Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

ΘΕΛΩ

Να μεγαλώνω και...

Να είμαι πολύ όμορφη.
Να δείχνω 5 χρόνια νεότερη για κάθε δύο που περνάνε.
Να τρώω διπλό πιτόγυρο συνοδεία παστουρμαδόπιτας, για πρωινό.
Για τη λιγούρα δύο μπάλες παγωτό παρφέ κρέμα, Δωδώνη και δύο σοκολάτα πορτοκάλι.
Τα περιττά κιλά να πηγαίνουν στο στήθος και μόνο.





Να ξέρω να μιλάω και να γράφω σωστά ελληνικά.
Στην απονομή των βραβείων Nobel, θα φορέσω κόκκινη τουαλέτα.





Να έχω λεφτά και να μη ζητάω από τη μαμά μου. 
Στο τέλος του μήνα να περισσεύει ο μισός μισθός μου και να προβληματίζομαι που θα τον ξοδέψω γιατί θα τα έχω όλα.




Να μ΄αγαπάνε τα παιδιά μου και να μ΄ακούνε όποτε τους μιλάω.
Στην ερώτηση ποιός έφαγε τη σοκολάτα της μαμάς, ν΄ απαντούν.
"Εγώ" ή "εγώ".
Ποτέ,  "αυτός" ή "αυτή" (συνοδεία δακτύλου και κουκούλας)
Να καθαρίζουν το δωμάτιό τους και να με βοηθάνε σ΄ όλες τις δουλειές του σπιτιού.




Να ταξιδέψω σ΄όλο τον κόσμο και να προλάβω να δω την Περσέπολη και το Isfahan, πριν μπουν τα αμερικλανάκια και τα κάνουν ρημαδιό.


 


Οι άντρες που θα γνωρίζω να είναι πανέμορφοι και πανέξυπνοι. Να με λατρεύουν και να μη φοβούνται να το παραδεχτούν.

Μπα...βλακείες. 
Τώρα που το ξανασκέφτομαι. 
Θέλω αυτό που έζησα χτες. 
Δίπλα στη θάλασσα...


"Θέλω αγάπη, χαρά και καλή διάθεση
Δεν είναι τα χρήματά σου που θα με κάνουν ευτυχισμένη
Θέλω να πεθάνω με το χέρι στην καρδιά
Πάμε μαζί, ας ανακαλύψουμε την ελευθερία
Ξέχνα όλα τα στερεότυπα σου, καλώς ήρθες στην δική μου πραγματικότητα"







Φιλιά και καλή εβδομάδα, γλυκά μου


55 σχόλια:

*Douli* είπε...

Αχ τι γλυκό...
Πρέπει να έγινε κάτι πολύ δυναμικό χθες!!!
Για πεεεεεεεεεεεεεεεεεες...
χαχαχα, πολύ χαίρομαι!!!πάρα πολύ!!!

Evil Chef είπε...

Aυτα τα διπλα στις θαλασσες ορισμένες φορες αξοζουν πολύ περισσότερο απο ολα τα καλα του κόσμου- με την προυποθεση να ειναι αληθινα....
Σου ευχομαι επιτελους να βρηκες την αλήθεια!

Nat είπε...

Καλά που είπες τι θα φορέσεις. Μη πάμε με το ίδιο χρώμα και μας πούνε βλαχάρες.

Oι τελευταίες σου σειρές απλά υπέροχες.

Kisses!

nefelokokkugia είπε...

@Douli
Κουτσομπόλαααααααα. Που πήγε το μυαλό σου?
χαχχαα
Γενικά ναι, ήταν μια πολύ δυνατή βραδιά.

@Εvil chef
Δεν ψάχνω πια αλήθειες καλέ μου Μάγειρα. Απλά απολαμβάνω.
Απολάμβάνω ν΄ανακαλύπτω ανθρώπους ατρόμητους.
Εγώ τα θέλω όλα.
....και το μόνο σίγουρο είναι ότι μάλλον είμαι μεγάλη για ν΄ανακαλύψω το φόβο ως συναίσθημα.
Γι΄αυτό αξίζουν πολλά τα βράδια με φεγγάρι δίπλα στη θάλασσα.
...κι ας μην ήταν πανσέληνος αλλά ένα φεγγαράκι ίσα με μια φετούλα λεμόνι. χιχιχ

@Νat
Eννοείται πως θα συννενοηθούμε πρώτα.
Θα είμαστε θεές.
Κάνε πρόβες στο περπάτημα. Εντάξει?
Μη σαβουρντιαστούμε με τα δωδεκάποντα...
Οι τελευταίες σειρές, είναι μετάφραση του ρεφραίν του τραγουδιού. Δυστυχώς δε τους σκέφτηκα εγώ. χαχαχα

Gaurakos είπε...

