Σάββατο, 2 Ιουλίου 2011

Φυλετικές μάχες







Προσοχή:
Ακολουθούν αμπελοφιλοσοφίες εν είδει διαλόγου, ξανθιάς με ξανθιά. 


Μπάμπω: Ότι δε σε σκοτώνει , σε κάνει πιο δυνατή.
Νεφέλω: Πφφφφ...βλακείες
                  ...απλά σε αφήνει με σοβαρές εγκεφαλικές βλάβες
                  ...αλλιώς εγώ τώρα, θα ήμουν η πριγκίπισσα Ζήνα.



Φιλενάδα, το ξανασκέφτηκα. 
Δίκιο έχεις

..."το μηδέν θα κάνω κύκλο και εκεί μέσα θα χορεύω"...



Φιλιά για ένα υπέροχο, χαμογελαστό, ερωτικό μπλα..μπλα...μπλα...σαββατοκύριακο. 



17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ki esy ksenyxtas nefelw;allo prama h nyxta... pantremenh.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Να ρθω και εγώ στον κύκλο; καλό μήνα και καλό σαββατοκύριακο!!

Αθηνά... είπε...

Καλημερούδια! Στον διάλογο που παραθέτεις θα συμφωνήσω με τη Νεφέλω, περότι η άλλη έχει πολύ ενδιαφέρον όνομα. Μπάμπω! Τέλειο!!!

NET MAN είπε...

Καλησπερα παντρεμενη
Καλησπερα γατουλα.
Καλο Σ/Κ να εχετε ξενυχτωντας για πιο ομορφους λογους. (κλεισιμο ματιου) :)

Αθηνά... είπε...

Τι είναι "περότι";
Τι πάω και γράφω και δεν με μαζεύουνε;
Μεγάλωσε πάλι η πρεσβυωπία μου φαίνεται...
"Παρότι" ήθελα να γράψω, τον εφαρμοστικό τους μέσα.
Καλό Σ/κ γλυκειά μου!!!

nefelokokkugia είπε...

@pantremenh
Με ξενύχτησαν και είπα να κάνω μια ανάρτηση.
Έτσι κι αλλιώς, αυτές είναι οι πλέον ήρεμες ώρες της μέρας μου.

@Φούλη
Να έρθεις, να έρθεις.
Να γεμίσει ο κύκλος, ξανθιές. χαχαχα

@Αθηνά
Η Μπάμπω είναι θεά. Πρέπει να έχεις τρελλές αντοχές για να την αντέξεις. Την αγαπώ πολύ.
Έχω ξαναγράψει γι΄αυτήν εδώ:
http://nefelokokkugias.blogspot.com/2011/03/cross-my-heart_13.html

@ΝΕΤ ΜΑΝ
Γειά σου και σένα ρε ΝΕΤ ΜΑΝ. Αστέρι της ερωτικής κουλτούρας. Hitori, πες αλεύρι...

Πολλά μεσημεριανά, χαλαρά, θαλασσινά φιλιά σε όλους σας.

Ανώνυμος είπε...

kalhspera kai se sena net man.pantremenh.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Που πας καλέ;
Πίσω δεν ξαναγυρίζω.......
Φιλιά από εγκεφαλικά βαρεμένη γραία!

Ephemeron είπε...

Χαρισμενο εξαιρετικα! :)
"μαγειρευω στο τηγανι
κι η ζωη μου κυκλους κανει"
ειδες που οταν μου την εχει "βαρεσει" με πιανει και ποιητικος οιστρος;
χα-χα!
Καλο υπολοιπο ΣΚ!

Ephemeron είπε...

Οταν γινεις Ζηνα σφυριξε μου, για να γινω η κολητη της Ζηνας, η Γκαμπριελ!
Χα-χα-χα!

aizen999 είπε...

η ζηνα κι η γαβριελλα καθονται σ'ενα δεντρο
και κανουνε τα υστερα του κοσμου μουχααχχαχ
υ.γ. ephemeron κι εσυ εβλεπες ζηνα? omg :P

ria είπε...

