Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011

Και στη Νεφελοκοκκυγία βάφουν αυγά.


                                               Η κοτούλα μας


Μόνο αυγά βάψαμε φέτος. Μικρά ζουμερά χεράκια ξεφλούδισαν τόνους κρεμμύδια για να πετύχει το χρώμα. Τόση περηφάνια...

Ήθελα να ζυμώσω τσουρέκια, αλλά μετά είδα της  AnD και κόμπλαρα. Είσαι όντως θεά, καλό μου. Τυχερός ο Koulpa που θα σε πάρει. Ακούς Koulpa? Τρέξε, πριν φαγωθούν από άλλους τα τσουρέκια.

Ούτε μαγειρίτσα θα φτιάξω. Θέλει καλή παρέα και φέτος δεν την έχω.

Το καρακιτσάτο καλαθάκι είναι επιλογή των παιδιών μου. Συγχωρείστε τα που τσακίζουν την αισθητική σας. Το γέμισαν όμως με περισσή αγάπη και αθωότητα.

οκ...οκ ξεκολλάω, δε θα με πιάσει το γλυκανάλατο.

Επιτέλους, πέρασε και αυτή η μέρα...

....και ήθελαν να κοιμηθούν αγκαλιά και ν΄ακούσουν νανουρίσματα.
Πως να τους χαλάσεις χατήρι μετά από τόση δουλειά που έριξαν. Τραγουδάω ένα από τα πολύ αγαπημένα τους.




"...και κάθε που χαράζει με τρώει το μαράζι"


Φιλιά και καληνύχτες/ καλημέρες....διαλέξτε.




20 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε...

Φτου ΓΑΜΩΤΟ ξέχασα πάλι να μαζέψω φλούδες από κρεμμύδιααααααα!

Πάλι με συνθετική βαφή θα τα κάνω.

Νεφέλω, του χρόνου θύμισέ μου το μωρέ κατά το Φλεβάρη να αρχίζω να μαζεύω, ε.

Άντε και του χρόνου! Πάω να τα βράσω τώρα.

Αμερικλάνος είπε...

Βρήκα μερικά κρεμμύδια και έξτρα φλούδες και λέω να δοκιμάσω να φτιάξψ λίγη μπουγιά.

Καλά κ εσύ απόψε βρήκες να πας για ύπνο νωρίς, άντε μπες μσν μάνα μου να με καθοδηγήσεις!!!!

Τη διαφορά ώρας μου μέσα.

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Κι εμείς βάψαμε σήμερα αυγά, κάναμε τσουρέκια με σοκολάτα και στο καπάκι κι ένα μπακλαβα για να μη ξεχνάμε και το πόσο γουρούνια είμαστε ;)))

Κρίμαααααα....Κι έλεγα ότι θα κάνεις μαγειρίτσα και θα ερχόμουν. Κρίμα...:(((((

dsquared είπε...

Μου αρεσουν και οι λιμνες και τα πετραδακια, οποτε μην σε τρωει το μαραζι.

din

AnD είπε...

Τέλεια τα αβγά σου Νεφέλο!
Πώς τα έκανες τόσο κόκκινα με κρεμμύδια; Μπράβο!
Αλλά είχες και βοηθούς άριστους...
Άφου έχεις τα κρεμμύδια γυμνά κάνε κανά στιφάδο, σωστηηηή;
Φιλιά!

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλανάκι
Χαχαχα τα είδα τ΄αυγά στην ανάρτησή σου.
Μπουχαχαχαχα.
Είναι που μου ήθελες και το πρώτο βραβείο, ως coulochef τρομάρα σου. Εσύ δεν μπορείς να βάψεις ένα αυγό. Πάλι δικαιώθηκα η ρουφιάνα.
Τέσπα, δεν είναι ανάγκη να ξεφλουδίσεις τόοοσα πολλά κρεμμύδια. Περίπου ένα για κάθε αυγό, είναι αρκετό.
Τα πετάς σε μια κατσαρόλα με νερό. Πετάς και τα αυγά μέσα.
Ανοίγεις υπολογιστή και σερφάρεις. Κάποια στιγμή αναφωνείς....
«ωχ…ξέχασα, τ΄αυγά». Τα ψαρεύεις ανάμεσα από τις κρεμμυδόφλουδες και τσουπ…
Καταπληκτικά κόκκινα αυγά. Πως είναι τα δικά σου? Εεεε καμιά σχέση.

