Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2011

Λοβοτομή



 (στο βίδεο εικονίζονται συναδελφοί μου σε βαθυστόχαστες πρωινές αναζητήσεις)


 Πρωινό Δευτέρας στη δουλειά. Μια υπέροχη εβδομάδα ξεκινά....?
Έχω 3000 λόγους να γκρινιάξω και άλλους τόσους λοβοτομημένους συναδέλφους γύρω μου.

Μα, εγώ θα χαμογελάω. Μωρά μου λοβοτομημένα, το ξέρω ότι σας ενοχλεί το πρωινό μου χαμόγελο. Γιατί δεν μοιάζει με το δικό σας. Απλά, εγώ δεν σταμάτησα ποτέ να ονειρεύομαι, να ελπίζω, ν΄αγαπάω. Να αγαπάω ακόμα και εσάς και τον πόλεμο που μου κάνετε για να σας μοιάσω.
Αγαπάω... Εμένα πρώτα....
Αυτό μας κάνει τόσο διαφορετικούς.


Καλημέρα και καλή εβδομάδα

6 σχόλια:

Emperor είπε...

Δε μπορώ να δω το βιντεάκι απ'εδώ. Όμως με τέτοιο χαμόγελο και τόσο καλή διάθεση που έχεις δε μπορώ να μη χαμογελάσω πλατειά και να χαρώ μαζί σου. Καλημέρα λοιπόν και καλή όχι μόνο βδομάδα αλλά συνέχεια, από δω και μπρος! :-)

nefelokokkugia είπε...

Να ΄σαι καλά.
Όταν μπορέσεις δες το βίντεο. Είναι θεική σειρά.

Emperor είπε...

Αγαπημένη μου σειρά.Προσπαθούσα να μη χάσω επεισόδιο. Αλήθεια, τον Blackadder ποιος τον παριστάνει? Και φυσικά πιο τυχερός ο θεατής, ναι? :-)

nefelokokkugia είπε...

Καλησπέρα Αυτοκρατορά μου. Όντως αγαπημένη σειρά. Ακόμα και εγώ που με την τηλεόραση έχουμε κόψει τις διπλωματικές σχέσεις εδω και χρόνια, έχω δει όλα τα επεισόδια. O Blackadder είναι ο Rowan Atkinson και ο Baldrick είναι ο Tony Robinson.

Emperor είπε...

Καλημέρα! Εννοούσα στη δουλειά σου ποιοι είναι αυτοί. Αν καταφέρεις να μπεις στη θέση του θεατή (κάτι που προσπαθώ και γω εδώ και λίγο καιρό) τότε θα περνάς ωραία. :-)

nefelokokkugia είπε...

Ουπς είχα καταλάβει λάθος. Θα φανώ πολύ καβαλημένη αν πω ότι συνήθως παριστάνω τον Blackadder? αχχαχα
Οκ...όχι με όλους αλλά απέναντι σε πολλούς?