Σάββατο, 16 Ιουλίου 2011

Για τον καφέ...

Λοιπόν αγάπες μου, ακούστε...

Ξεκινάει μια σειρά μαθημάτων οικιακής οικονομίας, εδώ στη Νεφελοκοκκυγία σας.

Ναι μαρή τσιφούτα Hitori, τζάμπα θα είναι.
"Οικονομίας", δεν είπαμε?
Κάνε εσύ κομπόδεμα ότι βγάζεις-για την προίκα σου-και θα στα φάω όλα παρέα με τον Mahler μουυυ στο τέλος.

Τι έλεγα η ξανθιά?

...ααα ναι...

Το πρώτο μάθημα περιλαμβάνει τις βασικές αρχές ψησίματος ελληνικού καφέ.
Ότι σας έμαθε ο Πετρόπουλος, πετάξτε το στον υπόνομο.
Τώρα πια, σας φροντίζει η Νεφέλω.
Πάμε:


Βήμα Ααα(χ)
Ένα μπρίκι ρε παιδιάααα

Οκ. Το ΄χουμε

Εντάξει, δεν είναι ανάγκη να είναι μπακιρένιο.

Και ένα τέτοιο, μας κάνει.


Βήμα Βου
Καφές...
Τσακίσου αγόρασε ένα σακουλάκι μαρή Hitori και σβέλτα.
Ναι, με τα λεφτά της προίκας σου.
Και το νου σου...

Ο ΚΑΦΕΣ ΝΑ ΄ΝΑΙ ΛΟΥΜΙΔΗΣΣΣΣΣ.
Φέρτον΄δω χάμω (έτσι για να μην ξεχνιόμαστε οι απανταχού χαμουτζίδες)

Βήμα Γάμα (τ΄αγαπημένο μου)
Βάζουμε όσο νερό χωράει σ΄ένα φλυτζανάκι του καφέ και το αδειάζουμε στο μπρίκι.
Στο δεύτερο μπρίκι είπαμε. Το πρώτο εικονίζεται για καθαρά εκπαιδευτικούς λόγους.

Βήμα Δέλτα
Ανάβουμε τη φωτιά.
Άσε κάτω τα ξύλα βρε άχρηστη γυναίκα, που μου θες και "γαμβρό".
Αυτά είναι για το μαγκάλι το χειμώνα.
Όταν λέω φωτιά, εννοώ κυρίως το γκαζάκι ή την ηλεκτρική κουζίνα, αλλά από τούδε και στο εξής θα τ΄αναφέρουμε ως "πηγή  θερμότητας".
Νταξξξξ?
Γράφω  η ξανθιά, "πηγή θερμότητας", για να καλύψω όσο το δυνατόν περισσότερους από τους αναγνώστες μου.
Κάποιοι μπορεί ακόμα να τρίβετε πέτρες για ν΄ανάψετε φωτιά.
Δεν είναι ντροπή, αλλά τι άλλο θα κάνω πια η γυναίκα για ΄σας?
Ν΄ανακαλύψω κάτι που θα τ΄ονομάσουμε ...πχ...
...μμμ..τροχό?
Πφφφφ, μαλακία ακούγεται.

Τέλος πάντων, συνεχίζω...

Βάζουμε λοιπόν επάνω στην πηγή θερμότητας το μπρίκιιιιι.
Το κοιτάμε...
Ανακατεύουμε, ελαφρά.
Ξανά...
...και ξαναματανακατεύουμε αλλά,

ΔΕΝ...
πιάνουμε κουβέντα με την τυχάρπαστη γκομενίτσα που θα βρεθεί στην κουζίνα μας.
Της λέμε να γδυθεί και να περιμένει.
Έλεος πια... όλο απαιτήσεις είναι αυτές οι άξεστες.

Μόλις δούμε κάτι να φουσκώνει
Όχι εκεί βρε Ηitori...έλεος πια μ΄αυτό το κόλλημα να χαρακτηριστείς χαμηλοβλεπούσα.
Σήκωσε λίγο το βλέμμα προς τον καφέ.

Μόλις διαπιστώσουμε λοιπόν ότι αυξάνεται ο όγκος του περιεχόμενου διαλύματος στο μπρίκι, 


ΔΕΝ...
κοιτάμε με νόημα την τυχάρπαστη γκομενίτσα που θα βρεθεί στην κουζίνα μας.
Της λέμε να γδυθεί και να περιμένει.
Έλεος πια... όλο απαιτήσεις είναι αυτές οι άξεστες.


Αφού χυθεί ο καφές, και τα κάνει όλα πουτάνα, επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία αγόγγυστα.

