Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Γκαντεμόσαυρα, η αυτάρκης? II



Προηγούμενη ανάρτηση άκυρη. Στοπ
Τεκνό χαμένο. Στοπ
Την αδικία μου μέσα. Στοπ
Το χάσαμε το κορμί πατριώτηηη. Στοπ
Θα πρέπει να βολευτώ με τα παλιά πάλι? Φτου....Στοπ
 
ΟΚ...θα το γράψω μόνο μια φορά.
Όποιος/α είναι γνωστός γκαντέμης να βγει τώρα να το δηλώσει εδώ.
Θα γλυτώσει το κρέμασμα στο μεσσιανό κατάρτι, αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα για το λιθοβολισμό στην πλατεία.
χμμ...σκέφτομαι να κόβω και εισιτήριο. Θα γίνει φίρμα.
Έχω και έξοδα.... Δε βγαίνω μάνα μου.

Και τώρα που είπα "μάνα"....
Ρε μάνα πεςςςς. Γιατί τ΄άλλα παιδάκια ξέρουν ποιός είναι ο μπαμπάς τους? Γιατί?
Τότε που είχες πάει στην Κρήτη...κι έκανες το παιδί των λουλουδιών...εκεί στις αρχές του ΄70....
Μάνα...ακούς?
Τι έκανες ρε μάνα?
Εκεί δεν ήταν που γνώρισες έναν ψηλό? λεβέντη? παντρεμένο με μιά κοντή?
Να δεις πως τον λέγανε....Μητροδάκη? ...μμμ ...Μητσοχάκη?
Τι έκανες ρε μάναααααα?

13 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

εχω πληροφορια
τον λεγανε μητσολακη

Kafros είπε...

simera exei panselino exw standar syntagi vountou gia na xtypiseis tekno...apla vres enan kokora kai ena mauro string steile mail gia na soy pw ta upoloipa ;)

nefelokokkugia είπε...

Μαύρο string στο μέγεθος του κόκορα, που να βρω?

nefelokokkugia είπε...

@άσωτο γιο.
Λες? Είμαι και γριά που να θυμάμαι τ΄όνομα που μου ΄πε.
(Μαζόχα και εσύ? Για να επισκέπτεσαι το blog μου...
Καλώς ήρθες)

Emperor είπε...

Κάθε εμπόδιο για καλό βρε. Είμαι σίγουρος πως δεν θα πηδούσε καλά...

γνωστος αγνωστος είπε...

ωχ....τσαμπα η τουφιτσα....

nefelokokkugia είπε...

@ emperor
Έλα βρε αυτοκράτορά μου, πως είσαι σίγουρος?
@γναγ
Ποτέ δεν πάει χαμένη. Έχει κι αλλού πορτοκαλιές. Απλά..βαριέμαιιιιι

Emperor είπε...

Διότι αν πήδαγε καλά θα φρόντιζε να το μάθεις και να το θυμάσαι...

ΜaRioNaSTRo είπε...

E,όχι ρε γαμώτο.
Περίμενα ανάρτηση για μεγάλες περιγραφές μεγάλων στιγμών και μας την έκανε;
Για ποιο λόγο παρακαλώ;
Πες μου, να μου φύγει η περιέργεια.

Αλλά μην ανησυχείς, γκομενάρα είσαι στάνταρ και 8α βρεις άλλο, πιο καλό τεκνό!

Μια τεκνάρα δηλαδή!

nefelokokkugia είπε...

xaxaxa έχω λίωσει στα γέλια με τα σχόλιά σας.
@Αυτοκρατορά μου, κάτι μου λέει ότι τελικά θα σε διαψεύσει το τεκνό. Θα δείξει.
@marionastro. Έχω κάτι στο μυαλό μου και θα περιμένω να δω αν είχα δίκιο. Αν είχα, όλα καλά. Αν όχι, απλά θα επιβεβαιώσει ακόμα ένας τον κανόνα περί χοίρων. Ελπίζω πως όχι.

...to be continued....

Emperor είπε...

Θα περιμένω μ'αγωνία την διάψευσή μου και την ανάλογη ανάρτηση. Αν με διαψεύσει θα ... εξαφανιστώ (για να κάνω μαθήματα βελτίωσης)

Heliotypon είπε...

Τι κρίμα να μην είμαι τεκνό να έχω ελπίδες...!

nefelokokkugia είπε...

Αν κρίνω από την φωτογραφία σου, είσαι τρελλό τεκνό. Έχεις πολλές ελπίδες...