Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

Στο γιαπί αδελφές μου, στο γιαπί...


Βρε Αμερικλανάκι, δε σου είπα ότι  δεν έχω διάθεση για αναρτήσεις?
Μας την λες τώρα επειδή εσύ έχεις τρελλή έμπνευση χάρη στους κινέζους?
Τους οποίους, παρεμπιπτόντως, εκμεταλλεύεσαι για ένα κομμάτι tofu (ούτε καν φέτα) ενώ εσύ αποκομίζεις τεράστια κέρδη από τις διαφημίσεις στο blog σου?
Τέλος πάντων Αμερικλανάκι, εγώ έστρωσα τις κάργιες και τώρα είμαι χαλαρή. Όταν λοιπόν είμαι χαλαρή δεν μπορώ να γράψω. Θα αφήνω μόνο σχόλια.
Νταξξξ?

Περίμενε....
Έχω και άλλες ερωτήσεις.

Σήμερα, συναντήθηκα με τον πρώην άντρα μου για να λύσουμε κάποια οικονομικά ζητηματάκια.
Επιστρέφοντας σπίτι λοιπόν, σκεφτόμουν (το παθαίνω καμιά φορά) και προβληματιζόμουν (αμέεεε και από αυτό έπαθα)

Πως φτάσαμε από αυτό το είδος άντρα...



...σ΄αυτό...?




Φταίνε:

Αααα.  Κάτι βακτήρια που ξέφυγαν από τα πειράματα που έκανε ο Αμερικλάνος στα γουρούνια?
Βου.    Κάτι βακτήρια που ξέφυγαν από τα πειράματα που έκανε ο Αμερικλάνος στους κινέζους? 
Γάμα(τα). Η μάνα του ΓΑΠ  που  συνδύασε L.S.D., S.T.D., Α.S.D., D.M.T., D.E.T., αμφεταμίνες και βαρβιτουρικά, για να πείσει τον μπαμπά του ότι όντως έχει πονοκέφαλο και να μην του κάτσει? (Έτσι για την ιστορία. Δεν έπιασε το κόλπο)
Δου. Η άνοδος των spreads? (και όποιος έχεις την καλοσύνη, ας μου εξηγήσει επιτέλους τι σκατά σημαίνει αυτό)
Εεεε. Ο Osama Bin Laden? (άσχετος, αλλά συνήθισε ο δόλιος να του καταλογίζουμε ευθύνες για όλα)
 
 
Φιλιά και καληνύχτες .
Πάω να ξεραθώ. Εμείς δουλεύουμε κύριε Αμερικλάνε αύριο.
Την αδικία μου μέσα...


38 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Το spread δεν είναι τίποτε άλλο από τη διαφορά επιτοκίου (της απόδοσης που προσφέρεται στους επενδυτές) μεταξύ των ομολόγων δύο διαφορετικών χωρών. Στην περίπτωση της Ελλάδας το spread είναι η διαφορά μεταξύ του επιτοκίου που δανείζεται η Γερμανία και του επιτοκίου με το οποίο δανείζεται η Ελλάδα. Η Γερμανία δανείζεται σήμερα εκδίδοντας ομόλογα που προσφέρουν απόδοση 3,07% και η Ελλάδα με απόδοση περί το 7%. Συνεπώς, το spread είναι 4% ή 400 μονάδες βάσης. Γιατί χρησιμοποιείται ευρέως η σύγκριση με τη Γερμανία; Γιατί είναι η μεγαλύτερη οικονομία της ευρωζώνης και θεωρείται από τις πλέον σταθερές και χαμηλού ρίσκου.
Νομίζω είμαι σαφέστατη!
Καλό ξημέρωμα!

nefelokokkugia είπε...

Σαφέστατη γλυκιά μου Αθηνά
...και εγώ σαφώς, ξανθιά.
Άσε, πολλά είναι για να τα μάθω σε ένα βράδυ. Θα τα κρατήσω να τα μελετήσω στις καλοκαιρινές διακοπές μου.
Φιλάκια.

