Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011

Χούντα είναι...θα περάσει ΙΙΙ

23 σχόλια:

mahler76 είπε...

αφού μας πειράζουν τα δακρυγόνα τι να κάνουμε :(

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
Δίκιο έχεις.
Ας κάνουμε τον μαλάκα λοιπόν. Σάμπως, τόσα χρόνια και με μεγάλη επιτυχία τι κάνουμε?
Εγώ πάντως ντρέπομαι.

Hitori Tana είπε...

Χούντα νεφέλη μου, χούντα!

Nat είπε...

Το σκιτσάκι όλα τα λεφτά! (αυτά που υπήρχαν, υπάρχουν, whatever)
Φιλιά!

nefelokokkugia είπε...

@Hitori και Νat.
Καλημέρα κορίτσια.
Έχουμε χούντα, ναι. Το θέμα είναι, ΠΩΣ θα περάσει?
Τα σκιτσάκια έχουν link για βίντεο, που μάλλον έχετε ήδη δει, αλλά...

Λόλα είπε...

Για τους προβοκατορες τα ξεραμε, δεν ειναι κατι καινουριο.. απλα τωρα το κανουν απροκαλυπτα και ανοιχτα.
Εγω με αυτους που απορω πραγματικα, ειναι οι μπατσοι. Αν δεν τους εχουν ηδη επηρρεασει τα μετρα -που χλωμο το βλεπω-, δεν τους κοβει οτι καποια στιγμη θα τους παρει η μπαλα κ αυτους?
Περα του οτι δεν εχουν την στοιχειωδη νοημοσυνη να σκεφτουν ποιους θα πρεπει να προστατεψουν..

Τι να πω ρε γαμωτο? Παιζονται προφανως μεγαλα παιχνιδια στις πλατες μας που ισως το δικο μου μυαλο ειναι μικρο για να τα αντιληφθει... :/

*σορρυ για το μεγαλο σχολιο

ασωτος γιος είπε...

αυτο που εγινε χτες στην πολη εχει ξανασυμβει το ξερουμε, εχει συμβει και σ αλλες χωρες
δε το θεωρω τραγικο
τραγικο θεωρω ολο αυτο το παιχνιδι που παιζεται στη πλατη μας εδω και χρονια και κανεις δεν εχει τιμωρηθει
αλλα φταιμε και μεις
αγανακτησαμε αργα και με παθητικο τροπο.ας τα λουστουμε τωρα

Dr. Aparadektos είπε...

το χειρότερο κακό ξέρεις πιο είναι;

ούτε οι προβοκάτορες γνωρίζουν πως τελικά τον ίδιο εργοδότη έχουν με τους μπάτσους, ούτε οι μπάτσοι ξέρουν πως μισθό λαμβάνουν απ΄ το ίδιο με τους προβοκάτορες αφεντικό.
κι΄ ενώ σε διαφορετικά σωματεία πληρώνουν συνδρομή, το ίδιο χωράφι ποτίζουν....

Evil Chef είπε...

Καποτε κάποιος μου είχε πει ότι η αλητεια δεν εχει πρόσωπο...
20 χρόνια τωρα που με θυμάμαι σε πορειες και διεκδικήσεις ,παντα οταν κατι ενοχλούσε υπήρχαν αυτοί που "φροντιζαν" οι φωνες του κόσμου να περασουν σε δευτερη μοίρα.
Το παρακράτος έχει βαθιες ρίζες στην χωρα και ειναι υπηρέτης ολων αυτων που ασκούν εξουσια -προσφερει υπηρεσιες με τα οποια ανταλλάγματα.
Καποιοι είχαμε την αφελεια να πιστεψουμε οτι κάποια στιγμη η νεα γενια πολιτικων θα εσπαγε το αποστημα αυτο αλλα φευ...
Το επόμενο βήμα ποιο είναι;
Να δέρνουν κατ'οικον;
Αυτά είναι τα αποτελεσμα της ανοχης μας και του lifestyle που προτεινει να μην ασχολιόμαστε με τα καθημερινα και ασήμαντα ,αλλα πιο "σημαντικά"....

