Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

Γκαντεμόσαυρα, η αυτάρκης? ΙΙΙ

Ομμμμμμμμμμ



Φτου, ούτε η πχιοτική μουσική βοηθάει στη χαλάρωση τελικά.
 
Ρε εσείς...δεν σας είχα προειδοποιήσει?
Τώρα πως να είμαι επιεικής μαζί σας?
Πίσσα και πούπουλα θα σας αλείψω όλους.
...εκτός από τον Mahler βέβαια, γιατί είναι τ΄απωθημένο μου. Ατελείωτε άντρα!!!!

Τι πάει να πει δεν καταλάβατε τίποτα?
Πάμε στο quiz της ημέρας:

Ποιά περιμένει πως και πως να βρεθεί με τον άντρα που τη στέλνει αδιάβαστη,  αποκοιμιέται και χάνει το ραντεβού? 

Εεεεε? Ποιά λέτε?
Ο διαλογισμός πιάνει στις γκαντεμόσαυρες Αμερικλάνε?

Ομμμμμμμμμμμμμ λέμεεεεε

40 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μια γκαντεμοσαυρίαση εγω την εχω!
Γι αυτο φευγω γοργα απο το ιστολογιο σου, με σε βρουν τα χειροτερα, μανα μου!!!

:))

Coula

anisixos είπε...

Λυπαμαι πολυ που αντι να κατακρινετε τη συμπεριφορα του mahler76 εσεις γελατε και συνεχιζετε να αλληλογλειφεστε.Μια κλικα ειστε που αλληλογλειφεστε και δε λετε ποτε κατι αρνητικο για να μη χασετε αναγνωστες και σας διωξουν απο την κλικα.Μπορει να μην ανηκεις σε αυτη την κατηγορια και συγγνωμη αν ειναι ετσι.Ειναι αδικο ομως που κανεις δε με υπερασπιστηκε.Ο mahler76 πρωτος αρχισε να μου μιλαει ασχημα και συνεχισε να το κανει χωρις να ζητησει συγγνωμη οπως θα επρεπε.Και κανεις δεν του ειπε mahler76 σορι αλλα δε φερεσαι σωστα στο παιδι, ζητα του συγγνωμη.Η ζωη δεν ειναι μονο για να σπαμε πλακα.Αν εσενα σε προσεβαλαν τι θα εκανες; Θα σου αρεσε κανεις να μη σε υπερασπιζεται; Θα σου αρεσε αυτος που σε προσεβαλε να συνεχιζει να το κανει, να μη ζηταει συγγνωμη και να σε απειλει κι απο πανω; Και μετα να σπαει πλακα μαζι σου με την μπλογκοπαρεα του.Θα σου αρεσε;

Coula είπε...

xaxaxa

Στα ελεγα....σε βρηκαν τα χειροτερα!

nefelokokkugia είπε...

Ασε βρε Coula, δεν μπορεί να είσαι τόσο φτυσμένη όσο εγώ? Ποιός με καταράστηκε να ΄ξερα...

ααααα...κατά φωνή. Καλώς τον. Και έλεγα εμένα γιατί με ξέχασε?
@Anisixo φιλαράκι.
1ον Και να ΄θελα να γλείψω τον Mahler, δεν θα μ΄αφηνε.
2ον. Ξεκόλλα. Μη ψάχνεις να βρεις το δίκιο σου γιατί με αυτό το νευρωτικό σου τρόπο, μάλλον δεν έχεις καλές πιθανότητες.
3ον Με έχουν προσβάλει, όπως όλους μας, αλλά επιβίωσα.
Θα μπορούσα να σου γράψω χίλια δύο ακόμα, αλλά δεν ξέρω αν έχει νόημα. Μέσα από την καρδιά μου, όμως σου λέω: Ξεκόλλα. Μίλα σε παρακαλώ σε κάποιον κοντινό σου άνθρωπο και θα δεις πόσο εύκολο είναι. Καληνύχτα

Heliotypon είπε...

Ποτέ δεν ήμουν καλός στα κουιζάκια! Γι' αυτό και δεν μπορώ να απαντήσω στη σφίγγα, με κίνδυνο να με κατασπαράξει (αχ, πότε;). 'Ομως εδώ έπαθα μια πχιοτική ...μεταστοιχείωση: Ενώ ήμουν θιασώτης των κλασσικών μεγάλων (ξέρεις, Μπαχ, Βιβάλντι και όλης της παρέας), με το πχιοτικό άκουσμα από τον εθνικό σταρ, κάτι κουνήθηκε μέσα μου και έγινα φαν του! Από σήμερα αρχίσω να ψάχνω για να βρω όλους τους δίσκους του, τα DVDιά του, τις κασέττες του, ό,τι, τέλος πάντων έχει παράξει, στην πολυτάραχη καριέρα του... Κάποτε θα έχει μεγάλη αξία το έργο του! Αυτό είναι πχιότητα!

nefelokokkugia είπε...