ΥΓ Μου έλειψε η εκπομπή σας, αλλά είμαι συνέχεια εκτός.
Από βδομάδα ελπίζω...

koulpa είπε...

xaxaxa αθηνά ευχαριστούμε.. ξεκάθαρη :) :)

χαχαχα νεφολο... μου.. μα το χαρακτήρα τους τον έφτιαξαν οι πράξεις σας (μπρρρρ πιπέρι θα μου βάλω.. μετά).. όταν επιλέγετε κακα παιδιά και σας συγκινεί η παιδικότητά τους.. ε κάποια στιγμή θα γυρίσει μπουμερανγκ και δε θα αντέχετε ότι δε λένε να ορημάσουν.. :) :)
κι εγώ τα ίδια λάθη έκανα.. μου άρεσαν οι λεγόμενες τσούλες στα νιάτα μου.. μια κι έπερνες ότι έβλεπες.. έλα όμως που δε θέλαν να γίνουν μαμάδες;.. φταίνε αυτές που έμεινα άτεκνος;.. τελικά ίσως σε καλό μου βγήκε.. γιατί τι θα έκανα εγώ με ένα παιδί;.. και το χειρότερο.. τι θα έκανε αυτό με ένα πατέρα σαν εμένα;.. κάθε εμπόδιο για καλό.. :) :)
χάθηκα λίγο.. είχα πάει στο σπίτι στο χωριό να επιμελούμε τις αγροτικές εργασίες για να πάνε βόλτα οι δικοί μου.. το τριήμερο.. αλλά μας βγήκε εβδομάδα :) :)
καληνυχτούδιαααα :) :)

nefelokokkugia είπε...

@Κoulpa
χαχαχα πρώτα απ΄όλα, οι δικοί σου είναι "θεοί". Σε στρίμωξαν και καλά για 2-3 μερούλες και έφυγαν μήνα του μέλιτος? χαχχαα
Όσο για τις τσούλες...τι να πω. Πέρασες καλά τουλάχιστον ή αντί να σου χαρίσουν παιδάκια σου χάρισαν κανα αφροδίσιο?
Συμφωνώ πάντως, ότι οι γυναίκες έχουμε ευθύνη (δε θα σου βάλω πιπέρι, μην ανησυχείς), ξεκινώντας από τα αγοράκια μας στο σπίτι. Καληνύχτεςςςςς

Αμερικλάνος είπε...

Μην την ακούς την Αθηνά, σπρεντ είναι αυτό το τυρί που το αλείφεις στο φωμί και μετά το τρως. Επίσης υπάρχει και βούτυρο, πάστα ελιάς, χούμους και φυσικά το αγαπημένο του Αμερικλάνου, ΑΥΓΑ ΨΑΡΙΩΝ.

Είχες δεν είχες αύριο πρωί πρωί με βλέπω στο πωλονέζικο φούρνο για αυγοτάραχο. Δίκιο έχεις, χεστες τις αναρτήσεις, εδώ ο κόσμος καίγεται ο χάρι πότερ αναστηλώνεται, και εσύ αναρωτιέσαι τι απέγινε ο άντρας ο πολλά βαρύ και όχι.

ΔΕΣ ΤΟΝ ΤΖΑΣΤΙΝ ΜΠΙΜΠΕΡ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΠΕΤΑΤΖΗΔΕΣ.

Όλα μια ιδέα είναι.

Αμερικλάνος είπε...

Οσο για τα πειράματα στους Κινέζους, είναι μυστικά, της κυβέρνησης, δεν κάνει να τα λέμε.

Ένα πράγμα θα πω μόνο.

Κινέζοι. Σόγια σως. Τσοπστικς.

Είπα πολλά.

ασωτος γιος είπε...

αν αναφερεσαι στους ελληνες αντρες ενα μεριδιο το φερουν σιγουρα οι ελληνιδες μανες και το ξερεις καλα
γενικα ο αντρας σημερα ειναι σαν την ελλαδα ζει τη μεγαλυτερη τιυ κριση και συτο δε φταιει μονος του

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ιδεα δεν εχω!!
Δουλεύεις εεε,πφφφφ και εμένα πάπαλα οι διακοπές, από αύριο συνεχίζουν στο δικό μας νησί...
καλημέρα..

