Σάββατο, 16 Απριλίου 2011

Μπουκιά και οργασμός

Είμαι συγκινημένη.
Κλαίω λέμε.
Είχα κάποιες επιτυχίες σ΄αυτή τη ζωή. Κάτι είχα καταφέρει και εγώ. 
Το λιθαράκι για το καλό του πλανήτη και των συνανθρώπων μου, το είχα βάλει.
Αλλά σήμερα είμαι τρισευτυχισμένη. Επιτέλους ήρθε η αναγνώριση. 
Τι να πω? (λυγμ, λυγμ..)

Ευχαριστώ πολύ...

...Την Coula, για την ευκαιρία που μου έδωσε να γίνω coulochef **
...Το θεό, που μου έδωσε τόσο μεγάλο ταλέντο.
...Τη μανούλα μου, που μαγειρεύει καθημερινά, ώστε να έχω χρόνο να δημιουργώ.
...Την πατρίδα μου, που σε λίγο θα με βγάλει στη βίζιτα ώστε να ανταπεξέλθω στην αγορά των υλικών για ένα γλυκό.
...Τα παιδάκια μου που δεν διανοήθηκαν να αγγίξουν το γλυκό και μου έδωσαν την ευκαιρία να το τσακίσω μόνη σ΄ένα απόγευμα.
...Τον πρώην άντρα μου που έφυγε και μπόρεσα να απολαύσω ένα γλυκάκι χωρίς το υποτιμητικό βλέμμα του- θερμιδομετρητή.
...Τις συναδέλφους μου- κάργιες που φτάνοντας με στα όριά μου, απενοχοποιώ την υπερβολική κατανάλωση γλυκών.
.....
...την αμερική και το θεό τους ευχαρίστησα?
...όλο ξεχνάω πιά η κωλόγρια.
Ιδού η συνταγή της επιτυχίας: 

  • Μπουκιά και Οργασμός
Υλικά (δε βγαίνει το γλυκό χωρίς αυτά. Κόψτε τις τσιγκουνιές)

Σοκολάτα κουβερτούρα λιωμένη (περίπου 1 κούπα ή ένα φακελάκι κουβερτούρα Γιώτης σε σταγόνες)
1 κουταλάκι του γλυκού βιτάμ
2- 3 κουταλάκια σιρόπι από γλυκό κυδώνι ή άλλο γλυκό ή μέλι
Χαλβάς σοκολάτας ή με αμύγδαλα, κομμένος σε μικρά κομμάτια
Μισή κούπα ξηρούς καρπούς (καβουρδισμένα αμύγδαλα, καρύδια, pecan nuts και ότι άλλο τραβάει η όρεξή σου.  Όχι… ο ηλιόσπορος δεν κάνει για το γλυκό μαρή τσιφούτα)
Μισή κούπα αποξηραμένα φρούτα ( δαμάσκηνα, σύκα, βερίκοκα, σταφίδες, κ.α. Ισχύει και εδώ το περί ορέξεως…)
Γλυκό κυδώνι ή άλλο γλυκό του κουταλιού κομμένα σε κύβους
Προαιρετικά υλικά: (τονίζουν όμως τη γεύση του γλυκού)
¼ κ.γ. αλάτι χονδρό κρυσταλλικό
1/4 κ.γ. χονδροτριμμένο φρέσκο μαύρο πιπέρι
Κανέλα
1 ποτήρι ουίσκι