@Heliotypon
Kαλημέρα Πανέμορφε άντρα.
Χαίρομαι που απολαμβάνεις τον εθνικό μας σταρ κ. Αντρέα Ευαγγελόπουλο. Γιατί μεταξύ άλλων, στο blog μου ανεβάζετε και επίπεδο.
Τι άλλο θα κάνω η ρουφιάνα για τους φίλους μου?
Λατρείες μουυυ, το επόμενο μουσικό βήμα μας, αφορά την μελέτη της αοιδού κ. Στέλλας Μπεζεντάκου.
Οι φίλοι της, τη φωνάζουμε απλά "25χρονη φωνή κορμάρα"

mahler76 είπε...

εξαρτάται τι γλύψιμο θα μου έκανες χιχιχι

Καλά όντως έπαθες τέτοια νίλα?? γιατί βρε αγάπη μου?

nefelokokkugia είπε...

Αχ...mahler. Ελπίζω μόνο να μας παίρνει μάτι ο anisixos...Καλό είναι να διδάσκουμε τους νεότερους.

Γιατί κοιμήθηκα σαν τούβλο? Το έχω δηλώσει άλλωστε ότι κοιμάμαι έτσι. Αχχχχ, το χάσαμε το κορμί πατριώτηηη. Καλό καλοκαίρι τώρα...

mahler76 είπε...

μωρέ κι εγώ έτσι κοιμάμαι, αλλά βάζο και 2 ξυπνητήρια.

nefelokokkugia είπε...

3 ξυπνητήρια στο δωματιό μου.
Ένα στο παιδικό δωμάτιο και 8 αναπάντητες από τον πρώην μου που είχε εντολή να με ξυπνήσει.
Είπες κάτι?

mahler76 είπε...

I rest my case!! Μάλλον το σύμπαν από κάτι ήθελε να σε προφυλάξει...

nefelokokkugia είπε...

Γαμώ τον Coelho μου, γαμώ. Αλλιώς μας τα΄λεγε.

Kafros είπε...

"Ποιά περιμένει πως και πως να βρεθεί με τον άντρα που τη στέλνει αδιάβαστη, αποκοιμιέται και χάνει το ραντεβού? "

===>>χριστινα παππα real househives??

Elsa Maxwell είπε...

Kαλή μου. Συμπαρίσταμαι.
αλλά για ποιά περνιέστε? απλωθείτε επι του καναπέος κι απολαύστε με!
(τα χειρότερα έρχονται)

Εορτή του ονόματος της τότε σχέσης. Μεγάλη εορτή, δεν την ξεχνάς με τίποτα.
Ξετρελλαμένη εγώ, περίπου ένα τετράμηνο μαζί (στο μέλι ακόμη - κολλλάει).

Φημίζομαι πως τις εορτές τις παίζω στονα χέρι. ΔΕΝ ξεχνώ ποτε τίποτα.

Ανήμερα, της εορτής, στον κόσμο μου. τηλεφωνεί το πρωί , ανυπόμονος να μου πει, να βγουμε το βράδυ να φάμε.
στον κόσμο μου, απαντώ "να βγούμε". Πότε θα περάσει, μπλα μπλά και κλείνουμε.
Κατά το μεσημέρι... ξανά στον κόσμο μου. Ξανάτηλεφωνεί να μου πει, δυο παπαριές καμαρωτές, γιατί περιμένει τα χρόνια πολλά που δεν έρχονται.
...... στον κόσμο μου !
----- να μην πολυλογώ----
βγαίνουμε σε εστιατόριο. στον κόσμο μου. Μια κοινή μεσοβδόμαδη μέρα που τον ψιλομουρμουρίζω...κιόλας, να μην αργήσουμε.

Κάποια στιγμή, μεταξύ τυρού και αχλαδιού, ρωτάει *΄γιατί νομίζει πως τον δουλεύω* "ξέχασες τίποτα?"...
στον κόσμο μου "οχι τι?".

----
τρώμε, μιλάμε, στον κόσμο μου!!! επιστρέφουμε σπίτι μου να με αφήσει (δεν μ' έπνιγε στον πηνειο?) και ξαναρωτά στο τελευταίο φιλί "εχεις να μου πεις κάτι?" δειλά....
"Σ' αγαπώ", λέω χαρούμενη, κρεμιέμαι στο λαιμό του για ένα ακόμη φιλί και φεύγω ήσυχη......
----

δεν άκουσα? γελάτε? με τα χάλια μου?

