Κυριακή, 24 Ιουλίου 2011

Όλα όσα δε θέλω να μάθω για την ξανθιά... παρτ ουάν


...αλλά με υποχρέωσε, μ΄αυτή την παλιοανάρτηση.


1. Κλαίω πάρα πολύ εύκολα. 
Τα τελευταία χρόνια, όλο και λιγότεροι έχουν τη χαρά να με βλέπουν κλαμένη. Αυτό δεν σημαίνει ότι δε το κάνω. 
Δεν είναι τυχαίο ότι έχω μέχρι και ετικέτα "κλαψομούνικο",  στις αναρτήσεις του blogger.

2. Γελάω πάρα πολύ δυνατά. 
Ενίοτε, μπορώ να φτάσω σε επίπεδο να χαρακτηριστώ κάφρος.
Σεξιστικά αστεία...το καλύτερό μου.
Ποτέ όμως δε θα γελάσω με μια αδυναμία σου. 
Με τις δικές μου πάλι, πάντοτε.

3. Παλεύω να μάθω να μ΄αγαπάω. 
Όταν είμαι χαλαρή, βλέπω όσα έχω καταφέρει στη  ζωή  μου και μ΄εκτιμώ.
Δυστυχώς κάποιες φορές, επιτρέπω  σε ανθρώπους που δε αξίζουν να με ισοπεδώνουν.
Αλλά πάντα σηκώνομαι, τινάζω τη σκόνη και χαμογελάω:
"Τη δικιά μου ευτυχία δεν θα την πιάσετε ποτέ.  Πάρτε τη δηθενιά σας και σ΄αλλη παραλία".

4. Μπορώ να μεταμορφωθώ από σκύλα σε κουτάβι και τανάπαλιν σε χρόνο dt. 
Αν με ξέρεις έστω και λίγο όμως, θα δεις το φοβισμένο κουτάβι πίσω από τη σκύλα ακόμα και όταν φαίνεται στα χειρότερά της. 
Όλα είναι ανασφάλειες, μωρό μου.

5. Δεν αντέχω στην ιδέα να μου πειράξουν τα παιδιά μου. 
Η σκέψη και μόνο με τρελαίνει. 
Ξέρετε, είναι τότε... που η ελληνίδα μάνα γίνεται τούρκα και παίρνει κεφάλια.

6. Αν δεν ήμουν μεσογειακής καταγωγής, θα έτρωγα ασταμάτητα. 
Από την άλλη βέβαια, πολλές φορές ξεχνάω να φάω και αυτό σώζει λίγο την κατάσταση.


7. Μισώ τη φράση "ήρεμος ισορροπημένος άνθρωπος"
Ουστττττττττ ρε. 
Θα είμαι ήρεμη και θα έρθω σε ισορροπία με το περιβάλλον όταν πεθάνω. 
Μέχρι τότε, θέλω πάθος και πάθη.

8. Θυμάμαι όλα όσα αφορούν τη δουλειά μου, αλλά ξέχασα τι έφαγα χτες.

9. Μισώ τα ψώνια. Πλήτωωω. 
Δεν αντέχω να έχω πολλά ρούχα, κολλάω με συγκεκριμένα, μέχρι που ανακαλύπτω κάποιο,  που δεν θυμόμουν ούτε την υπάρξη του. 
Λατρεύω όμως να φοράω  φορέματα και ψηλοτάκουνα πέδιλα, όσο και τζην παντελόνια.



10. Είμαι απίστευτα ντροπαλή...αλλά το κρύβω καλά. 
Κάποιοι με θεωρούν σνομπ.

11. Ο πρώην άντρας μου δε μου επέτρεπε να μιλάω για πολιτικά ζητήματα. 
Γινόμουν κακιά και επιθετική, έλεγε. 
Ακόμα δυσκολεύομαι να συζητήσω για πολιτική.

12. Επίσης, δεν έχω όσα βιβλία θα ήθελα, επειδή πάλι ο πρώην άντρας μου, τα θεωρούσε περιττό  έξοδο. 
Ουπς, ξέχασα να του θυμίσω ότι εγώ ήμουν η βασική πηγή εσόδων στο σπίτι.

