Κυριακή, 10 Ιουλίου 2011

Τ΄εμέτερον τα παιδία, ασόν Σανταίοι


Νταξ, μη βαράτε.
Δεν ξέρω καλά ποντιακά
...εώς καθόλου

Δεν είμαι πόντια εξάλλου.
Μια απλή ξανθιά είμαι. 
Τα παιδιά μου όμως είναι (και κάνουν ότι μπορούν για να το αποδεικνύουν καθημερινά. χιχιχι)
Kάθε βράδυ, όταν τα βάζω για ύπνο αναρωτιέμαι...
-Πως θα ήταν η ζωή χωρίς αυτά?
-Πολύ πιο εύκολη.
Όσο κι αν δεν αρέσει σε κάποιους αυτή η απάντηση, είναι η αλήθεια.
Επίσης θα ήταν άχρωμη, άγευστη, άοσμη.
Δεν θα επέλεγα ποτέ αυτή την ευκολία.

Μέσω αυτής της  συγκινησιακά φορτισμένης ανάρτησης, θα ήθελα επίσης να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου προς όλους αυτούς που βοήθησαν στην ανατροφή των παιδιών μου. 
Σας ευχαριστώ θερμά  Bob Σφουγγαράκη, Scooby Doo, Winx, Charlie & Mimo , Asterix & Obelix  ...και τόσους άλλους που δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα (...σνιφφφ...)


Η κυρία, μου θυμίζει τόσο πολύ την προγιαγιά τους. Βρήκα τυχαία αυτό το βίντεο και μ΄άρεσε.

                                                              

Ααα...βρε γιαγιά, μόνο εσύ άξιζες.
Ποιός θα τους μάθει ποντιακά τώρα?


Nα έχετε μια υπέροχη, δημιουργική εβδομάδα.
Φιλάκια


23 σχόλια:

aizen999 είπε...

καλη βδομαδα!
εγω ειμαι ποντιος!lol

nefelokokkugia είπε...

Καλημέρα Aizen
Πόντιος εεε?
Χμ...έτσι εξηγείτε το σκηνικό με το πορτοκάλι.
Σορρυ, αλλά δε θα το ξεχάσω μέχρι να πεθάνω. χιχιχ
Φιλί

Siren Girl είπε...

Nα τους βαλεις να δουν και το σπιτι του μικυ εμενα μου αρεσε οταν ημουν μικρη!
Καλη εβδομαδα

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Δεν είναι εύκολη η ζωή χωρίς παιδιά.
Το ίδιο δύσκολη είναι, ορκίζομαι!
Εχεις άλλα να αντιμετωπίσεις! ξαναορκίζομαι.

Να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις και νάχεις κουράγια να τα μεγαλώνεις!

καλημέρα, είπα? δεν είπα!
καλή εβδομάδα !

provato είπε...

καλή βδομάδα, και όμως και εγώ έχω καταγωγή πολύ πολύ μακρινή εκ Πόντου. μην κοιτάς τώρα που μας φάγανε τα manhattan χεχε
xxxx

Ψυχανα-κω-λυόμενη είπε...

Παιρνάμε φάσεις με την μαμά μου και κρίσεις και περίεργες καταστάσεις, και τώρα είναι μία από αυτές...

Και ώρες-ώρες νομίζω ότι θα πω βαριές κουβέντες, η ψυχολόγος μου λέει ότι έχω αποθημένα και ότι πρέπει να τα βγάλω από μέσα μου αλλά δεν είναι τα αποθημένα, είναι ότι οι σχέσεις με την μαμά είναι πιο έντονες.

Και διαχρονικές!

Coula είπε...

Καλή εβδομάδα κι απο μενα!
παρολο που για μενα θα ειναι εβδομαδα παθων!

φιλια

julia είπε...

Καλή βδομάδα και σε σενα νεφ.
Πιο δύσκολη η ζωή χωρίς παιδιά.

ria είπε...

αν έχεις κόρη να της διδάξω ξανθιά;;;

για ποντιακα, εγω βλάχα είμαι...

ασωτος γιος είπε...

απλη μου ξανθια σε λατρευω γιατι εετσι

AnD είπε...

χαχαχαχα
Ελάχιστα κατάλαβα απ'τα ανέκδοτα αλλά η γιαγιά είναι κορυφή!
Κι η δική μου τελευταία όλο προστυχιές είναι!
Φιλιά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κανε υπομονη και θα το διαπιστώσεις σε μικρο βαθμό, όπως (σπίτι χωρίς παιδιά),όταν φύγουν για σπουδές η όπου αλλού....πικραααααααα

nefelokokkugia είπε...

@Siren Girl
Τώρα πια βλέπουν ελάχιστα τηλεόραση.
Ανακάλυψαν τους υπολογιστές.
Χιχιχι...γονίδια είναι αυτά...

@Zouzouna
Η αλήθεια είναι πως ούτε εγώ πιστεύω ότι θα ήταν πιο εύκολη.
Σε ορισμένους τομείς ίσως, αλλά πάλι δε θα επέλεγα διαφορετική ζωή από αυτή που έχω τώρα.
Σε ευχαριστώ πάντως για τις ευχές σου.

@Provato
Πόντιο πρόβατο?
Πάντως εγω ορκιζόμουν ότι είσαι κατωμαγχατανιώτης.
Έχεις άλλον αέρα...

