Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Κολυμπάμε...κολυμπάμε

Σήμερα πέρασα μια από τις πιο δύσκολες, επαγγελματικά, μέρες  της ζωής μου. 
Αλλά, ευτυχώς...
οι άνθρωποι είμαστε φτιαγμένοι για ν΄αντέχουμε τα τραύματα. 
Διαφορετικά, ο κόσμος θα είχε τελειώσει στον Αδάμ και την Εύα.
 
Τι κάνουμε λοιπόν στα δύσκολα? 
Κολυμπάμε, κολυμπάμε... (αναρωτιέμαι...είναι καλό αυτό? που έχω ταυτιστεί με ένα ψάρι?  χμμμ...τέλος πάντων).
Ή αλλιώς...
Xαμογελάμε, χαμογελάμε...
Σμουτςςς στα μούτρα, από μια φυσική μπλε αλανιάρα τσιπούρα. 

43 σχόλια:

Nat είπε...

Όπως λέμε "σκάσε και κολύμπα"?
Φιλιά και κουράγιο μικρή τσιπούρα.

koulpa είπε...

κουράγιο.. αν δεν είχαμε τα άσχημα πως θα χαιρόμασταν τα καλά; :) :)
την καληνύχτα μου :) :)

Αμερικλάνος είπε...

Άσε εγώ τι να πω που είναι σήμερα αργία και είπα να κοιμηθώ ένα μισάωρο το μεσημέρι... αλλά κοιμήθηκα 8 μισάωρα??

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα Ντόρι!!

Manolog3 είπε...

θες να παμε να τραμπουκιασουμε κανεναν? :P

nefelokokkugia είπε...

@Nat
Koλυμπάω καλή μου. Αλλά ξέρεις πόσοι κρεμάστηκαν από τα μαλλιά μου και θέλουν να με πάρουν στον πάτο μαζί τους?

@Koulpa
Τ΄άσχημα τ΄αντέχω. Το άδικο δεν μπορώ.
Αααα και την βλακεία
...όχι άλλο κάρβουνοοοο

@Αμερικλάνος
Αυτά είναι. Όλα πληρωμένα το Αμερικλανάκι και χτυπάει τετράωρα μεσημεριανού ύπνου.
Και εμείς...κολυμπάμε στα σκατά

@Φούλη
Είναι ζεστά τα νερά στα μέρη σας? Ξέρεις πόσο θα ΄θελα να κολυμπάω τώρα εκεί γύρω?
Να μη βλέπω και να μην ακούω τίποτα.

Καλημέρες και φιλιά σε όλους.

nefelokokkugia είπε...

@Manolog
Μέσαααα.
Γρήγορη, καθαρή δουλειά.
Μόνο να πάω να ρωτήσω τι νούμερο παπουτσιών φοράει.
θα το χρειαστούμε για να φτιάξουμε τσιμεντένια.
Ααα και να διαλέξουμε θάλασσα...

Hitori Tana είπε...

Κοίτα τσιπουράκι, τώρα με τους αγανακτισμένους και τα δακρυγόνα έχω εκπαιδευτεί σε μάχες δρόμου. Να πουλήσουμε τσαμπουκά στις κάργιες να τελειώνουμε? Μια κρότου λάμψης?

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Koλυμπάτε, γιατί χανόμαστε!
και προσοχή στα βαθιά!

την καλημέρα μου και σταματήστε να πετάτε νερά κατα δω. Μας μουλιάσατε κυρία Περπλί μου!

mahler76 είπε...

αααα για τραμπούκιασμα και τσιμέντομα είμαι κι εγώ μέσα!! Μη μασάς κοριτσάραααααα

nefelokokkugia είπε...

@Hitori
χαχαχ Δεν έχω θέμα με τις κάργιες. Αυτές μου πρήζουν τ΄αρχ@@@α αλλά τις κουμαντάρω. Αλλού είναι το θέμα μου. Τέσπα.
Πάντως είναι τρέλλα η πρότασή σου.
Μια Τσιπούρα, μια Hitori και ένας Γαύρος(γαυράκι δεν είσαι Manolog?) να τσαμπουκαλεύονται.
Σουρεαλιστικό σκηνικό.

@Zouzouna
Με συγχωρείτε κυρά Ζοuzouna μου. Απλά προσπάθούσα να πνίξω συνάδελφο και δεν μου καθόταν φρόνιμα.
Γέμισε τον τόπο νερά.
Ουφφφ...
Την επόμενη φορά θα χρησιμοποιήσω ηλεκτρική καρέκλα. Πιο καθαρή δουλειά.

@Mahler μουυ
Μωρό μου, άντρα μου ατελείωτε. Γι΄αυτό σε λατρεύω.
Γιατί μαζί σου νιώθω ασφάλεια. Σμουτςςςς

mahler76 είπε...

