Σάββατο, 9 Απριλίου 2011

Το σόι μου μέσα....ή μια νέα διάσταση στην έκφραση "Getting Stoned"


Βαρυσήμαντη δήλωση: Η υποκρισία υπάρχει και όλοι είμαστε υποκριτές σε ένα ή μεγαλύτερο βαθμό. (Τι είπα πάλι η ρουφιάνα? Έγραψα. Μπουχαχα)




Έχω μια ξαδέλφη.
Ας την πούμε...μμμ... Γεωργία? Καλό ειναι.
Είναι πρεζόνι. Μόνιμα μαστουρωμένη τα τελευταία δύο χρόνια. Γιατί πρέπει  να είσαι μονίμως μαστουρωμένος για να λειτουργείς όπως η ξαδέλφη μου.
Μπααα, δεν είναι από μπάφο. Ούτε από κάτι πιό δυνατό. Όχι, δεν είναι τίποτα από τα γνωστά.
Λέγεται "αυτολύπηση".
Πουλιέται παντού και πουλάει πολύυυυ.

Λίγα λόγια για το έγκλημα.
Γνώρισε τον άντρα της στα 15. Τη ζήτησε σε γάμο. Την έδωσαν.

{Υπόθεση: Έρχεται η κόρη μου στα 15 και μου λέει: "Μανούλα, γνώρισα τον άντρα της ζωής μου και θέλω να παντρευτώ".
Τι κάνω εγώ λοιπόν? 
Λειτουργώ δημοκρατικά και βάση των αρχών της σύγχρονης παιδαγωγικής.
Ήτοι....τρώει μια μπούφλα και τα ξαναλέμε όταν συνέλθει και σταματήσει να μετράει τους πλανήτες από το ηλιακό σύστημα που κόβει βόλτες γύρω από το κεφάλι της.}

Πίσω στα γεγονότα.
Αλλά όχιιιιι. Η Γιωργία δεν έφαγε μπούφλα.
Η καλή η μάνα, η σωστή χριστιανή, η νοικοκυρά γυναίκα.... (η θεία μου η κάργια είναι αυτή) λέει ναι στην κόρη της.
Γιατί? Απλό.
Την ξεφορτώνεται.
(...τώρα μένει να ξεφορτωθεί άλλες δύο τσούπρες.)

Fast forward: Κάμποσα χρόνια μετά.
Ο άντρας της Γιωργίας την εγκαταλείπει για μια άλλη.
Δεν το κρίνω, δε με αφορά προς το παρόν (μπααα...θα το κρίνω. Δίκιο είχε ο άνθρωπας. Και εγώ το ίδιο θα είχα κάνει στη θέση του, αλλά τέλος πάντων).
Ανάμεσα σε αναφιλητά, η Γιωργία δηλώνει ότι θέλει να γεράσει μαζί του.
Με τον "μαλάκα, τον άχρηστο, τον βρωμιάρη" όπως ξαναδηλώνει σε δευτερόλεπτα.
Γιατί μωρή σπασαρχίδω γυναίκα?
Για να έχεις κάποιον να μαγειρεύεις?
Γιατί σου βγαίνουν πολλές οι μερίδες και το πετάς?
Γιατί στα έχωνε κάθε μήνα ν΄αγοράζεις ρούχα που ήθελαν 40 μέτρα ύφασμα? (χώρια η φόδρα?)
Ή που έχεις γίνει σαν ιπποπόταμος και ξέρεις ότι κανείς δεν θα σου κάτσει? Οπότε, ας κυνηγήσουμε τον μαλάκα που έχουμε και το σίγουρο γαμήσι?

Θα μου πείτε..." Τον αγαπάει". Είναι ο πρώτος της και ήθελε να είναι και ο τελευταίος της".
Μαλακίες, λέω εγώ.
Που μια φορά στα τόσα χρόνια καλή κουβέντα δεν είπες γι΄αυτόν. Μόνο γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια.
Που επέτρεψες στη μανούλα σου να σηκώσει χέρι πάνω του δι΄ασήμαντον αφορμή?
Αν τον αγαπούσες και τον σεβόσουν, θα σεβόσουν και τον εαυτό σου και δεν θα λειτουργούσες με το σύστημα "δέσαμε το γάιδαρο μας".

Μαλακίες, ξαναλέω εγώ. Που τολμάς και με κρίνεις που δεν έγινα drama queen τώρα που χώρισα και μου τη λες κιόλας.

"Αγάπη", επιμένει η μάνα μου.
"Παπάρια", λέω εγώ
Άντε και γαμήσου ξαδελφούλα, μπας και ξελαμπικάρεις και εσύ και εμείς που βαρεθήκαμε να κουνάμε το κεφάλι με κατανόηση.