Η τυχάρπαστη έτσι κι αλλιώς, ωραίο θα τον βρει.
Πίστεψέ με.
Αφού εσένα έτσι κι αλλιώς σε βρίσκει πιό γλυκό.
Ποιός χέζει και τον καφέ ρε μωρό....
Απλά θα ΄θελε να την καλέσεις εσύ μια φορά, έτσι γι΄αλλαγή.
Ναι
...τελικά αυτό θέλει μια βιτσιόζα ερωτευμένη γυναίκα (μαζί με κάμποσους γύρους ακολασίας, χιχιχι). 

Φιλάκια πολλά.
Με ευχαριστείτε άλλη φορά βρε κουτά, για την παροχή των γνώσεων.
Και εγώ σας αγαπώ...

69 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε...

Πρέπει ρε γαμώτο σου να πάρω ένα μάτι στο εργαστήριο να και να φτιάχνω καφέέέέέέ!

nefelokokkugia είπε...

Απορώ και πως αντέχεις τόσο καιρό χωρίς ελληνικό.
Άντε και σε μια μελλοντική ανάρτηση θα σας μάθω να φτιάχνετε τυρί.
Με λατρεύεις...το ξέρω.

golden είπε...

Να 'μαι κι εγώ με το σχόλιό μου παρέα . Ένα fools' guide to frappe θα κάνεις ? Για εμάς που τον πίνουμε και καραβίσιο είναι και πιό εύκολο , άσε που μπορείς να το φτιάχνεις παράλληλα με τον ελληνικό :P Καλημερούδια μμμμμανούλα !

nefelokokkugia είπε...

Αφου το ζηταει Η ΦΩΝΗ, του ghs, που μας κανει ολες να λιωνουμε... θα σας μαθω και φραπε. Καλημερα Golden

Αμερικλάνος είπε...

4:30 τι κάνετε σηκωμένοι??????

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τα καλά "κοράσια" τέτοια ώρα πίνουν καφέ!
Ξενύχτηδες!
Σήκω να φτιάξεις φραπέεεεε!
Καλημέρα λέμε!!!!

Mary Ka είπε...

Δηλαδή, για να καταλάβω, βάζουμε το νερό στο μπρίκι και το επόμενο βήμα είναι ότι ανακατεύουμε και μετά, ως δια μαγείας, το νερό έχει γίνει μείγμα με καφέ και ζάχαρη που φουσκώνει και ίσως και χυθεί, ή μάλλον ξέχασες κάποιο βήμα, όπως ότι προσθέτουμε καφέ και ζάχαρη κατά βούληση κλπ κλπ.
Αλλη παράλειψη είναι οι οδηγίες για τη συνταγή μέτριου,πολλά βαρύν και όχι κλπ κλπ.

ria είπε...

εντάξει το πιάσαμε το υπονοούμενο, σου έκατσε γκόμενος που δεν ξέρει να φτιάχνει καφέ... κελ καταστρόφ!!!

το άλλο, ελπίζω, να ξέρει να το κάνει.

marco είπε...

δεν το είπες καλά. πρέπει να δώσεις έμφαση στο ανακάτεμα για να μη βγεί νερομπούρμπουλο... επίσης δεν χρειάζεται να αρχίσει να χύνεται ο καφές από το μπρίκι γιατί δεν θα μείνει καϊμάκι καθόλου...
μα ούτε ένα καφέ της προκοπής, πρωί πρωί;;;

nefelokokkugia είπε...

@Aμερικλανάκι
Είχα σηκωθεί ν΄αρμέξω τις προβατίνες για να φτιάξω το τυρί που σου΄λεγα. Εεεε...εκανα και ένα καφεδάκι και είπα να ρίξω και μια ανάρτηση.
Ουφ πια, όλα να τα μαθαίνεις.

@Γιαγιά Αντιγόνη
Αφού το ξέρεις Γιαγιά ότι εγώ είμαι το καλύτερο κορίτσι.
Πρώτη στο χωριό.
Και στο άρμεγμα και στο πήξιμο (εννίοτε και στο πρήξιμο).
Που να πιείς καφέ από τα χεράκια μου, όμως.
Κελεπούρι γυναίκα είμαι η ρουφιάνα.

@Μary Ka
Χμμμ...είσαι καινούργια εδώ γύρω εε?
Προσπαθείς να βγάλεις άκρη με ανάρτηση της ξανθιάς?
Αλλά οκ...δέχομαι την παρατήρηση. Μη με μαστιγώσετε κιόλας. Την επόμενη φορά υπόσχομαι πιο αναλυτικές οδηγίες.

@Ria
Πολλές φορές είχα σκεφτεί να κάνω μια ανάρτηση σχετική με τον καφέ, που λατρεύω.
Απλά χτες, η αλήθεια είναι, μου δόθηκε όντως μια αφορμή.
Σε καμία περίπτωση όμως, το περιστατικό δε το θεώρησα καταστροφικό. Διασκεδαστικό ήταν. Επίσης ήταν καλή αφορμή ν΄απαντήσω σε μια ερώτηση που μου έγινε. Δε θα τη διαβάσει βέβαια, απλά ήθελα να τη βγάλω.
Aααα..και ναι, όλα ξέρει να τα κάνει. χαχαχα

@Μarco
Καλά τα λες doc.
Αλλά εγώ ως καλομαθημένη ξανθιά περιμένω να μου τον φτιάχνουν τον καφέ. Και στη δουλειά και στο σπίτι.
Οπότε σύγχωρεσέ μου, τυχόν παραλείψεις στις οδηγίες. Είναι που είμαι σε θεωρητικό επίπεδο ακόμα.