13. Βαριέμαι να κολυμπάω. Καφές, πολλά τσιγάρα και αραλίκι στην ξαπλώστρα, είναι το καλύτερό μου. 
Μ΄αρέσει πολύ να ξαπλώνω στην άμμο και να κουνάω τα χέρια μου σχηματίζοντας αγγελάκια.

14. Σχεδόν όποτε πάω Αθήνα,  κάθομαι σε παγκάκια στην Ερμού με έναν καφέ στο χέρι και παρατηρώ τον κόσμο.  
Μπορώ να το κάνω μέχρι 3 ώρες. 
Μετά το θεωρώ παράνοια. χιχιχιχ

15. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει τίποτα που να βγάζει περισσότερο γέλιο από τους Μonty Python.

16. Μ΄αρέσει να βάζω μουσική στην κουζίνα μου και να χορεύω δυνατά.
Κρίμα που δεν μπορείτε να δείτε το βλέμμα των παιδιών μου.
Αν σας ζητήσουν να τα υιοθετήσετε, μην παραξενευτείτε.

17. Κάνω φιλότιμες προσπαθειες να βγάλω από τη ζωή μου και το λεξιλόγιό μου τη λέξη "αξιοπρεπής".
Ουστττττττττττ ρε και πάλι. 
Μας έφαγε η υποκρισία.

18. Αν άκουγα το φίλο μου τον Δ. κάποια πράγματα θα ήταν ευκολότερα, αλλά...
Αφού ξέρεις ρε μωρό, με βολεύει να σκέφτεσαι για μένα. χιχιχ

19. Σιχαίνομαι τις γκομενίτσες που χορεύουν τσιφτετέλι για όλο το μαγαζί. 
Λατρεύω να χορεύω τσιφτετέλι για έναν. 
Ακόμα κι αν αυτός δεν το ξέρει.

20. Μια μέρα θα γυρίσω τον κόσμο. 
Πρώτη στάση: Ιράν.


Επειδή θα σας εξετάσω σε άσχετη φάση, κανονίστε να την  περάσατε στα γρήγορα  με τη δικαιολογία ότι ήταν μεγάλη ανάρτηση...

Το νου σας, ρεμάλια...
Σας φιλώ γλυκά.

56 σχόλια:

marco είπε...

Εεεεεεεεεεεεε την εφτασα μέχρι τέλους, τί κερδίζω;

nefelokokkugia είπε...

...φύτουλααααααααα...
εεε...ήθελα να πω...

Αγαπητέ Marco.
Κερδίζεις την συμπάθεια μου και ευνοϊκή μεταχείριση κατά τη διάρκεια της εξεταστικής (θα σου δώσω τα θέματα, επειδή ήσουν ο πρώτος. Νταξξξ?)

gnostosagnostos είπε...

Μου άρεσε το...απο κουταβι...σκυλα
Καλοοοοο. ;)


Άσχετο αλλα διάβασα...παρτ...ουζαν χαχαχα !!!!

nefelokokkugia είπε...

@Γναγ
Ισχύει πάντως. Γίνομαι πολύ εύκολα και τα δύο.
Τέσπα...
Από σένα Γναγ, αυτό περίμενα να διαβάσεις, αλλιώς θ΄ανησυχούσα.
Φιλιά

Gaurakos είπε...

Εγώ την διάβασα όλη. Έμεινε τίποτα να κερδίσω; Αλλά εστίασα σε αυτά.

"Δυστυχώς κάποιες φορές, επιτρέπω σε ανθρώπους που δε αξίζουν να με ισοπεδώνουν".

Άν βρεις το τρόπο να το αποφεύγεις, να μου το πεις και εμένα... σε παρακαλώ. Ναι;

"Θεωρώ ότι δεν υπάρχει τίποτα που να βγάζει περισσότερο γέλιο από τους Μonty Python".

Δεν υπάρχουν λέμε.

Και μετά. Σου έχω χορταστική ανάρτηση-αφιέρωμα εδώ. http://www.offshade.gr/2010/04/full-monty-monty-python-1.html

Και εδώ. http://www.offshade.gr/2010/08/full-monty-2-monty-python.html

Όρεξη να έχεις να διαβάζεις. Αξίζει... ;)

Μα και εσύ τώρα ρε Νεφέλω μου πήγες και έγραψες "πάρτ ουάν" Τι ήθελες να διαβάσουν τα μάτια τοπυ Γναγν;

nefelokokkugia είπε...