Παπάρια, και μη με πάτε κόντρα γιατί είναι χάλια τα νεύρα μου.

18 σχόλια:

Ξενούδης είπε...

Ωραία καταγραφή καταστάσεων.
Αλλά μήπως φτάσαμε αβίαστα στην απλούστευση;
Ξενούδης
http://xenoudis.blogspot.com

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γάμος απ’ τα 15;
Δηλαδή στα 25 ή χωρίζεις ή κόβεις φλέβες...

Ephemeron είπε...

Το βιντεακι, απο την αγαπημενη ταινια, καταπληκτικο και ανεπαναληπτο!
Εγω στο ξαναειπα, τελικα ή θα βγουμε γνωστοι ή μακρινοι συγγενεις... περιγραφεις ακριβως, τους δικους μου συγγενεις! :)

nefelokokkugia είπε...

@xenoudis.
Εχεις δικιο αγαπητε μου. Αλλα οταν σε πρηζουν και σε κρινουν δεν καθεσαι ν΄ αναλυσεις τις καταστασεις. Απλα το βγαζεις απο μεσα σου.
@ασκαρδαμυκτι
΄Η πρηζεις τον κοσμο. Γαμησε τα. Να μη σου τυχει.
@ephemeron
Αδελφε μουυυ.
Μιλαμε για την απολυτη ταινια.
Τις συμπαθειες μου για το σοι σας. Ζωη σ΄εμας.

Φιλια και καλησπερες

Ανώνυμος είπε...

http://lesgateauxdepoulette.blogspot.com/

mahler76 είπε...

το βίντεο κορυφή από τις αγαπημένες σκηνές της ταινίας. Όσο για την ξαδέρφη, αφού έγινε το έγκλημα να την παντρέψουν στα 15 χωρίς να έχει τελειώσει σχολείο, να ξέρει να κάνει μια δουλειά με την οποία θα μπορεί να επιβιώνει οικονομικά, τι να κάνει η δόλια???

γνωστος αγνωστος είπε...

ΠΑΠΑΡΙΕΣ......

Elsa Maxwell είπε...

Kαλημέρα σας (είμαι κι εγώ πρωϊνή μια φορά!!!)
Την περίπτωση του "ποιός θα με πηδά τώρα.... αν φύγει ο "μλκς"" δεν την΄εχετε στο μυαλό ε? Να την βάλετε.
Ναι ναι, είναι κι αυτό παράγων. Το άκουσα με τα αυτιά μου, αλλού!

Γιατί συγχίζεστε? Μπούφλα ξαναστρώσου και ο ουρανός σφοντύλι!

Μην συγχίζεστε! στην χειρότερη, φωνάξετε να μπουφλίσουμε παρέα!

AnD είπε...

Καλημέρα,
Καταπληκτικό το βιντεάκι, μου φερε μια γευση από γιαούρτι στον ουρανίσκο...
Μην αφήνεις κανέναν να επηρεάζει τη διάθεσή σου με την κριτική του.
Ο καθένας έχει το χαρακτήρα και τις αρχές του. Όπως έκανες, αν καθίσεις να δεις ποιοί είναι που σε κρίνουν θα είναι ο ένας χειρότερος απ'τον άλλο. Οπότε κάνε αυτό που νομίζεις έχοντας τη συνείδησή σου καθαρή κι άστους να λένε.
Αν μπεις στο παιχνίδι τους α) χαλιέσαι περισσότερο β)σπαταλάς ενέργεια γ)γίνεσαι κατίνα δ) νιώθεις ενοχές που γίνεσαι κατίνα ε) σπαταλάς ενέργεια νιώθοντας ενοχές που γίνεσαι κατίνα κοκ.
Οπότε κάνε ό,τι νομίζεις χωρίς να σε νοιάζει η γνώμη τους και αστους να κρίνουν πρώτα τον εαυτό τους.
Καμιά φορά είναι τόσο δυστυχισμένοι οι άνθρωποι με τις ζωές και τις επιλογές τους που η μοναδική τους χαρά είναι το κουτσομπολιό.
Συγκεντρώσου στα θετικά και όμορφα γύρω σου για να μη γίνεις μέρος της μιζέριας.

Καλημέρα!

iliokamenos είπε...

κοίτα ρε κάτι πράματα, έσπασε η παρθενιά στα 15, ναι αλλά με πάπα και με κουμπάρο επιτρέπεται...

πας να πεις τον πόνο σου και ακούς χειρότερα..

σε βλέπω να πετάς όχι πέτρα αλλά ολόκληρο βουνό..

nefelokokkugia είπε...