περσέας είπε...

....τα πράγματα δεν πάνε καλά

Αθηνά... είπε...

Θέλω να δηλώσω βαθύτατα προβληματισμένη, απογοητευμένη και φοβισμένη. Αυτά.
Την καλήμέρα μου...

nefelokokkugia είπε...

Παιδάκια τι να πω?
Διάφορα άσχετα γεγονότα με έχουν τσακίσει σήμερα και δεν έχω δύναμη ν΄απαντήσω στο κάθε σχόλιο σας ξεχωριστά.
Σας ευχαριστώ που περάσατε.
Καλό μεσημέρι να έχετε και κουράγια.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τώρα που κωλόκατσε σιγά που θα περάσει,ζωή σε μας...

koulpa είπε...

χαχαχα εγώ ήμουν εκεί.. και δεν έχω παιδιά να σκέφτομαι δικιολογίες.. αλλά η αλήθεια είναι ότι δε με πολιενοχλούν τα δακρυγώνα.. ότι ήταν να πάθω το έπαθα από τα λούστρα και τις λάκες.. :) :)
περαστικά και την καληνύχτα μου :) :)

Manolog3 είπε...

Τα παιδια δεν ειναι χαζα καταλαβαινουν ποσο μαλακες ειναι οι μεγαλοι!! :)

Καλησπερααα

turigr είπε...

Είναι άραγε τυχαίο που είχαμε να δούμε τέτοιας έκτασης επεισόδια από τον καιρό της χούντας...;

nefelokokkugia είπε...

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας (και για το τραγούδι Manolog).
Από βδομάδα θα είμαι λίγο πιό συγκεντρωμένη και θα μπορώ να απαντάω και πάλι στον κάθενα σας, ξεχωριστά.
Nα έχετε ένα τέλειο σαββατοκύριακο.

ΜΑΙΡΗ είπε...

Τι έγινε καλέ, γιατί δεν είσαι συγκεντρωμένη; αφού δεν έφαγες ληγμένα χημικά, φρόντισες και την έκανες κοπάνα..
Εντάξει ηρέμησε, μπόρα είναι θα περάσει, καλό Σ/Κ

takis είπε...

Η χούντα περνάει συνέχεια κάτι χρόνια τώρα.....

Ας το ρίξουμε στο σεξ καλύτερα....

NET MAN είπε...

Κοριτσια μην φοβαστε τιποτε οσο ειμαι εγω εδω...
Αν κανει πως εφαρμοζει τον
εφαρμοστικο η κυβερνηση,στειλετε εμενα να τους γ@μευσω τα ραματα.
Γραψε γραψε,εμαθα πως γινεται!

ως που να με στειλετε...kalo koyragio ellines

nefelokokkugia είπε...

@Μαίρη
Δεν έκανα κοπάνα καλέ κυρία. Έχω φέρει δικαιολογητικό.

@Takis
Βέβαια.
Τώρα που έφυγε ο κύριος Ασκαρδαμούλης να γίνει στάρλετ στη Ρωσία, γυρνάς τα blog αθώων κοριτσιών και αναζητάς σεξ?
Κάτσε να επιστρέψει και τον βλέπω να σε στέλνει σε κανάν εμφύλιο πάλι.
One way...

@ΝΕΤ ΜΑΝ
Γράψε, γράψε τα έμαθες?
Χωρίς διάθεση να σε προσβάλω αλλά αυτό θέλει και την πρακτική του. Με τη θεωρία πας να ρίξεις την Hitori? χαχα

Φιλιά και καληνύστες παιδάκια

NET MAN είπε...

Τι λε ρε...Αυτη πρεπει να με ριξει.
...Τοσες γνωσεις εχω!

nefelokokkugia είπε...

Θεωρητικές. Εσύ το είπες. Το κορίτσι μας όμως, θέλει πρακτική εξάσκηση. Θ΄ανταπεξέλθεις?