Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011

Κλαψομουνίασης συνέχεια....?


Μιλούσα με ένα φίλο πριν λίγο. Μου έλεγε ότι ετοιμάζεται να πάει για φαγητό με τη φίλη του. Ζήλεψα.  Δεν μου λείπει η έξοδος, μου λείπει όμως τόσο πολύ, η ανέμελη έξοδος.
Κάτι τέτοιες μέρες είναι που νιώθω κωλόγρια, στριμένη και μίζερη. Θα έχω ανάδρομο Ερμή φαίνεται (πάντα οι άλλοι φταίνε).
Γιατί είμαι έτσι αυτό τον καιρό γαμώτο(και άλλα αναπάντητα ερωτήματα ....)?
Ευτυχώς υπαρχουν και τα τραγούδια. Ταξιδεύω. Ονειρεύομαι. Στις χαραυγές ξεχνιέμαι...

Όποιος δεν έκοψε τις φλέβες του ακόμα, μπορεί να συνεχίσει την ανάγνωση.

Τα παραπάνω τα έγραψα νωρίς το βραδάκι. Είχα κι άλλα δράματα να σας εκθέσω, αλλά ευτυχώς με έκοψε μια τηλεφωνική συνομιλία με έναν άλλο φίλο. Όταν μετά από ώρες ξαναγύρισα στην ανάρτηση μου, σκέφτηκα να τα σβήσω αλλά...
...καμιά μέρα που θα είμαι σκατονταουνιασμένη, θέλω να θυμάμαι πόσο ψυχανώμαλη και κυκλοθυμική μπορώ να είμαι. Και πόσο λατρεύω τους φίλους μου.
{Γιατί εν τω μεταξύ η διαθεσή μου έχει  επανέλθει  σε  φυσιολογικά  ΠΚ (προ κλιμακτηρίου) επίπεδα (οκ...έφαγα....στάνιαρα, βοηθάει κι αυτό).Γιατί δεν παν΄ να λένε οι γιατροί?  Η κλιμακτήριος δεν έχει σχέση με την ηλικία. Η κλιμακτήριος ξεκινά όταν αρχίζουν να σε κατηγορούν οι άντρες ότι τους θες μόνο για το κορμί τους.  Αλλά αυτή είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία...}


Γιωργή μωρό μου, σ΄ευχαριστώ. Νιώθω τόσο τυχερή  που υπάρχουν άνθρωποι που με νιώθουν τόσο βαθιά και με κατανοούν. Ανθρωποι που δεν φοβάμαι να τους ανοιχτώ και να ξεγυμνωθώ μπροστά τους.
Και επειδή είμαι τρελλή μαζόχα, όπως λέει ο Γιωργής (και εγώ συμφωνώ), πάντα θα βρισκω κάτι να αυτομαστιγώνομαι. Και αυτοί... πάντα θα έχουν μπόλικη δουλειά με την ψυχανάλυσή μου....
Χαρούμενα, νυχτερινά φιλάκια

2 σχόλια:

Emperor είπε...

Τα κρατώ για απόψε. Φιλιά! :-)

Heliotypon είπε...

Αχ, πώς θα ήθελα να με θέλουν μόνο για το κορμί μου οι γυναίκες! Μόνο με θέλουν για το ...πανέμορφο προσωπό μου! :-)