Πάω βόλτα για καφέ.
Να έχετε όλοι μια υπέροχη μέρα. Φιλιά στη μούρη.

Ανώνυμος είπε...

kahmo toxw re nefelw na mou ftiaksei esrw mia fora to stefani mou kafe.kserw,kserw oti fanei tou lolwstefanh,apla vgazw tonkahmo mou h gynaika.pantremenh.

Αθηνά... είπε...

Ευωδίασε ο ελληνικός μέσα από την ανάρτηση! Αυτό ήταν. Πάω να φτιαξω καφέ τώρα.
Α, και που είσαι; Ναι, ήταν ο Ζερβουδάκης στο Άργος! Άμα έρθει και ο Πασχαλίδης θα σε ενημερώσω εγκαίρως!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τον έχεις πάρει από χόβολη;πες ότι δεν ξέρεις τι είναι να τραβάω τις ξανθές μπούκλες μου!!
Καλά να περάσεις..

Emperor είπε...

Κι'ένας ναργιλές ότι πρέπει...

nefelokokkugia είπε...

@Ανώνυμη pantremenh
Χαίρομαι και με τιμά που βγάζεις τον καημό σου, στο blog μου.
Συμφωνώ ότι είναι υπέροχη αίσθηση, ειδικά αν στον σερβίρει και στο κρεβάτι.
Ευτυχώς υπήρξα τυχερή και το έζησα πολλές φορές, όχι βέβαια από τον συγκεκριμένο άντρα, από τον οποίο δεν είχα και δε θα έχω ποτέ αυτή τη χαρά, αλλά από άλλους.
Αυτός πάντως έκανε μια πολύ γλυκιά και φιλότιμη προσπάθεια να είναι υπέροχος οικοδεσπότης. Και τα κατάφερε, άσχετα αν εγώ ως ξανθιά χαζοχαρούμενη, το κάφρισα το θέμα σ΄αυτή την ανάρτηση.

@Αθηνά
Ναι, θα το εκτιμούσα Αθηνούλα μου. Θα ήθελα πολύ να δω τον Πασχαλίδη αλλά ο Ζερβουδάκης είναι λατρεία. Εσκασα που δεν το ήξερα.

@Φούλη
Ξέρω βρε τι είναι η χόβολη. Αλλά πραγματική και όχι τις δηθενιές των "παραδοσιακών" και καλά καφενείων με την άμμο και το γκάζι από κάτω να πιάνει 1500 βαθμούς.
Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν έχω υπομονή. Αμα θέλω καφέ θέλω σήμερα.
Μη τις τραβάς. Ξανθών αλληλεγγύη. χαχαχα

@Αυτοκράτορά μου
Τρελαίνομαι για ναργιλέ. Έχω κανα δυο χρόνια να κάνω, γιατί δεν έτυχε να θέλει καμιά παρέα.
Όταν έρθεις Ελλάδα βάλε φωνή ν΄ανάψω τα κάρβουνα.

koulpa είπε...

χαχαχαχα ο πατέρας μου θεωρεί τρομερή κακομοιριά να φτιάχνει μονος τον καφέ του.. αν βρεθεί με ένα άλλο άτομο μόνος.. που δεν έχει το θάρος.. μπορεί να πρωτίνει.. "να φτιάξω το δικό σου να φτιάξεις το δικόμου; " :) :)
την καληνύχτα μου :) :)

nefelokokkugia είπε...

@Koulpa
Καλά και εγώ είμαι τρελλή τεμπέλα στον καφέ. Αλλά εγώ το κάνω πιο πονηρά αν θεωρήσω ότι με παίρνει. Ρωτάω: "Καφεδάκι?"
Αν κάνουν το λάθος και μου απαντήσουν θετικά, συνεχίζω:
"Ωραία, κάνε και ένα σκέτο για μένα"
Πλάκα, πλάκα πάντα πιάνει το σύστημα
Καληνύχτα και φιλιά

Αμερικλάνος είπε...

Τυρί τι τυρί ξερεις να κάνεις? Είσαι όμως γυναίκα οξύΜΩΡΗ. Από τη μία δεν μπορείς να βράσεις αβγό και χάνεις σε διεθνείς διαγωνισμούς μαγειρικής από έναν άσχετο φοιτητή, και από την άλλη φτιάχνεις τυρί? Σαν να μου λες ότι είσαι ξανθιά αλλά σ'αρέσει να λύνεις και κανα λογάριθμο στο τσακίρ κέφι!

