Παρασκευή, 29 Απριλίου 2011

Κακές συνήθειες




 

Από παιδί θυμάμαι προσπαθώ
να κλέψω το γλυκό μέσα απ' το βάζο
με ξύλινα σπαθιά να πολεμώ
και μια ζωή στα πόδια να το βάζω


 Λίγο τα ζόρια, λίγο η παράνοια της μέρας... 

Μα ό,τι μας δένει στα παλιά
είναι οι κακές συνήθειες
το νιώθω τώρα καθαρά
πως είναι αργά γι' αλήθειες
 

Ησυχάζει το σπίτι. 
Φτιάχνω τσάι.
Σκέφτομαι...
...πως θα γίνει να μη σκέφτομαι.

Όλη μου η ζωή συνένοχη και πώς γουστάρω
τα πιο μεγάλα ψέματα στα πιο αθώα βλέμματα
όλη μου η ζωή συνένοχη και πώς γουστάρω
κάτι απογέματα με καφέ και τσιγάρο


Φοράω τ΄ακουστικά μου και  χάνομαι. 
Το πρωινά στη δουλειά και ξανά, σχεδόν κάθε βράδυ. 

Από παιδί θυμάμαι προσπαθώ
στα λάθη μου φτηνά να τη γλιτώσω
μου μάθαν να φοβάμαι ό,τι αγαπώ
και μια ζωή να φεύγω πριν να δώσω
 

Μετρώντας και απόψε, τις δικές μου κακές συνήθειες. 


Αυτή την ώρα, που με νιώθω πάλι σα φοβισμένο δεκάχρονο.
....και ο Μίλτος, η καλύτερη συντροφιά. 
Ανάβω τσιγάρο. 
Τ΄ακούω δυνατά.





20 σχόλια:

Manolog3 είπε...

Αυτες οι κακες συνηθειες μας εφαγαν... και θα συνεχιζουν να μας τρωνε.

Αλλα δεν μας εμεινε και τιποτα αλλο να μας κραταει Ζωντανους παρα μονο αυτες.

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Τέρμα τα γκάζια κοπελια! Καλημέρα

Ephemeron είπε...

Να δουμε αν θα το κοψω ποτε για τα καλα... εμενα το τσιγαρο μου εχει κολησει στα χειλη (οπως του Λουκυ Λουκ... :)

nefelokokkugia είπε...

@Manolog
Τις αγαπάμε τις κακές μας συνήθειες. Δε θα θέλαμε μια ζωή χωρίς αυτές.
Αποστειρωμένη...

@Γαμάει
Κοριτσάρα, καλημέρα.
Νιώθω μια καλή...μια ανανεωμένη διάθεση?
Δυνατά.
Όλα δικά μας ρεεεε.

@Ephemeron
Στο έχω ξαναπει ότι μάλλον, είσαι ο χαμένος μου αδελφός.
Πολλές κοινές κακές συνήθειες έχουμε...

Καλημέρες παιδάκια

μικρή Μεγάλη είπε...

Κακές συνήθειες... Τις αγαπάμε και μας "πληγώνουν"! Περασμένες εκεί έχουν αφήσει το στίγμα τους! Είμαι σχεδόν συμφιλιωμένη με τις δικές μου κακές συνήθειες! Το πρόβλημά μου είναι να δεχτώ των άλλων!
Καλημέρα!

nefelokokkugia είπε...

Καλώς ήρθες Μικρή.
Το έγραψα και παραπάνω. Μας πονάνε αλλά χωρίς αυτές, δεν θα είμασταν εμείς.
Τώρα, αυτό με τις κακές συνήθειες των άλλων...χμμμ...δεν είναι σωστό αλλά... χμμ...
Μια από τα ίδια και εδώ.
Καλημέρες και φιλιά

AnD είπε...

Αυτό το τραγούδι του Μίλτου είναι πανέμορφο.
Αλλά δεν έπρεπε να γραφτεί ποτέ!
Κάθε φορά που κόβω το τσιγάρο, μου έρχεται στο μυαλό αυτό το τραγούδι και λέω ωραίο είναι το αναθεματισμένο...
Πολύ με δυσκολεύεις Μίλτο με το κάπνισμα!
Καλημέρα Νεφέλο!

nefelokokkugia είπε...

Καλημέρα AnD.
Όλα τα κομμάτια του Μίλτου είναι υπέροχα.
Όσο για το τσιγάρο, άστο. Πονεμένη ιστορία.
Είμαστε γυναίκες με πάθη βρε. Δεν πειράζει.

Άσχετο, αλλά επειδή είμαι στη δουλειά, παρακολουθώ από το internet το γάμο. χιχιχ
Και στα δικά σου βρε. Ακούς Koulpa?

AnD είπε...

Και στοκεφαλάκι μας!
χιχιχ
στειλε λινκ να χαζεψω κι εγω λιγο.

nefelokokkugia είπε...

http://www.skai.gr/player/tvlive/
Πάρε. Ισα που προλαβαίνεις τη νύφη πριν μπει στην εκκλησία. χαχαχ
Δεν έστειλα και κανα δώρο η άχρηστη...

nefelokokkugia είπε...

Και εκεί που αποχαυνωμένη παρακολουθούσα τη χαρά των γαλαζοαίματων μαζί με τα υπόλοιπα δύο δις κατοίκων αυτού του πλανήτη, έπεσαν και τίτλοι ειδήσεων στο κάτω μέρος της οθόνης.
Υπέκυψε το 7χρονο παιδάκι που τραυματίστηκε, το βράδυ της Ανάστασης, από φωτοβολίδα.
Πόσους μαλάκες πιά θα ανεχτούμε δίπλα μας?
Έλεος.

nefelokokkugia είπε...

Ωραίααα.
Το ζήσαμε το παραμυθάκι μας και σήμερα.
Καλόν ύπνο παιδάκια

dsquared είπε...

Τσιγαρο... κακη συνηθεια!

din

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μα χωρίς τις κακές συνήθειες τι νοήμα έχει η ζωή;

ασωτος γιος είπε...

ωραιες οι κακες συνηθειες, ωραιο τραγουδι , το κατεβαζω τωρα
χεχε
εχω αυτη την κακη συνηθεια

Ουφ! είπε...

"μου μάθαν να φοβάμαι ό,τι αγαπώ"

αυτός ο στίχος...

καλό βράδυ :-)

nefelokokkugia είπε...

@dsquared
Αααα...αμάν μ΄αυτό το τσιγάρο. Δεν είναι καλή μου Din, η μοναδική μου κακή συνήθεια. Ειδικά χτες βράδυ, ήταν το τελευταίο πράγμα που είχα στο μυαλό μου.

@Aσκαρδαμυκτί
Κύριε Ασκαρδαμούλη μας, συμφωνώ. Δε φαντάζεσαι πόσο...

@Άσωτος γιός
Ο Πασχαλίδης είναι rock. Απίστευτος.

@Ουφ!
Αυτός ο στίχος...
Καλησπέρα κορίτσι

Lali είπε...

Είναι απ' αυτά τα τόσο βιωματικά τραγουδια, που όλους τους κανουν να σκεφτονται τα ίδια πραγματα, κι όμως απο τοσο προσωπική σκοπιά ο καθένας..

nefelokokkugia είπε...

Έτσι είναι. Καλημέρα και καλό μήνα Lali

Ariadne είπε...

Στο ίδιο μήκος κύματος, στο ψηλό μας κύμα..

Καλημέρα μανούλα