Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

Εξομολόγηση μιας ξανθιάς


Επιστροφή στο σπίτι.  Το πρώτο μας σαββατοκύριακο για μπάνιο, φέτος.
Κοιτάω τις φωτογραφίες μας. Τις ταξινομώ.
Φτάνω σ΄αυτή και τη χαζεύω.

Θυμήθηκα  που αναρωτιόμουν σε παλαιότερη ανάρτηση,  πως πάνε με κάποιον που του ρίχνουν μια δεκαετία.

Την απορία μου την έλυσα βέβαια, αλλά ανακάλυψα στα γεράματα, ότι έχω θέμα με τα πατουσάκια μου.
Τρελαίνομαι ν΄ασχολούνται μαζί τους.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ...

Αχ ρε φιλενάδα, γιατί δε μου είπες ότι  τα μικρά μπορούν να σε μάθουν τόσα πολλά καινούργια πράγματα?

Καλύτερα ν΄αφήσω την ταξινόμηση γι΄άλλη μέρα.
Φοβάμαι τι άλλο μπορεί να μου΄ρθει στο μυαλό από κάποια άσχετη φωτογραφία... 

Πολλά πολλά φιλιά και να έχετε όλοι μια τέλεια εβδομάδα.


ΥΓ  Τι άλλο θες Αμερικλανάκι για να πειστείς ότι είμαι υπερβολική και μελοδραματική χαζογκόμενα?

----------------
Update (της ώραςςςςς)
...και η Hitori Tana συνεχίζει να μου ρίχνει κατάρες...

125 σχόλια:

σ αγαπω είπε...

καλο ξημέρωμα με φιλια για μια τέλεια εβδομαδα.

nefelokokkugia είπε...

@Σ΄αγαπώ
Ευχαριστώ.
Φιλιά

Manolog3 είπε...

H γνωση ειναι δυναμη... λενε!! ;)

nefelokokkugia είπε...

@Manolog
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ. Εξαρτάται πως τη χρησιμοποιείς βέβαια. Επαγγελματικά δε θα ΄θελα να την αξιοποιήσω. Για προσωπική χρήση είναι μια χαρά. χαχχαχα

Λόλα είπε...

Αυτα ειναι!
Lucky you! ;)
Φιλια πολλα! :*

nefelokokkugia είπε...

Ναι, δεν μπορώ να πω. Συστήνω ανεπιφύλακτα "μια δεκαετία διαφορά". Κάτι ήξερε η γιαγιά μου που τον παντρεύτηκε κιόλας.
χαχαχα

Λόλα είπε...

εχμ... σε 10 χρονακια μπορει να το ξανασκεφτω..
τωρα με τιποτα! θα με πανε μεσα για αποπλανηση! :ΡΡΡ
Χαχα!

Αμερικλάνος είπε...

Σκύψε ευλογημένη

Evil Chef είπε...

Την καλημερα μου!

10 και λιγα λες !!!
Δλδ δεν προβληματιστηκες ποτε για τοσες που το εχουν καμει;
Κατι θα ξερουν!!!

Υ.Γ.Χθες πρεπει να περασατε απο το γνωστο στεκι αλλα ειχα ενα προβλημα και επρεπε να φυγω ,οποτε αφησα μια λιστα να παιξει και δεν ημουν εκει παροτι με εδειχνε,οταν γυρισα επεσα ξερος για υπνο ,χωρις να δω τιποτα και μου είπε κατι πριν το κοριτσι αλλα δε το καταλαβα)

ασωτος γιος είπε...

καταρχας λατρευουμε τις υπερβολικες και μελοδραματικες γκομενες γιατι χωρις αυτες η ζωη θα ταν ζαμπον χωρις λιπαρα χαχχα και καταδευτερον καλη βδομαδα να χεις

nefelokokkugia είπε...

@Aμερικλανάκι
Εγώ θα σκύψω? Εγώ?
Εγώ διαθέτω τα πατουσάκια. Έλαααα...και δεν έχω πιεί τον πρώτο καφέ της ημέρας ακόμα.

@Evil
Πως να προβληματιστώ? Ξανθιά με προβληματισμούς δεν γίνεται. Εκτός κι αν αφορούν το χρώμα των νυχιών της.
Χτες, όντως πέρασα μια βόλτα αλλά...καταραμένη ερημιά. Νύσταζα κιόλας.
Το κορίτσι, μήπως σε απειλούσε ότι θα πάει με μικρότερο,επειδή επέσες σαν τούβλο?

@Άσωτος
Συμφωνώ. Ποτέ στα δήθεν προϊόντα. Ή τ΄αυθεντικά ή τίποτα.

Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε

Hitori Tana είπε...

Είναι και τζόβενο δηλαδή? Μωρή εσύ είσαι δασκάλα τελικά! Πάντως βλέπω το νύχι...κόκκινο της φωτιάς. Αχ, πόσα ξέρεις!

nefelokokkugia είπε...

@Ηitori
Και μπορώ να στα μάθω μωρό μου. χαχαχχα
Είναι,είναι θεός λέμε.
1,85 μελαχρινός με πράσινα μάτια. Έχε χάρη που δεν μπορώ να βάλω φωτογραφία του γιατί θα κολλήσει τα πληκτρολόγιό σου από τα σάλια καλή μου Hitori.
Απλά, τα έχω μπερδέψει λίγο.
Αν δεις μια ξανθιά να την κυνηγάνε να την δείρουν
...σώστην. Η φίλη σου η Νεφέλω θα είναι.
Φιλάκια

zoyzoy είπε...

Τώρα μ'εστειλες και τζόβενο και πατουσάκια και μπάνιο το ΣΒΚ τι άλλο θές?

