Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Όλα όσα δε θέλω να μάθω για την ξανθιά... παρτ του

 
...μαρτυρίου συνέχεια...


21. Μ΄αρέσει να με χαιδεύουν και να με φιλούν στην πλάτη.
Μ΄αρέσει να νιώθω το χάδι του κρύου αέρα στο σώμα μου,  το καλοκαίρι.
Όπως τώρα...


22. Η οδήγηση με χαλαρώνει και με βοηθάει να σκέφτομαι (ναι, το κάνω πότε πότε).
Αν δεν είχε φτάσει τόσο η βενζίνη, το Αθήνα- Θεσσαλονίκη θα το έκανα πριν τον πρωινό καφέ ώστε να βάλω σε σειρά τις σκέψεις μου. 

23. Μισώ τη στυλιστική άποψη  "αρραβωνιάρα με κοσμήματα- δώρο  της πεθεράς, φορεμένα όλα στο ένα χέρι" (Το άλλο είναι άδειο ώστε να το γεμίσει ο μαλάκας μια μέρα). 

24. Όταν διαβάζω παραμύθια στα παιδιά μου, νυστάζωωωωω. 
Ασχέτως ώρας και διάθεσης. Τ΄ομολογώ. 
Ακόμα και η σκέψη, με κάνει να χασμουριέμαι τώρα. 


25. Είμαι εγωϊστρια και δεν παραδέχομαι εύκολα τα συναισθήματά μου, ιδιαίτερα τα ερωτικά. 
Πρώτη και τελευταία ίσως φορά, το έκανα πριν περίπου 20 μερες και έφαγα τρελλό φτύσιμο. 
Πάνω που έμαθα πως γίνεται γμτ... 

26. Μ΄αρέσει πολύ να μαγειρεύω, αρκεί να ξέρω ότι κάποιος θα τα φάει. 
Αν ήμουν μόνη όμως, δε νομίζω ότι  θα μαγείρευα ποτέ.

27. Χαίρομαι που ανακάλυψα το blogging και όλους εσάς εδώ μέσα.
Κάποιους, σας διαβάζω  εδώ και χρόνια και σας  θεωρώ "μυθικά" πρόσωπα.  
Το Provato ήταν ίσως το πρώτο ελληνικό blog που διάβασα, κάπου στις αρχές του 2007.

28. Έχω πολλούς ανθρώπους που μπορώ ν΄αποκαλώ φίλους. 
Αντίθετα από το στυλάκι "'έχω πολλούς γνωστούς και λίγους φίλους" που επικαλούνται κάποιοι, για να δείξουν πόσο εκλεκτικοί είναι,  εγώ παραδέχομαι  ότι "έχω πολλούς φίλους".
Που τους αγαπώ, μ΄αγαπάνε και το έχουν αποδείξει. 

29. Κάηκα μπροστά στον υπολογιστή παίζοντας "Φυλετικές μάχες", στο παρελθόν. 
Τώρα σπάνια τον ανοίγω αν είναι ξύπνια τα παιδιά.
Ευτυχώς μπορώ να σας διαβάζω και από τη δουλειά. χιχιχι 

 

30. Μ΄αρέσει να βγαίνω με ανθρώπους που αγαπώ και να γουρουνιάζουμε με καφέδες, φαγητό και ποτά, για ώρες.
Μ΄αρέσει να πίνω καφέ μόνη μου μπροστά στο Μουσείο, χειμωνιάτικες μέρες με λιακάδα.

31. Μ΄αρέσει να κουρνιάζω σε αγκαλιές που με κάνουν και νιώθω όμορφα.
Των παιδιών μου, είναι ανάμεσα σ΄αυτές που απολαμβάνω. 

