Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2011

Για την παρέα του χιονισμένου Μάρτη




Οι αντοχές μου μαδούν μες στα χρόνια Σκύβω, μαζεύω την ερημιά Κι όλο ρωτώ να μάθω την αλήθεια
Κι όλο μου λένε παραμύθια Τα παιδιά μου κηδεύω τα βράδια Μες στους αιώνες καρτερικά Κι όλο ρωτώ να μάθω την αλήθεια Κι όλο μου λένε παραμύθια Τη ζωή μου κοιτώ και δειλιάζω Πόσο δεν άλλαξε πουθενά Κι όλο ρωτώ να μάθω την αλήθεια Κι όλο μου λένε παραμύθια Σε δουλειά, συντροφιά και αγάπη Έσκυψα, πήρα την μοναξιά Κι όλο σε σένα που με συντροφεύεις Μιλώ και δεν καταλαβαίνεις Έλα κάτσε κυρά μου εδώ πέρα Μου λέει κάποια από μακριά Κόβει η αλήθεια, κόβει και θερίζει Κι όποιος την βρει τον βασανίζει

Για την παρέα του χιονισμένου Μάρτη 

Για την Μπάμπω, που περνάει δύσκολες ώρες. 
Για τις μικρές και μεγάλες προδοσίες. 
Για αυτούς  που θεωρούν ότι σε έπλασαν λάθος, όταν διεκδίκησες.
Όταν άλλαξες... 
Λες και τους ανήκες ποτέ...





23 σχόλια:

ΜaRioNaSTRo είπε...

τι έχεις καλή μου;

nefelokokkugia είπε...

Καλησπέρα όμορφη,
Μια φίλη περνάει δύσκολες ώρες και είπα να της κάνω μια αφιέρωση και να της θυμίσω ότι την αγαπώ πολύ και θα είμαι δίπλα της.
Όπως ήταν και αυτή σε πολλές φάσεις της ζωής μου.

ria είπε...

κουράγιο. και σε σένα και στη φίλη σου.

το έχει ανάγκη να ξέρει οτι είσαι δίπλα της. και έμπρακτα...

nefelokokkugia είπε...

Το ξέρω καλή μου Ρία. Προσπαθώ...

ΜaRioNaSTRo είπε...

είσαι θησαυρός!

nefelokokkugia είπε...

Eίμαι η ρουφιάνα, είμαι. χαχχαχα
Καλημέρα κοριτσάκι

Αθηνά... είπε...

Κοίτα, τη Μπάμπω δεν την ξέρω, με έχει εντυπωσιάσει όμως το όνομά της (στο έχω ξαναπεί). Θελω να πιστεύω ότι δεν είναι κάποιο πρόβλημα υγείας αυτό που την απασχολεί. Θα φανεί χιλιοειπωμένο και κλισέ αλλά όλα τα άλλα προβλήματα με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο ξεπερνιόνται. Ειδικά όταν έχει κανείς φίλους καλούς και πρόθυμους να ακούσουν και να συμπαρασταθούν. Και αν κατάλαβα εσύ Νεφέλω μου είσαι μια τέτοια φίλη για τη Μπάμπω. Που σημαίνει ότι δεν είναι μακρυά ο καιρός που το πρόβλημα θα είναι μια θολή ανάμνηση.
Καλημέρα Νεφέλω μου. Φιλί.

nefelokokkugia είπε...

To Mπάμπω της το κόλλησε μια άλλη φίλη από την "παρέα του Μάρτη" επειδή είναι η μεγαλύτερη απ΄όλους μας.
Μεταξύ μας, ένα μήνα μου ρίχνει αλλά όταν με βολεύει το χρησιμοποιώ. χιχιχι
Ευτυχώς όχι, δεν πρόκειται για θέμα υγείας. Προσπαθώ να είμαι δίπλα της όσο μπορώ και μου επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου. Θα περάσουν όλα. Το ξέρει και το ξέρω.
Καλημέρα Αθηνούλα

σ αγαπω είπε...

Νεφέλη μου... έχει και την συμπαρασταση την δικής μας

και στους δρομους θα κατέβουμε..και θα βουνά θα πάρουμε ..

αν χρειαστεί για να νοιώσει καλυτερα.

καλη μέρα με φιλια και στις δυο..

koulpa είπε...

περαστηκά στη μπάμπω ότι κι αν έχει.. και μια κι έπιασες τα προξενιά.. να βοηθήσουμε ρε παιδί μου.. :) :)
χαχαχαχα ρε τέρατα.. μπαμπη θα με λένε πιά.. εκ του χαραλάμπη.. :) :)
χαχαχαχα and μου θα αντεπέδιδα την φιλοφρόνηση.. αλλά δεν έχω τίποτα να πουλήσω.. :) :)
λοιπόν πετώ καμιά "εξυπνάδα" πότε πότε αν με εμπνέει η παρέα.. περιφέρομαι κουτσα κουτσα.. κάνω κάθε είδους μερεμέτι.. και κάνω και κάνα φαί.. (που δε ξέρω αν είναι καλό.. την πρώην μου την παρέλαβα 54 κιλά μια χαρά κορίτσι.. και μετά απο 7 χρόνια συμβίωσης την απέδωσα 74 κιλά..) αλλά μέχρι εκεί φτάνουν οι δυνάμεις κι οι δυνατότητές μου.. μη τρέφετε αυταπάτες.. :) :)
καλησπερούδιααααα :) :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μπα... σε λάθος μπλογκί μπήκα!
Εγώ μια «ξανθιά» ψάχνω!

koulpa είπε...

xaxaxaxa ασκαρ.. μόνο μια; εδώ κι εγώ σε λίγο θα τα βάψω.. κι όχι μαύρα.. :) :)

nefelokokkugia είπε...

