Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Τι ώρα κλείνουν τα email?




Το θυμάστε, το θυμάστε. Δεν ξεχνιούνται τέτοια ξεφτιλίκια.

Τότε που με ξύπνησαν το πρωί, τα παιδιά μου και μου είπαν:
"Μαμά...πήγε 9:30, αργήσαμε στο σχολείο" (το χειρότερο ήταν που στενοχωρήθηκαν γι΄αυτόοοο. Ξενέρωταααααααααα. Τίποτα δεν πήραν από τη μανούλα.)

Ότι έγινε έγινε,  αλλά ένα απωθημένο μου ΄μεινε,  γμτ.

Σήμερα λοιπόν, επέστρεψα στα εργασιακά μου καθήκοντα. Τι χαρά, τι χαρά!!!!!


Εκεί λοιπόν, που δούλευα σκληρά και είχα ήδη σπάσει ένα νύχι, το ξαναθυμήθηκα το περιστατικό.
Αν με διάβαζε, θα μπορούσε να σας επιβεβαιώσει ότι εν ώρα εργασίας έχω ιδιαίτερη έμπνευση για γράψιμο. Και όσο πιό πολύ δουλειά, τόσο μεγαλύτερη η ανάγκη μου να γράψω κάτι άσχετο.
Είναι κάτι σαν ένστικτο αυτοσυντήρησης
...για ν΄αποφεύγω τις κακοτοπιές (όπου, κακοτοπιές = Κάργιες. Θέμα μιας επόμενης ανάρτησης).

Ένιωσα λοιπόν που λέτε, την ανάγκη να του μεταφέρω ερωτικά vibes.
Έψαξα  να βρω κανα πολύ πχιοτικό τραγουδάκι στο γιουτουμπέ (το έχει προφέρει έτσι μια συνάδελφος και με έριξε στα πατώματα, γελώντας. Ναι, είμαι πολύ διακριτική ώρες ώρες)  ...και έπεσα πάνω σ΄αυτό.

  
                                               

Αφιερωμένοοοο λοιπόν στον όμορφο.

Σκέφτομαι να του το στείλω με mail, ώστε να του εκφράσω τον έρωτά μου.
Τρέχω να προλάβω τα email ανοιχτά.
Φιλιάααα


ΥΓ Δεν είναι θεά η τύπισσα...?



19 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

xaxaxa!επιστροφη στην πχιοτηττα
τελειο ειναι

mahler76 είπε...

έχουμε τιγκάρει στην πχοιότητα, γουστάρωωωω!!!

Αμερικλάνος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=_y8JmXC4lNM&feature=player_embedded#at=62

Αυτό να του στείλεις Νεφέλω!

γνωστος αγνωστος είπε...

αξεπεραστη....!

NET MAN είπε...

Μου θυμισες εναν γειτονα που καποτε σε μια διαφωνια με καποιον ελεγε οπως και η δικια σου... "Τι?? Ποιχιος αγορι μου!!!???(Ποι(χ)ιος

Οσο για την θεα παραπανω,θα πω πως οντως υπαρχει θεματακι καλο...Σε μενα μαλον εστειλες ποοοολυ προστυχα vipes :)

Evil Chef είπε...

Εσυ πρέπει να περάσεις απο τα ταχυρυθμα μαθηματα πχιοτητας που προσφερουν οι μεγιστοι καθηγητες Εvil chef & Maik ,καθοτι εχει το ρεπερτοριο σου σοβαρότατες ελλείψεις.
Στον όμορφο στέλνουμε κάτι που να δηλωνει με την απόλυτη σαφήνεια όσα θελουμε να πούμε.

π.χ τον ύμνο της "θεας" Χριστίνας Δελλή(μην μου πεις οτι δεν την γνωρίζεις!!!Εχουμε κάνει κάτι γλέντια με το Χριστινάκι και τα τραγούδια του στα 90's -τότε που είμασταν λιγότερο σοβαροί.χαχαχαχαχα)

http://www.youtube.com/watch?v=IpyC3r7j0e8

koukouroukouprigkipissa είπε...

χαχαχα ΑνναΓούλα όνομα και πράγμα :Ρ χαχα

φιλιά πολλά πολλά!!

nefelokokkugia είπε...

@Άσωτος γιός
Είδες τι πχιοτικό που είναι το μαγαζάκι μας? Δεν είμαστε τυχαίοι αγαπητέ μου

@Mahler μουυυυυ
Ραντεβού στο Μέγαρο. Μετά θα με πας να πετάξουμε κάνα γαρούφαλλο και μετά βουρ για πατσά να στρώσουμε στομαχάκι. Μέσα ατελείωτε άντρα?

@Αμερικλανάκι
Χαχχαχαχα Ότι και να σου πω είναι λίγο….
Αυτά τα βάζεις στις κινεζούλες και λιώνουν? Βρεεεε εσύ. Μ’ αυτό το κομμάτι ούτε στο Β΄προνήπιο του Πεκίνου δε θα είχες επιτυχία.