32. Έχω ζήσει για πολλά χρόνια υπό καθεστώς ενδοοικογενειακής βίας. 
Ψυχολογικής και οικονομικής. 
Έζησα τη  συστηματική μείωση μου και μια μόνιμη  αυστηρή και κακοπροαίρετη κριτική. Δεν είχα κανέναν έλεγχο επί των εισοδημάτων μου, παρά μονο περνούσα από συνεχές  έλεγχο. 
Ουσιαστικά ήμουν απόλυτα οικονομικά εξαρτημένη, παρότι δούλευα συνεχώς. 
Είναι αυτή η μορφή βίας, που το θύμα  ζει μόνιμα με ενοχές. 
Το γεγονός ότι ακόμα και τώρα δε θέλω να  πιστεύω ότι γινόταν με δόλο, δεν το κάνει λιγότερο δύσκολο.  Απλά επιβεβαιώνει εμένα ως ηλίθια. χιχιχι 
Μου πήρε πολύ κουράγιο να το σταματήσω, αλλά τα κατάφερα. 

33. Μ΄αρέσει να συζητάω αλλά περισσότερο, ν΄ακούω να μου μιλάνε άνθρωποι που έχουν κάτι να μου πουν και τους εκτιμώ. 
Όταν όμως δεν εκτιμώ τον συνομιλητή μου κατεβάζω ρολά. Είναι μια τεχνική που έχω αναπτύξει χάρη σε μια κουμπάρα μου, που μιλάει ακατάπαυστα.
Τώρα είμαι σε επίπεδο που της απαντάω και δεν έχω ακούσει καν την ερώτηση.

34. Είμαι ματαιόδοξη.

35. Όταν πεινάω πολύ, καμιά φορά έχω πονοκέφαλο. 
Αλήθεια λέω...υπάρχει και τέτοιος πονοκέφαλος. 
Τότε κάνω σαν μωρό. Γκρινιάζω μέχρι να φάω κάτι.
Μετά νυστάζω υπερβολικά. 

36. Παρόλ΄αυτά, κοιμάμαι ελάχιστες ώρες το βράδυ και σχεδόν πάντα, μια ώρα το μεσημέρι. 
Πολλές φορές, σχεδόν καθιστή στον καναπέ.
Μ΄αρέσει όμως να ξυπνάω πρωί και να πίνω τον πρώτο μου καφέ μόνη. 

37. Κάλλιο να πεθάνω, παρά να βγω από το σπίτι χωρίς γυαλιά ηλίου και τσιγάρα.
Χωρίς λεφτά πάλι, μπορώ να φτάσω στην άκρη του κόσμου. 
Είναι νόμος εξάλλου, ότι σε κάθε ταξίδι θα γίνει κάτι που θα μ΄αφήσει άφραγκη και χωρίς κινητό. 



38. Δεν αντιδρώ καλά στις μαλακίες και τη δηθενιά. 
Ορμάω.
...τι ψάχνω να βρω και εγώ, ώρες ώρες? 

39. Είμαι και μελοδραματική και υπερβολική.
Μια μικρή Drama Queen. 
Ένα χαρακτηριστικό, το οποίο πρόσφατα απενοχοποίησα και σ΄όποιον αρέσει.
Δε γουστάρω όμως να φορτώνω τα δράματά μου στους άλλους.
Αααα... και ούτε μπορώ να λύσω τα δικά σου δράματα.
Ασταγδιάλα πια... (inspired by Provato)


40. Δεν εγκαταλείπω ποτέ τα ονειρά μου. 
Απλά τους δίνω πίστωση χρόνου.

 

Τέλος και η σημερινή ανάρτηση... Θα την κόψω εδώ, γιατί βλέπω πολύ ξύλο να ΄ρχεται. 
Πολλά γλυκά φιλιά σε όλους σας και ευχαριστώ που αντέξατε δύο αναρτήσεις αυτοπροσδιορισμού της ξανθιάς.
Θα επανέλθω.


...ναι, είναι απειλή.


Σμουτςςς στα μούτρα.


54 σχόλια:

Emperor είπε...

Καλά ρε συ, γιατί νομίζεις πως εμάς που σ'αγαπάμε, με οποιοδήποτε τρόπο, μας ενδιαφέρει πόσο ξανθιά είσαι? Αφού σ'αγαπάμε ακόμα κι'αν τα κάνει καρπουζί...

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα καρπουζί?
...μη μου βάζεις ιδέες λατρεμένε Αυτοκράτορά μου.

σ αγαπω είπε...