καλέ μια να του δώσω με την κοιλιά τον πέθανα όποιον σε στεναχώρησε.

nefelokokkugia είπε...

Όχι απλά με στενοχώρησε, κόκκινα τα ματάκια μου από το κλάμα.
Αχχχχ αλλά αυτά, αυτά μου λες πρωί πρωί και με κολάζεις.
Φτιάχτηκα η τσιπούρα...

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

σιγά που θα χαλάσουμε τα ματάκια μας για αναιδή....
μια μπμπούφλα! κι οξω απε την πόρτα ! α!
παίρνω την σαγιονάρα!

Ex Estrella είπε...

Όπως το είπες...να αντέχουμε στα δύσκολα και το πρόβλημα είναι ότι θα γίνουν δυσκολότερα. Κουράγιο να έχουμε.

aizen999 είπε...

αυτο που ταυτιζεσαι με τη τσιπουρα σημσαινει οτι εχεις αλυτες μητρικες συγκρουσεις.Η οτι θα παρεις συντομα πολλα λεφτα,δε θυμαμαι καλα :P

nefelokokkugia είπε...

@Ζouzouna
Αχ, κυρία Ζouzouna μου, θα χαλάσουν τα ματάκια μου, σας λέω.
Αυτά τα υπέροχα καστανοπράσινα τσαχπίνικα ματάκια μου, έβαλαν σκοπό να τα χαλάσουν οι οχτροί μου.

Φοράω 10ποντο σήμερα.
Κάνει ή να πάω να βάλω μια σαγιονάρα?

@Εx Estrella
Αυτό με φοβίζει και μένα.
Έδειξα ότι αντέχω στα δύσκολα, οπότε τώρα κανείς δεν θα μου κάνει πιο εύκολη τη ζωή. Και το κακό είναι ότι πάλι θ΄αντέξω

nefelokokkugia είπε...

@Aizen
Τι πάει να πει δε θυμάσαι? Μόλις τελείωσε η εξεταστική σας και τα ξέχασες?
Τέσπα, το καλό που σου θέλω είναι να έρθουν γρήγορα τα λεφτά.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

oϊ, την σαγιονάρα.... θα την φέρω εγώ να μπμπουφλίιισω! κρόκς απο τις καλές !
εσείς στο ύψος σας περικαλώ!

nefelokokkugia είπε...

Αχ, σας ευχαριστώ. Με υποχρεώνετε. Να μην αναγκαστώ και κατέβω από τα δεκάποντα γιατί θέλω και μια ώρα να σκαρφαλώσω ξανά.
Είμαι και γυναικάρα. Ένα μέτρο και ένα μίλκο

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

αν το μίλκο, μαζί με τον παίδαρο που το διαφημίζει. θα το πάρω εγώ, μερσί. 1.80!!!

mahler76 είπε...

εμένα κρατήστε μου ένα Μίλκο και μια ζαμπονοτυρόπιτα παίδες.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Κανονικό ή Light, κύριε Μahler ?

Αθηνά... είπε...

Σε παρακαλώ, όχι άλλο ψάρι!
Τρεις μέρες με έχουν με 200 γραμ. ψάρι νερόβραστο και δύο καρότα και ένα ματσάκι σέλινο νερόβραστα κι αυτά και περιμένουνε να χάσω 5 κιλά να μου χωρέσει το προ 4ετίας μαγιό μου για να μη μου πάρουν καινούργιο. Γι αυτό σε παρακαλώ μη μιλάς άλλο για ψάρια. Όχι άλλο ψάρι. Κοντεύω να βγάλω λέπια.
Μεγάλο φιλί σοκολατένιο
(αααααχ, σοκολάτα...)

Πιπεράτος είπε...

Απο δω και πέρα,την όποια δυσκολία,να την βλέπουμε ως προπόνηση!

the elf at bay είπε...

Κολυμπάμε, χαμογελάμε, κολυμπάμε, χαμογελάμε, κολυμπάμε....

Siren Girl είπε...

αμα δεν κολυμπουσαμε κιολας τι αλλο θα μπορουσε να συμβει?

mahler76 είπε...

@Sweet cherry - Zouzouna
κανονικό καρδιά μου. Εγώ δεν τα μπορώ τα ημίμετρα και τα ζαμπόν και τις μαγιονέζες με χαμηλά λιπαρά. όλα full fat για να διατηρήσουμε και την κορμάρα ολοστρόγγυλη :)

Mojito είπε...

Το αγαπημένο μου βίντεο όμως!!
ΤΟ αγαπημένο μου!!

Evil Chef είπε...

-Ενα μιλκο ίσον κανενα
Απο τρια και πανω με την αναλογη συνοδεια σφολιατοειδων το νιωθεις.

