Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2011

Όρκο βαρύ θα πάρω...





...επίσης θα πάρω τα βουνά
...τις trendy παραλίες
...ότι κινείται και είναι κάτω των 30
...ένα freddo espresso σκέτο


Αν δεν γίνω γκλάμουρους well done - έτσι, όπως  οφείλει να είναι μια ξανθιά που σέβεται το ντεκαπάζ της-  δε θα ξαναγυρίσω στον blogger. 

Να μη σώσει και μου ξαναπετύχει η ανταύγεια.

Τ΄ορκίζομαι στον ένα Θεό, τον αληθινό: 

Trifonassss, γιου αρ μαϊ ριλίτζιον.


 
Πολλά γλυκά, suntanned φιλιά και καλή ξεκούραση σε όλους σας.


35 σχόλια:

Hitori Tana είπε...

Θα το πω απλα και greeklish γιατι έχω πιει λίγο και greeklish μου βγαινουν:

K S E T S O U L I A S E S P A L I!

Με αγάπη,

λατρεμένη αποδέκτη των κατάρων μου!

Ανώνυμος είπε...

prosexe ti zitas kai eidika to pos, giati o diaolos exei polla podaria :P :P

giati kai auto katon ton 30 einai..mature gia to eidos tou alla 18ari ;) nomizo omos oti de tha katebei toso eukola apo pantou :P

http://www.famode.com/news.php?id=356

Lonely

Αμερικλάνος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ hitori

Νεφέλω, η κοπελίτσα στη φωτογραφία εσύ είσαι? Έχω και χόντα, πάμε μια βόλτα?

Koueen είπε...

χαχα, μ' έκανες και γέλασα πρωινιάτικα :) Να περάσεις καλά και προσοχή στις τσούχτρες!

ασωτος γιος είπε...

αμαν πια αυτοι παπαρατσι οπου και να πας σε βγαζουν φωτογραφιες
ουτε στην πλαζ δεν εχεις ησυχια

Venus on fire είπε...

Κανόνισε να ξεροψηθείς ,να πιες many many freddous και άσε τα -30 να κάνουν τη δουλειά τους. Ξέρουν αυτά.!
Καλά να περάσεις όμορφη.
Φιλιά.

Stella Fox είπε...

μπραβο!!!!
και να κανεις Ο,ΤΙ σου κατεβει στο κεφάλι!
κΑΛό΄ξεζάλισμα απ' την καθημερινότητα
φιλια πολλα

Blu3Th1nk3r είπε...

Καλό καλοκαίρι και καλά να περάσεις στις διακοπές σου! :)

Evil Chef είπε...

Μονο αυτα θα παρεις;
Λίγα ειναι !!!!
Τέσπα, αρπαξε και απολαυσε οσα περισσοτερα μπορεις γιατί δεν ζεις 2 φορες.
Καλα να περασεις!

mahler76 είπε...

εύχή και κατάρα να μην σε δώ να πίνεις και καφέ στο Da Capo!!!

aizen999 είπε...

χααχχα νεφελο γιου αρ ανμπιλιβαμπλ!οχχοχο

Πιπεράτος είπε...

Επιτέλους και μια ευχάριστη είδηση σε μπλοκ!
Καλά να περάσεις! :)

περσέας είπε...

νεφέλω μου πρόσεχε μην παίρνεις τόσο βαρύς όρκους γιατί τότε πάνε θα τις κλαίμε παρέα τις ανταύγειες και από πάνω θα πανηγυρίζει η hitori που πιάσανε οι κατάρες και ο mahlerakos θα κινηθεί εις τας Κούβας να ξεσαλώσει κωλασμένα και μετά πάει το έχασες το κορμί πατριώτισσα


καλές διακοπές

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλά να περάσεις, και όχι στα πολύ βαθειά....νερα....απο 30 και κάτω,μέτρα εννοώ..
Εγώ θα κάτσω να προσέχω τον άντρα της ζωής σου ,και που ξέρεις μπορεί σαν άλλη γάτα να στον φάω...
φιλιά

Manolog3 είπε...

Ετσι διοτι ο καφες πινετε ΠΑΝΤΑ σκετος και χωρις γαλα!! Αλλιως δεν ειναι καφες... γαλακτομπουρεκο ειναι! :P

Μωρε αμα ειναι τεφαρικι παρε και αυτο που κινειται πανω των 30!

Καλα να περνας! :)

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

κάτω απο 30? τζήζες, παιδικό σταθμό θα ανοίξεις?

καλά, ότι πεις. παιδικό παιδικό!

καλό καλοκαίρι ξεροψημένο φραντζολάκι!

ραντεβού τον Σεπτέμβρη

Gaurakos είπε...

Κάτω από 30?? Πολύ κατέβασες το πήχη. Πιπινοφάγού έγινες;

ria είπε...

κάτω από τριάντα, ψηλός, μελαχροινός, με γυαλιά, χαμόγελο τέλειο, μπρατσαράς, είναι ο γιος μου!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΚΛΙ ΜΟΥ!!!

Αθηνά... είπε...