Τα μωρά έχουν μάγουλα για ζούληγμα. Η Νεφέλω έχει προφίλ για προσβολές. Δεν φταίω εγώ!

takis είπε...

Μπα δεν μου αρέσει ο Ελληνικός.. (Τούρκικος, Οθωμανικός, Αραβικός..όπως θες πές τον..)

Τα "υπόλοιπα συνοδευτικά" όμως πολύ μου αρέσουν....

ria είπε...

καφέ φτιάχνεις και μόνη σου, τα άλλα άμα τα ξέρει, περνάει τις εισαγωγικές!

nefelokokkugia είπε...

@Μπερδεμένο Αμερικλανάκι
Πρώτον: Εγώ έχασα στο διαγωνισμό? Εγώ αγάπη μου δεν έβαλα βύσμα ούτε έταξα δώρα στην Coula για να κερδίσω. Στη συνείδηση του κόσμου είμαι νικήτρια, αφού αναγνωρίστηκα ως σαφώς καλύτερη.
Σας πήραμε
χαμπάρι κύριε... Παραθέτω το link. Ρίξτε μια ματιά στα σχόλια μπας και θυμηθείτε http://nefelokokkugias.blogspot.com/2011/04/blog-post_16.html Ουφφφ..ζηλιάρη

Δεύτερον: Τι είναι λογάριθμος? Κάτι σαν το σταυρόλεξο που λύνω στην παραλία? Αυτό με τα 10x10 τετραγωνάκια και τα μισά γράμματα της λέξης που ψάχνουμε ήδη τυπωμένα?
Αν και σκέφτομαι να δοκιμάσω και πιο δύσκολο. 11x11 τετραγωνάκια.
Αμεεεε...

Τρίτον:
Τυρί. Μανούρι. Χρειαζόμαστε: Τουλάχιστον 5 κιλά γάλα πρόβειο ή και κατσικίσιο. Ξύδι. Αλάτι Ένα κομμάτι τουλπάνι καθαρό, φρεσκοπλυμένο.
Φέρνεις το γάλα σε σημείο βρασμού για κάποια λεπτά, ώστε να μην σε τρέχουν στο νοσοκομείο και μετά στον εισαγγελέα για απόπειρα δολοφονίας των κινέζων. Γιατί θα τους δώσεις να δοκιμάσουν, έτσι δεν είναι? Είσαι ψυχούλα εσύ, το ξέρω.
Κατόπιν ρίχνουμε ξύδι στην κατσαρόλα με το βρασμένο γάλα. Μη ρωτάς πόσο. Δεν ξέρω. Μια δυο γύρες φέρε το μπουκάλι. Το κάνω εμπειρικά, δεν μετράω πια.
Αφού αρχίσει και "κόβει" το γάλα γυρίζουμε το περιεχόμενο της κατσαρόλας μέσα στο τουλπάνι και το δένουμε σφιχτά πιέζοντάς το συγχρόνως να φύγουν τα πολλά υγρά. Το κρεμάμε και το αφήνουμε να στραγγίξει.
Μετά από κάμποσες ώρες (άστο και μια μέρα, δε θα πάθει ο κώλος του) βγάζουμε το κεφαλάκι από το τουλπάνι και το αλατίζουμε. Όσο πιο πολύ αλάτι, τόσο πιο πολύ θα σφίξει και θα σκληρύνει το τυρί. Διατηρείτε στο ψυγείο για καποιες μέρες. Προσωπικά, μ΄αρέσει να το καταναλώνω την επόμενη μέρα.
Κάνε εικόνα...
Κάθεται η ξανθιά κάτω. Κόβει τυρί, ρίχνει αλάτι, τρώει.
Επαναλαμβάνει μέχρι να σκάσει.

Τέταρτον:
Τελικά έχω το σωστό προφίλ. Δε σε κατηγόρησα ποτέ για προσβολή της ξανθιάς. Μην αμφισβητείς την χαζομάρα μου, θα με υποχρεώσεις.
Προσβαλέ με, προσβαλέ με. χιχιχ

ΥΓ Ότι κι αν κάνεις πάντως, μαγείρισσα θα είμαι καλύτερη. Χμμμ... κάθε χειμώνα. Το καλοκαίρι τ΄αφήνω στη μάνα μου αυτό το ρόλο, για λόγους που θα εξηγήσω άλλη φορά.

@Τakisss
Καλά σε κράζει ο κύριος Ασκαρδαμούλης ως παιδί ΒΠ.
Μα...να μην πίνεις ελληνικό? Φρίκη. Όταν λες τα συνοδευτικά, δεν εννοείς λουκούμι και ναργιλέ εεεε? χιχιχι

@Ria
Σωστά. Μη σου πω ότι του φτιάχνω κιόλας. χαχα
Τα ξέρει, τα ξέρει και πολύ καλά μάλιστα. Άριστα σε όλα...χιχιχι

σ αγαπω είπε...