Το Mahler ξέχασες στα θέλω σου!

Ρε συ Mahler κάτι δε πάει καλά εδώ ρε! χαχαχαχα


Ορίστε για τα "θέλω" σου. Αφιερωμένο.

http://www.youtube.com/watch?v=sp_gj2RL4S4

nefelokokkugia είπε...

@Gaurakos
xaxaxa λες να θυμώσει ο Mahler μουυυ?
Το κομμάτι τα σπάει.
Να ΄σαι καλά Gaurako. Βρυκολακιάζεις και εσύ, βλέπω

περσέας είπε...

εγώ λυπάμαι τη νονά-νεράιδα που σε έχει αναλάβει
η σταχτοπούτα ένα φορεματάκι,γόβες και μια άμαξα ζήτησε(καλά της έκατσε και προσφορά γνωριμίας ο πρίγκηπας)
η δικιά σου θα πάθει καμία αγκύλωση απτο κούνα ραβδί κούνα ραβδί και θα την τρέχουμε στο Βενιζέλειο

ΦΟΥΛΗ είπε...

"....Η Χαρά και η Λύπη έρχονται πάντα μαζί, όταν η μια κάθεται μόνη, δίπλα σου στο τραπέζι, θυμήσου ότι η άλλη κοιμάται στο κρεβάτι σου...."
Εγώ θέλω η χαρά να είναι μαζί μου και στο τραπέζι και στο κρεβάτι,όσο για τη λύπη ας κάτσει στην τουαλέτα...
ζητάω πολλά;
Καλημέρα φιλιά πολλά..

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας
Mααα..είμαι εγώ απαιτητική?
Που στόμα έχω και μιλιά δεν έχω?
Δε βλέπεις πόσο χαμηλού προφίλ γυναίκα είμαι?

@ΦΟΥΛΗ
Χαλίλ Γκιμπράν? χαχα Διάβασα την ανάρτησή σου.
Όχι, δε ζητάς πολλά.
Τα θέλουμε και τ΄αξίζουμε όλα.
Φιλιά πρωινά

mahler76 είπε...

Οι άντρες που θα γνωρίζω να είναι πανέμορφοι και πανέξυπνοι. Να με λατρεύουν και να μη φοβούνται να το παραδεχτούν


ws pros afto eisai koble manitsa mou :)

nefelokokkugia είπε...

Αχ... ναι, ναι. Έχω κλείσει ως γυναίκα.
Καλημέρες και φιλιά Mahler μουυυ

mahler76 είπε...

meta apo mena eheis kanei tameio koukla!!! (hahhahah)

nefelokokkugia είπε...

"Έχεις κάνει ταμείο"

...και μαθαίνω και νέες εκφράσεις. Αχ, τι μου κάνεις Mahler μουυυ?

ασωτος γιος είπε...

αυτο που εζησες χτες κρατα
κι ολα τ αλλα ειναι αερας...
ζησε τετοιες στιγμες και φαε οσα πιτογυρα θες
αυτος που θα σε αποριψει για το περιττο κιλο
απλα δεν αξιζε να ταν μαζι σου

mahler76 είπε...

vasika afti tin frasi tin eihe pei o Stiv Kaketsis gia tin Makripoulia, pws meta ton Remo den eprepe na ta ftiaxei me allon adra alla na kanei tameio bouhaahahhaaha

nefelokokkugia είπε...

@Άσωτος
Λατρεμένε μου Άσωτε.
Δεν έχω παράπονα απόρριψης από τους άντρες
...εκτός από έναν ίσως. Και δε νομίζω ότι φταίνε τα κιλά μου. χαχαχ
Αλλά οκ, θα ζήσω.
Καλημέρες και γλυκά φιλιά

@Μahler μουυυ
Αχ, μαθαίνω και celebrities news. Παθαίνω. Πάω έξω να μαζέψω ήλιο. Φιλιά

Δημήτρης Τερζής είπε...

Ήμουν έτοιμος να σου πω να αλλάξεις πλευρό στο κρεββάτι αλλά ευτυχώς το έσωσες στο τέλος... Επί τη ευκαιρία, "φυσάνε" οι Zaz...

nefelokokkugia είπε...

