Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Βάλε και εσύ μια ταμπέλα στην κυρία. Μπορείς.



 
Αν έχω καμπύλες, είμαι χοντρή. 
Αν είμαι αδύνατη, είμαι ανορεξική.

 Αν χρησιμοποιώ μακιγιάζ, είμαι ψεύτικη.
Αν δεν βαφτώ, δεν είμαι γυναίκα.

Αν λέω αυτό που σκέφτομαι, είμαι σκύλα. 
Αν κλαίω, είμαι drama queen. 

Αν έχω gay φίλους, είμαι τσούλα. 
Αν δεν έχω, είμαι ρατσίστρια. 

Αν περνάω καλά στον σεξ, είμαι πάλι τσούλα. 
Αν δεν περνάω, είμαι ανοργασμική.

Αν τα πάω καλά στη δουλειά είμαι υπέρμετρα φιλόδοξη. 
Αν δεν τα πάω καλά, είμαι άχρηστη.

Αν χαμογελάω, είμαι χαζοχαρούμενη.
Αν δεν χαμογελάω, είμαι καταθλιπτική.

Αν υπερασπιστώ το δίκιο μου, είμαι γλωσσού. 
Αν όχι, είμαι θύμα.

Ό,τι κι αν κάνω βάζουν ταμπέλες. 
Βάλτε όποια ταμπέλα θέλετε. Δε με χέζετε!!!

11 σχόλια:

Emperor είπε...

Ποιος σε πίκρανε μικρή μου? Πες το στον Αυτοκράτορα να τον βάλει σε τάξη (καλά όλα αυτά τα έχεις κάνει και δεν τα έχεις κάνει? Και τι θα κάνεις τώρα στην υπόλοιπη ζωή σου όταν πρόλαβες όλα αυτά?). Έλα... Ηρέμησε... Άσ'τους να λένε. Υπάρχουν άνθρωποι που σ'αγαπάνε και σε θέλουν όπως είσαι... Ναι? :)

ΜaRioNaSTRo είπε...

'Αστα αυτά! Σίγουρα είσαι κούκλα!

Heliotypon είπε...

Μην κολώνεις. Βάλε μόνη σου μιά ταμπέλα: "Κάνω ό,τι γουστάρω και να πάτε να γ%#$&^%@+ όλοι σας, κουφάλες"

Άθεος είπε...

Καλέ, πρώτη φορά έρχομαι στο σπιτικό σου και δεν πρόλαβες να ανοίξεις την πόρτα και μου λες: δεν μας χέζεις… κι εσύ και ο γρύλος σου!
Και μόλις πήγαινα να σου πω κάτι καλό, μου θύμισες εκείνο το κουλτουρέ θεατρικό έργο του Χάϊνε «βρίζοντας το κοινό».
Θα το επιχειρήσω όμως!
Ας διαλέξω μια ετικέτα από κάθε αντίθεση για να σου φτιάξω το επιθυμητό προφίλ:
Αν είσαι αδύνατη, να ξέρεις είσαι τέλεια.

Να αν βαφτείς να κι αν δεν βαφτείς.

Σκέψου, γέλα κλάψε, μ’ αρέσει!

Γουστάρω και τους gays φίλους και τις λεσβίες. Να είσαι ο εαυτό σου!

Αν περνάς καλά στο σεξ είσαι η πρώτη.

…και στη δουλειά ας είσαι φιλόδοξη.

Να χαμογελάς και να υπερασπίζεσαι το δίκιο σου. Θύματα ας είναι οι άλλοι!

ασωτος γιος είπε...

απλα να εισα ο εαυτος σου δε πανα-γαμηθουν ολοι

nefelokokkugia είπε...

@emperor
Nαι Αυτοκράτορά μου, τα έχω κάνει. Δεν με λες και νεογέννητο ακριβώς.
@marionastro.
'Οταν χαμογελάω, ναι. Είμαι. Φιλάκια όμορφη.
@Heliotypon
To λέω τόσο συχνά αυτές τις μέρες, που νομίζω ότι θ΄αρχίσω να απαντώ με ένα "Κάνω ό,τι γουστάρω και να πάτε να γ%#$&^%@+ όλοι σας, κουφάλες" ακόμα και στις απλές καλημέρες.
@Άθεος. Καλώς ήρθες και καλό κουράγιο. Είμαστε της υψηλής κουλτούρας εδώ. χιχιχι
Μ΄άρεσε πολύ το προφίλ που μου έφτιαξες και ειδικά η τελευταία πρόταση. Απλά, τα θύματα όταν πνίγονται έχουν την τάση να τραβάνε και τους άλλους μαζί τους. ...και είναι κουραστικό το συνεχές κολύμπι..
@Άσωτος γιός.
Έτσι. Βρε δεν παν΄να γαμηθούν όλοι. Εμείς να είμαστε καλά.

Kafros είπε...

Αχ αχ αχ σε νιώθω έμενα που με φωνάζουν από το πανεπιστήμιο εκμαυλιστή και δεν ξέρω και τι σημαίνει χεχεχεχεχεχεχε

nefelokokkugia είπε...

Axουυυ, ωραίο παρατσούκλι.
Να δεις βρε που για καλό το έλεγαν. Θα είναι κάτι σαν το...μμμ...εαρινός, ίσως? Επειδή είσαι όμορφος σαν την άνοιξη? Μπουχαχαα

Emmanouela είπε...

Tι να πώ? ότι έχεις άδικο?! Δεν έχεις! Αλλά και στους άντρες βάζουμε ταμπέλες, να τα λέμε κι αυτά!

Ferdinand+Miranda είπε...

xaxaxaxaxa* kalo* kalimera** (wstoso sumfwnw me tous apo panw, sigoura mia xara eisai, krisi eina tha perasei**)

nefelokokkugia είπε...

...όλο κρίσεις περνάω γμτ. Πότε θα μεγαλώσω εγώωωω?