Καλησπέρα παιδάκια. Μόλις γύρισα από κολασμένο σουκου και το μυαλό μου ακόμα δεν λειτουργεί.

Να ξαναπω μόνο στον Ξενούδη (και σε όποιον άλλο έχει παρόμοια απορία) ότι δε φιλοδοξώ να φανώ δίκαιη και να τεκμηριώσω μια κατάσταση. Απλά γράφω ότι μου ΄ρχεται εκείνη την ώρα. Όπως νιώθω.

@mahler
Η δόλια έχει μια χαρά δουλειά στο δημόσιο και τσιμπάει με απολυτήριο γυμνασίου πιο πολλά απο μένα και σένα που τελειώσαμε μια σχολή. Δεν είναι καθόλου για λύπηση. Αθάνατο ελληνικό βύσμα.

@γναγ
Παπαριές? Το καλό που σου θέλω, να μην εννοείς ότι τις γράφω εγώ....χαχαχα

@κ.Μaxwell
Μα το έγραψα ήδη ότι είναι βασικό πρόβλημα ποιός θα την πηδάει μετά. Όποτε θέλετε ελάτε να μπουφλίσουμε παρέα. Ελπίζω να έχετε και εσείς βαρύ χεράκι...γιατί όρεξη έχετε, απ΄ότι βλέπω.

@AnD Τι αισιόδοξο κορίτσι. Πάντα με κάνεις και χαμογελάω. Τον koulpa και τα μάτια σου. Που χάθηκε αυτός?

@iliokamenos. Έτσι. Με τις ευλογίες από το παπαδαριό, τπτ δεν είναι έγκλημα. Μια ματιά στην ιστορία θα σε πείσει.

Φιλιά και καλησπέρες σε όλους.

marco είπε...

Πάντως αν έχει γίνει τέτοια φακλάνα, ο τελευταίος της θα είναι, σίγουρα! :))))))

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Σε πληροφορώ ότι η ξαδελφούλα μια χαρά θα βρει να πηδηχτεί, και να καλοπηδηχτεί μάλιστα. Δυστυχώς αγαπητή μου Νεφ αυτές είναι που έχουν πέραση. Όσο πιο πολύ σκουπίδι κάνεις τον άλλον, τόσο περισσότερο σε σέβεται, σε εκτιμάει και σε πηδάει. Νόμος της αντρικής φύσης!

nefelokokkugia είπε...

@Marco
...και εσύ απλά την φαντάζεσαι. Που να τη δεις κιόλας.
Αλλά πίστεψέ με, το πρόβλημα της δεν είναι τα κιλά. Μπορεί να φάνηκε κάπως ρατσιστικό όπως το διατύπωσα στο κείμενο, αλλά δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους που έχουν κιλά. Μ΄αυτούς που έχει κολλήσει ο εγκέφαλος από το λίπος όμως, έχω.

@Γαμάει
Σωστά τα λες, αλλά όχι σ΄αυτή την περίπτωση. Ευτυχώς για τον άνθρωπο.
Και δεν την κόβω να ξαναπηδιέται. Εμάς θα πηδάει...

Heliotypon είπε...

Μα τι της εύχεσαι της δόλιας της ξαδέρφης; Να πάει να γαμηθεί; Μα μόλις τώρα δεν έγραψες ότι δεν θα της κάτσει κανείς; Πώς θα το κατορθώσει αυτό η καψερή; Δεν υπάρχουν και μπουρδέλα για γυναίκες, βλέπεις. Και οι κυκλοφορούντες ζιγκολό είναι πανάκριβοι. Ζητάνε αυτοκίνητα, ταξίδια, σπίτια, κότερα και άλλα φορολογούμενα είδη! Τι να κάνει η καημένη, με τον ...Κουασιμόδο να πάει;

nefelokokkugia είπε...

Ξέρεις κανένα Κουασιμόδο διαθέσιμο για ψυχικό? Να της τον κάνω δώρο? Δεν έχω κότερο, αλλά ένα οικοπεδάκι στα Γκράβαρα, να το σκοτώσω αμα λάχει...

provato είπε...

αχ κ εγώ παντρέυτηκα στα 15 - ένα ξεροψημένο μπουτάκι κοτόπουλο. Μετά το έφαγα και ο γάμος βγήκε άκυρος!

(κάνε αυτό το ποστ γράμμα και άστο ανώνυμα στην πόρτα της Γιωργίας χεχεχε)

nefelokokkugia είπε...

@provato
Μ΄αρέσει που είσαι τόσο διαστροφικός...
...αλλά και αν το κάνω, θα νομίζει ότι αφορά άλλη. Καίει αμμοχάλικο η ξαδέλφη, άστα...