Σε παρακαλώ καλέ κυρία, μια που αποφάσισες να πάρεις διάφορα, μήπως να πάρεις και τον γιο μου για δυο-τρεις μήνες έστω, να βρω κι εγώ λίγο την ησυχία μου;
Έχω πει και στην Hitori Tana να τον πάρει αλλά καθυστερεί να αποφασίσει!
Όπως και να έχει, να περάσεις τέλεια!!!
Φιλί.

σ αγαπω είπε...

Καλή μου .. καλα να περάσεις ..και οτι θες εμείς εδω..

καλο βράδυ με φιλια που παίρνουν .. :))

οτι θες..

Ephemeron είπε...

μμμ... μαλλον εχω γερασει και ειμαι πολυ out...
Το espresso φυσικα και το γνωριζω, αλλα το freddo τι ειναι;

Lali είπε...

Και μονο για εκεινη την τριτη δηλωση respect ατελειωτο!

υγ δικια μας ήσουν βρε κ δε μιλουσες τοσον καιρο....;

υγ2 καλοφαγωτα. ;-)

zoyzoy είπε...

Τι έγινε βρε Νεφέλω πολύ φόρα πήρες?
Που θα'σαι να σου στείλω τους γιούς μια και ζητάς τεκνά:))

Καλά να περάσεις κορίτσι μου και μην αφήσεις τίποτα όρθιο(που να τρώγεται)

Με φιλιά θαλασσινά!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Με τόσες ευχές εγώ δεν έχω να σου πω παρά μόνο να πραγματοποιηθούν όλες, μα όλες!!

Hitori Tana είπε...

@Αθηνά

Αυτό ήταν λοιπόν? Έδωσες μία και τα γκρέμισες όλα? Τόσα όνειρα τόσες ελπίδες? Τον ξεπουλάς στην πρώτη ξανθιά τυχάρπαστη (ναι νεφέλω μου καλή, εσύ είσαι η τυχάρπαστη!). Αίσχος.

Ντρέπομαι ως γυναίκα, ως ελληνίδα, ως άνθρωπος και ως γεροντοκόρη αυτού του γαλαξία!

nefelokokkugia είπε...

@Hitori Tana
Τι είναι το K S E T S O U L I A S E S P A L I ?
Αχ...θα είναι αρχαία και δεν τα κατέχω,μάνα μου.
Στο λύκειο την ώρα των αρχαίων, έπαιρνα μάτι τα αγοράκια του γυμνασίου που έκαναν γυμναστική.
Αδυναμίες είναι αυτές...
...ααα και εγώ σε λατρεύω ρεεεε.

@Lonely
Κι αν εύχομαι και αν δεν εύχομαι, μόνη μου ότι καταφέρω.
Έπαψα πια να πιστεύω στις μαλακίες του Coelho.
Όσο για το 18άρη, πιάσε ένα και έλα να το πιούμε παρέα.

@Αμερικλανάκι
Με το Honda? Αυτό που βάζεις τους κινέζους μέσα πριν τους πας στους δουλέμπορους?
Α πα πα

@Κοueen
Σώπα καλέ, δεν κινδυνεύω. Τις άφησα πίσω να δουλεύουν αυτές. Χιχιιχ

@Άσωτος γιος
Με νιώθεις Ασωτούλη?
Ένα δράμα ζω πια η ξανθιά blogger.
Που να φανταστώ τέτοιες επιτυχίες όταν ξεκινούσα το blog? χιχιχι

@Venus on fire
Πρέπει να πάρω το χρώμα της φωτογραφίας.Είπαμε, είναι must για κάθε ξανθιά που πιστεύει στο θεό Trifonassss, να έχει το ίδιο χρώμα μ΄αυτόν.
Χειμώνα καλοκαίρι.

nefelokokkugia είπε...

@Stella Fox
Η αλήθεια είναι ότι πάντα έκανα ότι μου κατέβαινε στο κεφάλι και δεν μπορώ να πω ότι έχω και μεγάλα παράπονα από τη ζωή μου.

@Blu3Th1nk3r
Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Το παλεύω.

@Εvil Chef
Αυτά είναι λίγα για διακοπές? Νταξξξ, ρε μάγειρα.
Μην μας πουν και λυσσάρες. Χιχιχι

@Mahler μουυυυυυ
Άντρα μου ατελείωτε, είχα και την κουβέντα σου σήμερα με ένα φίλο. Του περιέγραφα τον έρωτα μας. Γιατί, δεν υπάρχει ο ερωτάς μας...
Στο Da Capo?
Α πα πα, όπου μου πεις εσύ ανάσα μου, εκεί μόνο θα πίνω καφέ.
Αν θες να πίνω....

@Aizen
Αϊ νόου...αϊ νόου.

@Πιπεράτος
Ότι μπορώ κάνω η ταλαίπωρη. Δε θέλατε ακόμα μια να σας γράψει ότι διανύουμε περίοδο κρίσης, έτσι δεν είναι?