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κοριτσάρα μου, παρακαλώ να επιπλήξεις τον "άσωτο"!
Ακου φταίνε οι μάνες και δη οι Ελληνίδες!
Βρε τι σας μάθαμε εμείς;
Να ξεπουλάτε τη μαγκιά για τα κουκιά;

Φιλάκια και στους δυο σας!
Σας αγαπάω λέμεεεεεεεε

!sweety! είπε...

Ευτυχώς την εξήγηση των spreads την πρόλαβε άλλη...Έχει καεί το ολίγον μυαλό που είχε μείνει στο κεφαλάκι μου με το κωλομάθημα που δίνω αύριο!!!

Anyway...Αααααα!!!!Κουιζάκι???
Μάλλον είναι του Δου(Νου Του)!!!

Τέλεια τα ασματάκια...
Πάω να συνεχίσω το διάβασμα!
Σμουτς & καλημέρα!!!

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλανάκι
Σσσσ...μη μιλάς για τα μυστικά σας πειράματα. Θα πρέπει να σε σκοτώσουμε μετά.
Χούμους με ιρανική φρεσκοψημενη πίτα. Πεθαίνωωω πράκτορα Αμερικλάνε. Που να βρω μια τέτοια εδώ? Ουφφφ...

@Άσωτος Γιος
Ναι ναι, μια κρίση την περνάτε. Ευτυχώς όχι όλοι.

@Φούλη
Ελπίζω να ξεμπερδέψω με κάτι ψιλοδουλίτσες και να την κάνω σύντομα.
Καφές, τσιγάρα και ξαπλώστρα. Και το μυαλό σε pause.

@Γιαγιά Αντιγόνη
Εεεε καλά βρε Γιαγιά. Λιγουλάκι δε φταίμε και εμείς?
Έχεις δει την πρώην πεθερά μου? Λιγουλάκι, όμως...?
Και εμείς σ΄αγαπάμε και το ξέρεις.

@ Sweety
Eξεταστική? Οιμέεεε.
Καλό κουράγιο κοριτσάκι.


Φιλιά και καλημέρες. Πάω έξω να μαζέψω λίγο ήλιο.

AnD είπε...

Φταίνε οι μάνες ή οι άντρες τελικά;
Μήπως φταίνε ΚΑΙ οι άντρες των μανάδων; Γιατί συνεχίζουμε τον ευνουχισμό ακόμα κι όταν ψάχνουμε τις αιτίες του. Δηλαδή οκ, το παιδί μεγάλωσε με τους γονείς του και έγινε ο άντρας που έγινε (λέμε τώρα).
Γιατί φταίει η μάνα του και όχι ΚΑΙ ο πατέρας του που δεν αποτέλεσε ισχυρό αντρικό πρότυπο; Και επίσης γιατί διάλεξε τη γυναίκα-ευνουχίστρια εξαρχής;
Μήπως φταίει η μάνα και αυτού;
χιχιχι

Η κότα έκανε τ'αβγό ή το αβγό την κότα;;

Evil Chef είπε...

Εγω ξερω ,στρουμφιτα μας ,οτι εχουμε γεμίσει με φλώρους.
Ποιος φταιει είναι μεγάλη κουβέντα...
Δλδ όλοι αυτοι που εχουν στησει το περιβαλλον που μεγαλωνουν τα παιδιά τα τελευταια 30 χρονια δεν εχουν ευθυνη;Μηπως ολο αυτο εγινε με αυτο τον σκοπό;
Γιατι γνωρίζω ατομο που εχει πατερα λεβεντη και προτυπο ανδρα αλλα ο γιος δηλωνει μετροσεξουαλ και αν δεν ειναι αποτριχωμενος δεν βγαινει μαζι μας στην παραλια!!!
Το τραγουδακι πολυ ταιριαστο ,και ειδικα ο καλλιτεχνης αυτος συμβολιζει αυτο που η φαρα των Κωστοπουλολυμπερηδων θεωρουν συγχρονο ανδρικο προτυπο.

