Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2011

Πρωινό ξύπνημα



Μ΄αρέσει να ξυπνάω πρωί....
Να μην δουλεύω.
Να μυρίζω τον ελληνικό καφέ και ν΄ανάβω τσιγάρο (οκ..οκ... τσιγάρα, πολλά) .
Να βλέπω την ημέρα να έρχεται.
Να ονειρεύομαι.
Nα έχω λόγο να  χαμογελάω.
Να μου στέλνουν "καλημέρες"  οι φίλοι μου στο κινητό.
Να βλέπω τα μικρά μου να ξυπνούν με κατακόκκινα ζεστά μαγουλάκια  και να χώνονται στην αγκαλιά μου, ανάμεσα σε χαρτιά και καφέδες. Με την πλάτη τους στον υπολογιστή και το προσωπό τους στο στήθος μου. όπως όταν ήταν μωρά.
Να νιώθω μικρό κορίτσι και να μεγαλώνω μαζί τους.
Να χτυπάει το κουδούνι, όπως τώρα και να έρχονται οι φίλες τους να παίξουν. Να βλέπω παιδάκια γεμάτα όνειρα, αλλά και άγνοια. Να με πιάνει φόβος για το μέλλον αλλά και μια αισιοδοξία "όλα θα πάνε καλά, αφού έχουμε αγάπη"
Ν΄αναπολώ τις στιγμές που έχω χάσει μαζί τους, αλλά να μη μετανιώνω γι΄αυτό.
Να ετοιμάζομαι να χάσω κι άλλες, αλλά να δικαιολογώ τον εαυτό μου ότι θα κερδίσουν κι αυτά από τις φιλοδοξίες μου....
Μ΄αρέσει να ξυπνάω πρωί.....


ΥΓ Να ονειρεύομαι έναν Ισπανό σαν τον τυπάκο στο βίντεο. Αν είσαι έτσι και έχεις και τέτοιο ταλέντο, άσε μήνυμα. χιχιχι
Καλημέρα σας είπα?

9 σχόλια:

Emperor είπε...

Δεν είμαι έτσι, δεν έχω τέτοιο ταλέντο και δεν έχω και το κινητό σου για να σου στείλω μήνυμα να σου το πω. Τι κερδίζω? :-Ρ

Υ.Γ. Έτσι! Καλή Συνέχεια! :-)

nefelokokkugia είπε...

Την συμπαθειά μου. Μμμ...την είχες ήδη.

ΥΓ Μήπως είσαι πιο όμορφος και με διαφορετικά ταλέντα? Να το ξαναδούμε το ζήτημα αν είναι....χιχιχ

Emperor είπε...

;-)

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Έχω το τηλέφωνο του Jose Maria. Ψηλό μελαχρινό με κατάμαυρα μάτια. Αν κάνει...χαλάλι σου!

nefelokokkugia είπε...

Θα μπορώ να μιλάω μαζί του ή θα με κατηγορήσει κι αυτός μετά ότι τον ήθελα μόνο για το κορμί του? Βαρέθηκα τους κλαψιάρηδες...

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Μαζί του...δε θα χρειάζετε να μιλάς. Θα τα...λέει όλα αυτός!

nefelokokkugia είπε...

Πολύ καλό για να είναι αληθινό. Στείλε βιογραφικό και ολόσωμη φώτο.
Εγώ δεν χρειάζεται να στείλω. Θα με λατρέψει έτσι κι αλλιώς...χαχχα

Heliotypon είπε...

Σου αφήνω μήνυμα για να σου πω να μην βασίζεσαι σε μένα... Διότι πέραν από την έκπαγλο ομορφιά μου (βλ. φωτο), δεν διαθέτω το μουσικό του ταλέντο. Άρα...

nefelokokkugia είπε...

@Heliotypon
Οχιιιιι, όχι μη το κάνεις αυτο. Σε σένα βασίστηκα...και τώρα εσύ...αχ...(λυγμ)...γύρνα πίσωωω. Που μ΄αφήνειςςςςς?
(όλο το παραπάνω φαντάσου το, με μένα πεσμένη στα πατώματα)
Κάπως έτσι...
http://www.youtube.com/watch?v=DhInWWVeb5g