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας
Έχεις και εσύ ανταύγειες Περσέα μου?
Ο Mahler μουυυ, να με εγκαταλείψει? Αυτόν τον βρήκα να κλαίει για μένα, σκυμένος στην ποδιά του 25χρονου ορφανού Σέρβου που υιοθετήσαμε.
Σιγά μην μ΄αφήσει ποτέ... πφφφ

@Φούλη
Αν εννοείς τον Μahler μουυυυ, κανόνισε να γίνω εγώ σκύλα και να δω ποιός θα σε σώσει μετά κακομοίρα μου.....
ααααα

@Manolog
Δε φαντάζεσαι πόσο φρικάρω με τη γεύση του γάλακτος, το οποίο δεν έχω κανένα θέμα όταν πίνω σκέτο. Αλλά στον καφέ...
Λες ν΄ανέβω και πάνω από 30?
Μωρέ ...δεν ξέρω, μη βρωμάνε γεροντίλα...

@Zouzouna
Πολύ μ΄άρεσε, το “ξεροψημένο φρατζολάκι”.
Σιγά μην έλειπα μέχρι Σεπτέμβρη. Απλά θα μπαίνω πιο χαλαρά.

@Gaurakos
Δεν κάνει λες? Σώπα μωρέ...ακόμα είμαι στη φάση που τους ρίχνω λιγότερο από 10ετία. Με παίρνει, με παίρνει ακόμα...

@Ria
Κάτσε...κάτσε..αυτή η περιγραφή ταιριάζει μόνο στο δικό μου γιό. Αυτός μόνο είναι τόσο κουκλί. Εξάλλου μαρή, ο γιός σου είναι ακόμα 18. Είπαμε...
Τσσσ...καλύτερα να σου βγει το μάτι, λένε στο χωριό μου, παρά τ΄όνομα.

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Ο δικός σας γιός πάλι, απ΄ότι ξέρω, είναι εκεί γύρω στα 30?
Μια χαρά.
Τυλίξτε τον και θα τον φάω στο σπίτι με την ησυχία μου.
...αυτή η Hitori, όμως....δε μαθαίνει με τίποτα.

@Σ΄αγαπώ
Είσαι πολύ γλυκιά. Το ξέρεις.

@Ephemeron
Πρώτον
Εμείς δεν γερνάμε, απλά ωριμάζουμε.
Δεύτερο
Το freddo είναι χτυπημένος espresso με πάγο. Να σου δώσω να καταλάβεις... Με τα χρόνια, οι νεοέλληνες δεν μπορούσαμε παρά να χωριστούμε σε “τάξεις καφέ”. Γιατί δεν μπορώ εγώ αγάπη μου να πίνω τον ίδιο καφέ με την βλαχάρα από τις λαικές συνοικίες. Αυτή φραπέ...εγώ freddo. Κατάλαβες?

@Lali
Μάλλον δικιά σας και εγώ. Να κάνουμε σύλλογο να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας στην τεκνοφαγία.

@Zoyzoy
Σήμερα χόρτασε το μάτι μου τεκνάκια στην παραλία. Από αύριο θα αρχίσω να τα ξαδιαλέγω.
Σ΄αγαπώ Ζoyzoy μου, αλλά μετά το καλοκαίρι θα πάρουν σειρά οι γιοί σου.
Δε βγαίνω, μάνα μου.

@Μαίρη
Σ΄ευχαριστώ. Και στα δικά σας, οι άνω των 35.


Πολλά μαυρισμένα φιλάκια σε όλους

takis είπε...

Εμένα πιο πολύ με προβλημάτισε αυτός ο Trifonassss religion...

Εχει σχέση με ανταύγειες?

Βρε κάτι μυστήρια πράγματα καλοκαιριάτικα..
τρέντυ,τεκνά,φρέντο, ντεκαπάζ, ανταύγειες,suntanned φιλιά..
ο προβληματισμός με ξεπερνάει..

Ακου Τρύφωνας θρησκεία...

Αυτά σκεφτόταν και επέστρεψε στον τόπο προσευχής.......

nefelokokkugia είπε...

@Τakisss
Πες μου τώρα ότι δεν ξέρεις ποιός είναι ο θεός Trifonasss
http://www.haircut.gr/Samaras/
Άντε να μαθαίνουμε και τίποτα εδώ μέσα.
Μελέτησέ το και θα εξεταστείς σύντομα.

Επέστρεψε
...και άφησε εσένα να του φας το χαρέμι, αλλά εσύ...

nefelokokkugia είπε...

Αχχχχ...ο Mahler μουυυυ, μου έκανε και αφιέρωση.
Δείτε
http://mahler76.blogspot.com/2011/07/blog-post.html
Με συγκίνησες βρε μωρό. Πόσο μ΄αγαπάς πια?

Ephemeron είπε...

Χα-χα-χα!
Φοβερη απαντηση-εξηγηση!
Σ' ευχαριστω! :)
Καλο ΣαββατοΚυριακο!

Emperor είπε...

Με φώναξες?

nefelokokkugia είπε...

@Εmperor
Τώρα εσένα Τρύφωνα, δε σε λένε...
Κάτω από 30, δεν είσαι...
Αλλά Θεός είσαι....
χιχιχι
Πολλά φιλιά Αυτοκράτορά μου.