα εσώρουχά μας. Όλα τα βγάλαμε στη φόρα.
Γελάσαμε υστερικά, κλάψαμε πολύ, αμπελοφιλοσοφήσαμε, νοσταλγήσαμε... Συγκρίναμε βρακάκια, σουτιέν... ποιότητες και σχέδια.
Μετά δύο από τις φίλες μου μαλλιοτραβήχτηκαν δι΄ασήμαντον αφορμή. Εγώ έτρωγα πίτσα και δεν μπορούσα να επέμβω, γιατί η πίτσα δεν τρώγεται κρύα.

Μετά φύγαμε.
Μετά έφτασα σπίτι.
Μετά αγκάλιασα τη μαμά μου και της είπα ότι την αγαπάω και έβαλα τα κλάματα.
'Εκλαψα πολύ γιατί δεν είχε απομείνει αρκετό χιόνι ώστε να φτιάξω χιονάνθρωπο.
Αν και η μαμά μου, είχε εν τω μεταξύ αγοράσει και καρότα.
Θα της πω να φτιάξει φασολάδα να μη πάνε χαμένα.
Φτου. Τώρα θα πρέπει να περιμένω το χιόνι του 2012?
Έτσι πέρασα την εβδομάδα μου και τώρα χαμογελάω συνεχώς.

8 σχόλια:

iliokamenos είπε...

χαχα....πρέπει να ήσουν αξιολάτρευτη πιτσιρίκα..

καλά τα πέρασες πάντως, μπράβο..
καλημέρα

Emperor είπε...

Ευτυχώς που δεν είχες και το θείο σου μαζί. Εκεί να δεις μαλλιοτράβηγμα οι φίλες σου. Καλωσόρισες μικρή μου. Χαίρομαι που τελικά είσαι μια μικρούλα τοσοδούλα Νεφελίτσα... Φιλιά... :)

nefelokokkugia είπε...

@iliokamenos
...και εξακολουθώ.
Φιλιά και καλησπέρες
@emperor
Με μπέρδεψες πάλι. Ποιό θείο? Βγήκε η ξανθιά ρίζα στο μαλλί και κόλλησα. Φιλιά Αυτοκράτορά μου.

*Douli* είπε...

έλα μωρέ γλυκούλιιιιιιιιιιιιιιιιι... :))))))))))

Theodosia είπε...

Πολύ όμορφα είναι εδώ...
Πρώτη φορά ήρθα και χρειάζομαι λίγο χρόνο προσαρμογής!
Πάντως πολύ φρέσκος @χώρος!!!

nefelokokkugia είπε...

@Douli
Είμαι γλυκούλι τρομάρα μου, είμαι...
@Theodosia
Καλώς ήρθες καλή μου. Ελπίζω να μην υποφέρεις από ιλλίγους, ώστε ν΄αντέξεις τα ψυχοσκαμπανεβάσματά μου.

Ephemeron είπε...

Κι εγω... αν υπηρχε πιτσα στη μεση... δεν θα εβγαζα κουβεντα!
Ευχομαι να χαμογελας παντα!
Καλη εβδομαδα!
:)

nefelokokkugia είπε...

@Ephemeron
Χαίρομαι που με νιώθεις. Το φαγητό είναι ιερό πράγμα. Δε το διακόπτουμε για κανένα λόγο. χιχιχ