Νεφέλημου... γλυκιά..

είσαι ο εαυτός σου και οποιον..

μετα δεν..

να επανελθεις συντομα.. βλεπεις πρωτα εσυ εσενα.. και μετα εμεις εσενα

και αναλογα προσδιοριζεσαι..

καλο βραδυ παω ναδιαβασω και το προηγουμενο με φιλια απειλης..:))

Emperor είπε...

Έχω κι'άλλες ιδέες να σου βάλω. Αλλά θα μας πετάξουν έξω απ'τη μπλογκόσφαιρα αν τις πω δημόσια. :ΡΡΡ

nefelokokkugia είπε...

@ Σ΄αγαπώ
Τι πλάσμα είσαι εσύ?
Ξέρεις πόσο καλά με κάνεις να νιώθω αυτές τις μέρες, με τα γραπτά σου?
Σε φιλώ γλυκά

@Εmperor
χαχαχα δεν υπάρχεις, Αυτοκράτορά μου. Φοβάμαι και να ρωτήσω.
Φιλί

Αθηνά... είπε...

Δεν θα πω τίποτα.
Θα σταθώ μόνο στο 32.
Και θα σου πω ένα μεγάλο μπράβο που τα κατάφερες και πήρες τη ζωή σου στα χέρια σου. ΜΠΡΑΒΟ!!!

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Ευχαριστώ Αθηνούλα μου.
Νιώθω πολύ περήφανη γι΄αυτό, τ΄ομολογώ.
Είναι πολύ ύπουλα τα συναισθήματα που βιώνεις και μπορούν εύκολα να σε χαντακώσουν.
Τέσπα, τέλος καλό όλα καλά.
Φιλιά

Gaurakos είπε...

Κοιτα που τελικά αυτό θα μπορούσες να το κάνεις μπλογκοπαίχνιδο. Να μιλήσεις δημόσια για τον εαυτό σου, τις συνηθειές σου (αν φυσικά το ήθελε και κάποιος να το κάνει).

Ίσως σε ακολουθήσω καλή μου και κάνω μια σχετική ανάρτηση. Έτσι και αλλιώς είναι στα σκαριά να βγει από τη ναφθαλίνη, το ρημάδι μου. :D

Φιλιά ρε κορίτσαρε.

nefelokokkugia είπε...

@Gaurakos
Πάνε τρεις μήνες καλέ μου Gaurako, απ΄την τελευταία σου ανάρτηση.
Καιρός είναι...
Φιλιά ρε πατρίδα

Hitori Tana είπε...

Ρε συ νεφέλω πολύ ωραία τα γράφεις. Με κάνεις και νιώθω κι εμένα καλύτερα διαβαζοντάς τα.
Γράψε και τρίτο μέρος πλιζ.

marco είπε...

Πόσο σε νοιώθω ειδικά στο *παραμύθι και στο *βιντεοπαίχνιδο... :)))

marco είπε...

@Γαυράκος: Πού'σαι, παιδί; Ήμουνα νιός και γέρασα... Θα γράψεις τίποτα, τί θα γίνει;

Και κάντο πρίν αρχίσουν τα... σεντόνια, γιατί τότε μας βλέπω να κλαίμε κι οι δύο με μαύρο δάκρυ!

nefelokokkugia είπε...

@Hitori
Θες και τρίτο μέρος?
Μαζόχαααααα
Περιμένω τη δικιά σου ανάλογη ανάρτηση.
Καλημέρα όμορφη

@Marco
Χαίρομαι γιατί είχα και ενοχές που νύσταζα.
Ευτυχώς μεγάλωσαν λίγο και τώρα διαβάζει ο ένας στον άλλο.
Όσο για τα παιχνίδια...ποτέ πια. Δεν ξαναμπαίνω σε τέτοιο λούκι.

Καλημέρες και φιλιά

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Mια που το πέρασα διαγώνια και μια καλημέρα!