-Τα ακριβα αρωματα μπαινουν σε μικρα μπουκαλάκια,ελεγε η μαμα μου(1,56 θηριο!)
Ο μικρος την κοροίδευε αλλα παντρευτηκε πιο κοντη απο αυτη (υπαρχει θεος!!!!!)
Εγω που δε την κοροίδευα(φιλανθρωπος) ειχα την τυχη να την συνοδευω πάντα στη λαικη για να κουβαλαω τα βαρια ψωνια(λες γι'αυτο να το εκανε ο μικρος;) και να μαθαινω να ψωνιζω .
Μονάχα που περπαταγαμε σε απόσταση γιατι ελεγε οτι αν περπαταμε διπλα μοιαζαμε σα ποδοσφαιριστης με την μπαλα στα ποδια (το αλλο που λεγαν ολοι οτι ειναι αδερφη μου δε το ελεγε γτ ηταν χαμηλων τόνων ).

-Επίσης θυμηθηκα με το κολυμπι και το ανέκδοτο που λεει ο πιτσιρικος στο μπαμπα του ποσο μακρυα ειναι η Αμερικη και αυτος του απαντάει "Σκασε και κολυμπα".
Εγω γτ εχω την εντύπωση οτι δε κολυμπάμε απλα για την Αμερικη αλλα οτι θα μας βαλουν να ανεβουμε και κοντρα το ποτάμι σαν αλλοι σολωμοι(τα ψαρια εννοω) ,μπορει καποιος να μου το εξηγησει;

-Τα επαγγελματικα χρυσο μου θελουν να πουλας τρελα προτου στην πουλησουν αυτοι.
Αν σε προλάβουν σε παιζουν μονο τερμα και με το διαιτητη μιλημένο .
Στην αντίθετη περίπτωση πάλι σε παιζουν δυνατα αλλά τρωνε το γκολάκι σε ξαφνικη αντιπιθέση με 2 μπαλιες.(αυτο είναι καλο οσο δουλευεις εκει ,αν φυγεις ποτε και μετα σε ζητησουν πίσω ,ο τερματοφύλακας που εφαγε τα γκολ θα χαλασει τον κόσμο να μην επιστρεψεις -μιλαω εκ προσωπικης πειρας.Αν μεινεις εκει καποια στιγμη δε σε πολυ πρηζουν ,οχι γτ κερδισες κανενα σεβασμο αλλα γτ βρηκαν αλλο πιο ευκολο θυμα).

-Η νυφη μας ειναι τοσο κοντη που οταν εψαχνε αμαξι να αγορασει επειδη σε κανενα δεν εφτανε ,της αγορασε ο αδερφος το ροζουλι σκαραβαιο της Barbie και με αυτον κυκλοφορει-ετσι για να βλεπεις οτι υπάρχουν και χειροτερα(εσυ απο οσο γνωριζω εχεις κανονικο αυτοκινητο!)

nefelokokkugia είπε...

@Mahler και Zouzouna.
Να σας φέρω από 2-3 ζαμπονοτυρόπιτες και από 3-4 μίλκο και να κρατήσω εγώ τον παίδαρο της διαφήμισης?
Μεταξύ μας...δεν τον έχω δει και ποτέ. Αλλά έχω εμπιστοσύνη στο γούστο της κυρά Zouzounas.

@Αθηνά
Θα σου κάνω εγώ δώρο ένα καινούργιο μαγιώ, Αθηνούλα μου. Σιγά μην χάσουμε τις καμπύλες μας λόγω οικονομικής κρίσης.

@Πιπεράτος
Πολλές προπονήσεις και βραβεία μηδέν.
Ουφ...βαρέθηκα

@Elf at bay
Το΄χεις, το΄χεις Εlfάκο

@Siren girl
Χμμμ...να πιάσουμε πάτο? Βέβαια υπάρχει η άποψη ότι μετά μόνο προς τα πάνω μπορείς να πας, αλλά είναι πάντα έτσι?

@Mojito
Θεά όμως η Dory?
Kαλώς ήρθες στα μέρη μας

@Evil chef
χαχχα σε φαντάζομαι με τη μαμά σου. Είμαι έτσι με τους περισσότερους φίλους μου.
Τα επαγγελματικά μου θέλουν πολύ κουβέντα και τα έχω παίξει τώρα. Μόλις μπήκα σπίτι και ετοιμάζομαι να ξαναβγώ.
Τέσπα...
Ναι, τουλάχιστον οδηγώ κανονικό αυτοκίνητο. χαχαχα

Φιλάκια πολλά σε όλους

mahler76 είπε...