@Σ΄αγαπώ
Στην Μπάμπω έδωσα πριν λίγες μέρες το όνομα του blog μου. Κάποια στιγμή θα διαβάσει τα σχόλιά σας, είμαι σίγουρη. Προς ο παρόν θα της μεταφέρω τα φιλιά σου.
...και θα κρατήσω και ένα για μένα.
Το έχω τρομερή ανάγκη σήμερα, μετά από μια σφαλιάρα που έφαγα και θα πάρει καιρό να σταματήσει να πονάει.

@Koulpa
Γλυκέ μου Κoulpa, αν και δε σε ξέρω, κάτι ο τρόπος που γράφεις, κάτι η αγάπη που βλέπω ότι σου έχουν άλλoι blogger με έχει κάνει να σε θεωρώ έναν από τους αγαπημένους μου αναγνώστες.
Όπως παραδέχτηκα και στα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης μου, έχω ένα θέμα με τα προξενιά. Μ΄αρέσει να βλέπω ανθρώπους που "αγαπώ" να χαμογελάνε. Ευτυχώς το έχω καταφέρει με κάμποσους φίλους, δυστυχώς σε μένα δεν πιάνει. χαχαχα
Όσο για το προξενιό με την AnD...εσύ ξέρεις. Φαί πάντως, δε θα χρειάζεται να κάνεις. Αν κρίνω από την ανάρτηση της, τη σχετική με τα τσουρέκια, είναι χρυσοχέρα.

Καλησπέρες και πολλά φιλιά σε όλους σας.

nefelokokkugia είπε...

@Ασκαρδαμυκτί
Στο σωστό blog μπήκες.
Τελικά είμαι μια ξανθιά, όπως δηλώνω. Μου το επιβεβαίωσε σήμερα με μια ατάκα του σε mail, ένας άνθρωπος που με ξέρει στην πραγματική ζωή. Πόνεσε πολύ αυτή η ατάκα, γμτ.
Τέλος πάντων, εδώ είσαι.
Στης μελοδραματικής και υπερβολικής χαζογκόμενας.

ασωτος γιος είπε...

ολα θα πανε καλα

nefelokokkugia είπε...

Το ξέρω γλυκέ μου Ασωτούλη.
Κάποτε μου είπαν ότι μου πάει να χαμογελάω και εγώ η ξανθιά το πίστεψα. Από τότε δεν το αφήνω ότι και αν μου τύχει.
Φιλιά

takis είπε...

Δεν πρόλαβα να σχολιάσω στο περασμένο στο πως κόβεται η μαλακία..
με προσευχή και νηστεία βεβαίως..

Αφου για την Μπάμπω δεν είναι θέμα υγείας φαντάζομαι θα είναι θέμα "ευτυχίας"...

Βρε μήπως είσθε πολύ ξανθιές?
για δοκιμάστε κάτι ροζέ..
μήπως αλλάξει η διάθεση..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Γιαυτό είναι οι φίλοι, να στηρίζει ο ένας τον άλλο,οι αληθινοί φίλοι..
καλημέρα σου

nefelokokkugia είπε...

@Takisss
Να κόψεις την παρέα με τον κύριο Ασκαρδαμούλη.
Το θέμα της Μπάμπως είναι κάπως πολύπλοκο και δεν υπάρχει λόγος να το αναφέρω. Έκανα την ανάρτηση απλά για να της πω ότι την αγαπάω.
Ααα και ναι...είμαστε υπερβολικά ξανθιές και σας αρέσει.

@Φούλη
Συμφωνώ Φούλη μου

Πρωινά φιλάκια και καλημέρες σε όλους.

gnostosagnostos είπε...

γιαυτο υπαρχουν αυτες οι δυσκολες στιγμες
να φερνουν πιο κοντα τους ανθρωπους...

nefelokokkugia είπε...

Ελα ρε Γναγ... Μπορουμε να ειμαστε κοντα εν μεσω κρασοκατανυξεων και γελωντας σα χαζες. Αλλα οπως σχολιασα και σε σενα "μας εχουν μουτζωσει οι οχτροι μας γιατι ειμαστε γαμω τα παιδια". #fact.
Που θα παει...
Φιλι

Constantine είπε...

κουραγιο στην κοπελα... ο χρονος τα παιρνει ολα και τιποτα δεν μενει :)

nefelokokkugia είπε...

Που είσαι εσύ βρε Κωνσταντίνε? Τέλος η εξεταστική και πήρες τους δρόμους?
Κάποια στιγμή θα μπει και θα διαβάσει το σχόλιό σου.
Φιλιά