Σάββατο, 23 Απριλίου 2011

Τι περιμένω από την Ανάσταση....


...να γίνει ένα θαύμα. 

 

Στην επόμενη ζωή μου, θέλω να ζήσω ανάποδα.
Ξεκινάς από νεκρός και το γλυτώνεις αυτό.
Μετά ξυπνάς σε ένα γηροκομείο και αισθάνεσαι κάθε μέρα και καλύτερα.
Σε πετάνε έξω από το γηροκομείο, γιατί παραείσαι υγιής.
Πηγαίνεις και εισπράττεις τη σύνταξή σου και μετά, όταν αρχίζεις να δουλεύεις, σου κάνουν δώρο ένα χρυσό ρολόι και κάνουν πάρτι για σένα την πρώτη μέρα στη δουλειά.
Δουλεύεις τα επόμενα 40 χρόνια, μέχρι να γίνεις νέος και να χαρείς την ζωή.
Κάνεις πάρτι, πίνεις αλκοόλ και γενικά είσαι  άτακτος.
Μετά είσαι έτοιμος για το γυμνάσιο.
Μετά πας στο δημοτικό, γίνεσαι πιτσιρίκι, παίζεις. Δεν έχεις ευθύνες, γίνεσαι βρέφος μέχρι
που γεννιέσαι.
Μετά περνάς 9 μήνες κολυμπώντας σε ένα πολυτελές χώρο σαν spa με κεντρική θέρμανση και πλήρη εξυπηρέτηση, μεγαλύτερο χώρο κάθε μέρα και...

 – Νάτο !

Τελειώνεις σαν… οργασμός!


 Καλή Ανάσταση σε όλους σας.



--------------

Πρωινό update:

 Μύρισε το σπίτι πορτοκάλι...
...θα είναι ένα υπέροχο τριήμερο.
Φιλιά και καλημέρες



18 σχόλια:

τομαζο παγωνης είπε...

μεγάλη αδυναμία αυτός ο γουντι

αν ζούσε ο συγχωρεμένος ο σίγκμουντ, σίγουρα θα ήθελε να τον εξετάσει,,,

χρόνια καλά σου εύχομαι.

υ.γ. όσο σκέφτομαι πως αν τα πράγματα ήταν όπως τα φαντάζεται ο γούντι, ο αμερικλάνος θα ήταν πιο κοντά στον οργασμό απο μένα,.... μούρχεται να ξαναγυρίσω στο γηροκομείο......

marco είπε...

Για ένα καλό πήδημα, ζούμε όλοι, τελικά... :)))))))

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Κι ο Μπέτζαμιν Μπάτον κάπως έτσι ξεκίνησε αλλά έμεινε στο τέλος με το πουλί στο χέρι. Γι' αυτό πρόσεχε!

Καλή ανάσταση και καλοφάγωτα τα τσουρέκια και τα φιλιά μου στα τέκνα (και στα τεκνά επίσης!)!

mahler76 είπε...

χαχα καλό!! Καλή Ανάσταση κοριτσάρα μου.

ria είπε...

καλή ανάσταση.

ζήσε τώρα τους οργασμούς, γιατί δεν ξέρεις πως θα καταλήξει το πράγμα...

φιλια στα ζουζουνια σου!

ασωτος γιος είπε...

λατρευω τα πρωινα updates οπως και να το παρεις δηλαδη,
κατι πιο εφικτο σε ευχες ? χεχε
καλη ανασταση

nefelokokkugia είπε...

@Τομάζο
Nαι, είναι υπέροχος και γι΄αυτό τον γουστάρουμε τόσο.
Όσο για τον Αμερικλάνο, μην ανησυχείς. Θα δεις μετά τις εξετάσεις χοληστερίνης που θα κάνει τη Δευτέρα, πόσο καιρό θα τον κρατήσουν ακόμα στο γηροκομείο. Είναι καλεσμένος σε σούβλισμα αρνιού στο Providence. Χαχαχχα

@marco
Αρκεί να μην είμαστε εμείς που θα σκύβουμε και θα λέμε συνέχεια «Ντα»

@Γαμάει
Άσε με, να περάσουν οι γιορτές να σταματήσω να τρώω. Δε με αντέχω άλλο, μόνο εκεί το μυαλό μου.
Φιλιά στα τέκνα θα δώσω.
Στα τεκνά…αχ, πονεμένη ιστορία για άλλη ανάρτηση. Χιχιχι

@Μahler
Θεέ Mahler. Σμουτςςςς
ΥΓ Είδες? Ακόμα και ο anisixos στο πνεύμα των ημερών. Σε συγχώρεσε φαίνεται. Ούτε μια ανάρτηση, ένα σχόλιο...τίποτιςς.