@Δημήτρης
χαχχαχα, αν με έχεις για τόσο ξανθιά, τότε το blog μου πέτυχε το σκοπό του. χιχιχι
Πρώτη εγώ θα με κάνω ρόμπα...και θα το απολαμβάνω πάντα.
Μεσημεριανά φιλιά.

Αθηνά... είπε...

@nefelokokkugia

Αν υποψιαστώ, ότι είμασταν στην ίδια θάλλασσα και δεν χαιρετηθήκαμε επειδή δεν γνωρίζουμε η μία την άλλη θα ξεριζώσω τις κοτσίδες μου!!!
Φιλί!

@ασωτος γιος

"...αυτος που θα σε αποριψει για το περιττο κιλο
απλα δεν αξιζε να ταν μαζι σου"
Πολύ μου άρεσε αυτό. Μπορώ να το λέωκι εγώ; Αν δεν είναι ένα και είναι πέντε τα περιττά κιλά δεν νομίζω να πειράζει, ε;

the elf at bay είπε...

Δίπλα στη θάλασσα. Αυτό ναι....

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
-Μια τρελλή με λουλουδάτο φόρεμα που χοροπηδούσε στην άμμο?
Εεεε αυτή ήμουν εγώ. χαχχα
-Και πέντε και εικοσιπέντε. Θα βρεθεί άλλος να σε λατρέψει. Ειδικά μ΄αυτό το χιούμορ?
Θεά είσαι.
Μεσημεριανά πεινασμένα και νυσταγμένα φιλάκια.

nefelokokkugia είπε...

@The Elf
Είσαι καλοδεχούμενος στην παρέα μας. Όπως και η Αθηνά βεβαίως, βεβαίως.
Κύλισε ο τέτζερης και βρήκε το καπάκι..χαχαχ

περσέας είπε...

θα συμφωνήσω με τον άσωτο μη σε πολυνοιάζουν τα κιλά(μόνο και καθαρά απο θέμα υγείας και ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ επιλογής).Άλλωστε οι σιλικωνάτες και call me anorexia γυναίκες πέρα απτά τα μύρια όσα κόμπλεξ δεν κουβαλάνε τίποτα άλλο στο κεφάλι τους .Το ίδιο ισχύει και για τους άνδρες(str8 και μη)που ψάχνουν αυτά

Emperor είπε...

Έχουν δίκηο. Την Παρασκευή το βράδυ ήμουνα με τη Μακρυπούλια και παρ'όλο που είναι πεντάμορφη, είναι τόσο σκελετωμένη που δε μου έκανε κλικ. Έχασε την ευκαιρεία να γνωρίσει τον Αυτοκράτορα όπως λίγες τον γνώρισαν... Συνέχισε γλυκειά μου... Άμα αρέσεις σε μένα αξίζεις τότε... Πολλά...

Hitori Tana είπε...

Αχ βρε νεφέλω μου κι εγώ τα θέλω. Κι άλλο ένα...ξέρεις ποιο...το μεγάλο απωθημένο.

Να σου πω μωρή...τί έγινε χθές στη θάλασσα?

ΜΑΙΡΗ είπε...

Εντάξει προσιτή μου φαίνεσαι, δεν θές και τον ουρανό με τ΄άστρα, θές τα απλά και καθημερινά που θέλουν οι περισσότεροι.
Εύχομαι να τα βρείς και σύντομα.
Καλή βδομάδααα!

ria είπε...

δε με χαλάει τίποτα από τα προηγούμενα!

και μη σου πώ και μερικά άλλα!

gnostosagnostos είπε...

Άμα όλο σου το φαΐ παει στο βυζι,εγω θέλω εσένα :)

Koueen είπε...

Θέλω όλη μέρα να λείπω!

Manolog3 είπε...

Βλεπουμε λοιπον πως ενα "θελω", μπορει να αντικαταστησει τα πολλλα "θελω"! ;)

Και που να παμε στο "σε θελω"! :)

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας.
Μ΄αρέσει που όλοι καταλάβατε ότι έχω περιττά κιλά. Που το έγραψα αυτό? Οκ..δεν είμαι και call me anorexia γυναίκα…
μάλλον έχω όσα χρειάζομαι, όπου τα χρειάζομαι.χαχαχα
Συμφωνώ πάντως με τις θέσεις σου.