μα είμαι ο πρώτος καβουρο-καντεμό-γαμό-σαυρος του είδους!
για ποιά περνιέστε!!!

η επόμενη το πρωί... τηλεφώνημα εγώ... "αγάπη μου, τι κάνεις"....
"καλά, εσύ"? ανόρεκτα...
"περασαμε θαυμάσια εχθές, σ΄ευχαριστώ"
εγώ μες το μέλι
κι έρχεται η πετριά!

'ναι αλλά ξέχασες την εορτή μου".....

εγώ στον κόσμο μου.

Kafros είπε...

exw kai proficiency o bagasas!!!

ΜaRioNaSTRo είπε...

mari treli, alitheia koimithikes ton ypno tou dikaiou kai exases to rantevou me to gkomenaki? e, ti na su pw! Anepitrepta pragmata! poly nteforme se briskw! Loipon, erxomai thessaloniki tin paraskeyi, 8a se strwsw kyria mu!
filakia
ps: sorry gia ta greeklish alla to laptop mu ayti ti stigmi den ypostirizei ellinikus xaraktires! Makia

Elsa Maxwell είπε...

και με το μπαρδον, να ρωτήσω κάτι (νέα εδώ, προσπαθώ να αντιληφθώ)
αυτό το τέρας παραπάνω, που μια φορά είδα φωτογραφία του πραγματική, απο την τανζ και τρόμαξα...
γιατί ανησυχεί αν γλύφετε τον κυριο που δεν τον ξέρω κιόλας? (κι αφού δεν τον ξέρω τι ανακατεύομαι)....και συγνώμη κύριε αλλά ορθώς απαντήσατε κατ' εμε΄"εξαρτάται απο το είδος"

ανακατεύομαι γιατί ομιλεί για αλληλογλύψιμο. Που συμβαινουν αυτά, να πάρω μέρος, τι απόξω θα μ' αφήσετε εμένα?
ε, όχι με το μπαρδόν δηλαδή!

θέλει να τον γλύψουμε? θέλει αυτός να μας γλύψει?
εγώ με το ηλίθιο βλέμα της αγελαδός, αυτό αντελήφθην! ορθά?
Πάνορθα!
πάω γι ανάρτηση !

nefelokokkugia είπε...

Αγαπητέ kafre,
Πολύ χαίρομαι που επιστρέψατε στην βλογόσφαιρα.
Μικρή η ανάρτησή σας, αλλά φαντάζομαι πληκτρολογείτε όρθιος? Φιλιά και περαστικά.
Ένα proficiency σε όλους μας χρειάζεται. Κάνει ωραία αντίθεση με τον τοίχο.

@Κυρά Μaxwell
Είμαι και εγώ, αλλά είστε και εσείς...
Το θέμα όμως είναι ότι εγώ δεν έχω σχέση με τον άντρα αυτό, παρά μόνο φιλική. Πολύ θα έλα να ήταν πιο οικεία...
...αλλά όπως λένε
...Τα καλύτερα γκολ μπαίνουν στα φιλικά παιχνίδια.

@Μarionastro
Ωχ, και άλλη μια φίλη μου πρότεινε να πάω να πνιγώ που αποκοιμήθηκα.
Ντρέπομαι, τ΄ομολογώ. Και πολύ με κολάζει αυτός ο άντρας. Μυαλό και σώμα. Τέσπα...
Βρε εσύ κούκλα για στείλε ένα mail να σου πω. Ποιά Θεσσαλονίκη? Επειδή είμαι Παοκτζού δεν σημαίνει ότι είμαι και Σαλονικιά.
Τσ τσ...καμιά σχέση.

nefelokokkugia είπε...

Κυρά Maxwell...λέτε να θέλει να μας γλύψει ο taz?
Μην είμαστε και χαιβάνια. Ας το ξαναμελετήσουμε το θέμα, τι λέτε?
...αν και, αν το μάθει ο mahler θα με σκοτώσει. Είναι ζηλιάρικο μωρό. Ουφφφ

Elsa Maxwell είπε...

ε, βλέπετε?

Δεν σας μάλωσα γλυκειά μου, αντελήφθην περί της φιλίας, απλά σας πειράζω. εχω κέφια !
Σαφώς και τα καλυτερα γκόλ, μπαίνουν στα φιλικα παιγνίδια.
Σας τα εύχομαι...
Το βρήκα προ ημερών σημειωμένο σε κάτι που έψαχνα άσχετο και μου έφερε ένα δάκρυ.μην ρωτάτε...ευχαριστώ που μου φέρατε άλλο ένα..