Υ.γ το βραδυ τα μεσανυχτα αν δεν σε παιρνει ο υπνος ελα στο γνωστο στεκι να βρυκολακιασουμε παρεα-εχουμε καλοκαιρινο θεματακι αποψε!

nefelokokkugia είπε...

@ΑnD
Καλή μου AnD. Nα δηλώσω εδώ ότι δεν επιχειρώ σοβαρή κοινωνιολογική ανάλυση και σε καμιά περίπτωση δεν διεκδικώ δάφνες επιστημοσύνης μ΄αυτή την ανάρτηση.
Ότι μου΄ρχόταν χτες σαν σκέψη, το έγραφα. Το θέμα είναι πολύπλοκο και δεν το κατέχω. Απλά κάποια στιγμή παντρεύτηκα ένα μεγάλο και κακομαθημένο "παιδί". Κληρονόμησα επίσης μια πεθερά-κλώσσα και έναν πεθερό...στον κόσμο του.
Το "πεθερά -κλώσσα" σε καμιά περίπτωση δεν είναι υβριστικός χαρακτηρισμός, αφορά τον τρόπο που μεγάλωσε το παλικάρι της. Τώρα γιατί εγώ δεν ήθελα να το δω πριν κάμποσα χρόνια...άλλη ιστορία.
Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ μεγάλο και πολύπλοκο το θέμα για ν΄αρχίσουμε τους αφορισμούς, τον καταλογισμό ευθυνών κλπ
...και εγώ έφαγα ένα τέλειο παγωτό και τώρα νυστάζω. χιχιχ
Καλό μεσημέρι κοριτσάκι

nefelokokkugia είπε...

@Μάγειρα
Στρουμφίτα? χαχαχα
Σαφώς και έχουν ευθύνη οι γονείς για την συμπεριφορά των παιδιών τους. Δεν είμαι σίγουρη αν ευθύνονται και για τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις, δεν το έχω πολυσκεφτεί. Αυτό πάντως με τον πατέρα-λεβέντη...χμμμ...δε με πολυπείθει. Ο άντρακλας του "φαίνεσθαι" δεν είναι απαραίτητα και έτσι. Έχω αρκετούς αναγνώστες που μπορούν να στο επιβεβαιώσουν.
Τέσπα, θα προσπαθήσω να έρθω το βράδυ. Ξέρετε πόσο καλά περνάω κάθε φορά.
Πάω να πεθάνω στον καναπέ

Emperor είπε...

;)

takis είπε...

Ναι,ναι,
τα "κακομαθημένα παιδιά"..οι "πεθερές κλώσσες"..οι "απόκοσμοι πεθεροί"..ο "βαρύς λαϊκός " άνδρας..
ο "φλώρος" Τσαλίκης...

Εγω πάντως είδα μια ξανθιά στη πρώτη σειρά μπροστά στον Τσαλίκη..

και η ξανθιά μύθος είναι όπως τα υπόλοιπα παραπάνω σκέφτηκε ο Τάκης και κοίταξε την πορεία των σπρέντς..
άσχημα τα πράγματα μουρμούρισε μέσα του...
ακόμα και οι ξανθιές με τα σπρέντς ασχολούνται.

spacefreak είπε...

...έλα όμως Αθηνά που δεν είναι 400 bps το spread, αλλά πάνω από χιλιάρικο.

Σαν τη ρουφοκ***λέτα τη παλιά!

περσέας είπε...

να σου πω αν μου τη έπεφτε κάποιος σαν το τσαλίκη δε θα είχα κανένα μα κανένα απολύτως πρόβλημα(ντυμένος φαντάζομαι).Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ανδρών (και γυναικών) δεν διατηρεί αυτό που συνηθίζεται να αποκαλείται αντρική συμπεριφορά(το να είναι δηλαδή κανείς νοικοκύρης,ντόμπρος,κυμπάρης,φιλότιμος και μερακλής)
για όλα φταίει ο τσακ νόρις σε τούτο το μάταιο κόσμο

gnostosagnostos είπε...