Φιλιά θαλασσινά για καλή εβδομάδα!

nefelokokkugia είπε...

Όχι, όχι.
Αυτό το Σ/κ ήταν χωρίς τζόβενο.
Το προηγούμενο όμως...
Απλά νοστάλγησα βλέποντας τις φωτογραφίες και είπα να γράψω. αχχαχα
Καλημέρα και φιλί.

Hitori Tana είπε...

1,85 μελαψότεκνο? Μωρή θα με ρίξεις στα βαριά!

Θέλω εντατικά μαθήματα!

nefelokokkugia είπε...

Αχ, Hitoraki. Έλα όμως που στον ύπνο μου, άλλον βλέπω.
Μάλλον εγώ θέλω εντατική αποτοξίνωση από το οξυζενέ, που μου το΄καψε.

Hitori Tana είπε...

Άντε καλέ. Δες όποιον θες στον ύπνο σου, as long as στον ξύπνιο σου χαιρεσαι το τεκνάκι.

nefelokokkugia είπε...

Μη το λες.
Σήμερα το βράδυ έβλεπα τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Χωρίς πλάκα.
Ευτυχώς ντυμένο. Μιλούσε με κόσμο. Δεν είμαι καλάααααα

Hitori Tana είπε...

Τον Κυριάκο? Καλά δεν ξέρεις πως ο Κυριάκος είναι μεγάλο κωλόπαιδο?

Δεν είσαι καλά. Αφιερωμένη η νέα ανάρτηση.

nefelokokkugia είπε...

Μου αφιέρωσες ανάρτηση?
Σνιφφφφ...με συγκίνησες τώρα.
Πάωωω

nefelokokkugia είπε...

Hitoriiiiiii, πέθανα στο γέλιο. Αλλά, με παρεξήγησες. Δε το γνώρισα στην παραλία το τζόβενο.
Το ξέρω χρόνια.
Στα πόδια μου μεγάλωσε...χιχιιχ

Hitori Tana είπε...

Aχ τη μάνα που το κλαίει το παλικάρι σκέφτομαι. Αυτήν τη δόλια!

nefelokokkugia είπε...

Σιγά, δεν κακόπεσε κιόλας το παλικάρι της.
Εξάλλου, δε θα της το στερήσω για πολύ. Δεν είναι για χόρταση αυτά.

Hitori Tana είπε...

Σε έχει φοβηθεί το μάτι μου! Κοίτα ξεζουμισέ το εκεί πέρα, γιατι στο τέλος όχι Κυριάκο, την Μαρίκα θα βλέπεις στ'όνειρο και άντε να το ξηγήσεις.

nefelokokkugia είπε...

Και τους 300 θα βλέπω. Σαν εφιάλτη. Με σύγχισαν μεσημεριάτικα και ήμουν μέσ΄την τρελλή χαρά η ξανθιά. Τι δηλώσεις έκανε πάλι το παλικάρι?
http://tasosnastos.blogspot.com/2011/06/blog-post_9365.html

Hitori Tana είπε...

Δεν ασχολούμαι με πάγκαλο. Ας βγάλει τα τανκ. Εμένα να ωρύομαι και να τον κηνυγάω με την κατσαρόλα δε μ'έχει δει.

ΥΓ. Τους 300 του Gerard Butler τους έχω δει κι εγώ στον ύπνο μου....

ΥΓ2. Την κάνω γιατί έχω κάτι δουλίτσες μεσημεριάτικα το φελέκι μου...Μάκια κούκλα.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Για παραπάνω απο μερικά πηδήματα, δεν τον έχω τον μικρότερο!!!

Μην τους δίνουμε και αξία... ! ελα μπράβο. οχι που θα μ ανεβάσει το νιανιαρο!!!

Υπάρχει και η λογική του "είναι θέμα χαρακτήρα..." βεβαια!!!

Ναι, συνομίληκος και πολύ του είναι !

NET MAN είπε...

Βρε ξαναχουφτωστον σε λεω...
Αντε...και εις κατωτερα!

Αθηνά... είπε...

Είδες παιδί μου τελικά; Άμα το αστάρι στο μανικιουροπεντικιούρ έχει το σωστό χρώμα κι άμα βάλεις και βραχιολάκι στο ποδαράκι όλα είναι πιθανά. Και εις άλλα με υγεία κοριτσάκι και πάντα τέτοια εύχομαι!!! Και επειδή ζήλεψα τώρα, τρέχω στης Hitori Tana να σε θάψω (με την καλή έννοια...)! Μουαχαχαχα!!!

Coula είπε...

Για να συγκεντρωθουνε λέμε...οι μεσηλικες...

μπουχαχαχα

Σε πειραζω

Ανώνυμος είπε...

nefelw etsi bravo,ksereis na zeis.h pantremenh.

ΜΑΙΡΗ είπε...

Ρε παιδί μου για όλα φταίει η κούπ η ξανθιά.
Ανέβα κατηγορία, βάψε λίγο πιο σκούρο το μαλλάκι κι αμέσως θα ρθει το γαζογκόμενα να γίνει θεογκόμενα.
Και πολύ καλά κάνεις κι έβαλες και όρια μέχρι δέκα χρονάκια είναι καλά, μετά θα πρέπει να του κουβαλάς και το κουβαδάκι του.
Καλή βδομάδα κορίτσαρε..

Αμερικλάνος είπε...

Εγώ που ήμουν 100% σίγουρος ότι άφησα σχόλιο και ήρθα σήμερα να πάρω απάντηση, τι είμαι. Ξανθό πλατινέ, ξανθό κίτρινο, ξανθό μπραντ πιτ, τι.

takis είπε...