@Γαμάει
Αυτές τις μέρες ειδικά, δεν ξεχνάμε.
Κάνουμε ότι μπορούμε για να διαψεύσουμε το Δαρβίνο.
Ο άνθρωπος κατάγεται από τον χοίρο. Δεδομένο.
ΥΓ. Έλα εσύ και θα ΄χουμε και μαγειρίτσα.

@dsquared
Αφού είμαι μαζόχα μωρέ. Το έχω δηλώσει. Στα δύσκολα πάντα.


Φιλιά και καλημέρες
ΥΓ Να θυμηθώ να αναρτήσω φωτογραφίες της πορτοκαλόπιτας που θα κάνω για την Κυριακή. Να σκυλιάσει το Αμερικλανάκι. χιχιχι

nefelokokkugia είπε...

@AnD
Καλημέρα κοριτσάκι. Κάθε χρόνο έτσι βγαίνουν. Δεν ξέρω...Είναι το ταλέντο βρε. χαχχα
Τα κρεμμύδια τα βάζω στην κατάψυξη και για κανά εξάμηνο δεν ξανακαθαρίζω.
Φιλιάαααα

ria είπε...

εμείς πάλι δε βάψαμε ούτε φτιάξαμε τσουρέκια.

αγοράσαμε μια υπέροχη τιραμισού και την τσακίζουμε με το γιο μου και τη μαμά μου να μας κοιτάει.

το βράδυ έχει παϊδάκια που τα ζήλεψα. το παιδί θέλει σουβλάκια. ας είναι. αύριο το βράδυ δε θα δουλέψει το ντελίβερι μόνο!

καλη ανάσταση. να χαίρεσαι τα κουκλιά σου. και ο γιος μου είχε πάρει μια κίτρινη κότα τέτοια όταν ήταν έξι. αμέσως μετά το πάσχα, μου έπεσε κατά λάθος και έγινε θρύψαλα...

Emperor είπε...

Τέλεια αυγά, τέλεια κοτούλα (αν και πράσινη :ΡΡΡ), τέλεια κρεμμύδια, τέλεια μαμά. Τι άλλο θες? Καλό Πάσχα! :)

nefelokokkugia είπε...

@Ria
Αχ, λατρεύω το τιραμισού
...και τα παϊδάκια λατρεύω.
Γμτ, έχω ξεφύγει. θα θέλω δύο blog για να χωρέσω.
Η μαμά σου βρε, γιατί κοιτάει μόνο? Νηστεύει? ή σας σνομπάρει που γουρουνιάζετε? χαχα
Καλή Ανάσταση όμορφη.

@Emperor
Αυτοκράτορά μου, με δουλεύετε έτσι δεν είναι?
Εσείς τουλάχιστον ξέρετε.
Φιλιά και καλημέρες

Dr. Aparadektos είπε...

αυτά είναι αυγά
όχι του αμερικλάνου...

nefelokokkugia είπε...

Είδατε Nτρρρ μου?
Μόνο κοκορεύεται... για τ΄αυγά του. Πφφφ

ria είπε...

νηστεύει, μας τα χώνει και απλά ξερογλύφεται. νηστεία ήθελε!

mahler76 είπε...

συγνώμη τόσο κόκκινα σου έγιναν με τις φλούδες από τα κρεμμύδια? διότι εμείς δοκιμάσαμε με παντζάρια και ήταν καταστροφή. Πάντως η αυγουλιέρα εμένα μου αρέσει χαχαχα. Καλή Ανάσταση γυναικάρα της ζωής μου!!!

nefelokokkugia είπε...