@Gaurakos
Τι να κερδίσεις που μου΄ρθες τρίτος?

Όσο για το θέμα της ισοπέδωσης, δεν έχω βρει τρόπο να τ΄αποφεύγω. Απλά ξέρω ότι πάντα, θα καταφέρω να σηκωθώ ξανά και να χαμογελάσω.
Είναι θέμα εμπειριών.
Το παθαίνεις μία, δύο, τρεις..στο τέλος ξέρεις ότι έτσι θα καταλήξει.

Θα τις μελετήσω τις αναρτήσεις, μάλλον αύριο, με ξεκούραστο μυαλό. Ευχαριστώ πολύ Gaurako.

Για τον Γναγ, τι να πω...επιβεβαιώνει τη φήμη του.

ΜaRioNaSTRo είπε...

Μα, η ανάρτησή σου αυτή επιβεβαιώνει καλά τι πιστεύω για σένα!
Και ξέρεις τι άποψη έχω!
Άρα την ύλη την έχω καλύψει και μάλιστα χωρίς ανάγνωση!
Μιλάμε, είμαι ιδιοφυία!

σε φιλώ, μεσογειακή ομορφιά μου!

Αμερικλάνος είπε...

Ωραία ανάρτηση και τολμώ να πω έχεις πολλά χαρακτηριστικά που μ'αρέσουν, ειδικά τους μόντι, τον καφέ στην ερμού, το Ιράν (έχω γνωστούς, μαζί να πάμε) και το δυνατό γέλιο.

Αλλά έχω μια απορία και μια ένσταση:

Απορία: πως γίνεται να χορέψεις δυνατά? Σαν σεληνιασμένη σκυλού ένα πράμα?

Ένσταση: Γιατί η αξιοπρέπεια σου βγάζει υποκρισία? Επειδή το 99% των "αξιοπρεπών" είναι υποκριτές? Είναι λογικό τώρα αυτό? Ή, ακόμα χειρότερα, είναι δικαιολογία για να μην είσαι εσύ αξιοπρεπής και ταυτόχρονα ειλικρινής με τον εαυτό σου? Πρέπει να σου κάνω μαθήματα φιλοσοφίας μάνα μου, η ξανθιά βαφή έχει μπει μέσα!!! χαχαχαχαχα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έλα τώρα σιγά το σεντόνι ο αμερικλάνος είναι μάνα στα ασιδέρωτα σεντόνια!!
κάποια μου θυμίζεις,πως τη λένε, να δεις πως τη λένε.....
καλά το πας προχώρα..
Γναγν παρτ ουζα διάβασες καλό μου; αφού τρελαίνεσαι για παρτ τσίπουρα, και να μην πω για παρτ(α) όλα...
Καλημέρες νησιώτικες τρελές...

ria είπε...

ένα πράγμα δε θα επέτρεπα, να μου στερήσουν τα βιβλία. αυτό θα ήταν αιτία διαζυγίου, κινητρο δολοφονίας, λόγος να βάλω κάποιον στη μπανιέρα και να ρίξω οξύ!!!

κατά τα άλλα, μια χαρά σε βρίσκω!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Στα περισσότερα σου μοιάζω..
Δυο φορές το διάβασα.. και λάθος δεν έκανα το ..ρεμάλι...
Γίνομαι Τούρκα ομοίως.. και θεωρώ τους Monty Python κορυφαίους!
Αυτά είναι τα βασικά.. και στα ψώνια.. μαζί σου!

Αντε σταματάω εδώ γιατί θα με βαρεθείς....

nefelokokkugia είπε...

@Marionastro
Είσαι αστέρι, ιδιοφυία. Σε βλέπω να περνάς την τάξη εύκολα.