Θα διαφωνήσω λίγο με το όριο των 10 χρόνων..
Δεν υπάρχουν όρια σε αυτά τα πράγματα..ούτε κανόνες..
τα 10 δεν είναι πολλά..
απο 20 και πάνω το συζητάμε..

Πάω να πάρω το κουβαδάκι μου να παίξω τώρα...

nefelokokkugia είπε...

@Ηitori
..και τους 300? Και μετά λες για μένα?
Εξάλλου τ΄όνειρο με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, μόνο ερωτικό δεν ήταν . Μάλλον προς τον Εφιάλτη από τους 300 μου έκανε.

@Zouzouna
Και εσείς αν και μεγαλοκυρία, ασχολείστε με τα μικρά?
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τις θέσεις σας, αν και αυτός που μου πήδηξε και το μυαλό, μικρότερος μου ήταν (δείτε προηγούμενη ανάρτηση), αλλά όχι τόσο. Μόνο 5-6 χρόνια.
Τέσπα, δεν περίμενα τον μικρό να μ΄ανεβάσει. Αν και κάποιες στιγμές ήταν κάτι παραπάνω από ικανός. Χιχιχι

@ΝΕΤ ΜΑΝ
To κάνω καλέ μου. Συστηματικά λέμε και χωρίς αιδώ. Χαχαχα

@Αθηνά
Διάβασα στην ανάρτηση της Hitori ότι έχεις γιο, ίδιος ο Keanu Reeves?
Ότι και αν σου πω, λίγο θα ΄ναι. Ένα τσιγάρο δρόμο μακριά είμαστε. Πρέπει να σε γνωρίσω. Χαχαχχα

@Coula
Mόλις τελείωσα με το μέτρημα της πίεσης και είπα ν΄απαντήσω στα σχόλιά σας. Καλή ήταν, μέχρι που έφτασα στο δικό σου.
Ασταγδιάλα (που λέει και το λατρεμένο provato) που μου την ανέβασες στο 17/10.
Δε θα μεγαλώσω ποτέ μωρό μου.
Πως πέρασες χτες βράδυ, καλή μου Coulita? Τίποτα παρανυφάκια δεν είχε εκεί?χιχιχχι

@Ανώνυμη pantremenh
Να΄σαι καλά. Πες στα παιδιά σου να σου ανοίξουν λογαριασμό στο blogger, λέμεεεε. Χαχαχα

@Μαίρη
Κάτω τα χέρια από τις πλατινένιες μπούκλες μου.
Μ΄αρέσει να είμαι χαζογκόμενα, βρε όμορφη.

@Αμερικλάνος
Δε σου είπα τα ληγμένα ενέσιμα σκευάσματα για τα γουρούνια, τα πετάμε βρε φαρμακοτρίφτη?
Εσύ τα ήπιες πάλι, εεε?
Χμ…και σχόλιο άφησες και απάντηση σου έδωσα παραπάνω.
ΥΓ Το καπελάκι είναι για να καλύπτει τη ρίζα, εεε?

@Τakisssss
Αααα, είσαι τόσο μικρός? Γι΄αυτό σε τρέχει ο κύριος Ασκαρδαμούλης?
Πότε κλείνεις τα 25, Takissss?
Να σου κάνω δώρο μια από το χαρέμι του Ασκαρ (αν μας δανείσει καμιά ο γερό–Λαδάς)

Emperor είπε...

Μού'δωσες έμπνευση ξανθούλα...

Heliotypon είπε...

Εσείς οι ομαλές/οί ίσως δεν ξέρετε την ερωτική αγάπη που μερικοί/ές τρέφουν για τα πόδια! Ολόκληρη σεξουαλική κουλτούρα για τα πόδια. Sites, blogs και άλλα διαδικτυακά μέρη έχουν αντικείμενο τα πόδια και τη λατρεία τους. Δηλαδή ποιά λατρεία; Την καύλα που απολαμβάνουν οι θιασώτες! Και να δείτε που αν κατά τη διάρκεια του σεξ βάλεις τα ποδοδάχτυλα της αγαπημένης σου στο στόμα και τα πιπιλήσεις, αν της γλύψεις τα πόδια (με την ανάλογη στάση, εννοείται...) επιταχύνεται ο οργασμός της. 'Οσοι πιστοί δοκιμάστε το...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Για κάτσε να πάρω καφέ και έρχομαι να μου τα πεις,θέλω λεπτομέρειες βλέπεις εχω σε 10 πάνω, οπότε θέλω να μάθω τι παίζει στο 10 κάτω!!! για πες, για πες!

nefelokokkugia είπε...

@Emperor
Όπως πάντα Αυτοκράτορά μου.
Σε φιλώ

@Heliotypon
Αλίμονο. Δεν είπα ότι δεν την ήξερα. Έχω και πολύ καλό φίλο με τρελλή αδυναμία στα γυναικεία πόδια και μου έχει μάθει πολλά. Σε θεωρητικό επίπεδο, πάντα.
Απλά, στην πράξη δεν το είχα ζήσει σε τέτοια ένταση.
Έγινε ακριβώς με τη στάση που περιγράφεις.
Και ήταν τέλειο.

@Φούλη
Έβαλες καφέ? Θα στα έλεγα όλα, αλλά έχω μια ανηψιά πάνω από το κεφάλι μου, που περιμένει σαν κοράκι να κάτσει στον υπολογιστή μου. Δεν είναι σωστό να δει το παιδί τι γράφω.
Εξάλλου, καλή η θεωρία αλλά μόνο με την εξάσκηση μαθαίνεις.
Φεύγω, τσιρίζει...

περσέας είπε...