Συναντησα και συναντώ, πολλούς ανθρώπους που λένε "είμαι αυτό, θέλω εκείνο, κάνω το άλλο".
Δεν το έκανα, δεν το κάνω ποτέ.
Αν δεν μπορεί ο άλλος να με διαβάσει δεν μου κάνει..
Σκέπτομαι (ναι ναι η σαντρέ), ποιά να είναι η εσωτερική ανάγκη που σας κάνει να βγάζετε τα εσώψυχά σας παραόξω.
Μήπως να με διαφωτήσει ο ντοκτέρ, ή να ανοίξω τόμο πρωί πρωί !

Ωχουουου το σοβάρεψα! πάω για κάτι light!

nefelokokkugia είπε...

@Zouzouna
Δεν νομίζω ότι ξέρω βάση ποιάς ανάγκης το έκανα. Πιθανόν, για να τα διαβάσω και να τα κατανοήσω εγώ.
Δεν ανοίγεις και κανά τόμο να το τσεκάρουμε? αχχαχα
Ειλικρινά πάντως, δεν με αφορά να με μάθετε. Όπως κι αν ακούγεται αυτό.
Γιατί απλά τους περισσότερους δε θα σας δω ποτέ. Δε θα σας συναναστραφώ στην πραγματική ζωή και όχι επειδή δε θέλω, αλλά γιατί οι συνθήκες είναι έτσι που δε θα μας το επιτρέψουν.
Οπότε, δεν τα γράφω για να σας πείσω ότι είμαι καλή ή κακή ή τρυφερή ή χαζή κλπ.
Απλά διαζοντάς τα, βάζω και τον εαυτό μου στο λούκι του προβληματισμού. Είναι όντως έτσι αυτά που γράφω? Θα μπορούσα να αλλάξω κάποια?
Επίσης, μ΄αρέσει ν΄ακούω γνώμες και απόψεις για κάποια θέματα και πιστεψέ με τις λαμβάνω όλες υπόψη. Όπως και το δικό σου προβληματισμό που με έβαλε να σκέφτομαι πρωί πρωί..
Αμάν κυρά μου και έπινα χαλαρή το καφεδάκι μου...
Φιλιά κυρά Zouzouna μου

Evil Chef είπε...

Απο το διτομο αποκαλυπτικο σου ποσταρισμα ειδα εναν ανθρωπο πολυ κουρασμένο ,με προφανη ελλειψη αγαπης(απο το οικογενειακο περιβαλλον) ,εναν ανθρωπο που νιωθει οτι τον εχουν πουλησει και αγορασει πολλες φορες χωρις την αδεια του και ψαχνει γι'αυτο ακομα καποια γιατί...

Επίσης είδα και μια γυναικα που ειναι πολυ καλη μητερα (κανει πραματα που μπορει να ειναι κοντρα σε αυτην ,αλλα τα γουσταρει και δεν ειναι αγγαρεια),ενα κοριτσι που θα ηθελε να γινει ενα κλικ και να παρουσιαστει αναβαπτισμενη με ολες τις απαντησεις σε οτι την βασανιζει αλλα την παλευει με περισσεια αξιοπρεπεια(και αυτα περι drama queen ειναι για λαικη καταναλωση και σταχτη στα ματια),εναν ανθρωπο που τολμαει να παραδεχτει οτι συνεχιζει οσο μεγαλωνει να ανακαλυπτει πραματα και αυτο είναι πολυ σημαντικο γιατι οσο εξελισεσαι ο βιολογικος χρονος δεν ταυτιζεται με αυτον της καρδιας και του μυαλου-παραμενεις νεος!

Τελος καταλαβα ποσο δικιο εχει ο Ασωτος οταν συχνα πυκνα λεει οτι εδω μέσα εχουμε ανακαλυψει τον τροπο να γλιτωνουμε τον ψυχαναλυτη...αδειαζουμε τις πετρες που τυχον κουβαλαμε στις τσεπες μας(οσες θελουμε να αδειασουμε) και νιωθουμε οτι καποιος μας ακουσε και μας καταλαβε...και το οξυμωρο για καποιους που δε καταλαβαινουν είναι οτι οντως καποιοι ακουνε και καταλαβαινουν...
Δεν ξερω αν ειναι πραγματικο ή προσποιητο ολο αυτο και δε με ενδιαφερει αλλα η Νεφελω μας δε προκειται ποτε σε ξαπλωσει σε κανενα ντιβανι για να μιλησει(αν μιλησει μετα απο τιποτα αλλο δεν πιανει!)

