Σάββατο, 8 Ιανουαρίου 2011

Μυρωδιές




Αφορμή ήταν μια ανάρτηση από το  sourotiri . Ζήλεψα τόσο πολύ που ακόμα δεν έχω ταξιδέψει στην Πόλη...

Κάπου είχα διαβάσει πως η πιο δυνατή ανάμνηση είναι οι μυρωδιές. Είχα ανάγκη να ξαναθυμηθώ. Έκαψα αρώματα Ανατολής και ταξίδεψα. Μοσχοβόλησε το σπίτι Ανατολή. Συντροφιά με την θεική φωνή της Μαρίζας.

Σήμερα πήγα για δουλειά. Αχρωμοι, άοσμοι, άγευστοι. Δεν αντέχεται ο κόσμος χωρίς μυρωδιές. Καληνύχτα...μια γλυκιά, βαριά ανατολίτικη μυρωδάτη καληνύχτα.

7 σχόλια:

Emperor είπε...

Καληνύχτα... Από ένα Ανατολίτη Αυτοκράτορα...

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Ααχχχ η Πόλη! Είναι το μόνο μέρος που δεν έχω πάει αλλά το προγραμματίζω για το Μάρτιο. Έρχεσε;

nefelokokkugia είπε...

@ emperor

http://www.google.gr/images?um=1&hl=el&gbv=2&biw=1016&bih=648&tbs=isch%3A1&sa=1&q=fath-ali-shah-emperor-of-iran&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Νομίζω αυτό σου ταιριάζει περισσότερο. Ειδικά η πρώτη φώτο. Εξάλλου είσαι Ανατολίτης...


@ Γαμάει
Δε μπορείς να φανταστείς πόσο θέλω να πάω στην Πόλη. Αχ..καταραμένη φτώχια.
....next time...

Emperor είπε...

Λοιπόν κορίτσια, ούτε εγώ πήγα στο .... Ανάκτορό μου και στην ... Εκκλησιά μου, στην πόλη μου δηλαδή, και επειδή η γυναίκα μου φοβάται να πάει θα πάω και εκεί μόνος. Όταν το προγραμματίσετε μη με ξεχάσετε, έτσι? Ίσως να μπορώ να έρθω μαζί σας. Καλημέρα! :-)

Emperor είπε...

Και όχι γλυκειά μου Νεφελοκοκκυγία, δε μου ταιριάζει καθόλου. Ανατολίτης Βυζαντινός, με φυσική εξέλιξη τον τελευταίο ένδοξο, το Ναπολέοντα! :-)

nefelokokkugia είπε...

οκ, δεν επιμένω για τη φώτο...εσύ ξέρεις καλύτερα.
Είμαι σίγουρη ότι θα ήσουν εξαιρετικός συνοδός.

spacefreak είπε...

Η Ινσταμπούλ είναι υπέροχη. Μακράν πιο λάγνα από κάθε άλλη ευρωπαϊκή πόλη.