Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

Όμορφα πρωινά...




Το έχω ξαναγράψει ότι πρέπει να κόψω τις βραδυνές αναρτήσεις. Είναι ένα πράγμα σαν τα βραδυνά σουβλάκια. Όλο λέω ότι δε θα ξαναφάω... αλλά πάντα  κατρακυλάω.
Είμαι απίστευτα μελοδραματική και μίζερη μόλις νυχτώσει. Χρειάζομαι αφορμές για να χαμογελάσω τα βράδια. Γενικά είμαι μελοδραματική και υπερβολική, τι να κάνω? Έχω ελπίδα γιατρέ μου?
Μάλλον δεν έχω. Γίνομαι μίζερη και  το γουστάρω.  .
Το πρωί, όλα είναι πιο απλά. Χαμογελάω. Ακόμα και μετά από μια συζήτηση όπως αυτή που είχα πριν λίγο ...και κλασικά δεν κατέληξε πουθενά. Αλλά δε γαμιέται...Θα την βρω την άκρη. Είναι πρωί, βοηθάει και το χαμόγελο είπαμε.
Καλή σας μέρα. Όλο χαμόγελα και φιλιά.

ΥΓ Από μωρά, τους το τραγουδούσα και το λάτρευαν. Μέχρι που πήραν χαμπάρι, ότι ο Ξυλούρης το λέει ελαφρώς καλύτερα από τη μαμά. Γείωση....ΧΑΧΑ

6 σχόλια:

Emperor είπε...

Προσωπικά τρώω το κύριο γεύμα μου το βράδυ. Τροφή για ποστ. Όσο για τα βραδυνά, αν σε βαραίνουν, τότε ή τα γράφεις εδώ, μαζί με τα πρωινά, ή τα γράφεις σ'ένα ημερολόγιο ή στην word, απλά για να ξαλαφρώσεις. Όπως τη σόδα μετά το σουβλάκι. :-)

Υ.Γ. Κανείς δεν το λέει καλύτερα απ'τον Ξυλούρη οπότε μην γειώνεσαι. Είμαι σίγουρος το νανούρισμα κανείς δεν τό'λεγε καλύτερα απ'τη μαμά, κι'ας μην το θυμούνται. :-)

Emperor είπε...

Ναι, έχεις δίκηο. Καλησπέρα! :-))))

Kafros είπε...

Αν δεν την παλεύεις τα βράδια έχω να σου προτείνω α) αντί για σουβλάκια goody’s μετα το τρίτο burger θα είσαι στον 7ο ουρανό και β)τρεις φίλους που με βοηθούν να χαμογελώ τον jack τον jose και τον johnnie (χαλαρά θα με περάσει για gay η Κίρκη αν το δει αυτό)

nefelokokkugia είπε...

Αγαπητέ kafre, Ευχαριστώ που περάσατε να με δείτε, αν και με τόση κλαψομουνίαση εδώ μέσα, μάλλον πρέπει να σας πω και αντίο?
Ευχαριστώ επίσης για τις πολύτιμες συμβουλές σας. Έχω μια απορία. Είναι υποχρεωτικό να φάω τρία για να βρεθώ στον 7ο ουρανο? Εγώ με ένα western burger μπούκωσα για μια βδομάδα. Πόσο άχρηστη γυναίκα μπορώ να είμαι?
ΥΓ. Καλοί οι φίλοι σου αλλά εγώ αγαπώ τον jameson... με φτιάχνει τρελλά το μανάρι μου.

Kafros είπε...

antio giati na m peis kale???
3 thelei alla burger sketa oute kan tyri.....
xmmmm jameson e? eisai me emas diladi....

nefelokokkugia είπε...

"Αντίο"..επειδη πέτυχες το πιο κλαψομούνικο blog έβερ...και πόσο ν΄αντεξει κανείς? lol
I love...Jameson