Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

Γκαντεμόσαυρα, η αυτάρκης?



                             



Οκ...τώρα κατάλαβα το σκοπό αυτού του blog. Να καταγράφω στιγμές από τη ζωή μου και να τις διαβάζω όταν θα είμαι ξεμωραμένη γριά, ώστε ν΄απορώ πως τα κατάφερα και επιβίωσα.

Γιατί...Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται... Σωστά? Σωστάααα
.....Αλλά εγώ ξύπνησα αργά και δεν πρόλαβα να πάρω από το καλό μερίδιο.

Είχα κανονίσει ταξίδι με το λεωφορείο (ας είναι καλά η οικονομική κρίση, που έφτασε τη βενζίνη στα ύψη και τα διόδια είναι πιο ακριβά και από βίζιτα με την καλύτερη πουτάνα)
Αλλά όπως είπα...Ξυπνησα αργά. Το χάνω. Δεν πειράζει. Απενοχοποιούμαι και ξεκινάω με τ΄αυτοκινητάκι μου. Βάζω μουσική...Λαλα λαλα λα (στρουμφάκια... το ρεφραίν)
Βρέχειιιιιι (αλλά το παίζω ρομαντική και το προσπερνάω)
Μετά από καμιά ώρα, φτάνω.
Γαμωκίνησηηηη.
Που πάνε όλοι αυτοί? Δεν δουλεύουν? (κλασικές ερωτήσεις)
Μια μέρα θα κατεβάσω το παράθυρο και θ΄αρχίσω να ρωτάω. "Που πάτε όλοι εσείς?" Θα το κάνω όμως έχοντας μέσα τα παιδιά μου, ώστε να θελήσουν να ανοίξει η γη να τα καταπιεί. Εξάλλου, ποιος είναι ο σκοπός των γονιών, εκτός από το να φέρνουν σε δύσκολη θέση τα παιδιά τους? χιχχι
Τέλος πάντων. Αφού ξεπεράσα και την πολύ κίνηση, σκέφτηκα να παρκάρω ....

Δεν υπάρχει αυτό, δεν υπάρχει....
...Με το που στρίβω στην γωνία, βρίσκω θέση. Yessssss.
Παρκάρω κοντά, στο προπορευόμενο, πολύυυυ κοντά (γιατί ειμαι και καλή. Να το στριμώξω, να χωρέσει και κάνας άλλος άνθρωπας)
Το φέρνω στα ίσα του και αφήνω συμπλέκτη. Λογικό? Αν είσαι ξανθιά...
Και νιώθω ένα τράνταγμα.
Ουπς, είχα οργασμό για τον ψιλικατζή που με κοιτάει?
ΟΟΟΟχι, τράκαρα τον μπροστινό. Ο οποίος ήταν μέσα και ένιωσε κι αυτός τον οργασμό.
Κατεβαίνει και κάτι μου λέει:
"Σ΄αρεσε και σένα? Σ΄άρεσε που το νιώσαμε μαζί?"
Μπααα.... κάτι άλλο λέει. Κάτι για πιάτα λέει.... Ποιος να πλύνει τα πιάτα? Τι λέει μωρέ? ...Δεν πειράζει. Κατεβάζω παράθυρο.  Του αφήνω τα στοιχεία μου με την υπόσχεση να τον πάρω τηλέφωνο. Εγώ δεν είμαι από αυτές που σε εκμεταλλέυονται και μετά εξαφανίζονται φιλαράκο. Θα σε πάρω είπαμε.

Εξάλλου, σήμερα είμαι χαρούμενη. Θα πάω για ψώνια. Έχω συνάντηση με άντρα απίστευτο? Ας τον πάρω τηλέφωνο...Αχ, με πρόλαβε.
"Ναιιι (όλο νάζι στη φωνή).... Τιιιιιι(όλο φρίκη στη φωνή)?"
"Πρέπει να πας να στηρίξεις τους λαθρομετανάστες?"
"Καλά" (ύφος...έμεινα μαλάκας)

Δεν υπάρχει αυτό που ζω. Με έχουν φτύσει, είμαι σίγουρη ότι με έχουν φτύσει για ψηλές με ατελείωτες ποδάρες, γκόμενες. Αλλά ποτέ για τον Μεχμέτ...και τον Αμπντούλ και τον ...Χασάν.
Κλείνω το τηλέφωνο δείχνοντας απίστευτη κατανόηση (πφφφ) για τους ταλαίπωρους μετανάστες.
Την κολασή μου μέσαααααα.

Ανεβάζω πίεση. Δεν την μέτρησα, αλλά ένα 20/12 το είχα... το είχα. Και μου φεύγει και η όρεξη για τα ψώνια (το μόνο καλό της υπόθεσης. Γλύτωσα λεφτά.) Ας πάρω το δρόμο της επιστροφής.