@Αμερικλανάκι
Να φτιάξω βαλίτσα? Να βάλω μαντήλα? Πότε φεύγουμεεεε?
Αλλά βρε μάνα μου, δείξε λίγη κατανόηση. Δύο η ώρα το πρωί την έγραφα την ανάρτηση. Άλλα σκέφτομαι και άλλα γράφω.
Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ότι δεν είμαι ή δεν πρέπει να είμαι αξιοπρεπής στη συμπεριφορά μου. Απλά με φοβίζουν αυτά που μπορεί να χάσω, προσπαθώντας να ακολουθήσω -ικανοποιήσω κάποιες κοινωνικές επιταγές. Αυτό δεν αντέχω να κάνω.
Επίσης φαντάσου Μαινάδα να χορεύει. Κάπως έτσι. Είμαι αλλού. Αλλά όχι και με σκυλάδικα τραγούδια.
Όχι μάνα μου

@Φούλη
Έχεις δίκιο.
Μανούλα στις αναρτήσεις-σεντόνια το αμερικλανάκι. Γι΄αυτό δε μου την είπε χοντρά. Ταυτίστηκε.
Όσο για τον Γναγ...παρτ(α) όλα είναι. Τελευταία όμως, τον βρίσκω ντεφορμέ.
Πολύ δουλεύει, αλλά έχει και ένα όνομα στην πιάτσα να διατηρήσει. Ελπίζω να στανιάρει σύντομα.

@Ria
Μα...τον χώρισα καλή μου.
Καλά...η ατάκα με το οξύ στη μπανιέρα μου θύμισε μια συζήτηση που είχα πρόσφατα και μου έφερε χαμόγελο.

@Γιαγιά Αντιγόνη
Καλή μου Γιαγιά, σ΄ένα πράγμα δεν θα μπορέσω ποτέ να σου μοιάσω.
Το ταλέντο στην αφήγηση.
Δεν υπάρχεις.
Δε σε φοβάμαι στην εξέταση.
Αν αυτοσχεδιάσεις, θα ξεχάσω και τι έγραψα στην ανάρτηση.χαχαχα


Καλημέρες και φιλιά, γλυκά μου. Πάω για πρωινό κυριακάτικο καφεδάκι.

Αθηνά... είπε...

Εντάξει, μια χαρά σε βρίσκω!
Άσε που ζηλεύω το ότι μπορείς και κλαις...
Αχ αν δεν είμασταν μεσογειακές θα συναντιόμασταν στα ζαχαροπλαστεία κάθε μέρα!!!
Τι καλά!
Καλημέρες πολλές!

Ανώνυμος είπε...

Den tha eprepe na exeis anasfaleies :) kalo omos pou tis ksereis kai mporeis na tis doulepseis. Den brisko omos to kako sto isorropimenos, kai eidika sto aksioprepeia... giati ti kako exei na exeis aksioprepeia? kai an tin exei kapoios esi den ton kaneis parea?

episis politiki giati eisai komatoskilo? i apla exeis apopseis pou tis ekfrazeis me olo sou to einai? gia to 2 pao paso, gia to 1 tha ithela poli na tis matho tis apopseis sou...

to part two pou pige? giati den brethike?? :P :P

Lonely

Hitori Tana είπε...

Πολλά κοινά νεφέλω μου. Ιδιαίτερα αυτό με τον καφέ στην Ερμού, το κάνω συχνά το χειμώνα όταν είμαι αγχωμένη. Προσπαθώ να φανταστώ την ζωή των άλλων. Και όταν περάσει πολύ ώρα φοβάμαι μην είμαι τρελή που κάθομαι μόνη και απολαμβάνω την περατζάδα.

Ένα που σίγουρα δεν έχω, είναι πως δυστυχώς ποτέ δεν ξεχνώ να φάω. :)

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Ναι ευτυχώς, ακόμα μπορώ και κλαίω.
Όσο για το ζαχαροπλαστείο, εντάξει μωρέ...μια μέρα θα προσποιηθούμε τις σουηδέζες και θα τα τσακίσουμε όλα.

@Lonely
Όλοι έχουν ανασφάλειες. Συμφωνώ ότι είναι καλό να τις εντοπίζουμε και ίσως να διορθώνουμε κάποιες απ΄αυτές.