αγαπάμε νεφέλω ξανθιά original!!!!
αφιερωμέεεεεενο
http://www.youtube.com/watch?v=IEnaohgIOyA

mahler76 είπε...

μαθαίνω από το μπλόγκ πως και με απάτησες και με μικρότερο??? ΑΙΣΧΟΣ σήψη και παρακμή!!

Hitori Tana είπε...

Χαχαχα για το update. Σε χλωρό κλαρί δεν θα σε αφήσω.

Πάντως συμφωνώ, η ανώνυμη παντρεμένη, πρέπει να κάνει μπλογκ! Κάνε μπλογκ, το απαιτεί ο λαός!

ΥΓ. Έχω και τον μάλερ από πάνω μου να πετάγεται σαν κλανιά να κάνει ζήλιες. Ποιά είσαι πια μωρή νεφέλω!

mahler76 είπε...

@ Hitori Tana
κλανιά και στα μούτρα σου μαρή. Όταν φάς κέρατο και το μάθεις από μπλόγκ να σε δώ μετά ψυχραιμία.

Hitori Tana είπε...

χαχαχαχα

Χόντρυνε το παιχνίδι. Άρχισαν οι μπλογκοκατάρες.

Μάζεψε το στόμα σου μάλερ μην σου μαζεύουν το pc. Που ανάρτηση να κάνεις και προεπισκόπηση να σου βγάζει!

mahler76 είπε...

@ Hitori Tana
αντί να είσαι μαζί μου στον αγώνα κατά της διαφθοράς και της έκλυσης των ηθών μου την λες και από πάνω. Πρόσεξε γιατί ξέρω σε πιο Da Capo πίνεις καφέ!!!

περσέας είπε...

o modieur δε θα τα αντέξω είναι too much

mahler76 είπε...

@ περσέας
σοκαρισμένος κι εσύ από το θράσος της κυρίας (λέμε τώρα) nefelo. Αχ σε καταλαβαίνω και είσαι ανήλικο ψυχή μου. τι βλέπουν τα ματάκια σου.

Hitori Tana είπε...

@μαλερ

Πρώτα να ξεπλένεις το στόμα σου με moccacino 7 ευρώ και μετά να πιάνεις το da capo μου στο στόμα σου!

περσέας είπε...

βρε ποιά νεφέλω εδώ πέφτουν υπονοούμενα.Πίνει η hitori σε Da Capo καφε (αλήθεια τι είναι???) ιιιιιιιιιι σοκντ

mahler76 είπε...

@ Hitori Tana
πείτε στον κάπελα που έχει το συγκεκριμένο καταγώγιο να προσλάβει κανά σερβιτόρο που σερβίρεστε μόνες σας τον καφέ και μετά θα του πλερώσω 7 ευρώ τον καφέ.

mahler76 είπε...

@ περσέας
το Da Capo είναι ένας καφενές στο Κωλονάκι (όχι δεν μου ξέφυγε δεν είναι ορθογραφικό) που πάνε γεροντοκόρες και σερβίρονται μόνες τους καφέ και τον πληρώνουν και 7 ευρώ.

Hitori Tana είπε...

@περσέας

Στο Da Capo αγάπη μου για να πιεις καφέ πρέπει να είσαι Κυρία και να το χεις λιώσει το 10ποντο τακούνι στην Τσακάλωφ και την Αναγνωστοπούλου.

mahler76 είπε...

@ Hitori Tana
ή να έχεις φάει δεκάποντο στο δόξα πατρί σαν τον Κούγια μουχαχαχαχαχα

περσέας είπε...

σε ξε-cap-ακώνουν εκεί (άντε μην χρησιμοποιήσω καμία πιο χυδαία έκφραση)
7 EUROS να τον χαίρονται τον καφέ εγώ μακγιά .Προτιμώ να πετάω τα λεφτά μου απτον Κούλε παρά τόσα λεφτά για καφέ.Μα τι έχει χρυσάφι????

Hitori Tana είπε...

@μάλερ

Αν ήθελα να μου σερβίρουν τα γκαρσόνια τον γρανιτοφρεντουτσίνο μου θα πήγαινα στην Αχαρνών.
Αλλά ξέχασα εκεί μόνο φραπέ και ούζα. Μπασκλασαριο!

mahler76 είπε...

@ περσέας
τι χρυσάφι καλέ, ούτε σερβιτόρους δεν έχει σε λέω. Και το πιατάκι και το φλιτζανάκι μόνος σου το πλένεις

περσέας είπε...

οκ αύριο αν δεις στις ειδήσεις ότι τρελός πέταξε 50άρικα(λέεεεμε τώρα) απτο λιμάνι του Κούλε να μην αναρωτιέσαι ποιος ήταν.....

mahler76 είπε...

@ Hitori Tana
ναι αλλά στους καφενέδες της Αχαρνών είναι τίγκα στους μπρατσομένους αλλοδαπούς οικοδόμους τους αυθεντικούς άντρες του μεροκάματου κι όχι φλώρους και γριές σαν το Da Capo. Και στο κάτω κάτω τι έχουν τα ούζα και ο φραπέςςςς δεν κατάλαβα σνομπάρουμε την Ελληνική παράδοση τώρα?

Hitori Tana είπε...

Φτωχέ μου μάλερ, το να προσπαθήσω να σου εξηγήσω τη διαφορά ενός απεριτίφ κουαντρό πορτοκάλι με το ούζο τσάνταλη, είναι σαν να αναγκάσω την νεφέλω να περάσει από τα ιεκ σβίε και να φερθεί σαν κυρία. ΑΔΥΝΑΤΟΝ!

mahler76 είπε...