Στάση σε παλαιό γκομενάκι να βγάλω τ΄απωθημένο μου. Να επιβεβαιωθώ η γυναίκα.
Επιβεβαιώθηκα και ξενέρωσα. Θυμήθηκα γιατί ήταν "παλαιό" γκομενάκι. Πφφφφ.

Επιστροφή στο σπίτι.
23χρονη ανηψιά: "Πάμε σε ένα καλό μαγαζί που άνοιξε πρόσφατα και παίζει αυτά τα περίεργα που ακούς εσυ?" (περίεργα... εννούμε Πασχαλίδη, Θηβαίο κλπ. Καθόλου μα καθόλου καψουροσκυλάδικα)
Εγώ: ......(βλέμμα χαμένο)
Μαμά (μου):  "Δεν είναι για την ηλικία της αυτά τα μαγαζιά. Σ΄αυτά πάνε νέοι. Αυτή την έκανε τη ζωή της. Τώρα πρέπει να κάθεται με τα παιδιά της"
Εγώ:  .......(μαλάκας)



Μαρή φιλενάαααδα, πάρε τηλέφωνο να κλάψω στην αγκαλιά σου. Γιατί παρόλα αυτά, γελάω σα χαζή και δεν είναι καλό αυτό. Μα καθόλου καλό....

11 σχόλια:

Emperor είπε...

Εκείνο που δεν κατάλαβα απ'όλο αυτό (το οποίο χάρηκα πάαααρα πολύ, εκτός απ'το παλιό γκομενάκι) είναι πώς ξέρεις πόσα χρεώνουν οι καλές πουτάνες. :-ΡΡΡΡ

nefelokokkugia είπε...

Πως δεν ξέρω? Ξέρεις πόσα μου στοίχιζε κάθε μήνα ο άντρας μου?
Τι σε χάλασε με το παλιογκομενάκι?

Emperor είπε...

Για το γκομενάκι? Το ότι ξενέρωσες έπρεπε να σού'χε δώσει και την απάντηση. Όσο για τον άντρα σου, αν ήταν καλή πουτάνα θα τον κρατούσες, ναι? :-)))

nefelokokkugia είπε...

ουφφφφ...όλο λάθη κάνω. Ναι?
...και δε μαθαίνω...

Emperor είπε...

Να σου πω, δε βλέπω λάθος, εκτός απ'το τρακάρισμα. Μάλλον έντονη λίμπιντο, ανάγκη για εκτόνωση, ευχάριστη διάθεση, κορίτσι που 'αφήνεται' σε επιθυμίες ή συμβουλές. Δεν θά'θελα να μιλήσω πιο ωμά εδώ και αφού δεν έχεις e-mail θα μείνω εδώ. Αλλά απόψε πήγαινε με τη φίλη σου. Έχω μάθει πως η γυναίκα δεν έχει ηλικία, οπότε μην ακούς τη μαμά. Και μην της ζητήσεις να προσέχει τα παιδιά. Απλά πές της να τα προσέχει. Επιτακτικά με γλυκό ύφος. Ξέρεις εσύ. Γυναίκα είσαι. ;-)

Kafros είπε...

Στον ψιλικατζή έπρεπε να πας βρεεεεεεε όχι στο παλιό γκομενακι!!!
Να σε δω τι θα κάνεις όταν θα σε πάρει τηλέφωνο το παλαιό αίσθημα για να σε πάει για καφέ!!!

nefelokokkugia είπε...

@Αυτοκράτορα.
Μπαα, δεν παίζει να κρατήσει τα παιδιά. Γυναίκα είμαι, εκτός κι αν είναι μπροστά η μαμά. Εκεί είμαι απλά "Απόμαχη".χιχιχ
..Και χτες είχα πληρώσει την ανηψιά γι΄αυτό.
@kafros
Το μαλάκα και με μεγάλη επιτυχία.

provato είπε...

εμ είναι να μην γελάς με τέτοια μπενχουρηάδα που έπαθες;

(12 points from me για τον αφορισμό περί του σκοπού της ζωής των γονιών, χεχεχε)

nefelokokkugia είπε...

Να΄σαι καλά λατρεμένο πρόβατο.

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Και μετά λέω εγώ ότι είμαι γκαντεμόσκυλο. Εσύ πουλάκι μου με ξεπερνάς στα σημεία!

υ.γ. πάντα έχουμε στο μυαλό γιατί τα παλιά γκομενάκια κατέληξαν στα παλιά αμς τα παπούτσι!

Καλημέρα αγάπη!

nefelokokkugia είπε...

Καλημέρεςςς.
Το δις εξαμαρτείν....? Ούτε ακουστά εγώ. Άστα.