@Εmperor
Εσύ είσαι ο μόνος που με έχει δει, οπότε η γνώμη σου μετράει διπλά. Και μάλλον κατάλαβες που ήμουν το Σάββατο. Δε σε άκουσα τελικά.
Φιλιά Αυτοκράτορά μου.
Αααα και να τα πεις στη Μακρυπούλια, να λυσσάξει η ανορεκτική. χαχαχχαχα
Να της πεις επίσης, ότι την συζητούσαν και οι κάργιες σήμερα πρωί -πρωί και αναρωτιόντουσαν αν πάσχει από ανορεξία.
«Νοιάζονται», να της πεις. Νταξ? Δεν είναι και τίποτα κουτσομπόλες...

@Hitori
M΄αρέσει επίσης, που εκτός από τα πολλά κιλά, όλοι καταλάβατε ότι το Σάββατο ήμουν με άντρα. Εγώ δεν έγραψα τίποτα από αυτά τα δύο, πουθενά. Δε λέω βέβαια ότι δεν ήμουν, αλλά…
Θα κάνω ανάρτηση όταν έρθει ο καιρός. Υπομονή. Χαχαχαχα
Hitoraki, αυτό το απωθημένο σου δε θα μας βγει σε καλό. Με έχεις αγχώσει. Θα κάνω μια λίστα με υποψήφιους, να διαλέξεις.

@Μαίρη
Μα..θέλω τον ουρανό με τ΄άστρα. Αυτά τα καθημερινά είναι πιο δύσκολα. Και εγώ είμαι γνωστή μαζόχα. Τα εύκολα δεν τα εκτιμώ.

@Ria
Να ζητάς. Από τον εαυτό σου πρώτα και μετά…βουρ.
Όσο είσαι ζωντανή, μη φοβάσαι καλό μου. Όρμησε στις καταιγίδες.

@Γνωστός
Και εγώ εσένα, αλλά δε θα δείξει κατανόηση ο Mahler μουυυυ. χιχιχιχ

@Koueen
Εγώ έχω φύγει καιρό τώρα. χαχαχαχ

@Manolog
Ουφφφ…την κάτσαμε τότε.
Αν αρχίσουμε τις εκπτώσεις…

Φιλιά πολλά παιδάκια

koulpa είπε...

χαχαχα τι παιδιά ήστε σεις; :) :)
αχ.. όλα αυτά που διάβασα μικρός.. δε θα περνουσαν χωρίς αποτελεσματα.. σκεφτόμουν ένα ποστ.. "θα ήθελα".. αλλά για τους άλλους.. τσ τσ.. αυτός ο δον κιχοτης.. :) :)
καληνυχτούδιαααα :) :)

nefelokokkugia είπε...

@Koulpa
Είδες τι μπουμπούκια έχει το μαγαζί μας?
Να την κάνεις την ανάρτηση με την πρώτη ευκαιρία. Εγώ πάλι είμαι πολύ κακομαθημένο για να σκεφτώ τους άλλους. Γράφω τις δικές μου επιθυμίες.
Φιλιά και καλημέρες Koulpa

Hitori Tana είπε...

ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ?????

χαχαχαχαχαχα

Μου φτιαξες το κέφι μωρήηηηηηη κι έχω κι οδοντίατρο σε λίγο.

λοοοολ

nefelokokkugia είπε...

@Hitori
Καλημέρεςςς.
Έτσι, για να πας με το πιο μεγάλο χαμόγελο. Από χτες βράδυ το σκεφτόμουν, αλλά νύσταζα.
Καλός ο οδοντίατρος? χιχιχ

Hitori Tana είπε...

Γυναίκα η οδοντίατρος :s

Άσε.

Αλλά είναι hitoritana-friendly τουλάχιστον.

Πολλές φιλούρες γιατί δεν ξέρω αν θα μπορώ να ανοίξω το στόμα για το υπόλοιπο της ημέρας.

Καλημέρα!

zoyzoy είπε...

Τώρα κατάλαβα γιατί κατέβηκες στο Σύνταγμα έτσι:))

Κακά τα ψέματα ότι δεν έχουμε αναζητάμε και ας έχουμε τα πιο σημαντικά!

Φιλιά θαλασσινά από Κρήτη!

nefelokokkugia είπε...

@Ηitori
Αρκεί να είναι καλή. Θέλουμε χαμόγελο που τσακίζει.
Αν έχει blog, πες της να βάλει hitoritana-friendly banner.