Δε θεωρώ κακό την αξιοπρέπεια. Μάλλον ήταν ατυχής έκφραση. Δεν το΄χω και πολύ με το γράψιμο και μου βγήκε άλλο από αυτό που πραγματικά είχα στο μυαλό μου.
Όπως απάντησα και στον Αμερικλάνο, μάλλον θερωρώ κακό στο βωμό της
"δήθεν αξιοπρέπειας" να θυσιάζουμε την ζωή μας.
Δεν επικροτώ την ασυδοσία και σαφώς θέλω και έχω θέσει όρια στον εαυτό μου, απλά μας βρίσκω υπερβολικά κουμπωμένους.
Και ξέρεις που? Σε απλά πράγματα... όπως πχ στο γέλιο ή στις αγκαλιές ή στα παιχνίδια μας. Κάποτε ένας συνάδελφος τόλμησε να μου κάνει παρατήρηση επειδή έγραφα ατάκες στο facebook , οι οποίες όπως μου δήλωσε, έβγαζαν γέλιο αλλά δεν ήταν σωστό να έχω ένα τόσο χαρούμενο προφίλ και να το βλέπουν συνάδελφοι.
Τον πήρε και τον σήκωσε βέβαια. Του είπα μια αγαπημένη ατάκα από μια ταινία. "Δε θέλω να είμαι σαν εσένα που αν σου χώσω στον κώλο ένα κάρβουνο σε ένα μήνα θα βγάλουμε διαμάντι". Δεν το ξανασυζητήσαμε από τότε. χιχιχ

Δεν είμαι και δεν υπήρξα ποτέ κοματόσκυλο. Απλές καθημερινές θέσεις ήθελα να εκφράσω αλλά ο πρώην μου δεν μπορούσε να δεχτεί ότι θα διαφωνούσα με κάποιον. Δεν του άρεσε να σκέφτονται ότι η γυναίκα του δεν είναι γλυκιά.

Το παρτ του, αναρτήθηκε κατά λάθος τη ώρα που το έγραφα, σήμερα το πρωί. Όταν είναι έτοιμο θα το βάλω. Συγνώμη αν σας ταλαίπώρησα να το ψάχνετε.

Φιλιά και καλό μεσημέρι

nefelokokkugia είπε...

@Hitori
Σιγά μην είσαι τρελλή. Τρελλή είναι εκείνη η ξανθιά στο απέναντι παγκάκι, που κάθεται με ένα καφέ στο χέρι και φτιάχνει ιστορίες για τους περαστικούς. Όχι εσύ αγάπη μου.
Βρε...να το κάνουμε μαζί κάποτε. χαχαχα

Δεν είπαμε θα το κόψεις λίγο το φαί?
Μόνο καφέ να παίρνεις στην Ερμού. Μη σε δω με κανά πιτόγυρο στο χέρι...
Αααα και να κόψεις την παρέα με τον Mahler μουυυ. Παχαίνει...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μ’ αρέσουν οι άνθρωποι που γελάν δυνατά!
Πλέον μπορώ να γελάσω μόνο όταν ακούω ανθρώπους να γελάνε με δυνατό και αστείο τρόπο...

nefelokokkugia είπε...

@Ασκαρδαμυκτί
Αν σε δω να μαγειρεύεις κύριε Ασκαρδαμούλη, μάλλον θα λιώσω από τα γέλια, οπότε έχεις καλές πιθανότητες να γελάσεις και εσύ.
Λέω να μου μαγειρέψεις μουσακά που είναι μπελαλίδικος και βαριέμαι να φτιάξω.
Θα πάρω και την Zouzouna μαζί, να σε σχολιάζουμε. χαχαχα

the elf at bay είπε...

Το 19 με έσκισε. Χαλάλι σου.

Koueen είπε...

Στον πραγματικό κόσμο θα ήμασταν σίγουρα φίλες!
(Στο 12 συγχίστηκα να σου πω την αλήθεια αλλά μετά ήρθε το 14... κάτι μου λέει ότι έχουμε συναντηθεί εκεί στην Καπνικαρέα. Μόνο που εγώ είμαι μαυρομάλλα και χωρίς καφέ!) :)

turigr είπε...