@Ψυχανα-κω-λυόμενη
Καλά, περιττό να σου πω ότι με έχει στείλει αδιάβαστη το νικ σου.
Όσο για τις μαμάδες... σκεφτόμουν να κάνω μια ανάρτηση για την δικιά μου, αλλά φοβάμαι ότι θα πέσουν ομαδικές αυτοκτονίες.
Ένα σου λέω.
Είμαι ηρωίδα η ρουφιάνα...

@Coula
Εβδομάδα παθών?
Γιατί καλή μου Coulita?
Tώρα που ξεμπέρδεψες με μαθήματα κλπ και θα ξεκουραστείς?

@Julia
Όπως απάντησα και παραπάνω, εύκολη ...δύσκολη, πάντως δεν θα την άλλαζα.
Η αγκαλιά τους είναι όλα τα λεφτά.

@Ria
Μελαχρινή μετσοβίτισσα βλάχα ή ξανθιά του μακεδονικού κάμπου?

@Άσωτος γιός
χαχχα πάντα με κάνεις και χαμογελάω, Ασωτούλη.
Σ΄ευχαριστώ.

@ΑnD
Η αλήθεια είναι ότι αν δεν έχεις ζήσει μαζί τους ή δεν είσαι πόντιος, είναι δύσκολο να καταλάβεις τι λένε.
Απλά φαντάστηκα ότι κάποιοι, λίγοι αναγνώστες μου ίσως είναι πόντιοι και αξίζε να το δουν.
Νομίζω ότι έχω διαβάσει κάποια ανάρτησή σου σχετική με τη γιαγιά σου.
Να τη χαίρεσαι έτσι κι αλλιώς, γλυκιά μου.

@Φούλη
Εύχομαι να φύγουν κάποια στιγμή και όχι γιατί δεν τ΄αντέχω.
Ίσα ίσα είναι τόσο στρωμένα παιδάκια που είναι σαν να συγκατοικώ με ευχάριστη παρέα.
Απλά δε θέλω να τα φαντάζομαι στα 30 τους ακόμα εξαρτημένα από τη μαμά.
Δυστυχώς δεν εξαρτάται πάντα από εμάς ή αυτά.
Έτσι όπως είναι τα πράγματα σ΄αυτή τη χώρα προβλέπω επιστροφή στην παλιά οικογένεια με παππούδες γιαγιάδες και υπόλοιπο σόι, κάτω από μια στέγη.

Καλό βράδυ παιδάκια και πολλά φιλιά

περσέας είπε...

καλή εβδομάδα
ξανθούλα keep up smilinggg kai pontiazing

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας
Καλή εβδομάδα και σε σένα μικρούλι.
Μην ανησυχείς.
Ι'll never quit smiling.

ΜaRioNaSTRo είπε...

Πού είσαι εσύ φιλεναδίτσα μου; Χαθήκαμε μωρέ! Μάλλον χάθηκα γιατί είχα τα δικά μου! Πολλά και διάφορα! Μέσα στην ενέργεια και τη δραστηριότητα σου λέει!
Όλα καλά; Μια μέρα θα σου κάνω ντου! Να ξέρεις! :) Σε φιλώ, μια καλή μέρα να έχεις!

nefelokokkugia είπε...

Xάθηκες όμορφη.
Χαίρομαι όμως που είσαι μέσα στην ενέργεια. Ελπίζω να τη μοιράστηκες με τον σωστό. χιχιχι
Φιλιά και καλημέρες

Manolog3 είπε...

Να τα χαιρεσαι και να σε χαιρονται!! :) Ολα τα αλλα ειναι λεπτομεριες και επειδη δεν εχει νοημα να αναφερομαστε στο "αν ετσι και αμα γιουβετσι" κατσε και απολαυσε το! :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εγώ «κόλλησα» στην ευγωμοσύνη σου σε όσους βοήθησαν στην ανατροφή των παιδιών.
Μ’ εκείνον που τα κάναμε, τον έχουμε στο κλάσιμο...

ΜΑΙΡΗ είπε...

Δεν σου φτάνει που είσαι ξανθιά θέλεις να μάθεις και τα ποντιακά.
Κομματάκι δύσκολο το βλέπω, κάτι ξέρω κι εγώ η καστανόξανθη.
Η γιαγιά όλα τα λεφτά.
Καλό απόγευμα βρε !

nefelokokkugia είπε...

@Manolog
Ευχαριστώ Μanolog μου.
Τα χαίρομαι και ελπίζω ότι με χαίρονται και αυτά. Όταν δεν ξυπνάει το παιδί μέσα μου που γουστάρει να τα τσιγκλάει και να τα εκνευρίζει. χιχιχι
..και ξυπνάει συχνά.

@Ασκαρδαμυκτί
Αχουυυυ, καλέ...τον ξέχασα.
Αν δεν είχα και σένανεεεε
Σμουτςςςς στα μούτρα, κύριε Ασκαρδαμούλη μου

@Μαίρη
Ξανθιά, με φιλοδοξίες....

Καλό βράδυ παιδάκια. Πολλά φιλάκια

Ελευθερία είπε...

Καλώς σε βρήκα...

Πέθανα στο γέλιο με όσους σε βοήθησαν στο να μεγαλώσεις τα παιδιά σου !!!
χαχαχαχα

nefelokokkugia είπε...

Καλώς ήρθες Ελευθερία.
Μπορεί να γράφω σαν παρανοϊκή, αλλά γράφω πάντα αλήθειες. χιχιχ