η δουλεια εκανε τους αντρες,γιατι επρεπε να μοχθησουν μπας και βρουν καμια να πηδηξουν
τωρα.......αστα να πανε
στο πιατο σερβιρισμενο με 2 πλαστικα βυζια
τι περιμενεις????

Heliotypon είπε...

Ξέχασες το...μνημόνιο! Είναι κι αυτό που φταίει για πολλά τελευταία!

'Οσο για τον ΓΑΠ φταίνε τα αντισυλληπτικά της μαμάς του (υπήρχαν τότε;) που δεν λειτούργησαν, ή το προφυλλακτικό του ΑΠ που έσπασε... Συμβαίνουν ατυχήματα και στας ΗΠΑ, όπου συνελήφθη ο ΓΑΠ!

Nat είπε...

Για όλα φταίει ο Chuck Norris. Μη ρωτήσεις γιατί. Δε ξέρω.
Ματς!

Hitori Tana είπε...

Ελάτε παιδιά τώρα, οι μανάδες φταίνε.

Αυτό το μείγμα νεο-φλώρου, ψευτό-μαγκα, αυτοδημιούργητου, με διαμερισματάκι που του πήρε ο μπαμπάς και master στην Ουαλία που πλήρωσε η μαμά, δεν είναι παρθενογένεση. Είναι δημιούργημά μας.

Anyway....αλήθεια αν σου αρέσει ο Τσαλίκης θεωρείσαι λεσβία?

nefelokokkugia είπε...

@Emperor
Καλημέρα και χαμόγελο και σε σένα Αυτοκράτορά μου.

@Takis
Με τι να ασχοληθούν οι ξανθιές βρε Takis, αν όχι με τα spreads? Είναι must αυτές τις μέρες.
Ψάξτο στο cosmpopolitan, σελ 46 …

@spacefreak
Tι είναι αυτό το 400bps, αναρωτήθηκε η ξανθιά…

@Περσέας
Οκ, παραβλέπω ότι θες τον Τσαλίκη.
Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα…
Αλλά ντυμένο τι θα τον κάνεις?
Χωρίς να συμφωνώ με τις ταμπέλες, χαίρομαι που θεωρείς ότι κάποιες «παραδοσιακές» συμπεριφορές τιμούν τους ανθρώπους. Άντρες γυναίκες….
Και ΝΑΙ για όλα φταίει ο Τσακ.

@Γναγ
Δε σας χαλάει πάντως να το βρίσκετε στο πιάτο. Και όσο πιο πλαστικό τόσο περισσότερο το λιγουρεύεστε.
Άσε ρε Γναγ. Εκείνη η ιστορία με τον άντρα κυνηγό παλαιότερων δεκαετιών?
Πέρασε στη σφαίρα του μύθου.
Κάντε βρε μια φορά την πρώτη κίνηση. Πιάσε την άλλη από το μαλλί και πες της πόσο τη θες. Δεν θέλει ευγένειες και διακριτικότητα εκεί.
Γαμώ την προοδό μου, γαμώ.

@Ηeliotypon
Συνελήφθη αλλά, δυστυχώς, τον άφησαν να φύγει. Χαχα
Γιατί δεν στέλνουμε πίσω στην πατρίδα του το παλικάρι?

@Nat
Εγώ να διαφωνήσω μαζί σου? Τσου.
Φταίει ο άχρηστος, φταίει.
Στην πυράααααα
…ούρλιαξε η ξανθιά και άρχισε να χτυπάει και να τρίβει τις πέτρες με μανία.

@Hitori Tana
Χαχαχα αυτό με το master στην Ουαλία με τσάκισε. Ειδικά αν αφορά οικονομικές επιστήμες.
Λεσβία δεν ξέρω. Ηλίθια, πάλι…

Καλημέρες και φιλιά ομορφιές μου

Ουφ! είπε...

σε ποιους ανθρώπους αρέσει ο τσαλίκης;!
:-)))

mahler76 είπε...

τα πυρηνικά του Σαντάμ φταίνε χαχαχα

nefelokokkugia είπε...