Νεφέλη μου..

μύρισε καφές σε όλη την γειτονιά.. και ας ήταν χυμένος.:))

καλο απόγευμα με φιλιά

Evil Chef είπε...

Τελικα οι περισσότεροι δε ξερουν ουτε καφε να φτιαχνουν ουτε και πως πίνεται...
Ευτυχως που υπαρχεις και εσυ να τους ανοιγεις τα ματια !!!
Εγω απο καφεδες ξερω (εμαθα στο στρατο!) αλλα δε πινω σχεδον ποτε.
Μονο καπουτσινο(αντε και κανα γαλλικο φουντουκι) και γι'αυτους εχω την μηχανουλα τους .
Ολη η μαγκια στο καφε ειναι η φωτια ,αν βρεις ποσο χρειαζεται και προσεχεις και το τελειωμα και ωραιο καφε φτιαχνεις και μερακλιδικο(με καιμακι!)

julia είπε...

καλα θα με τρελάνεις εσυ!!!!!!αντε να αφοσιωθείς στο μασαζ των πατουσακίων και στο πιπίλισμα των δαχτύλων κάθεσαι και μας μαθαίνεις ελληνικό καφέ??????τς τς τς τς...δεν το περίμενα αυτο απο σένα :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Θέλουμε εντατικά μαθήματα μαγειρικής!
Αν γουστάρεις και ζωντανά!
Βάζω τα υλικά βάζεις την κουζίνα...

nefelokokkugia είπε...

@Σ΄αγαπώ
Δεν είναι μια απ΄τις ωραιότερες μυρωδίες?
...έστω και χυμένος.

@Μάγειρα
Τώρα εσύ δηλαδή, αν δεν ήξερες να φτιάχνεις καφέ θα μάθαινες από την ανάρτησή μου?
Καλάααα
Το βράδυ έχεις εκπομπή? Θα περάσω καμιά βόλτα.

@Julia
Καλή μου, μπορώ να τα κάνω συγχρόνως.
Ή είσαι δασκάλα ή δεν είσαι...
χαχχαα

@ Κύριο Ασκαρδαμούλη
Μπααα, σας τελείωσε η φιλοδοξία να γίνετε στάρετς και αποφασίσατε να γίνετε μάγειρας?
Με εντυπωσιάζει που εκτιμήσατε τις μαγειρικές μου ικανότητες, πάντως.
Πείτε μου τι θέλετε να μάθετε να μαγειρεύετε και θα βρούμε τον τρόπο διδασκαλίας.

Hitori Tana είπε...

Με φάγαν οι κατάρες σου ξανθοακαμάτρα και αρρώστησα η δόλια καυσωνιάτικα και θα χάσω και κολονακιώτικο gossip αύριο.

Μαρή, η ντόμπρα η νυκοκοιρά, η γνήσια γυναίκα, το άξιο το θυληκό, από σένα θα μάθω να φτιάχνω τούρκικο?

Τον έχω φτιάξει, τον έχω σερβίρει, το έχει πιεί ο γαμβρός και μέχρι να πας στη γωνία να δεις αν έρχομαι, τον έχω γυρίσει, τον έχω σταυρώσει και τον έχω τρέξει στην γραία απέναντι να μου τον διαβάσει.

Άχρηστη. Που μ αρρώστησες! Για ποια με πέρασες!?!

Έχω να σου πω εγώ τερτίπια και μαγιολίκια πάνω από το μπρίκι, εχώ κεράσει οικοδομές ολόκληρες ελληνικούς.

Είσαι λίγη νεφέλω μου. Απλά λίγη. Με ολίγη!

Φιλάκια...

nefelokokkugia είπε...

@ΓεροντοHitori
Εσύ κερνάς τους οικοδόμους και εγώ με τον Mahler μουυυ τους παίρνουμε. Έτσι πάνε αυτά...
Φτιάξε τώρα ένα φασκόμηλο, μπας και ρίξεις την πίεση, κωλόγρια.
Σμουτςςς πρωινά

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Φτιάσατε καφέ, ή να επέμβω?
Μάλλον θα επέμβω γιατί... ζαβά τα βλέπω τα πράματα κυρά Περπλί μου! Η ζέστη πταίει!

Αμα δεν κατεβάσεις το μπρίκι πριν φουσκώσει όλο, να το κτυπήσεις 2-3 φορές (τον πάτο του), στο μάρμαρο της κουζινός, άντε στην κουζίνα πάνω, να βάλεις λίγο στο φυλτζάνι και να ξαναβάλεις να αποφουσκώσει.. πάει το καιμάκι...
τρύπιος φουσκαλάτος θα γίνει κυρία Περπλί μου και δεν λέει..
ή να παραδίδετε, ή να μην!

nefelokokkugia είπε...