Αυτή στη φωτογραφία που έχει ανεβεί στο laptop για να ζυγιστεί, εσύ είσαι;
Μήπως εκεί που λες ότι δεν θυμάσαι τι έφαγες εχθές, είναι γιατί όντως δεν έφαγες;

nefelokokkugia είπε...

@Elf at bay
Καλά, μη φαντάζεσαι ότι είμαι "όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη".
Αν δεν πιώ δεν μπορώ να χορέψω, μπροστά σε κόσμο.
Μόνη μου, είπαμε...
Σαν τρελλή.

@Koueen
Θα μπορούσαμε. Ίσως έχουμε συναντηθεί κιόλας. Ποιός ξέρει?
To 12 και μένα με σύγχιζε, γι΄αυτό φρόντισα να γίνει παρελθόν.

@Turigr
χαχαχα όχι, δεν είμαι εγώ. Δεν ξεχνάω τόσο συχνά να φάω.
Τα δικά μου πόδια μπορείς να τα δεις εδώ: http://nefelokokkugias.blogspot.com/2011/06/blog-post_27.html

Ουφ! είπε...

like :-)

PiciFriki είπε...

ΧΑΧΑΧΑ!!! (ΔΥΝΑΤΑ)

nefelokokkugia είπε...

@Ουφ!
:-)

@PiciFriki
Γιατί τόσο γέλιο? Τι είπα πάλι η ξανθιά και δε το κατάλαβα?

ασωτος γιος είπε...

γιαυτο σε λατρευω
καλα εκανες και τον χωρισες τον πρωην

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα
Καλημέρα Ασωτούλη.

Δημήτρης Τερζής είπε...

ε τι? μια τυπική Ελληνίδα!!!! Καλημέρες!!!! :)))

nefelokokkugia είπε...

@Δημήτρης Τερζής
εε και?
Δεν φιλοδοξώ να είμαι κάτι άλλο.
Μια χαρά παιδί είμαι.
Καλημέρες και σε σένα.

the_man είπε...

λοιπον,ας συζητησουμε για το μνημονιο,την πολιτικη ασταθεια στη Λιβυη κ τον επεκτατισμο της Κινας

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα, βεβαίως...
Πείτε μου τι θέλετε να μάθετε.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Oχι σιγά μην τα διάβαζα ολα.
Σε ποιά ηλικια είπαμαν ειναι η ξανθή θεα? γιατί κάτι μου θύμισαν τα μερικά που διάβασα!!!

Προσέξτε κυρία περπλί μου, μη τυχόν και πέσετε απο την πολύ ωριμότητα!!!
μάκια μερσημεριανά!

* ιραν? μπα μια εμμονή. Να μην σας πάρω Νιαγάρα να πλατσουρίσουμε ε?

nefelokokkugia είπε...

@Zouzouna
Κυρά Zouzouna τεμπελιάζετε τελευταία.
Σας έπιασε η ζέστη μάλλον.

Κινδυνεύω στα 38 να πέσω από ωριμότητα? Λέτε?
Το πρόβλημα είναι ότι έχει καιρό που μ΄εγκατέλειψε.
Κάτι μουρμούραγε φεύγοντας...
ότι δεν μ΄αντέχει άλλο και κάτι τέτοια.
Αν την δείτε πουθενά, κάντε ένα κόπο να με ειδοποιήσετε.

θα με πάει το Αμερικλανάκι στο Ιράν. Δεν ανησυχώ.

Φιλιάααα

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Μπα, δεν τεμπελιάζω... είναι το ίτζι μου έτσι. Διαβάζω πάντα διαγωνίως. χάνω νοήματα και άει βρες τα.

Λέτε πως έφυγε ε? δεν ήτο ωριμότης, νεότης ήτο!!! χα χα χα * θυμηθείτε με!
μωραίνει ων βούλεται απωλέσει ξέρετε? μπορεί αυτό τότε.

ααα, ντουγρού για Ιράν εσεις. Μπούργκα κι άγιος ο θιός ! Ντάξ!

στα μούτρα σας... !
τα φιλιά λέω....

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

το ίτζι
του ίτζιου!!! αϊντα

το ίρτζι μου!!!! εννοούσα !

VAD είπε...