@Ria
'Οποιος θέλει νηστεία, πες της, δεν ξερογλύφεται. Ίσα ίσα θα ΄πρεπε να νιώθει περήφανη που αντέχει.
Και να σταματήσει να σας τα χώνει. Ο παράδεισος έκλεισε από καλούς ανθρώπους.
Τώρα μαζεύομαστε γείτονες για την κόλαση. Mπορούμε μάλιστα να φτιάξουμε μια γειτονιά bloggers. "H κλίκα του Mahler". Θυρωρός ο anisixos. χιχιχι

@Μahler
Είδες? Υπέροχα δεν είναι? Τα παντζάρια 9 στις 10 φορές καταστροφή βγαίνουν. Καλύτερα το κόκκινο λάχανο.
Σκέφτομαι να το γυρίσω σε food blog το μαγαζί. χαχχα
Καλή Ανάσταση Mahler μουυυυυ.

ΥΓ Ψιτ, παλικάρι? Εκείνο το μπλουζάκι " Έκραξαν και στο δικό μου blog τον Mahler76" βγαίνει και σε XXXXXL?
...και το στριγκάκι, κάντο σκελέα βρε.

Evil Chef είπε...

Αποδόθηκε η δικαιοσύνη και πέσαν οι μάσκες.
Ετσι συμβαίνει πάντα ,οι άξιοι αποδεικνύονται απο τις πραξεις και όχι τα λόγια!
Εμείς δε βάφουμε αυγά γιατί δε τα τρωμε-είμαστε και 2 μονάχα ,εχουμε και σε φάση ανακαίνισης το πατρικό και περνάμε εκει την αρκετή απο την ελεύθερη ωρα μας και γενικά φετος με το ένα και με το άλλο δε κάναμε τίποτα(ουτε κουλουράκια ,ουτε τσουρέκια ).
Τυραμισού έφαγα χθες το βραδυ γιατί με επιασε υπογλυκαιμία(δε νηστευω ετσι κι αλλιώς αφου δε βρισκω τίποτα αμαρτωλό στο φαγητο - η αμαρτια είναι κατα βάση πνευματική )
Καλά να περάσεις ότι κι αν κάνεις και να χαίρεσαι τους ανδρες της ζωής σου!

turigr είπε...

Μια χαρά σας πέτυχε το χρώμα των αυγών. Και του χρόνου! Εγώ μια φορά επιχείρησα να τα βάψω και ήταν αποτυχία σκέτη. Έκτοτε ακολουθώ την παραδοσιακή συνταγή: μου τα βάφει η μαμά κι έχω το κεφάλι μου ήσυχο!
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σου εύχομαι!

nefelokokkugia είπε...

@Evil chef
Αγαπημένε μου μάγειρα,
Αρνί, δεν τρως. Κατσίκι, δεν τρως. Αυγά δεν τρως. Τι τρως εσύ τελικά?
Μη το δυσκολεύεις το κορίτσι και δε θα ξέρει τι να σου μαγειρεύει κάθε μέρα. Χαχα
Αχ και εσύ και η Ria με τα τιραμισού σας. Που να τρέχω βραδιάτικα?
Και νηστεύω από το μεσημέρι και μετά. Έφαγα μια άθλια ζαμπονοτυρόπιτα το πρωί και μετά αποφάσισα ότι θα νηστέψω. Χιχιχι
…και πλάκωσα κάτι χταποδογαρίδες στ΄αγαπημένο μου μαγαζί το βράδυ. Πάλι θα στριφογυρίζω από ενοχές όλη νύχτα…και μόλις ξημερώσει θα πεινάω γιατί θα έχω κάψει ένα τόνο θερμίδες.
Πφφ… φαύλος κύκλος σου λέω.
Αααα και δεν έχω μόνο άντρες στη ζωή μου. Έχω μια θεά και έναν πρίγκιπα.
Φιλιάααα

@turigr
Ναι, ναι δεν έτυχε. Πέτυχε.
Αλλά και εσύ..τα παράτησες με την πρώτη αποτυχία? Δεν έπρεπε. Για να νιώσεις ικανοποίηση πρέπει να έχεις παλέψει.
Αλλά πάλι... μη μ΄ακούς εμένα. Είμαι γνωστή μαζόχα.
Καλή Ανάσταση και σε σένα.

ρίτσα είπε...

μα τι ωραία! και φυσικά; μπραβο μπραβο

nefelokokkugia είπε...

Ευχαριστώ. Χρόνια πολλά.