Εκτέλεση

Χοντροτρίβουμε τους ξηρούς καρπούς (βάλε τα χεράκια σου, μάνα μου και πιάστα. Αλλά κι άλλα, μου τα βουτάς με λαχτάρα).
Κόβουμε σε κομματάκια τα αποξηραμένα φρούτα (δεν ξέρω πόσο ψιλά, αυτοσχεδίασε). 
Παίρνουμε τον μισό χαλβά από τη συσκευασία και τον τρίβουμε με τα δάχτυλα σε μεγαλούτσικα κομματάκια. Κρατάμε στην άκρη τον υπόλοιπο. 
Ανακατεύουμε όλα τα παραπάνω στερεά υλικά σε ένα μπολάκι. 
Στη λιωμένη κουβερτούρα προσθέτουμε το βούτυρο και το σιρόπι από τα γλυκά του κουταλιού ή το μέλι. 
Ρίχνουμε την κουβερτούρα μέσα στο μείγμα από τα στερεά υλικά μας (αποξηραμένα κλπ ) και ανακατεύουμε να πάει παντού. 
Τοποθετούμε σε λαδόκολλα και πλάθουμε κυλινδρικά. 
Τυλίγουμε τη λαδόκολλα γύρω από το γλυκό και το βάζουμε για μισή ώρα στην κατάψυξη. 
Απολαμβάνουμε το ουισκάκι μας τρώγοντας τον υπόλοιπο χαλβά, μέχρι να παγώσει το γλυκό μας. Μετά το βγάζουμε και το διατηρούμε στο ψυγείο. 
Δεν ξέρω πόσο καιρό διατηρείται γιατί το καταναλώνω συνήθως σε μισή με μία μέρα. 
Εγγυημένος οργασμός ή τα λεφτά σας πίσω.
   
                  
ΥΓ Μπας και ξέρει κανείς που ράβεται η Μανωλίδου να πάω και εγώ? Θα χρειαστώ ένα καινούργιο τσιτάκι για την απονομή. 
** Coula, μπορώ να έχω ως δώρο εκείνο το πλάσμα- μάγειρα με τα τατουάζ (δε θυμάμαι πως τον λένε. Θα τον βρεις εσύ) που έβγαινε στην τηλεόραση να με μάθει να μαγειρεύω και καμιά φασολάδα της προκοπής?

Φιλιά και καλησπέρες



28 σχόλια:

mahler76 είπε...

μα πόσοι τελικά κέρδισαν σε αυτό τον διαγωνισμό???

Το πόυ ράβετε η Μανωλίδου δεν το ξέρω δυστυχώς. Οι γνώσεις μου εξαντλούνται στο που σκίζεται ο κόσμος όχι που ράβεται χαχαχα

nefelokokkugia είπε...

Tι εννοείς? Βασικά κέρδισα εγώ. Από... σπόντα στην τριάδα βρέθηκαν επίσης ο Άσωτος και ο Αμερικλάνος. Πφφφ
Βρε χαζούλι, ο σκοπός είναι να ράψω κάτι καινούργιο, ώστε να μου το σκίσεις μετά. Αφού ξέρω τι ασυγκράτητο τέρας είσαι....

mahler76 είπε...

εγώ είδα τα πανηγύρια του Αμερικλάνου πριν. Τελικά ήταν όλα μια πλάνη για να σου κλέψει την δόξα ο παλιάνθρωπος.

nefelokokkugia είπε...

Ποιός να συγκριθεί μαζί μου?
Για καλό και για κακό πάντως τον έστειλα "διακοπές" στας Αμέρικας.
Connecticut bootcamp

ria είπε...

αν δε δοκιμάσω, δεν μπορώ να πω. στείλε μέηλ να σου δώσω διεύθυνση για το ντελίβερι. είναι γνωστό σε όλην την μπλογκόσφαιρα ότι εκτός από το μακαρίτη, χώρισα και με τη μαγειρική!

στην τελετη να βάλεις κόκκινο. πάντα χαρίζει στη νικήτρια με το όσκαρ στο χέρι!!!

ασωτος γιος είπε...

παντως εγω κερδιζα με τα πιο λιγα υλικα , ειναι εποχη κρισης ρε παιδια θα ρθει πεινα και θα πουμε το σουφλε σουφλακι! αλλα το συγκεκριμενο γλυκο ευχαριστως μου το φτιαχνετε γιατι ειμαι και ανεπροκοπος και το τσακιζω
διοτι τα γλυκα ειναι σα το σεξ, ποτε δε τα τρωμε ενα ενα , τα τρωμε δυο δυο

Xenoudis - Ξενούδης είπε...

Μήπως το γλυκό θα ήταν ακόμα πιο θελκτικό αν χρησιμοποιούσες σοκολάτα, αληθινή σοκολάτα γάλακτος, αντί κουβερτούρα ;
Ξενούδης

Kafros είπε...