εννοείται!! ο άντρας μόνο μπελάς είναι. ενώ οι ζαμπονοτυρόπιτες και τα μίλκο γιαμ γιαμ γιαμ

turigr είπε...

Θυμάμαι τα λόγια της γιαγιάς μου: "Καλύτερα να μη σου δώσει ο Θεός, όσα μπορείς ν' αντέξεις"
Σοφή κουβέντα, γιατί δυστυχώς είμαστε φτιαγμένοι για ν΄αντέχουμε πολλά!
Κολύμπα λοιπόν, τσιπουρίτσα!

Υ.Γ. Μια χαρά είναι το ψαράκι με το οποίο έχεις ταυτιστεί! Γιατί τι έχει; Ειδικά ψητό στα κάρβουνα με μπόλικο λαδολέμονο και ψιλοκομμένο μαϊντανό, είναι ο καλύτερος μεζές!
:-)

ria είπε...

αν χρειάζεσαι βοήθεια, στείλε μέηλ μήπως μπορούμε κάτι να κάνουμε. δε χάνεις τίποτα!


αν πάλι είσαι στη θάλασσα, μια πράσινη τσιπούρα ειμαι εγώ που ζήλεψα γιατί τη θάλασσα θα τη δω το σεπτέμβριο!

nefelokokkugia είπε...

@Mahler
Ρε μωρό κρύβε λόγια. Μην καταλάβουν όλοι πόσο κοιλιόδουλα είμαστε.
Ασε που αυτό που λες για τους άντρες δεν ισχύει και το ξέρεις.
Αφού τους έχεις αδυναμία...χιχιχ

@Turigr
Kολυμπάω η ταλαίπωρη τσιπουρίτσα, κολυμπάω αλλά στα χαμένα.
Πρέπει να βρω έναν προορισμό.

@Ria
Σ΄ευχαριστώ καλή μου για την προσφορά βοήθειας, αλλά προς το παρόν το κουμαντάρω.
Σήμερα δουλεύω, αλλά έρχεται το σ/κ και θα ξαμοληθώ στις παραλίες, για φωτοσύνθεση.

mahler76 είπε...

πέρα απο την πλάκα προτιμώ το φαγητό από τους άντρες. Οι δεύτεροι μόνο μπελάδες είναι άκου με που σε λέω :)

Hitori Tana είπε...

Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις μάλερ. Στο λέω εγώ που κυνήγησα στη ζωή μου τόσο τους άντρες όσο και τις θεσαλλονικιώτικες μπουγάτσες. Δεν ξέρω ποιος με πλήγωσε περισσότερο.

Coula είπε...

Κολύμπα θαλασσολυκε...κολυμπα

nefelokokkugia είπε...

@Μahler μουυ
Είναι γλυκός μπελάς βρε μωρό.
Αν δε βάλουμε τέτοιους μπελάδες στη ζωή μας, τι θα έχουμε να θυμόμαστε στα γεράματα?

@Hitori
xaxaxa δεν υπάρχεις. Τρέλλα η σύγκριση.
Αλλά πάλι...προτιμώ να πληγωθώ από άντρες.
Όταν πεθάνω έτσι κι αλλιώς θα ησυχάσω.χιχιχ

@Coula
To παλεύω καλέ κυρία.
Κολυμπάω, χαμογελάω, κολυμπάω, χαμογελάω... (όπως έγραψε και ο Elf)

ΜΑΙΡΗ είπε...

Κολυμπάμε κολυμπάμε όσο μπορούμε, αλλά το μεγάλο ψάρι φιλενάδα, πάντα τρώει το μικρό.

nefelokokkugia είπε...

@Μαίρη
Το μεγάλο ψάρι είναι πάντα αυτό που φαίνεται μεγάλο σε μέγεθος?
Χμμ...δεν είμαι σίγουρη.
Ειλικρινά όμως, ο σκοπός μου σ΄αυτή τη ζωή είναι να χαρώ τον ωκεανό. Όχι να γίνω κανίβαλος. Οι ματαιόδοξοι συνάδελφοι μου με τ΄απωθημένα τους, ας το κάνουν.
Εγώ έτσι κι αλλιώς δεν τρώγομαι με τίποτα. χαχχα
Και τελικά, έχω σημαντικότερα πράγματα ν΄ασχοληθώ.
Τους ανθρώπους δίπλα μου.
Φιλάκια πολλά

Ουφ! είπε...

ωραίο το κολυμπάμε κολυμπάμε :-)

η Ντόρι φυσικά είχε μνήμη χρυσόψαρου, βοηθάει αυτό τελικά! :-)

nefelokokkugia είπε...

@Ουφ!!
Boηθάει πολύ, αλλά πως γίνεται να την αποκτήσουμε?
Αχ, πόσο ευτυχισμένες θα είμασταν...