Αυτού ψηλα που περπατεις(στη Νεφελοκοκκυγία)
και χαμηλά λογιάζεις(σ'εμάς τους ταπεινούς τη Γης),
κατέβα παρακάτω,να τα λεμε κι απο δω
κι οχι μόνο μέσω Αμερικλάνου:)

Καλωσόρισα:)

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα
Τι είναι το "ίρτζι"?
Κι αυτό αρχαίο κυρα Ζouzouna μου? Αφού σας είπα, δεν υπήρξα τριτοδεσμίτισσα.
Μη με βασανίζετε.

nefelokokkugia είπε...

@VAD
Kαλώς μας ήρθες VAD.
Είδες πόσο καλύτερα και φιλικά είναι εδώ, σε σχέση με του Αμερικλάνου?

χαχαχα δε θα ξαναδώ απεύθυνση

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

To Θές "χούι" στην τούρκικη?
είπα να το πω επτανησιακά, πιο ελεγκάντ!!!
Τι πήρες απεύθυνση απο τον Αμερικανοτέτοιο?
κι εγώ που ήμουν? γμ το ΣΚ μου μέσα, που απέχω..
μισό τι άλλο είπες?
κι αυτό αρχαίο? και πιό άλλο? χα χα χα το μωραίνει? χα χα χα !!!
μα δεν είναι αρχαίααααα! έτσι μιλάωωωωωωωωωωω!

φιλιά "η πενηντάρα!!!!"

nefelokokkugia είπε...

@Zouzouna
αχαχαχα τα τούρκικα τα κατέχω καλύτερα, μάνα μου (που λέει και το Αμερικλανάκι).
Που μου έχει κάνει άπειρες απευθύνσεις παλιότερα.
Πρασίνησες?

Έτσι μιλάς? Γιατί?
χαχχαχαα

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Aααα, ντάξ, σινινοηθήκαμαν!
Πρασίνησα? γιατί?
και σας είπα, μην τα λέτε λίγα. Ολα τα λογάκια να τα πιάνει η λουλουθείτσα Ζουζούνα!!!
Ετσι μιλάνε οι μεγαλομπουμπούδες!
χα χα χα χα

koulpa είπε...

χαχαχα εγώ συμπαθώ τα βιβλία με 600 σελ. και πάνω.. κοινώς τούβλα.. δε θα με αποθάρινε μια τοσο μικρή ανάρτηση.. και τόσο ενδιαφέρουσα.. κάποια στιγμή είχα κάνει κι εγώ κάποια ανάλογη στα πλαίσιο μπλογκοπαίχνιδου νομίζω.. :) :)
συμπάσχω με τα περισσότερα.. αλλά με το 9 ιδιεταίρως.. :) :)
τα σχόλια όμως θα τα διαβάσω το βράδυ.. πρώτα η κοσμοτε.. γιατί βλέπω τη μπαταρία μου να χλωμιάζει.. και το χρόνο του διαλύματος να τελειώνει.. :) :)
καλησπερούδιαααα :) :)

nefelokokkugia είπε...

@Zouzouna
Φοβήθηκα ότι πρασινίσατε από ζήλια επειδή μου κάνει απευθύνσεις ο Αμερικλάνος. Αλλά εσείς είστε υπεράνω...Q-ria σας βρίσκω.
Ααααχου...θα μιλάω και εγώ έτσι σε λίγα χρόνια?
Λέτε να μου πάει με το ξανθό? Χμμμ...

@Koulpa
Και εμένα μ΄αρέσουν τα βιβλία άνω των 600 σελίδων, αλλά πάντα εξαρτάται από τον ποιόν έχω απέναντι.
Κάτι κάργιες που ξέρω τις εξολοθρεύω και με Άρλεκιν.
Τέρμα το διάλειμμα, τα κεφάλια μέσα?
Καλό κουράγιο Koulpa και ρίξε και μια βουτιά για ΄μας.

Φιλιά απογευματινά

ΜΑΙΡΗ είπε...

Ρε συ την ίδια σχολή τελειώσαμε!
Ολα τα δικά μου τερτίπια έχεις κιεσύ.
Μόνο με τα βιβλία έχω κάπως καλύτερη σχέση γιατί έχω και βιβλιοθήκη, τι θα πρεπε να βάλω τακούνια και ασετόν , δεν πάει!
Επίσης αγαπώ το νερό της θάλασσας γιατί στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν γοργόνα.
Μια χαρά σε βρίσκω πάλι, μες στα κέφια όπως πάντα.
Να σαι καλά, σε φιλώ.

nefelokokkugia είπε...