Παίζει αυτό το ένα ποτήρι ουίσκι να το ανεβάσουμε λίγο σε δυο τρία…άντε το πολύ σε ένα μπουκάλι????????????

Kafros είπε...

Ααααααααααααα και να αφαιρέσουμε τα σύκα για ευνόητους λόγους??? (πάλι πάσα σου έδωσα για να ξεκινήσεις )

Coula είπε...

Ό,τι θελεις θα σου στειλω!!!!!
Μη μου ανησυχεις!!!
Ραψου ραψου

Αμερικλάνος είπε...

IIIIIIIIIII καλά ρε, δεν ντρέπεσαι καθόλου?

Συνταγή της επιτυχίας σου λέει! Το ότι τα κοτοβυζάκια μου (έλα δε θέλω σχόλια) είχαν τριψήφιους πόντους δεν το λέμε ε?

Α να χαθείς. Εγώ φταίω ΡΕ που σε ψήφισα κι'όλας.

Θα σου κάνω μήνυση περι.... εκέινης της δυσφήμισης.... πως το λέγαμε μωρέ.... τέλος πάντων θα σου κάνω μήνυση περί δυσφήμισης!

Ράψου για το δικαστήριο!

ΜΟΥΑΑΑΑ χα χα χα.

ΥΓ: Έχω και πολλούς λογαριασμούς γκούγκλ τρομάρα μου και δεν ξέρω ποιον να πρωτοχρησιμοποιήσω.

nefelokokkugia είπε...

@Ria
Έτσι πάνε αυτά κούκλα μου. Εκτός κι αν είσαι ανάποδος άνθρωπος σαν εμένα, που άρχισα να μαγειρεύω περισσότερο από τον καιρό που έφυγε ο μακαρίτης. Με τον.ιζει το κόκκινο, έχεις δίκιο. Θα το προτιμήσω.

@Άσωτος
Κρίση?? Ποια κρίση? Δυό –δυό?...χμμμ σαν να ΄χεις ένα δίκιο.

@Xenoudis
Πιθανόν, αν και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ σοκολάτα γάλακτος σε γλυκό. Η κουβερτούρα, προσωπικά, μ΄αρέσει πιο πολύ.
Δεν είναι κακό να το δοκιμάσει κάποιος πάντως. Ευκαιρία να πάρουμε μια δεύτερη γνώμη.

@kafros
Αμα πιούμε τόσο ουισκάκι kafre, θα χρειαστούμε τα σύκα μετά.
Ειδικά εσύ, ως σήμα κατατεθέν. Μετά από τόσο ποτό θα σε τσούζει λίγο
..και δεν εννοώ το κεφάλι σου…μπουχαχα

@Coula.
Το μαναράκι με τα τατουάζ. Τπτ άλλο.

@Αμερικλάνος
Θα σκάσω μύτη στο δικαστήριο με το κόκκινο εξώπλατο που θα φοράω στην απονομή, αγκαζέ με τον άντρα μου.
Να σε δω μετά. Εξορία θα πας. Connecticut bootcamp. Θα μαζεύεις βελανίδια, ώστε να εμπνευστείς για νέους μαγειρικούς διαγωνισμούς.
Mahlerουκοοοο, αυτός με ενοχλεί.

Φιλιά και καλημέρες σε όλους

Dr. Aparadektos είπε...

μα φυσικά και είσαι η νικήτρια

ο αμερικλάνος έβαλε μέσον....

κι΄ αν σου κάνει αγωγή (μήνυση δεν μπορεί να κάνει ο άσχετος...), τον έχουμε στο χέρι

θα φέρω για μάρτυρα την κυρία ντάκ (μια πάπια που είχε πατήσει με το σαράβαλό του και νόμιζε πως είναι κότα...) καθώς και δύο γουρούνια που τα έχει τρελάνει στα βασανιστήρια ο τσόγλανος

nefelokokkugia είπε...

xaxaxa Ευχαριστώ Nτρρρ Απαράδεχτε. Το ξέρω ότι έβαλε μέσον. Έμαθα ότι έταξε στην Coula πάπια γεμιστή και χοιρινά πανσετάκια με μηδέν λιπαρά. Και ψάρωσε η χαϊβάνω γιατί έχει βάλει λίγο στην μέση τελευταία.
Τι να πεις? Το κοινό μου τουλάχιστον αναγνώρισε την αξία μου.