@Zoyzoy
Εγώ για τη Hitori, είχα κατέβει Σύνταγμα καλέ κυρία. Να την βοηθήσω στην αναζήτηση. χιχιχ
Πήγες διακοπές στην Κρήτη? Δε σου ΄φτάνε το νησί σου όλο το χρόνο? ουφφφ
Φιλάκια

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ε ναι... στην ονειρική νεφελοκοκκυγία, ευτυχία είναι μια τηγανιά αθερίνες και καλή παρέα δίπλα στο κύμα...

NET MAN είπε...

Εγω θέλω την Μονικα της πρωτης φωτογραφιας...ολα τ αλλα ειναι να χουμε να λεμε...
(Αχ Μονικα...γιατι να εισαι Μονικα και οχι η γειτονησσα μου απεναντι...)

nefelokokkugia είπε...

@Ασκαρδαμυκτί
Nαι, αγαπητέ κύριε Ασκαραδαμούλη. Στην ονειρική Νεφελοκοκκυγία και αυτό είναι ευτυχία.
Ειδικά όταν είναι πολύυυ μικρή η αθερίνα και δε μου κάθεται στο λαιμό.
Τα φιλιά μου

@ΝΕΤ ΜΑΝ
Αχ...η Μόνικα. Μέχρι και εγώ θέλω τη Μόνικα.
Τι να σου κάνω βρε καλό μου που δε της μοιάζω? Πολύ στενοχωριέμαι.
Κάτι σε ξανθιά,ασχημούλα, χοντρούλα με χαμηλό IQ...σου κάνει για γειτόνισσα?

Hitori Tana είπε...

Την Μόνικα Νετ Μαν?!?

NET MAN είπε...

Hitoritanoylini.
..Μονικα...?Ποια Μονικα?Δεν ειπα Μονικα εγω!

NET MAN είπε...

Νεφελω.

Μπα οχι.Η καρδια μου απο σημερα ανηκει αλλου...

nefelokokkugia είπε...

@ΝΕΤ ΜΑΝ
Για πεςςςςςς. Μ΄αρέσουν αυτές οι ιστορίες

NET MAN είπε...

Νεφελω.

Παλευω να γινει επιτοπιο νταλαβερι με την Hitori Tana...
Θελω να της δωσω το φως το αληθινον...Εχει ξεφυγει πολυ το καημενο...

nefelokokkugia είπε...

@ΝΕΤ ΜΑΝ
Yessssssssssss.
Μαζί σου.
Ότι χρειαστείς, πες μου.

@Ηitori
Ξύπνα καλή μου. Σήκω βρεεεε.
Πάμε να σου διαλέξω εσώρουχα-υπερπαραγωγές. χαχαχα

NET MAN είπε...

Νεφελω.

..και γοβες ψηλοτακουνες οπως και ζαρτιερες...ετσι?
Ο Νετ μαν θα πηδηξει οχι κανενας αιντε αιντε...

nefelokokkugia είπε...

@ΝΕΤ ΜΑΝ
Θα στην κάνω θεά. Μη μου αγχώνεσαι μόνο και δεν αποδώσεις.

@Hitori
Τι άλλο θα κάνω μαρή Hitori για σένα? Και μου στέλνεις και κατάρες...

NET MAN είπε...

για το μονο που αγχωνομαι,ειναι μην δεν αντεξει και τρομοκρατηθει...

nefelokokkugia είπε...

χαχαχαχα άξιος, άξιος.
Δώσε Net man, δώσε και σώσε.

ΥΓ Θα μας βρίσει η Hitori μόλις δει τι γράφουμε. Το ξέρεις. χιχιχιχ

NET MAN είπε...

Μπα μη μασας...Με το που θα πω
"Τανα σιλανς" θα κατσει προσοχη...Δεν τα σηκωνω εγω αυτα...

nefelokokkugia είπε...

...κόπηκα...

Άντε να δούμε
...το πολύ πολύ να μου ρίξει και άλλη κατάρα. χαχαχα

Hitori Tana είπε...

@Νεφέλω

Απ'τα νύχια των ποδιών μου, απ'τις ρίζες των δοντιών μου....πλάκα κάνω... :p

@νετ μαν

Σιλάνς εσύ Αντωνάκη!

mahler76 είπε...

@Hitori Tana
pes ta re Hitori. O monos pou dikaioute na to paizei adras edw eimai EGW!!!!