Ανώνυμος είπε...

Na statho kai ego sto 32 - a re athina :P - kai na po oti kala ekanes kai brikes to kouragio na figeis. Elpizo ta traumata pou sou afise na min kanoun kako se kapoion allon giati distixos kamia fora asinidita ta bgazoume se allous.

apo tin alli mou thimises oti 3o etos sto proptixiako mpika me to na xrostao Septembri 21 mathimata logo kraipalon ta 2 prota xronia, kai ennoeitai eksetastikis pou tin ebazan 9 to proi... MA EINAI DINATON? mia apo tis kraipales itan tetoiou eidous games...oneiremena xronia!!! hahaha

Lonely

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Χα χα χα ! Πες ότι φταίω κυρία Περπλί μου, που σ' έκοψα στον καφέ!!!
χα χ αχ α!!! αυτά τα σοβαρά, δεν μπορώ!!! πρόσεχε σε λέω, μη και έρθει η μεγάλη ωριμότητα και σε πιάσει απε τα μαλλιά!

Να ειδωθείτε? Καλά, άμα πίνει στο Μουσείο καφέ, θα ειδωθείτε σιγούρως!
ακου στο Μουσείο.. ρε χριστιανή μου, ολόκληρο λεκανοπέδιο....
πες πως έχεις κάνει και τσουλίθρα στο πλάι στις σκάλες, να έρθει να δέσει το νεραντζάκι!

Εγώ αλλουνού γιατρού την γνώμη ζήτησα... Ναι ναι, πάρε σοβαρά τον chef, γιατί εγώ είμαι για τα σίδερα!!! (Χαλανδρίου, είναι τα μόνα, πού ξέρω)

ματσαμούτσα!

nefelokokkugia είπε...

@Evil Chef
Θα συμφωνήσω ότι στον blogger αδειάζω τις τσέπες μου από τα καθημερινά βάρη.
Δε θα παραπονεθώ ότι δεν έχω ανθρώπους να με ακούσουν. Ίσα ίσα, έχω πολλούς και πάντα πρόθυμους.
Εδώ όμως είναι λίγο διαφορετικό.
Θεωρώ ότι, μέχρι ένα σημείο, μπορείτε να είστε πιο αντικειμενικοί κριτές μου και εγώ λίγο πιο χαλαρή, ώστε να μην φοβάμαι να εκθέσω και όψεις μου που έξω θα δυσκολευόμουν.
Και μ΄αρέσει αυτό. Και ναι, πιστεύω ότι κάποιοι από εσάς και ακούν και καταλαβαίνουν διαβάζοντας ανάμεσα στις γραμμές.
Φιλιά πρωινά σε σένα και στο Κορίτσι.

ΥΓ Το βράδυ σε περιμένω στην εκπομπή του Golden. Μου λείψατε.

nefelokokkugia είπε...

@Lonely
Όπως είπα και στην Αθηνά, τέλος καλό όλα καλά.
Όσο για τα τραύματα, θεωρώ ότι όλοι κουβαλάμε τα δικά μας και πάντα τα μεταφέρουμε από σχέση σε σχέση. Αλλά αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό. Αρκεί να μπορούμε να τα κατανοήσουμε, να τα φιλτράρουμε και να κρατήσουμε τις όποιες εμπειρίες μας, για το καλό της επόμενης σχέσης.

Εγώ ευτυχώς τ΄ανακάλυψα μετά το πτυχίο αυτά τα παιχνίδια.
Συμφωνώ πάντως ότι θα πρέπει με νόμο ν΄απαγορευτεί η εξέταση μαθήματος πριν τις 12 το μεσημέρι. χιχιχι

@Zouzouna
Λες να ωριμάσουμε και να πέσουμε κυρά Zouzouna?
Ωχουυυ...δεν είμαι έτοιμη. Πάμε για τσουλίθρα στις σκάλες?
Ποιού γιατρού τη γνώμη ζήτησες? Το΄χασα εδώ λίγο...χιχιχιχ

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Προχθές περνούσα και κοίταξα την τσουλήθρα... δεν θέλω πολύ.