Elsa Maxwell είπε...

Οχι, εγώ με τέτοια θηρία δεν πάω, ούτε για καλημέρα.
να σας στείλω μια φωτό δια του λόγου το αληθές.
τέρας το Ταζ...
ναι, όχι, δεν πάμε και μ' οποιον όποιον!!! α! ούτ' ερχόμαστε. (σε οργασμό εννοώ)

nefelokokkugia είπε...

Αχ κυρά Maxwell..και εσείς με φιλικά απωθημένα? Δε ρωτάω άλλα..περιμένω ανάρτηση, κάποτε. Όποτε σας έρθει.
...και χαίρομαι που έχετε κέφια. Εγώ χτες παρόλη την γκαντεμοσαυρίασή μου, είχα λιώσει από τα γέλια. Σάμπως με τη μιζέρια θα κέρδιζα τπτ?

Elsa Maxwell είπε...

Mα... για γέλια είναι τελικά... και συγνώμη που το γράφω απερίφραστα.
Άλλα σας έστειλα στο μέηλι.

Ετσι, αισιόδοξα. με την μιζέρια, δεν είμαστε φιλενάδες.

Ephemeron είπε...

@ Elsa Maxwell
μηπως γνωριζομαστε;;;
στη φωτογραφια μοιαζεις με ενα παλιο συμαθητη μου απο την δευτερα γυμνασιου...
τες πα... ακομα και να μην εισαι ο χαμενος συμαθητης φιλος μου, το καλο που σου θελω κρατησου μακρια απο τον mahler...
ρωτα κι εμας τι εχουμε τραβηξει για λογου του τις τελευταιες ημερες...

Ephemeron είπε...

nefelokokkugia μετα απο αυτο το βιντεο δεν χρειαζεται να δω τιποτα αλλο πια... τωρα τα ειδα ολα στη ζωη μου!!!
(ειδες οταν δεν εχει η γουνα μικρο ενσωματομενο air condition στη φοδρα;;; ιδρωσε το παιδι καθως τραγουδουσε το... "Χαλαρωσε")

γνωστος αγνωστος είπε...

μην τρελενεσε...αυτο το εχω παθει και εγω,με γυναικα που δεν επρεπε....
το χασαμε το κορμι πατριωτη.....

AnD είπε...

Άμα έχεις κάνει τη νύχτα μέρα τί περιμένεις;
Αυπνίες ακούω τα βράδια Νεφέλο...
Εμ κορμί είναι κι αυτό και πρέπει να ξαποστάσει.
Αλλά επειδή έχει κι άλλες ανάγκες φρόντισε να στρώσεις το πρόγραμμα γιατί σε βλέπω να γίνεσαι σαν την ξαδέρφη, τφου κακά!
χαχαχαχα
Καλό βράδυ!

ασωτος γιος είπε...

nefelokokkugia σε λατρευω απλα αυτο! γελασα πολυ
θεος ο εθνικος σταρ
!

Epicuros είπε...

Μπορώ να γίνω ο προσωπικός του φωτογράφος; Του εθνκού σταρ εννοώ...

Heliotypon είπε...

Τη Μπεζαντάκου, ναι, την θέλω. Αλλά όχι ηχητική. Το κωλαράκι της μόνο! Αυτό είναι όλα τα όβολα!

ria είπε...

πλάκα κάνεις!

είναι μικρό σε διάφορα χρώματα, το αφήνουν στο κομοδίνο και το λένε ξυπνητήρι.

παίρνουμε ένα και δε σπάμε τα νεύρα στον κόσμο όταν του λέμε ότι κοιμηθήκαμε και δεν πήγαμε στο ραντεβού που περιμέναμε.

έχουν και οι κινέζοι με ήχο που ξυπνάει ελέφαντα!

δώσε διεύθυνση να σου στείλω ένα. ευγενική χορηγία στην ιντερνετική φίλη που γαμήθηκε στον ύπνο και όχι στο σεξ!!!

nefelokokkugia είπε...

@Ephemeron
Είδατε βρε τι κάνω για εσάς? Τι πχιότητα…τι ανεβασμένη αισθητική…
Αυτό με τη γούνα, πολύ προχωρημένο. Δεν θα έχει έρθει Ελλάντα ακόμα. Να του το προτείνουμε πάντως. Είναι εξάλλου ο εθνικός μας σταρ (δικά του λόγια είναι αυτά)

@γναγ
Βρε το φαντάζομαι ότι δεν είναι το χειρότερο που μπορούσε να μου συμβεί. Αλίμονο. Απλά μ΄αρέσει να διασκεδάζω με τις γκαντεμιές μου. Δεν θα την πάλευα τη ρημαδοζωή αν τα έπαιρνα όλα στα σοβαρά.