Elsa Maxwell είπε...

Hρθα να σπείρω δαιμόνια, έστω και καθυστερημένα!!!

Τα συχαρήκια πρωτίστως!>

αλλα ήταν στημένο! κυρία μου, δεν το είδατε? δύο βραβεία ο αμερικανοπερδόμενος, δύο βραβεία?
γιατί?
γιατί είχε δύο συνταγές.
πουτο έλεγε αυτό κυυυιιιρία μου?

που ????

εχω φάει το μποά απο την σύγχιση!

εγώ ράφτηκα στου Ντιόρ, αλλά στράφι πήγε...!!!

Σας φιλώ αμφιτερομαγούλως και σταυρωτώς και σας αφήνω στην ευτυχία σας στο σύγνεφό σας!
αλλα΄ξανασκεφτείτε το! στημένο ήταν....!

έσπειρα, θερίστε !

Gay in Evia είπε...

Συγχαρητήρια!

Και κάτι ακόμα έχω να πω: http://www.youtube.com/watch?v=tp2Kuc3vomU&feature=related

nefelokokkugia είπε...

Tι να πω κυρά-Έλσα μου που είμαι κιουρία και δε μου επιτρέπεται?
Τι να πω?
Ήρθε ο Αμερικλάνος με τα ντόλλαρς του και νομίζε ότι είμαστε ακόμα στη δεκαετία του πενήντα στην Ελλάδα. Και ότι θα πέσουμε να τον προσκυνήσουμε που έβαλε δύο συνταγές του θείου του, του Νώντα και μας πουλάει μούρη. Άσχετο, αλλά εγώ έναν άντρα τιμώ και προσκυνώ εδώ μέσα. Ακούς Μahlerούκο μου?
Χάλασα και το ακρυλικό μου νύχι προκειμένου να φτιάξω το γλυκό. Μην τη δώσω αδοκίμαστη τη συνταγή στον κόσμο. Γιατί μόνο γι΄αυτο το έκανα, θέλω να με πιστέψετε. Κοιλιόδουλη δε με λες...αλλά...τι έλεγα?
...Ας όψετε το ντολλάριο, που πέσανε όλες οι λυσσάρες και τον ψήφισαν.
Έμαθα επίσης ότι η Coula είχε κανονίσει μαθήματα για να τον καλοπιάσει. Κουτσομπόλα δε με λες... άλλες τα είπαν.
Και ζόριζε το δάσκαλο να τους μάθει κάτι πέρα από το "ο κήπος είναι ανθηρός". Εδώ τα πειστήρια.
http://www.youtube.com/watch?v=jwQ65oqWLLk
Ασε με και συγχίστηκα που τα θυμήθηκα.

ΥΓ Καλό το τσιτάκι από του Ντιορρρ?

@Gay
Ευχαριστώ, ευχαριστώ. Δοξάστε με, γιατί θα καταρεύσω από τη συγκίνηση.
Και που στο καλό είναι κι αυτός ο Mahlerούκος να με κρατήσει να καταρρεύσω με στυλ τουλάχιστον?

ria είπε...

δεν είδα να ζητάς τη διεύθυνση που θα μου στείλεις το γλυκό!
τι έτσι θα το σχολιάσω;;; στο μιλητό;

έλα και έχω μια λιγουρίτσα!

Fri είπε...

Συγχαρητήρια, συγχαρητήρια!
Τιμή μου να επισκέπτομαι μια couloδιαγωνιζομενονικήτρια :)
Και στην απονομή θα είμαι εκεί...

υ.γ. Τι της θες τη μοδίστρα της Μανωλίδου καλέ, σε λίγο ΕΣΥ θα είσαι το πρότυπο!

nefelokokkugia είπε...