Την γνώμη του ειδικού. Marco the owl!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

ωρίμασα ηλικιακώς
πόσο άλλο!

nefelokokkugia είπε...

@Zouzouna
Περίμενε και μένα βρεεε.
Μια γυναίκα στην τσουλήθρα θα την θεωρήσουν τρελλή.
Δύο όμως, θα σκεφτούν ότι έχουμε κάποιο λόγο σοβαρό που το κάνουμε.

Aυτόν τον Doc είχα και εγώ στο μυαλό.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

και θάρθουν κι άλλοι να γίνουμε πολλές!
Τρελλές λέω!
εμ αφού τον ίδιο εννοάμε, τι συζητάμε?
ο οποίος ξύπνησε (μας ξύπνησε) πρωί και που είναι!!!

nefelokokkugia είπε...

Λαός θα μαζευτούμε. χαχαχα

Αααα μας θυμήθηκε όλες πρωί πρωί ο Doc. Πολύ το χάρηκα πάντως.

Δημήτρης Τερζής είπε...

Ε καλά. Μια όχι και τόσο τυπική Ελληνίδα... Ξεφεύγεις...Καλόοοο... Καλημέρες!!!! :)

Evil Chef είπε...

Tεταρτη εχει ο golden μην ξεχνιεσαι και αποψε το σκεφτομαι σοβαρα αν βγαλω μια λιστα της προκοπης να βγω λιγο μετα τις 11 και εγω ετσι για το ξεκαρφωμα γιατι και σε μας εχει λειψει ολο αυτο(αλλα καλοκαιρι γαρ που να τρεχουμε να σας μαζευουμε!!)

nefelokokkugia είπε...

Ναι γμτ, μετά το θυμήθηκα ότι πάντα Τετάρτη παίζει ο Golden.
Σήμερα έχω κανονίσει να πάω θέατρο. Θα προσπαθήσω να σας προλάβω μετά. Μόλις πιάσουν τα κρύα, θα ξαναμαζευτούμε, μην αγχώνεσαι.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αυτό με τα χάδια στην πλάτη, μου θύμισε την εξής ιστορία.
Ήμασταν βράδυ στην παραλία της Γλυφάδας, στο πίσω κάθισμα τ’ αμαξιού, ημίγυμνοι, κι εγώ αρχίζω να της γλείφω την πλάτη...
Οπότε, ξαφνικά, η τύπισσα ανοίγει το τσαντάκι της, βγάζει ένα αρωματικό μαντηλάκι του Χόντου, το ανοίγει σικάτα κι αρχίζει να σκουπίζει την πλάτη της...

Τι έχω τραβήξει ο δύσμοιρος στη ζωή μου...

nefelokokkugia είπε...

@Ασκαρδαμυκτί
χαχαχχα
....τις ηλίθιες όλες?
Αυτές έχεις τραβήξει μάλλον.
Έλεος κύριε Ασκαρδαμούλη.
Πες μου και τη συνέχεια της ιστορίας. Μου χρειάζεται το γέλιο αυτές τις μέρες.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μια τέτοια ιστορία δεν θα μπορούσε να έχει συνέχεια...

nefelokokkugia είπε...

Λογικό...

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Δεν έχει συνέχεια Ασκάρ? σοβαρά?
δεν την παράτησες να φύγεις?
πφ ! άνδρες, χαμένα λεπτά !

nefelokokkugia είπε...

.@Δημητρης Τερζης.
Επιασα το μπλα μπλα με τον Ασκαρ και μου ξεφυγε το δικο σου σχολιο.
Συγγνωμη.
Αλλα επιτελους αποφασισε τι ειμαι...
...περα απο
ξανθια.
χαχαχα

@Zouzouna
Την πεταξε στη θαλασσα. Ασκαρ ειναι αυτος...