@Γνωστός άγνωστος
Ναι, είμαι. Ευχαριστώ καλέ μου. Χιχιχιχ

@ΝΕΤ MAN
Ποι(χ)ιός?
Εγώ σου έστειλα πρόστυχα vibes?
Δεν το έκανα επίτηδες. Αν είχα τη δυνατότητα, δε θα τα έστελνα σε σένα, πίστεψέ με. Χαχαχα

@Evil chef
Εισαγωγή στα ανώτερα μαθήματα πχιότητας, με Χριστίνα Δελλή? Με το ζόρι το άκουσα ολόκληρο. Δεν υπάρχει η γυναίκα. Δυστυχώς δεν το γνώριζα το άσμα, αλλά είμαι σίγουρη ότι δε θα το ξεχάσω ποτέ. Με πολύ ψυχανάλυση, ίσως….
Γιατί καταργήθηκε η θανατική ποινή είπαμε?
Στον όμορφο πάντως δεν στέλνουμε τίποτα, άσχετα τι γράφουμε εδώ, γιατί απλά δεν θα ΄θελε να ξέρει.

@koukouroukouprigkipissa
Είναι απίστευτα πετυχημένο όνομα, αν σκεφτείς τι σατιρίζει η γυναίκα.
Φιλάκια και σε σένα

Manolog3 είπε...

Θεωρω την Αννα-Γουλα πολυ καλη στη δουλεια της. Ετυχε να τη δω κοντα live μαζι με τον Πουλικακο, εχει πολυ καλη αισθηση του χιουμορ.

Αν και το καλυτερο της ειναι το "τα πινω ολα, τα πινω ολα χαπια ουισκι και κοκα κολα"

Ξεκλειδωτα σας τα εχουν τα youtube στη δουλεια? Ωραιους administrators εχετε!! Χοχοχο τι τραβανε οι κακομοιροι οι δικοι μου... :P

Καλησπερες!! :D

nefelokokkugia είπε...

χαχχα όλα τα sites είναι ανοιχτά, ναι. Είμαστε μια ιδιαίτερη περίπτωση βλάβης εμείς.
Είναι όντως καλή η Άννα Γούλα, αν και δεν έτυχε να την δω ποτέ live. Φαντάζομαι μαζί με τον Πουλικάκο θα ήταν τέλεια παράσταση.
Φιλιά και καλησπέρες.

Αααα...και προσεκτικά στα φανάρια.

Heliotypon είπε...

Υπέροχο! 'Εγραψες: "αφιερωμένο στον όμορφο" και αρχικά νόμισα ότι εννοούσες εμένα... Πρόσεχε, παιδί μου, όταν μιλάς για όμορφους...!

nefelokokkugia είπε...

Καλημέρα όμορφεεεεεεε.
Εντάξει κι αυτός καλούλης είναι, αλλά όχι σαν εσένα.
Και αυτό τ΄αριστερό σου προφίλ, πολύ σε κολακεύει βρε παλικάρι.
Κόλαση η φωτογραφία σου, κόλαση

ria είπε...

δεν είναι τίποτα σοβαρό, από το σοκ της επιστροφής στη δουλειά είναι, θα περάσει σε τρεις τέσσερις μέρες.

φιλιά και καλή δουλειά!

nefelokokkugia είπε...

Θα ζήσω γιατρέ μου?
Καλημέρα κοριτσάρα

Ephemeron είπε...

anna-goula !!!
χα-χα-χα-χα!!! καλο!!!

nefelokokkugia είπε...

Όλα τα λεφτά, δεν ειναι?

Stella Fox είπε...

το χιουμορ σου....Νεφέλω
το χιουμορ σου.... αυτό μ εκανε να σ' "ερωτευτώ" από το blog του heliotypon!!!!...

Trivia: Η αξιότιμη Κυρία 'Αννα Γουλα"... είναι απόφοιτος Παντείου,
με εξαιρετική αίσθηση της σάτυρας....

nefelokokkugia είπε...

@Stella Fox
Να ΄σαι καλά, καλό μου. Σ΄ευχαριστώ για τα λόγια σου.
Όσο για την Άννα Γούλα, δεν ήξερα ότι έχει τελειώσει Πάντειο (αν και για κάποιους άλλους που ξέρω, δε τιμά το Πάντειο που τους έδωσε πτυχίο. χαχαχα).
Σίγουρα πάντως ξέρει να αυτοσαρκάζεται και να κάνει σάτυρα. Την πάω πολύ.
Φιλιααααα

Stella Fox είπε...

Συμφωνώ για την Παντειο....
κι εγώ δεν την ξέρω, άλλος αποφοιτος Παντείου μου το είπε.
χο χο χο
καλημέεεεε ραααα