@ Hitori Tana
σε οικτίρω καλή μου. Σε φάγανε τα ντιζάιν, τα γκουρμέ και οι γιαλαντζί άντρες του Κωλονακίου. Αν δεν ξεκόψεις από αυτά τα ανώμαλα στο ράφι θα μείνεις. Άλλωστε το λέει και η λαϊκή σοφία, πάρτι με ούζα και όχι πάρτι με φραπουτσίνο λάτε μακιάτο.

mahler76 είπε...

Πάντως τη nefelo ούτε έξω από Λύκειο αρρένων δεν θα την άφηνα να περάσει. είναι επικίνδυνη.

Ανώνυμος είπε...

nefelw kai hitoritana,pou na ta vrw kalokairiatika,o enas sta camping,h allh sta nhsia,pali h pantremenh me to pontiki sta xeria emeine.na fantasteite psaxnw na steilw mail sth hitori kai mallon tha paw se internet cafe.twra eimai sto laptop tou andros kai de thelw apo dw na steilw.filia,h pantremenh.

Hitori Tana είπε...

αχ παντρεμένη χρειάζεσαι επείγοντα μαθήματα δικτύωσης και δικό σου λάπτοπ. Βρε μην μπαίνεις σε κόπο για το μέιλ, εγώ αν είμαι free θα περάσω από ντα καπο.
Άδειο θα ναι, όλες ιμπίθα έχουν πάει.

mahler76 είπε...

@ Hitori Tana
ποιά Ιμπίθα καλή μου, στην Αιδηψό για λουτρά με το γηροκομείο θα είναι.

ria είπε...

καλοπέρασες φιλενας!!!!

τα μικρά δεν έχουν εμπειρία και όταν κάνεις αχ, δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς πρέπει η δεν πρέπει να κάνουν. αν με εννοείς!

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας
Eυχαριστώ για την αγάπη σου και για το βίντεο.
Μου έδωσες ιδέες. Είχα μεγάλο θέμα, που να αποθηκεύσω τα Manolo Blahnik μου…

nefelokokkugia είπε...

@Ηitori
Εσένα τι να σου πω? Μου το κάνατε μπου@@@@ο το μαγαζί, εσύ και ο Mahler μουυυ.
Πως φτάσατε από τα πατουσάκια μου στους νταβραντισμένους αλλοδαπούς οικοδόμους μέσω Da capo
…ο θεός και η ψυχή σας.

ΥΓ Πότε πρόλαβε και με πήρε το μάτι σου, έξω από τα ΣΒΙΕ? Τον ανηψιό μου περίμενα βρε Hitorάκι. Μια εξυπηρέτηση στην ξαδελφούλα μου έκανα.

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
Δε σε απάτησα χαρά μουυυ.
Άντρα μουυυ, ατελείωτε.
Αστέρι μουυυυ
Σκληρέ πατέρα των παιδιών μου (οκ..αυτών, που θα κάνουμε…)
Μια δοκιμή έκανα για να πειστώ ότι όντως, είσαι ο καλύτερος.
Λατρείαααα μουυυ

ΥΓ Μην την πας κόντρα την Hitori, θα σου ρίξει κατάρα πασά μου να μην ξανασκύψεις.

ΥΓ2 Να δεις Mahler μουυυ, τι ψυχούλα είμαι... Για να μην κουράζεσαι και μου κάνεις παιδιά…
Σκέφτηκα να υιοθετήσουμε ένα ορφανό .
Βρήκα μάλιστα έναν 25χρονο Σέρβο, χωρίς μανούλα.

nefelokokkugia είπε...

@Ria
Καλησπέρα Ρία μου.
Τι να σου πω?
Οκ...δεν πήρα και τα ιεκ ΣΒΙΕ, ας λέει η Hitori.
Εμένα μου έτυχαν καλές περιπτώσεις μάλλον. Μια χαρά το κατέχουν το άθλημα.
Παράπονο πάντως, δεν έχω

mahler76 είπε...

25 χρονο Σέρβο???? με κωλάζεις βραδιάτικο!!!

nefelokokkugia είπε...

Ψυχικό θα κάνουμε Mahler μουυυ.
Ξέρω ότι είσαι φαν των βαλκανιόπαιδων
(δεν ήταν τυχαίο το ορθογραφικό σου, εεε?)

mahler76 είπε...

καθόλου τυχαίο χαχαχα

NET MAN είπε...

Μια τα ποδια και πως τα γλειφουν...Μια τι πρεπει να κανει ο αλλος στο αχ...Μια ο Σερβος....Ε να τα κλεισουμε τοτε εμεις τα εξειδικευμενα τα μπλοκακια μας να παμε σπιτι μας δηλαδης...Ε μα...

nefelokokkugia είπε...

@ΝΕΤ ΑΜΑΝ
Να φύγετε κύριε...
Να πάτε αλλού. χαχαχα

Εγώ πάντως πάω για ύπνο. Δεν την παλεύω άλλο απόψε.
Καληνύχτεςςςς

NET MAN είπε...

Ειχα δεν ειχα παντως,παλι εγω σε αποτελειωσα!
(..χαχαχαχαχαχαχαχαχα)

Αμερικλάνος είπε...

"Μάζεψε το στόμα σου μάλερ μην σου μαζεύουν το pc. Που ανάρτηση να κάνεις και προεπισκόπηση να σου βγάζει!"

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAxAXAXAAXAXAXAXA νεφέλω κάνε απεύθυνση στη χιτόρι αποτέτοια ΤΩΡΑ!

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ.

Χιτόρι καλά του είπες του μάλερ, μας τα έχει κάνει μπαλόνια πια, δεν τολμάει άνθρωπας να μιλήσει στη νεφέλω, αμέσως πετάγεται προυτς.

nefelokokkugia είπε...

