Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

Όταν φεύγεις

Σαν πουλί πετάς, μακριά μου φεύγεις σαν ανάσα
στα ίδια μέρη τον χρόνο σταματάς
μα ποτέ σου δεν είδες μέσα μου ποτέ σου
σε ξένα λόγια τώρα γι`αλλού πετάς



 

Όσο μακρύς ο δρόμος σου κ αν φαίνεται

να προσπαθείς με το κορμί να καίγεται
όλα τα ψέμματα του κόσμου θα τα ζήσεις
όλα περνούν την ίδια ώρα χάνονται
ξαναγυρνούν μεσ`την ζωή μοιράζονται
μέσα σου κρύβονται βαθιά αν τα ζητήσεις...

Πίσω μην κοιτάς τον δρόμο πάρε της καρδιάς σου
Γι`άλλα λάθη σ`άλλο ουρανό
κι αν σου φάνηκαν οι μέρες σου για πες μου κάηκαν
μεσ`τη φωτιά τους εγώ θ`αναστηθώ..



Σου είπα ότι μπορεί να κάνω ανάρτηση.
Όταν νιώσω την ανάγκη.
Τότε, που δεν θέλω να σου στείλω sms ή mail πάλι.

Κάθε φορά που γυρίζεις την πλάτη σου....κάθε φορά που φεύγεις και εγώ μένω εκεί, παγωμένη
...να ελπίζω, να εύχομαι.
Να έχω ακόμα μια φορά μαζί σου.
...σα να ψάχνω ευκαιρίες .
Να σου αποδείξω τι, άραγε? Ότι είμαι εξίσου έξυπνη? Ότι είμαι όμορφη? Καλή στο σεξ?
Τα ξέρεις, το ξέρω.
Τι ψάχνεις, δεν ξέρω
...μπορεί ούτε εσύ.
Κρατάω λοιπόν ότι μου δίνεις.
Τη χαρά για....δυό- τρεις ώρες.
Τις αναμνήσεις. Μέχρι το επόμενο "ταξίδι"
...και μετά...

Ευτυχώς δεν θα με διαβάσεις ποτέ.
Θα σου φαινόμουν υπερβολική και μελοδραματική χαζογκόμενα.
Ότι μισείς.
 

9 σχόλια:

marco είπε...

Μάλιστα...

Athens Girl είπε...

Μ’ αρέσει το υπερβολικό...
Και το μελό..
Φιλιά...

koulpa είπε...

τα διάβασα τα παλιά.. και το περιεχόμενο συμβατό είναι με τα γούστα μου.. εκτώς από το παρόν ποστ ίσως.. :):)
.. τι να πω.. η απάντηση για όλα.. κοινή.. και κλεμένη από πρωηγούμενη ανάρτησή σου..
δηλοί μοιραίοι κι αβουλοι αντάμα
προσμένουμε.. ίσως.. κάποιο θάμα..
που το χρεισημποιουσα ευραίως πριν 30-35 χρόνια.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Εντελώς ενημερωτικά σου λεω πως οι υπερβολικες και μελοδραματικες χαζογκόμενες είναι αυτες που κατα βαθος γουστάρουν τρελά άπαντες. Τις άλλες το μόνο που θέλουν είναι να τις πηδήξουν...το μυαλό, το κορμί, τη ζωή ολόκληρη. Για να επιβεβαιώσουν την ύπαρξη τους και να ικανοποιησουν τη ματαιοδοξία τους. Οι χαζογκόμενες επίσης είναι ανώτερες των άλλων γιατί ξέρουν και "το παιζουν" πολύυυυυυ καλά κι έτσι όλα γίνονται όπως τα θέλουν. Το θέμα είναι να καταλλάβουν οι άλλες, ας πουμε οι πιο έξυπνες, πως τελικά το "να το παίζεις" δεν είιναι και τόσο κακό. Ίσα ίσα που μπορεί να σε γλυτώσει από πολλά.

Μαλακία πάντως να κρατάς ότι σου δίνει και σορρυ κιολας. Πέτατα και φτιάξε δικά σου. Μπορείς. Εδώ το ξέρω εγώ ότι μπορείς, δεν το ξέρεις εσύ?????

spacefreak είπε...

Η πρέζα καλό είναι να κόβεται μαχαίρι...

Πριν σκοτώσει!

nefelokokkugia είπε...

Μάλλον φταίνε τα φεγγάρια
...συν του ότι γεννήθηκα και εξακολουθώ να έχω ανάδρομο Ερμή
...μη σας πω, όλους τους πλανήτες. Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας.
Αυριο θα χαμογελάω, είναι σίγουρο. Και μου πάει, της ρουφιάνας... μου πάει.
Φιλάκια

Evil Chef είπε...

Πρωτη ανάγνωση και πρωτη σκέψη :
-Was it worthy it?

Δεύτερη ανάγνωση και νεα σκέψη :
-Γιατί πάμε και κολλάμε σε αυτά που πονάνε κλείνοντας τα μάτια σε άλλα ερεθίσματα ,πιθανότατα πιο κοντινά στις αναγκες μας;
Και το συναντάω συχνά αυτό ...
Το κορίτσι το αποκαλεί "ερωτικό μαζοχισμό".
Εγώ απλά ακόμη προσπαθώ να καταλάβω (τους άλλους)...

Την καλημέρα μου ,καλη βδομάδα να έχουμε και γρήγορη ανασύνταξη.

Ferdinand+Miranda είπε...

kalimera koritsi... ante, ston epomeno... kalos einai o mazoxismos (milaw ek mpuras) alla otan stamataei na einai diaskedastikos, estw kai epipona kai menei mono to epipona... ekei... strofi.. geia sas..** :)

nefelokokkugia είπε...

@evil chef Σαν προσωπικότητα, ναι αξίζει. Από εκεί και πέρα...δίκιο έχει το κορίτσι. Είμαι όμως και εγώ, τρελλή μαζόχα ώρες ώρες. Τέσπα, τα φιλιά μου να της δώσεις.
@ferdinand καλώς ήρθες...ήρθατε? Πόσοι είστε τέλος πάντων? χαχα
Βρε, από επόμενους δόξα το θεό...αλλά εκείνο το κωλομυαλό που κολλάει και ξαναγυρνάει συνεχώς στα παλιά? Σαιξπηρικό δράμα σου λέω....
Ουφφ
Τέλος πάντων...όλα ξεπερνιούνται.