Ax...πόσο δίκιο έχετε, αλλά δεν προλάβαινα κυρά Zouzouna μου.
Προσέξατε τι ώρα έγραψα την ανάρτηση?
Της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελάει, λένε.
Εξάλλου εγώ δεν θέλω φουσκάλες στον καφέ μου, μόνο καϊμάκι.
Σας φιλώ, γιατί μόλις γύρισα από τας εξοχάς και λιώνωωωωω

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Παραβλέποντας το γεγονός των εξοχών, (μην συγχιστώ!!!) αφού επιστρέψατε, να λιώσωμεν παρεϊκώς, δεν φόρεσα ομματογυαλια και δεν είδα την ώρα αναρτησης. Εεεε, καλά ! αφού δεν είχατε καφέν, πως να μη!!

καλή επιστροφή και πότε θα ξαναφύγετε κι εσείς?

κυρά Ζουζουνα η παινεμένη !

Chocorello είπε...

καλησπέρα.
Πας κι αγοράζεις το "Ο Τουρκικος καφές εν Ελλάδι" του Πετρόπουλου.
Συλλεκτικό και απαραίτητο.

http://www.netlife.gr/books/petropoulos-kafes/

ΜaRioNaSTRo είπε...

Να δω πότε θα έρθω στα όμορφα μέρη, να με γυρίσεις, να μου φτιάξεις και καφεδάκι από τα χεράκια σου και ας είναι και νεροζούμι! ")
Τα φιλιά μου

nefelokokkugia είπε...

@Κυρά Zouzouna, παινεμένη μου
Θα φύγω από 1η εώς 15 Αυγούστου.
...και μετά θα θέλω άλλες 15 μέρες να ξεκουραστώ από τις διακοπές με τα παιδιά. χιχιχ

@Chocorello
Δε θυμάμαι να σε έχω ξαναδει στα μέρη μου. Καλώς ήρθες λοιπόν.
...αλλά πάλι, είμαι και γριά και ξεχνάω.
Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόταση σου.
Το βιβλίο το έχω ήδη διαβάσει πολλές εκατοντάδες χρόνια πριν.

@Marionastro
Όποτε θες να έρθεις και θα τα βρούμε στον καφέ.
Θα πάμε έξω, ίσως?

Φιλιά σε όλους και καλό απόγευμα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Θέλω να μάθω τα πάντα! (Το ’χω αυτό το χούι).
Θα ξεκινήσουμε απ’ τα βασικά. Δυστυχώς είμαι άσχετος από μαγειρική!
Μέχρι τώρα όλες οι γυναίκες της ζωής μου φρόντιζαν να με κρατούν μακριά απ’ την κουζίνα, μην τυχόν μάθω και μαγειρεύω και δεν τις έχω πια ανάγκη!
Η πλάκα είναι πως το ίδιο ακριβώς έκανε κι η μάνα μου...

Μόλις επιστρέψω απ’ την ιεραποδημία συζητάμε τα διαδικαστικά...

nefelokokkugia είπε...

...που ελπίζω να μην ξεκινούν με το "σκύψε ευλογημένη", Στάρετς Ασκαρδαμούλη.
χαχαχα
Κανονίστε να επιστρέψετε σύντομα πάντως, γιατί κάτι πήρε τ΄αυτί μου για μετοίκηση του χαρεμιού σας στα βόρεια προάστια.
Εγώ ρουφιάνα δεν είμαι, αλλά....

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Πάλι παρεϊκώς θα λείψωμεν κυρία Περπλί μου!


Ρε Ασκάρ, σου κάνουν το τραπέζι και τους κάνεις το κρεβάτι ! γιατί δεν μας το λες απλά!!!
για τις γυναίκες λέω!!

nefelokokkugia είπε...

Ίσως συναντηθούμε σε κάποια εξωτική αλλά και κοσμοπολίτικη (βεβαίως, βεβαίως) παραλία, κυρία Zouzouna μου.
Ο κύριος Ασκαρδαμούλης θα έχει τρεχάματα μόλις επιστρέψει.
Ο Takisss τις μαζεύει στα Β.Π. Τους τάζει καλύτερο σομιέ.
Να δω ποιά θα του κάνει τραπέζι τώρα του Ασκαρ.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Kυιρία Περπλί μου! Εγώ κοσμοπολίτικα χωρίς παιδιά, που να τα βρώ χα χ αχα !!! με το σαγιονάρι το φιτινό. Σ οποιονε αρέσουμε!
Οσο για τον κύριο Χαρεμιτζή... α ρε ασκάρ!!!

Τακισσσ όπως σακισσσ καμμία σχέση, δεν γνωρίζω. Νομίζω πως ξεκίνησε απο χαμηλά "μιχάλ τ' βόδα" σαιν παντελεημόν!
Του ασκάρ μάλλον δεν του κάνουν το τραπέζι. το κρεβάτι κατευθείαν. Πάτε παλιά να τον δείτε αραχτό σε φωτό, ακαταλλήλους... πάτε να διείτε.!!!!!