@NET MAN
Δεν πας να αποτελειώσεις και τη Hitori?
Όλο στο κουβεντιαστό την έχεις.

@Αμερικλανάκι
Σκέφτομαι να της δώσω ένα αμερικλάνο γαμπρό. Μάντεψε ποιός είναι ο τυχερός.
Όσο για το Mahler μουυυ, αφού με λατρεύει τι να κάνω?
Δεν απορώ βέβαια. Τέτοια γυναικάρα δίμετρη, ξανθιά με IQ radiq που θα ξαναβρεί?

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Eχω πεθάνει στο γέλιο, πρωί πρωί!!! ναστε καλά!

Και αν οι μεγαλοκυιρίες, δεν ασχοληθούν με τα μικρά, ποιά θα ασχοληθεί η 30άρα?

Αν μια 50άρα, που σέβεται τον εαυτό της, πίνει καφέ στο γνωστό σημείο, δεν έχει πιένες στους 35-38, να πάω να πέσω απο τον Ασπρόκολη!

Και μπορεί να είμαι γέννημα θρέμμα και γόνος της Αχαρνών - πλ. βικτωρίας, αλλά όχι να ξεπέσουμε κειδανά. Κελ ντεκαντάνς !!!
Κανα ρεμάλι της Φωκίωνος... και το συζητάμε.

nefelokokkugia είπε...

@Zouzouna
35-38? Σωστή σας βρίσκω.
Να κανονίσετε να συναντήσετε την Hitori για καφέ στα κυριλέ μαγαζιά που συχνάζει.
Εγώ θα πάρω τον Mahler μουυυ, που είναι λαϊκό αγόρι και θα βγούμε να γουρουνιάσουμε.

Καλημέρα, σας είπα?

NET MAN είπε...

Δεν παω.Μονο λογια ειναι.
Καλημερα!

mahler76 είπε...

@ Αμερικλάνος
ρε Κινεζολάγνε, πως τολμάς και με κράζεις που κράζω???

nefelokokkugia είπε...

@NET MAN
Έλα μη της θυμώνεις. Θέλει το χρόνο της. Είναι μικρή και άβγαλτη. Δε σε φοβάμαι.
Καλημέρα

nefelokokkugia είπε...

@Μhler μουυυ
Μωρό μουυυ, Mahler μουυυ που είσαι και έχω τόσο ανάγκη να κλαψω στην αγκαλιά σου. Τίποτα σωστό δεν κάνω. Γαμώ την παρορμητικότητά μου, γαμώ.

mahler76 είπε...

τι έκανες πατάτα με το μικρό??? γιατί βρε αγάπη μου? αχ πρέπει επειγόντως να σε πάμε για καφέ με την Hitori Tana να σε δώκουμε συμβουλές.

nefelokokkugia είπε...

@Mahler
Ποιός τον χέζει μωρέ αυτόν το μικρό? Αυτός είναι για να παίζει με τα πατουσάκια μου.
Με άλλον τα έκανα πατάτα, ως συνήθως. Μόλις έζησα την απόλυτη ξεφτίλα. Ομολόγησα ότι είμαι ερωτευμένη. Όχι πως δεν το ήξερε ο άνθρωπος, αλλά οκ...διατηρούσα ένα αξιοπρεπές προφίλ. Μέχρι τώρα...

mahler76 είπε...

ε και τι είναι κακό να ομολογείς πως είσαι ερωτευμένη?? από πότε ρε μωρό. Πές το κι αν γελάσει με την πάρτη σου κλότσα των στα αρχίδια.

nefelokokkugia είπε...

Δεν θα ομολογούσα εγώ κάτι τέτοιο, ούτε μετά από βασανιστήρια των κινέζων του Αμερικλάνου.
Αν ήταν κι αυτός ερωτευμένος μαζί μου, οκ. Αλλά ξέρω ότι δεν είναι. Τι την ήθελα την κρίση ειλικρίνιας?
Τι σκατά σκεφτόμουν η ξανθιά? ...χμ...δε σκεφτόμουν, ως συνήθως.

(εδώ το ορθογραφικό σου, είναι τυχαίο. χαχαχα)

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

συγνώμες...
πατάτα, τηγανητή?
να πάρω θέση?
να φέρω πιρουνι?

να γουρουνιάσετε κυρία μου! αμα γουστάρετε...
'σας κόψουμε την χαρά εμείς!!!
εμείς... στα high μέρη!

nefelokokkugia είπε...

@Ζοuzouna
Ο Mahler μουυ, μου ΄χει τάξει διπλό πιτόγυρο με έξτρα τζατζίκι.
Πως να του αντισταθώ?

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

το είδα μανδάμ περπλί μου, το είδα πως σας έταξε.
πατάτες θα έχει, αναρωτήθην!
να ξέρω να επέμβω!
να μην αντισταθείτε.
να ορμήξετε !!! σε όλους τους χρόνοι και τσι εγκλήσεις !!! να το ταράξετε....
το πιτόγυρο μανδάμ !

nefelokokkugia είπε...

Εσείς προφανώς αναφέρεστε στις γνωστές "ζωντανές" τηγανιτές πατάτες.
Αν έχει θα σας ειδοποιήσω.
Αν προλάβετε...γιατί με την Hitori και τον Mahler παραδίπλα, μόνο τίποτα καμένες θα μείνουν. Καταλαβαίνετε.
Έχουν στερηθεί τα παιδιά.

mahler76 είπε...