τουλάχιστον να μαθαίνουμε από τα λάθη μας.

καλό σαββατοκύριακο. τα τιγράκια πως είναι;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

H Μπάμπω είναι η ... βάβω;

gnostosagnostos είπε...

και μεσα στον κυκλο που θα βρω γωνια να κατουρισω βρε????

nefelokokkugia είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη
Που πάω ντε? Ανάθεμα κι αν ξέρω. Προς το παρόν μάζεψα τα νιάνιαρα και ήρθαμε για σ/κ στη θάλασσα.
ΥΓ Δε θα βαρεθώ να σου λέω, ότι θέλω να γίνω τόσο βαρεμένη όσο εσύ, γερνώντας.

@Ephemeron
Είσαι ποιητής. Τέλος. Να τα σημειώνεις να μην ξεχαστούν. χαχχα
...γλυκιά μου Γαβριέλλα.

@Aizen
Ζεις εσύ μαναράκι μου? Είχες εξεταστική και χάθηκες?
Αλίμονο, όλοι βλέπαμε Ζήνα.
Μάθαμε ιστορία. μουχαχα

@Ria
Σκατά μαθαίνουμε. Απλά τα γράφω μπας και τα εμπεδώσω, αλλά...μπαααα.
Aν εννοείς τα αγγελούδια μου...είναι μια χαρά. Αφού τα απείλησα 5-6 φορές σήμερα ότι θα τα βγάλω στα φανάρια, τελικά βγήκαν από τη θάλασσα και επιτέλους κοιμούνται.

@Ασκαρδαμυκτί
Ααα..γεία σου. Αυτή.
Ένα μήνα μου ρίχνει αλλά μ΄αρέσει να της θυμίζω ότι είναι μεγαλύτερη. μουχαχα

@Γναγ
Δεν υπάρχεις μωρό μου, δεν υπάρχεις λέμε.
Για σένα θα τον...τετραγωνίσουμε?


Φιλάκια θαλασσινά, μαυρισμένα.

Ephemeron είπε...

@ aizen999
χα-χα-χα-χα!
Πριν χρονια σε καποιες διακοπες στην Ελλαδα, ημουν στο τραινο για Θεσσαλονικη μαζι με τον φιλο μου. Πιασαμε συζητηση με την Κυρια που καθοταν απεναντι με την 9χρονη κορουλα της, η οποια με ρωτησε αν βλεπω στην τηλεοραση Ζηνα. Οταν ειπα οχι, το κοριτσακι γυρισε και μου ειπε... "Μα τι λετε τωρα κυριε Κωστα, μενετε στην Αμερικη και δεν βλεπετε Ζηνα; ειναι πραγματα αυτα;"
Τι να κανω κι εγω ο κακομοιρος καθησα και ειδα ενα-δυο επεισοδια και μετα αποφασισα να κοψω τις φλεβες μου, αλλα δυστυχως δεν πετυχε η αποπειρα.. χα-χα!

nefelokokkugia είπε...

@Ephemeron
Απαράδεκτος.
Από τα λίγα που θυμάμαι τώρα...
Θα μάθαινες ότι το Γαβριέλλα ήταν κλασικό όνομα στην αρχαία Κόρινθο.
Επίσης, ότι ο άχρηστος ο Οδυσσέας δεν μπορούσε να τραβήξει το τόξο του και τον βοήθησε η Ζήνα, η οποία ήταν κρυμμένη κάτω από ένα τραπέζι.
H σκηνή είναι όλα τα λεφτά. Ο Οδυσσέας βογγάει και προσπαθεί και η Ζήνα κάνει μια κίνηση, τεντώνει το τόξο και τον ξελασπώνει.
Μετά, αφού της εξομολογείται τον ερωτά του γι΄αυτήν, τον γειώνει και τον στέλνει στην Πηνελόπη.
Θεική σκηνή σου λέω...