@Ria
Ότι μπορώ, κάνω η ταλαίπωρη. Χαχαχα
Θα τους δώσω. Καλό κουράγιο σε σένα και στο γιό σου, για τις εξετάσεις του.

@άσωτε
Μη με κολάζεις πασχαλιάτικα. Αυτά τα πρωινά updates, υπάρχει κανείς που δε τα λατρεύει?

Να περάσετε όλοι τέλεια. Να γελάσετε μέχρι δακρύων και να φάτε μέχρι σκασμού.
…από Δευτέρα θα σας ζυγίσω.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ηρθε η ώρα μου να το γλεντήσω!
Σύνταξη έχω πάρει... το κουπί το έσπασα πάμε για.. άλλα!
Καλή Ανάταση!!!

Evil Chef είπε...

Αυτό το update το πορτοκαλένιο τι το 'θελες;
Μυρισε σαν ανοιξη το γραφειακι μου...

Καλή ανάσταση προσωπική ,γιατί κάτι μου λεει οτι εχεις παραμελίσει το κορίτσι που κρύβεται πίσω απο την μητερα-νοικοκυρα-εργαζομένη γυναίκα...

Constantine είπε...

δεν το ειχα σκεφτει ποτε ετσι! φιλια!

nefelokokkugia είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη, καλώς ήρθες και χρόνια πολλά.
Μικρή είσαι ακόμα. Σπάστα...

@Evil
Χρόνια πολλά και μυρωδάτα και σε σένα αγαπημένε μάγειρα. Τις ευχές μου και στο κορίτσι.
Το δικό μου κορίτσι δεν το παραμελώ, κάνω ότι μπορώ. Απλά είμαι παραπονιάρα ώρες ώρες και σας πρήξω με κλαψιάρικες αναρτήσεις. χιχιχ

@Constantine
Χρόνια πολλά μικρέ. Δεν έχει έξοδο και κραιπαλοκαταστάσεις απόψε? Τι κάνεις στον υπολογιστή τέτοια ώρα? Ξουτ..ξουτ βγες έξω.
Φιλάκια

koukouroukouprigkipissa είπε...

Ωραία η ανάποδη σκέψη τελικά!Θα την υιοθετήσω όπου μπορώ!χαχα

Σε φιλώ!:)

nefelokokkugia είπε...

Μας βολεύει.
Φιλάκιααα

Heliotypon είπε...

Καλό, αλλά επίτρεψέ μου μιά μικρή διόρθωση:
...σε ένα πολυτελές χώρο...: Το σωστό: ...σε έναν πολυτελή χώρο...
Δεν μπορώ να μην διορθώσω ο ...#$&^$@. Βίτσιο είναι αυτό!

nefelokokkugia είπε...

Σ΄ευχαριστώ καλέ μου για τη διόρθωση και το εννοώ.
Οκ...δεν είμαι και των θεωρητικών, οπότε κατά καιρούς ασελγώ στην δόλια την ελληνική γλώσσα.

Heliotypon είπε...

Κι εγώ των θετικών είμαι και μάλιστα πολύ, αλλά είπαμε, έχουμε και βίτσια... Προτιμώ να ασελγώ σε ...άλλα πεδία! :-)

Biologist είπε...

Μόλις ανέβηκε στα μάτια μου ο Γούντι.
Τι άλλο περιμένω να δω σε αυτή τη ζωή; :P

nefelokokkugia είπε...

Την ημέρα που θα βγούμε από την κρίση ίσως?
Mμμμμ... το ΚΚΕ να γίνεται κυβέρνηση?
...και να μην ξέρει σε ποιόν να κάνει αντιπολίτευση?

χαχχα συγνώμη, έχω κέφια απόψε.
Καλώς ήρθες