@AnD
Όντως έχω κάνει τη νύχτα, μέρα. Είναι όμως οι δικές μου ώρες αυτές. Αυτές οι ώρες που θα κάτσω, θ΄αδειάσει το μυαλό μου και θα χαλαρώσω.
Αααα και θα γεμίσω και ρυτίδες, γιατί το ξενύχτι μόνο καλό δεν κάνει, αλλά χαλάλι.
Φιλιά όμορφη

@Άσωτος
Aααα, πάλι θα με κάνεις να κοκκινίσω. Χαίρομαι που γέλασες. Εδώ γελάω εγώ με τις γκαντεμιές μου…
Φιλιά

@Εpicuros
Νομίζω, επιβάλλεται. Στείλε ένα φάκελο με δείγματα δουλειάς σου και θα τον προωθήσω.
Πιθανόν να χρειαστεί να περάσεις από το γραφείο του κ. Ευαγγελόπουλου. Είσαι σίγουρος ότι θες?

@Heliotypon
Να σας την τυλίξουμε για δώρο? Δεν μπορώ να εγγυηθώ όμως, ότι δεν θα βγάλει καμιά κορώνα σε στιγμή έντονου πάθους. Παίρνετε ένα ρίσκο, το ξέρετε…

@Ρία
Χαχαχα Βρε χαρά μου, την ίδια κουβέντα είχα παραπάνω και με τον Mahler. Δες τα σχόλια.
4 ξυπνητήρια και 8 αναπάντητες και δεν σηκώθηκα.
Δεν υπάρχω λέμε η γυναίκα.
Ασε με , άσε με…

Skouliki είπε...

δεν θα ηταν χειροτερο να εβγαινες στο ραντεβου και να σε επαιρνε ο υπνος στον καναπε μιας καφετερειας ??

ποιος να το εχει παθει αυτο αραγε
ΠΟΙΟΣ ?????????????//

:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

nefelokokkugia είπε...

Το έχεις πάθει αυτό? πες μου ότι το λες απλά για να νιώσω καλύτερα. χαχαχα
Καλημέρες και καλώς ήρθες

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Έσύ κορίτσι μου, και τον Μάλερ κολάζεις!

nefelokokkugia είπε...

κ. Ασκαρδαμυκτία μου με κολακεύετε. Σοβαρά τώρα και καθόλου δε με νοιάζει πως θα το πάρει όποιος με διαβάζει...
Καμιά φορά η ματαιοδοξία μας ικανοποιείτε ακόμα και από την κουβέντα ενός ανθρώπου που δεν μας ξέρει. Και εγώ την κάλυψα την ρημαδοματαιοδοξία μου για σήμερα. Και το είχα μεγάλη ανάγκη, πιστεψέ με. Δεν δηλώνω τυχαία ότι είμαι χαζογκόμενα. χαχα
Φιλιά

Ferdinand+Miranda είπε...

τρελό τρελό τρελό τραγούδι**** η γκαντεμιά προσωποποιημένη παρούσα, λίγο αργά το δηλώνω* τις γκαντεμοκαλημέρες μου*

Elsa Maxwell είπε...

Ephemeron, συμμαθητή? μπορεί, ποτέ κανείς δεν ξέρει!

Εγώ με τον κύριο Mahler? μπα΄, όχι, δεν τον γνωρίζω, και κοίτα, τόση φασαρία γύρω απο το όνομά του, και δεν έχω πάει ακόμη να τον επισκεφθώ.
καλά, κρατιέμαι μακριά!

βρε μήπως το αξίζει το παλλικάρι να τραβάτε για χάρη του?

ομως θα επισκεφθώ εσάς για να σιγουρέψουμε ότι δεν είμαστε συμμαθητές !

nefelokokkugia είπε...

@Ferdinand
Καλημέρα κορίτσι.
Join our gantemian club.
Είμαστε πολλές τελικά.

@κυρά- Maxwell
Αμα βγείτε σόι με τον Ephemeron, Θα βγείτε και με μένα μάλλον. Να δείτε που αυτός είναι ο χαμένος αδελφός μου

μαχαιρης είπε...

Το χειροτεροτεροτερο...
Ειναι να ξυπνησεις..κανονικα και να σε παρει ο υπνος στο..μετρο...!!
ΛΥΣΗ...
Ταξιδευετε με το μετρο ΠΑΝΤΑ ορθιοι...!!