Κυριακή, 23 Ιανουαρίου 2011

600 χιλιόμετρα ..και κάτι ψιλά






Γιατί κάποιοι άνθρωποι τα θέλουν όλα? Και κυρίως γιατί θέλουν να έχουν τον έλεγχο του μυαλού μας? Ένα πράγμα μου ανήκει και αυτό είναι οι σκέψεις μου και τα ονειρά μου. Αν αρχίσεις να τα ελέγχεις και αυτά, τι σκατά ελεύθερος άνθρωπος είμαι?
Είμαι? Μήπως δεν.....?
Ανασφάλειες? Λάθος επιλογές? Από το ένα λάθος στο άλλο πάω.
Στενοχώρια μου που ταξίδευες όλη μέρα...δεν σου έταξα τίποτα. Εσύ είχες τα όνειρά σου. Βάλθηκες να τα κάνεις και δικά μου....
Ουφ... βαρέθηκα να νταντεύω ναζιάρηδες.

..και τα καλύτερα έρχονται... Σηκώνομαι. Χαμογελάω πάλι

3 σχόλια:

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Ξες πως τα περιμένω αυτά τα γαμ@@@να τα καλύτερα; Ξες πως περιμένω να ανακτησω τον σκληρό του μυαλού μου; Σαν την Ανάσταση!

nefelokokkugia είπε...

Χαμογέλα. Θα έρθουν.
Χτες έκανα format....

Emperor είπε...

Άρα να πω μια καλησπέρα και να φύγω μήπως σας μεταδώσω ιό... :-)