@Ria
Χίλια συγνώμη Ria μου, αλλά είχα ένα θεματάκι με τον Αμερικλάνο. Όποτε θες στείλε διεύθυνση και έφυγε αυθημερόν το γλυκό.
Όχι πες μου, θα δείχνει το ίδιο καλά σ΄αυτόν η εξώπλατη κόκκινη τουαλέτα? Γιατί δεν αφήνει ένα άστρο να λάμψει? Ο παλιοζηλιάρης?
@Fri
Σας μερσώ μαντάμ, που λέει και ο θεός Ζήκος.
Χαρά μου να παραστείτε στην απονομή. Θα έχουμε φοντανάκια και καφεδάκι (αν δεν την πιάσουν οι τσιγγουνιές την Coula και δε τα χρεώσει με το κεφάλι).
Εχεις δίκιο, όσον αφορά την Μανωλίδου. Εξάλλου που να βρω και άντρακλα σαν τον Adonis, να με συνοδεύσει?

Evil Chef είπε...

Τελικά ο καλός θεούλης έβαλε την ιδεα στην Κούλα μας και η συνταγή για το μωσαικό χαλβά που κάποτε είχαμε μιλήσει έγινε κτήμα πολλών και μάλιστα βραβευμένο,οπότε τα θερμά μου συγχαρητήρια.
Λόγω υποχρεώσεων(γαμοι) εχω κόψει τα πολλά (για να μπαίνουν τα ρούχα) αλλά με πρώτη ευκαιρία θα το επιχειρήσω .
Σκέφτομαι να βάλω ολο σοκολατενιο χαλβα όχι το αναμεικτο γιατί εχουμε με τα σοκολατενια ενα θέμα εδω στο σπίτι.
Τέλος μην ασχολιέσαι με τον παιδάκι που για προφανείς λόγους (ππου του αναλύω στο σπιτάκι του) πήρε την πρωτιά.Ας τον αφήσουμε να ζήσει τη απατηλή λάμψη της νικης του.

nefelokokkugia είπε...

Απλά φτιάξτο. Μιλάμε, είναι απίστευτο γλυκό. Και σηκώνει πολλούς αυτοσχεδιασμούς.
Αχ, μωρέ τον καημένο τον Αμερικλανούλη...άστον και πως θα περάσει μοναχούλης τέτοιες μέρες.
(χιχιχιχ καλά του τα ΄πες πάντως.χιχιχι)

provato είπε...

το γλυκό είναι θάνατος

η σεξ πίστολς είναι η μόνη αλήθεια!

:-)

nefelokokkugia είπε...

@provato
Καλημέρα ντιαρ σιπ.
Να το δοκιμάσεις μετά από μπουτάκια κοτόπουλο. Εγγυημένος διπλός οργασμός.

morgana είπε...

κακουργα....δολοφονα της διαιτας που δεν κανω...απανθρωπη φιγουρα....να σαι καλα βρε για τη συνταγουλα! μουτς!

nefelokokkugia είπε...

@morgana
Αχ...αυτή τη δίαιτα που δεν κάνεις, κάνω και εγώ. Tι σύμπτωση.
Να τη δοκιμάσεις τη συνταγή, είναι τέλειο γλυκάκι.
Φιλιάααα

koukouroukouprigkipissa είπε...

από σήμερα αγαπώ πιο πολύ τα γλυκά! συγχαρητήρια!!:)

υ.γ.η Μανωλίδου ράβεται στον Μίλτο,τον γνωστό σχεδιαστή...χαχαχα να παραγγείλω ένα maxy?ena mini?κάτι για τη βράβευση!

φιλιά πολλά!:)

nefelokokkugia είπε...

Πάντα αγαπάμε τα γλυκά. Μας στηρίζουν στις δύσκολες στιγμές. χιχιχ
Κάτι βραδυνό, μακρύ θα προτιμήσω. Μιας και είμαι και δίμετρη και θα το αναδείξω.

Αυτός ο Μίλτος ποιός είναι πάλι? Ελπίζω όχι κάτι σαν εκείνο τον υστερικό ατάλαντο στο next top model?
Φιλάκιαααα