Καλο μεσημερι σε ολους. Μολις εφαγα και καταλαβαινετε...
Παω να πεθανω στον καναπε.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Eίστε αναιδής. 3.46, πάτε να πεθάνετε. Και μας το λέτε καταμούτρως. Εμάς των εργαζομένων (λέμε τώρα)!
Καλά, πεθάνετε με την ησυχία σας. Κι εγώ 5.46 θα πάω θάλασσα (να σκάσετε!α !)
τιιιιι? θα πίνετε χαφιέ εκείνη την ώρα ? Κι εγώ παραλιακώς! (να για να ξανασκάσετε !)
καλή διασκέδαση (μας, αμφοτέρων)

σ αγαπω είπε...

Νεφέλη μου...

καλη μου εσύ τα βλέπεις με μια διαφορετική ματια..

και αυτη ειναι της αισιοδοξίας..

γελασα με την ιστορια του ασκαρδαμυκτί..

να εισαι παντα καλα..

σε ευχαριστω..

καλη συνεχεια με φιλια μουσικης νοτας..

koulpa είπε...

μια χαρά και το παρτ του.. είσαι πολύ συμπατητική ξανθιά τελικά.. :) :)
χαχαχα απορία.. καρπουζί το μέσα ή το έξω λέτε;.. εμένα και τα 2 μου αρέσουν.. αλλά ρωτώ να μαθαίνω.. :) :)
χαχαχα α ρε ασκαρ.. φαίντονται αυτού του φιράματος οι τύποι.. σε ανάλογη περίπτωση.. δε πήγα καν στο πίσω κάθισμα.. :) :)
καληνυχτούδιααα :) :)

turigr είπε...

Είσαι στα σίγουρα ξανθιά; Για σκύψε το κεφάλι σου να δω τη ρίζα στο μαλλί!

nefelokokkugia είπε...

@Ζοuzouna
Ελπίζω να περάσατε καλά στη θάλασσα.
Την ώρα που αφήσατε το σχόλιο ήμουν σε γλυκιά αγκαλιά.
Του Μορφέως...καταλαβαίνετε.

@Σ΄αγαπώ
Προσπαθώ πάντα να χαμογελάω. Δεν μπορώ να τα βλέπω όλα αισιόδοξα, αλλά το παλεύω. Κι όταν δεν τα καταφέρνω εγώ έχω ανθρώπους που έχουν τον τρόπο να με στανιάρουν.
Όπως ο φίλος μου ο Δ., που τον περιμένω αύριο για φαγητό, καφέ, ψυχανάλυση και βρισίδι, μπας και στρώσω.χιχιχ

@Koulpa
Να΄σαι καλά και ευχαριστώ για τα λόγια σου, Koulpaκο.
Φαντάζομαι ο Αυτοκράτορας αναφέθηκε στο καρπουζί, ως εναλλακτικό χρώμα στα μαλλιά μου.
Το΄χω κάψει, που το΄χω κάψει με φαντάζεσαι και με καρπουζί χρώμα?

Όντως. Δε θα ΄θελα να ΄μαι στη θέση του Ασκάρ. χιχιχ

@Turigr
Ξανθιά..ξανθιά.
Άμα λέω ψέματα...
Να μη σώσω να γνωρίσω από κοντά τον Θεό Τρύφωνα.
Να μη μου ξανακάτσει τεκνάκι κάτω των 30.
Να μη μου ξαναπετύχει η παστουρμαδόπιτα.
Τι άλλο πιό ιερό απ΄αυτά?
χαχαχα

Πολλές γλυκές καληνύχτες και νυσταγμένα φιλάκια.

Πιπεράτος είπε...

Δεν σε γνωρίζω και δεν μπορώ να έχω άποψη...Όμως σαν να κάνεις ανάκριση στον εαυτό σου μου μοιάζει όλο αυτό.. :)

περσέας είπε...

εγώ δε θέλω μουτς στα μούτρα αλλά τέλοσπάντων....
είσαι η ξανθιά που ονειρευόμαστε :))
πολλά υγρά και ρουφηχτά σμουτςςς
για να εκπαιδεύεσαι
http://www.youtube.com/watch?v=e4Hi3VX2KX0&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=YdNmdNjxqgw&feature=related
το τελευταίο είναι και σε slow motion για να το εμπεδώσεις καλύτερα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αγάπη μου ξανθιά μια χαρά τα λες!!
(Δεν αντιδρώ καλά στις μαλακίες και τη δηθενιά.
Ορμάω)..... εγώ να δεις πως ορμάω!!!!
καλημέρα φιλιά...

nefelokokkugia είπε...