@Μαίρη
Βρε και εγώ έχω βιβλία, αλλά όχι όσα θα ήθελα. Τέσπα...
Ήσουν γοργόνα εε? Τέλειο.
Βέβαια λένε οι κακές γλώσσες ότι είστε τα πιο άχρηστα ψάρια.
Ούτε να σας φάει κανείς μπορεί, ούτε να σας γα@@@ει. χαχαχχα
Συγγνώμη, ξύπνησε ο κάφρος μέσα μου.
Καλό απόγευμα Μαίρη μου.
Φιλί

ΜΑΙΡΗ είπε...

Για το μα@@ση, αν θες να ξέρεις δεν ισχύει το κάνουν οι γοργόνες αλλά είναι λίγο μπελάς η ουρίτσα.
Ευτυχώς, τώρα είμαι γυναίκα δεν άντεχα άλλο σε ξερονήσια να περιμένω τον βασιλιά Αλέξανδρο..

*Douli* είπε...

Είμαι έτοιμη για διαγώνισμα 6μήνου!!!!

nefelokokkugia είπε...

@Mαίρη
χαχαχχα μπελάς η ουρίτσα? Θεϊκή σκηνή.
Σε καταλαβαίνω να βαρέθηκες.
All work and no play ήταν το παλικάρι...
Τα καλύτερα σε περιμένουν, καλό μου

@Douli
Είσαι αστέρι, δε σε φοβάμαι μικρούλα.

Φιλιά πολλά, βραδυνά

σ αγαπω είπε...

Ετσι Νεφέλη μου αληθινή..

μπραβο!!!

nefelokokkugia είπε...

χμμμ...το 10 το διάβασες?
Κοκκινίζω τώρα...

Αμερικλάνος είπε...

Σεντόνι εγώ? ΕΓΩ? Ντροπή σας ΦΟΥΛΗ. ΕΓΩ που είμαι η προσωποποίηση του λακωνίζειν. Δηλαδή ΠΟΥ ακούστηκε. Με ξέρεις εμένα μάνα μου να γράφω σεντόνια? Όχι! Πάντα στο ψητό μπαίνω με τη μία, δεν φλυαρώ, δε γράφω άσχετα και ακατ-άσχετα! Λέω λίγα και καλά, ακριβώς όσα χρειάζονται! Και πιο λίγα μη σου πω, γιατί βαριέμαι. Ντροπή σου Φούλη, δεν το περίμενα αυτό από σένα, αυτό το διασειρμό το δημόσιο, τη συκοφαντία, ακούς εκεί σεντόνι ατσαλάκωτο. Εντάξει, ατσαλάκωτο το δέχομαι, είμαι του επιμελώς ατημέλητο που λέγαμε στο λύκειο για τα μαλλιά όταν ξεχνούσαμε να χτενιστούμε. Αλλά όχι και σεντόνι. Όχι και σεντόνι. Όχι και σεντόνι μάνα μου, όχι. Όχι.

nefelokokkugia είπε...

Άντε ρε αχτένιστε...
που μου πληγώθηκες κιόλας?
Φιλιά πολλά φλύαρο Αμερικλανάκι

σ αγαπω είπε...

ολα και με πολλη προσοχη..

οποιος δεν κοιταει τον αλλον στην ψυχη.. αλλα στο πλουσιο στηθος και στους πωπους.. χανει καλη μου...

Παναγιώτης είπε...

χαχαχαχα Να εισαι καλα ρε ομορφαπαιδο γινομαι αναγνωστης σου τωρα!!! Και λογο του οτι αργισα εχω διαβασει και το παρτ..του
Θα τα ξαναπουμε.

nefelokokkugia είπε...

@Παναγιώτη
Να΄σαι καλά Παναγιώτη, και καλώς ήρθες στης ξανθιάς.
Ελπίζω να περάσεις καλά, να ξεχνιέσαι και να χαμογελάς.