οι αντιστάσεις είναι για τις κουζίνες και τις πρίζες. Στις ανθρώπινες σχέσεις δεν χωρούν τέτοια. Οπότε καλά έκανες και το είπες και καλά θα κάνεις που θα έρθεις μαζί μου για διπλόπιτο γύρο!!!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

A, εμείς οι Ζουζουνες, του γένουν των Ζουζουνιδών, εκεί αναφερόμαστε!
Είμεθα και του παρθεναγωγείου βλέπετε!!!...
αν εσείς αναφέρεστε στις άλλες, με το καλό και χωρίς λόγια!!!



Mahler, μα οι ανθρώπινες σχέσεις στις αντιστάσεις στηρίζονται, ξεχάσατε?
"όχι δεν θέλω" "μη, θα δω".... κλπ...

mahler76 είπε...

@ Sweet cherry - Zouzouna
για αυτό και έχουν καταντήσει έτσι οι ανθρώπινες σχέσεις. Παίζουμε αντί να αισθανόμαστε.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Mahler, μεγάλη κουβέντα είπες. Ακριβώς έτσι. Περί κατάντιας πρόκειται.
Ολοι παίζουν, με ελάχιστες εξαιρέσεις, κι ότι κάτσει!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάντως, αν ψάχνετε για ποδολάγνο, εδώ είμαι εγώ!

nefelokokkugia είπε...

@Mahler και Zouzouna
Σας ευχαριστώ και τους δύο που είστε εδώ.
Είχα πάρει τα βουνά να "σώσω" τον κόσμο, αλλά σας διάβαζα από το κινητό.
Τα λόγια σας με έκαναν να σκεφτώ και ήδη νιώθω πολύ καλύτερα και απενοχοποιημένη.

@Ασκαρ
Εσείς θα φύγετε κύριε Ασκαρδαμούλη μας.
Δεν είπατε ότι φιλοδοξείτε να γίνετε στάρλετ στη Ρωσία? μουχαχαχαχα

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

αααα, κι εγώ που νόμιζα ότι είχατε πάρει ένα μεσημεριανό σνάπ, του ποδαριού και τ' όνειρο έτρεχε!!
απενεχοποιημένη? καλά

σας παρακαλώ, αφήστε κι αυτόν τον δόλιο τον Χαρεμιζτή να ζει τ' όνειρό του! είδε πόδι και χάρηκε! (διότι μήπως μόνο αυτό βλέπει?)
μουουουαααχα χαχ αχ α

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Kυρία Χαζοπερπλοτέτοια μου.
Ηρθαν κάτι αραπάδες και μου άφησαν ένα δώρο για εσάς.
Κάτι σε περπλί, ασορτιμάν με το φουστανάκι σας.
Πως να το μεταφέρω εδώ εγώ η ξανθοζουζουνα τώρα? αγνοώ. Γμ το παρθεναγωγείο μου μέσα.
θα αρωτήξω κι αν δεν, ψαχτείτε στα μέλια σας !!!

σας φιλώ

nefelokokkugia είπε...

Aχ κυρία Sweet Cherry μου, παύλα Zouzouna.
Mε συγκινήσατε με την ευγενική χειρονομία σας.
Το δωράκι σας ήταν υπέροχο και πολύ χρήσιμο.
Μόλις ξύπνησα από το μεσημεριανό μου υπνάκο-αναγκαίο κακό μπας και στρώσω δέρμα- που τον πήρα πάνω στο περπλί κρεβατάκι που βρήκα στα μέλια μου.
Το έβαλα λοιπόν πάνω πάνω στο bloggάκι μου να το καμαρώσουν και οι επισκέπτες μου.
Είστε καταπληκτική.
Είμαι σίγουρη ότι από εδώ και πέρα, τα όνειρα μου θα είναι πιό γλυκά πάνω σ΄αυτό.
Σας φιλώ και πάω να χτυπήσω ένα καφεδάκι μπας και στρώσει και το μυαλό.

ΥΓ Mahler μουυυυ, που είσαι? Έλα να δεις ένα δωράκι που μας έστειλε η κ. Zouzouna.
Έλα να δοκιμάσουμε τις αντοχές του...

mahler76 είπε...

αχ ναι να του κάνουμε ένα test drive χαχαχαχα. Α και θα βάλουμε και τον Αμερικλάνο να κρατάει το φανάρι μιας και έχει σκυλιάσει που δεν του κάθετε η Κινέζα και μου την λέει χαχαχαχ

sykaki είπε...

Μπα και εγω που μικροφέρνω ακομα μαρεσει να ασχολουνται με τα πατουσακια μουυυυυυ
ειναι επικοδομητικοοοο και οχι δεν εισαι χαζογκομενα....

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
Άστον να σκυλιάζει τον Αμερικλάνο...
Πόσες ώρες λες ν΄αντέξει το κρεβάτι?

@sykaki
Καλως ήρθες Sykaki. Ναι, δεν είναι τέλειο όταν ασχολούνται με τα πατουσάκια μας?
Μα δε με χαλάει να είμαι χαζογκόμενα.
Τι άλλο να κάνω πια για να πειστείτε?
Μέχρι και live άρχισα να κάνω μαλακίες, όπως σήμερα (δες προηγούμενα σχόλια)
Φιλιά

mahler76 είπε...

ε όχι και πολλές. θα το σμπαραλιάσουμε με τα ακροβατικά μας και την πληθωρική μου προσωπικότητα.

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
Άντρα μου ατελείωτε.
Μήπως να βάλουμε το Αμερικλανάκι κάτω από το κρεβάτι να κρατάει κόντρα το σομιέ?
Ααα..και την κινέζα να μας μαγειρέψει τίποτις για μετά?

mahler76 είπε...