@Πιπεράτος
Δε βρίσκω κακό να στριμώχνω τον εαυτό μου πότε πότε.
Δεν ξέρω αν και που διαφωνείς.

@Περσέας.
Καλά, δε σου δίνω αν και για να σε εκδικηθώ, θα΄πρεπε.
Καλά βρε, Μανωλίδου?
Έλεος.
Τι αμαρτίες πληρώνω για να βλέπω τέτοια μεσημεριάτικα?

@Φούλη
αχαχχα πολύ χαίρομαι.
Εγώ πάντως τ΄απολαμβάνω αυτό το όρμηγμα, κάθε φορά

Καλό μεσημέρι και φιλιά

Πιπεράτος είπε...

Να διαφωνίσω γιατί?
Ανεπιφύλαχτα σου λέω πως καλά κάνεις.

gnostosagnostos είπε...

εγω ξερεις τι περιμενω...??
να φτασεις στο κεφαλαιο σεξ και να μαθω ποιες στασεις προτιμας:P

nefelokokkugia είπε...

@Πιπεράτος
Μάλιστα. Οκ, είχα καταλάβει ότι διαφωνούσες. Χαίρομαι που δεν είναι έτσι.

@Γναγ
χαχαχχα ξέρω, ξέρω.
Εσύ περιμένεις να μπει ακόμα μια συλλαβή στον τίτλο.
Εκεί που λέει "πάρτ του..." συμπληρώνεις, κατά βούληση.
Δεν είναι δύσκολο να μαντέψω ποια θεωρείς την κατάλληλη συλλαβή.
...αν και δεν με εκφράζει το σκηνικό.

Καλό βράδυ και φιλιά

takis είπε...

Λυπάμαι, δεν πιστεύω σε αυτοπροσδιορισμούς.

ούτε καν απο μελαχροινές..πόσο μάλλον απο ξανθιές!...

nefelokokkugia είπε...

@Takissss
Και εγώ λυπάμαι που δεν πιστεύεις. Γιατί όμως?
Ποιά σε απογοήτευσε? Καμιά απ΄το χαρέμι του Ασκάρ?

aizen999 είπε...

νεφελω,κι εγω θα σου πω μπραβο που ξεφυγες απο εκεινη την κατασταση
καλο καλοκαιρι!

nefelokokkugia είπε...

Eυχαριστώ Aizenακο.
Καλό καλοκαίρι να έχουμε.
Φιλί

ΜΑΙΡΗ είπε...

Καλή μου, κανείς δεν είναι τελείως, εγώ σε βρίσκω απλά υπέροχη.
Τουλάχιστον έχεις αυτογνωσία, που κάποιοι την αγνοούν επιδεικτικά.
Φιλιά

nefelokokkugia είπε...

@Μαίρη
Καλησπέρα Μαίρη μου και ευχαριστώ για τα λόγια αγάπης.
Προσπαθώ ακόμα να με μάθω και θα το κάνω μέχρι τέλους.
Τουλάχιστον έτσι θα έχω την ικανοποίηση ότι προσπάθησα να γίνω καλύτερη και δε βάλτωσα στη σιγουριά μου.
Φιλιά πολλά

koukouroukouprigkipissa είπε...

διάβασα και τα 40 με τη μια!:)
έχω φτιάξει μία πολύ όμορφη εικόνα για σένα!να σε χαίρονται οι άνθρωποι που σ αγαπούν και σε ζουν καθώς και εμείς που σε διαβάζουμε!!
να περνάς όμορφα!σε φιλώ γλυκά ξανθοnefelokokkugia!!!! :*

nefelokokkugia είπε...

@koukouroukouprigkipissa
Καλημέρα.
Χαίρομαι που επανήλθες στον blogger.
Φιλιά