Ασκάρρρρρ, που είσαι? σε προξενεύω

nefelokokkugia είπε...

Αααα... που να ξέρα.
Εγώ τον γνώρισα ένα βήμα πριν γίνει στάρετς.
Και για να είμαι ειλικρινής, πίστεψα ότι τη μαγειρική την ήθελε για να προσφέρει στο μοναστήρι τις υπηρεσίες του.
Μάλιστααααα

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Ηρθατε αργά στον δρόμο της ζωής του, κυρια Περπλί μου. Ομως ποτέ δεν είναι αργά για τον Ασκάρ!

nefelokokkugia είπε...

Εγώ ήρθα?
Εγώ δεν τον διεκδικώ καν...
Αααα, όλα κι όλα. Έχω δηλώσει ερωτευμένη, αλλά όχι με τον κύριο Ασκαρδαμούλη.
Μη του το πείτε όμως κυρά Zouzouna μουυ.
Δεν αντέχω να παρηγορώ άντρες που κλαίνε.
Πλήττωωω

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Γενικώς ήρθατε, Γενικώς ομίλησα!
Γενικότητες λέμε!
α, είστε αλλού? ωραίαιαιαιαιίιιια!

κλαίνε? α, παπα, θα λερώσει ο τάπης. Κι είναι εκ Περσίας 1

nefelokokkugia είπε...

Ωραία θα ήταν, αλλά...

Τέσπα... εκ Περσίας εεε?
Ααααχ είναι μια καλή ευκαιρία να πάμε μαζί Isfahan να διαλέξουμε έναν άλλο.
Τώρα που είναι και εποχή εκπτώσεων

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Aυτό το "αλλά..." είναι το άλας της ζωής !

Α, παπα! Εκπιτώσεις ναι, αλλά ζέστη αφορήτου.
Και μπούργκα και... αστε με!
Ολοι ψωνιζονται απο εκεί...


Θα σας πάρω αλα μπρατσέτο, ναπάμε στας Βιέννας να βρούμε στας δημοπρασίας, παλαιά, περισικά και καλυτέρου. http://zouzounasgoodlife.blogspot.com/2011/05/blog-post_10.html

να σκάσουν οι οχτροί μας !

nefelokokkugia είπε...

Ναι, αλλά εγώ θέλω να δω το Isfahannnnn πριν πεθάνω.
Τα χρώματα...
Να μυρίσω τ΄αρώματα...
Αχχχχ

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

α, παπα, μη μου άπτου εδώ. Δεν πάω σε τέτοια μέρη! τσ !
Βρώμα κι άγιος ο Θεός! οοο, Αλλάχ ήθελα να πω!
Μήπως να γνωριστείτε με την μπορδοροδοκοκκινοπερπλί! που πάει συχνά?

nefelokokkugia είπε...

Για το Δεσποινάκι μιλάμε? χαχαχα
Αυτή παντρεύτηκε τώρα και θα τραβολογάει τον πλοίαρχο μαζί της. Τι να με κάνει εμένα?

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Kαι τον Υπαρχό του, ποιός θα τον ακολουθεί... !!!
πως τα λέτε έτσι πεσιμιζέ!!! πως!!!
ανεβείτε λίγο... ανεβάτε λέω....

nefelokokkugia είπε...

Ααα δεν ξέρω. Ας τον πάρει ο γιός της.
Δεν μπορώ άντρα με στολή, κυρά Zouzouna μου.
Ν΄ανέβω λέτε εεε?
Ζεσταίνομαι τώρα και περιμένω να μου φέρουν παγωτάκι να ανεβάσω ζάχαρο. Κάνει?

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Θα του ξεσκίσουμε την στολή κυρία Περπλί μου! εεεε, τι με κάνετε και λέω.. βλέπετε? θα χάσω το ίματζ μου!
πάρτε εσείς τον Υπαρχο κι αφήστε μου εμένα την στολή!

ζάχαρο? κάνει κάνει! και παρακάνει
ενα παγωτό, διώχνει το γιατρό...
λέμε τώρα.. ζέστη? που είστε στο καζάνι?
εδώ φυσεί...ο λίβας βέβαια, αλλά φυσεί.

nefelokokkugia είπε...

χαχαχαχχα και αυτός θα τρέχει στα λιβάδια να γλυτώσει.
Το έκανα εικόνα. Έλιωσα στα γέλια.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Eχει λιβάδια το Ισπαχάν? όχι έχει.
Το λάθος παγωτό σας πείραξε... βλέπετε?

nefelokokkugia είπε...