γουστάρω γιατί έχεις φαντασία μανίτσα μου. Ελπίζω να μάθει κάνα κόλπο ο Αμερικλάνος γιατί διαφορετικά δεν την ρίχνει την Κινέζα με τίποτα.

nefelokokkugia είπε...

Έχω και από αυτό η ρουφιάνα.
Πες στον αμερικλάνο, για να ρίξει την κινέζα, ας της κάνει καμιά ένεση απ΄αυτές που κάνει στα γουρούνια. Απλά μην περιμένει και τρελλές αντιδράσεις ενθουσιασμού από μέρους της, κατά τη διάρκεια...μουχαχαχα

mahler76 είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαα καλά τα λές μόνο έτσι παίζει να την ρίξει χαχαχαχαχα (ελπίζω μετά να ξέρει και τι να κάνει με το "πτώμα")

nefelokokkugia είπε...

ωΧ...λες να μην ξέρει?
Κάτσε να του στείλω ένα mail, το βράδυ να του τα γράψω αναλυτικά.
Να ξεκινήσω από τις μελισσούλες ή να παρακάμψω την εισαγωγή?

mahler76 είπε...

ΛΈω να αρχίσεις από τα βασικά μην πάθει και κάνα ατύχημα ο μικρός χιχιχι

nefelokokkugia είπε...

Ο μάγειρας κάνει metal εκπομπή.
Για περάστεεε
http://www.ghs-radio.net/blog/wp-content/uploads/2011/04/popup-window.html

mahler76 είπε...

ποιος μάγειρας???

Ανώνυμος είπε...

o katharmatenios fantazomai. h pantremenh.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Mπράβο, χαίρομαι που το δώρο έπιασε τόπο!!! ποοοολύ ωραία!

Το φιχαριστηθήκατε βλέπω! Το στολίσατε και απολαμβάνετε! πολύ ωραίας !!!

Hitori Tana είπε...

Νεφελίδιον,
να σου πω καλή μου, για σε παρακαλώ κοίτα να απολαύσεις το τεκνό και χέστον τον χέστη. Όταν έχουμε παγωτό νιρβάνα με κούκιες, δεν ασχολούμαστε με το πρόβειο γιαούρτι του κιλού. Έλεος.

Hitori Tana είπε...

κούκιες = cookies...μην το δει ο μάλερ, θα με λούσει.

Αθηνά... είπε...

@nefelokokkugia+Hitori Tana
Αχ, ναι κούκιες, φέρτε μου κούκιες, πολλά κούκιες....

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Κάτι αποτυχεσμένα καπικέκια, διαθέτουμε στον τενεκέ!!
Κούκια δεν έχουμε!

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ και ανώνυμη pantremenh
Ναι, στον καθαρματένιο μάγειρα. Γιατί δεν ήρθατε βρε?

@Hitori
Τώρα αν σου πω εγώ ότι προτιμώ το πρόβειο γιαούρτι από ένα Νιρβάνα με κούκιες, θα με πεις ανώμαλη, το ξέρω.
Και δίκιο θα΄χεις…

@Αθηνά
Αν δεν έχεις μικροκύματα στο σπίτι δεν παχαίνουν, είπαμε. χχαχα
Βγάλε το σκύλο βόλτα και χτύπα ένα στο δρόμο και για μένα.

@Zouzouna
Το δώρο σου θα αφήσω τον άντρα μου τον ατελείωτο να το τιμήσει πρώτος.
Ελπίζω να προτιμήσει εμένα κι όχι κανένα ορφανό Σέρβο πρόσφυγα. Είδες τι ψυχούλα είναι ο Mahler μουυυ?
Τα καπικέκια, με τσάκισαν. Mου πήρε κάτι δεύτερα να πάρω χαμπάρι τι εννοείς, αλλά έλιωσα στο γέλιο.
Μου θύμισες μια απ΄τις γιαγιάδες μου, όταν επέστρεψε από Μπόστον μεριά, και είχε αυτή την απερίγραπτη ελληνοαμερικανοπουθαμουπάειθαταμάθω προφορά.
Αυτό που «έγραφε» ήταν , «το τάμπλι» (τραπέζι, μη το παλεύεις).

mahler76 είπε...

μα δεν τον ξέρω αυτόν τον καθαρματένιο μάγειρα. πως έτσι θα έρθω είδα φώς και μπήκα?

nefelokokkugia είπε...

Θα πεις ότι είσαι μαζί μου (χαχαχα). Ντροπαλό μωρό...
Σμουτςςςς

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Kαλημέρα σας,
πήρα καφέ και ήρθα!
Τόσα καπικέκια ανάβασα στα δυο-τρία μπλόγγια μου... τστστσ, δεν με παρακολουθείτε, δεν...
Κατέω ξένας γλώσσας. Μεταφράζω μην ανησυχείτε, ξέρω κι άλλα, αυθεντικά !

"σπιτάλια"
"γκουτμοργκενούδια"
"να κάνουμε κρόσι το μπρίτζι"

έτσι για πρωί, να σας κομπάρω (δένω κόμπο)
θα σας λύσω το μεσημέρι με το λάντσ μπρέϊκ!!!

Αμερικλάνος είπε...

Καλά ρε, πάλι με μένα ασχολείστε? Δεν τη θέλω την Κινέζα, Μάλερ χάρισμά σου! Αμά την ήθελα θα την είχα κάνει ήδη σουβλάκι τεριγιάκι σας πληροφορώ, μην κοιτάτε που δεν το παινεύομαι. Είμαι ταπεινός.

mahler76 είπε...

@ Αμερικλάνος
Ο ανομολόγητος έρωτας σου για την κοντή κικτρινιάρα έχει γίνει αντιληπτός μουχαχαχα