Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

Εμείς?




Έμαθα να λειτουργώ με το "Εγώ".  Ποτέ με το "Εμείς".

Όταν είμαι σε αγκαλιά σφιχτή, που μου τάζει τον ουρανό και τ΄άστρα, σε κάθε δυσκολία σκέφτομαι: "Τι μπορώ να κάνω για να το ξεπεράσω αυτό?"
Και η αγκαλιά με κατηγορεί ...."Δεν λειτουργούν έτσι τα ζευγάρια. Πρέπει να υπάρχει το "Εμείς" μπροστά από την πρόταση".

Συγνώμη, αλλά δεν ξέρω πως ... Δεν έμαθα ποτέ.

-"Πλήρωσες το φροντιστήριο των παιδιών?"
-"Ναι, τα κατάφερα κι αυτό το μήνα"

Πως να μάθω να βάζω το "Εμείς" μπροστά από κάθε πρόταση?

Μόνη σπούδασα, μόνη παντρεύτηκα (οκ...όλοι κάνουμε λάθη), μόνη αγχώθηκα (ψέματα... θεωρητικά το έκανε και ο πατέρας τους), μόνη γέλαγα, μόνη μιλούσα....

-"Δεν πρέπει να κουραστώ, δεν πρέπει...αλλά καμιά φορά με παίρνει από κάτω"
-"Είσαι κλαψομούνα, το ξέρεις?"

Και η καινούργια αγκαλιά λέει: "Ας βάλουμε το Εμείς μπροστά από κάθε πρόταση"
Και εγώ φεύγω. Τρέχοντας.... 

...για να έχω κάτι να κλαψομουνίζω και στα γεράματα (που όπως λέει και η μαμά μου, έρχονται).

2 σχόλια:

Heliotypon είπε...

Μα το είπε και ο Πάγκαλος: "....(εμείς) μαζί τα φάγαμε"! Κοτζάμ αντιπρόεδρος!

nefelokokkugia είπε...

(Εγώ)σίγουρα δε τα έφαγα.
Ουφ, πιά. Μη χρεωθώ κι αυτό.