Έχει, έχει και ποτάμια και γεφυρούλες και βουνά και απ΄όλα.
Μααα...αφού τους είπα. Δε θέλω σκέτη σοκολάτα. Το έβαλα κατάψυξη και μου΄μεινε η χαρά.
Ουφφφ

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

ααα, κι απο λεπτότης δεν αρώταγα, γιατί σας έκαναν δώρο κεινο το τετράποδο πανου παν'.
Μα σας φέρανε παγωτό και είπατ΄όχι?
σπίτι σας και γρήγορα. σας πείραξε η ζέστη.
ογλίορις !

nefelokokkugia είπε...

Εεεε αφού δεν μ΄αρεσε. Είχα δώσει συγκεκριμένες οδηγίες και τελικά μου έφεραν άλλα άντι άλλων.
Αλλά ήμουν καλή μαζί τους.
Δεν είπα "ουσττττ", τ΄ορκίζομαι

Και εκείνο το τετράποδο μου το έκανε δώρο ο Ασωτούλης. Έχει link στην εικόνα.
Είναι καλό, μη νομίζετε

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Η αλήθεια είναι πως η Κεράσω ήταν η πρώτη που πρότεινα να με διδάξει την μαγειρικήν τέχνη.
Αλλά δεν θυμάμαι πού ακριβώς χάλασε η φτιάξη!
Τέσπα... Εγώ, πάντως, έχω τη συνείδησή μου αναπαμένη!
Ούτε να πηδήξω ήθελα ούτε τίποτα παρεμφερές.
Απλά, θέλω να ξέρω να φτιάχνω καμιά μακαρονάδα όταν με φτύσει και η τελευταία γυναίκα της υφηλίου...

nefelokokkugia είπε...

Αχ..κύριε Ασκαρδαμούλη μας, ήμουν σίγουρη ότι ο σκοπός σας είναι αγνός. Αυτή η κυρά Zouzouna μου΄βαλε ιδέες.
Θα πρέπει να κανονίσουμε μαθήματα επειγόντως. Τον καφέ δοκιμάσατε να τον φτιάξετε σύμφωνα με τις οδηγίες μου?
Είναι μια καλή αρχή.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καφέ έμαθα... κανένα φαγάκι να λιγδώσει το εντεράκι μας θα μάθουμε;

nefelokokkugia είπε...

Βεβαίως. Ότι θέλει ο κύριος Ασκαρδαμούλης.
Ποιό θέλετε να μάθετε πρώτα?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τελικά «έκλεισε» η συμφωνία;

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

εγώ δεν θυμάμαι καν, ότι είχαμε συμφωνία να σου μάθω μαγειρική!
αλλά για να το λες!!!
να σ' πω με τι αντάλλαγμα το είχα προτίνει (μπορείς να πεις ότι θέλεις, ελεύθερα χα χ χα )

και ακόμη δεν πήρες είδηση την προσφορά της κυριας Περπλί?
αχ μωρέ Ασκάρ, ολα στο πιάτο τα θέλεις!!!!

nefelokokkugia είπε...

Εδώ δεν την πήρα χαμπάρι εγώ κυρά Zouzouna μου. Μαθήματα μαγειρικής πρόσφερα η ξανθιά. Να μην πεινάσει ο κύριος Ασκαρδαμούλης τώρα που θα μονάσει.
Τι καταλάβατε εσείς?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κεράσω, δεν είχαμε συμφωνήσει, απλά εγώ είχα προτείνει, κι έφαγα πόρτα!
Ποια είναι η Περπλί ρε παιδιά;

nefelokokkugia είπε...

Εγώ είμαι η Περπλί, κύριε Ασκαρδαμούλη. Λόγω χρώματος. Δείτε το avatar δίπλα.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Α μπα; Έτσι λέγεται η θείτσα;

nefelokokkugia είπε...

θείτσα λες εε?
Αχχχ, το ΄ξερα ότι με μεγαλώνει αυτό το περπλί.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Ρε, Ασκάρ, δεν το θυμάμαι, μα την παναγία!
είχες φάει πόρτα? κάτι θα έκανες, για να φας πόρτα!!! δεν δίνω πόμολα έτσι εγώ...
"θείτσα" είσαι και φαίνεσαι!!!


κυρία Περπλί μου, μην πτοείστε! δεν ξέρουν οι άνδρες απο αυτά!

την καλημέρα μου και ξεκολάω απο δωθε!

nefelokokkugia είπε...

@Ασκαρδαμυκτί
Βρε Ασκαρ, μπας και πρέπει να ξαναπροσπαθήσεις με την κυρά Ζouzouna? ην έχω κόψει για καλύτερη μαγείρισσα.
Μη σου μείνει απωθημένο.

@Zouzouna
Δεν τα βάζω μέσα μου τα λόγια τους, κυρά Zouzouna μου.
Αυτοί χάνουν.
Ευτυχώς για κάθε έναν που μ΄απορρίπτει, περιμένουν 2 στην ουρά.

Φιλιά και καληνύχτες.