@Ουφ
Έλα μου ντε?
Καλημέρα κοριτσάκι

@Μahler μουυυ
Μωρό μουυυυυ, που χάθηκες? Έτρεχες στις όπερες? Πότε θα σε θαυμάσω σε pole dancing ατελείωτε άντρα?

mahler76 είπε...

μπα καθόλου όπερες μας τελείωσαν τα φράγκα χαχα. Απλά βαριέμαι να μπάινω πολύ στο νέτ αυτό τον καιρό. Σε pole dancing θα με δείς όταν αρχίσουν να τις φτιάχνουν από μπετό γιατί οι κανονικές δεν είναι για τα πληθωρικά κυβικά μου μουχαχα

nefelokokkugia είπε...

Μα γι΄αυτο στο λέω.
Με το pole dancing θα στα χώνουν στο σωβρακάκι.
Μισά μισά τα κέρδη, νταξξξ? Δε βγαίνω μάνα μου.
Ατελείωτεεεεε Mahler μουυυ.
Σμουτςςςς

spacefreak είπε...

>Πιάσε την άλλη από το μαλλί και >πες της πόσο τη θες. Δεν θέλει >ευγένειες και διακριτικότητα εκεί.

-θα με πει πάραυτα σεξομανή λιγούρη.

-Αν το παίξω καλό παιδί, κάνω μόνο για ψυχοπονιάρικο φιλαράκι.

-Αν αδιαφορήσω, βγαίνει το συμπέρασμα ότι "χάθηκαν οι άντρες".

Δεν βρίσκεις άκρες με αυτές τις ελλεηνίδες. Και αυτές χίλιες φορές πιο μαγαρισμένες από τη μαμάκα τους.

Όταν οι κουτόφραγκοι πηδούσαν αβέρτα, εμείς στήναμε ακόμα προξενιά για το καλό το παλλικάρι. Τα χαμηλοκάβαλα και τα μπουστάκια τα κοινωνικοποιήσαμε μέσα από το "Κλικ". Τη πίπα στο πρώτο ραντεβού, από το "Cosmo". Διόλου τυχαίο που έχουμε γίνει άπαντες sentimentally disfunctional έθνος. Παρέα με τη πτώχευση, εκρηκτικό κοκταίηλ.

gnostosagnostos είπε...

ποιος σου ειπε οτι δεν τις πιανω???

αν προλαβω βεβαια.....:P

Αθηνά... είπε...

Σου έχω αφήσει μια απάντηση στο βλογ της "σ' αγαπώ". Πέρασε να την πάρεις. Δεν την επαναλαμβάνω εδώ γιατί θα με πάρουν τα ζουμιά και δεν είναι του χαρακτήρα μου.
Σε ευχαριστώ για όλα...

περσέας είπε...

@nefelo
μα για να τον γδύσω φυσικά (ερωτήσεις)
για αυτό είπα συνηθίζεται να λέγεται' για να αποφύγω τις ταμπέλες

nefelokokkugia είπε...

@Spacefreak
"Sentimentally disfunctional έθνος" Respect. Δεν ξέρω βέβαια πως λειτουργούν σε άλλα έθνη, αλλά σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου.
Βέβαια η παράνοια δεν αφορά μόνο τις ελληνίδες γυναίκες αλλά και τους άντρες.
Για βάλε κάτω τις απαιτήσεις σας απεναντί μας.
Κούκλες αλλα και γήινες. Πανέξυπνες αλλά και χαζούλες. Σεμνές αλλά και τσούλες.
Τέλειες μάνες αλλά και υπέροχα θηλυκά...κλπ
Εεεε...Που να βρούμε άκρη οι δόλιες? χαχα

@Γναγ
Χμμ...αν τις προλάβεις?
Πήγες κατά Γιάννενα μεριά? Πλακώθηκες στα τσίπουρα και στα κοψίδια και πάχυνες?

@Αθηνά
Μάϊσταααααα. Και επειδή εσένα δεν είναι του χαρακτήρα σου να σε παίρνουν τα ζουμιά, βρήκες εμένα την κλαψομούνα που τα έχει εύκολα. χαχχα
Γλυκιά μου Αθηνά...εγώ σ΄ευχαριστώ που με αντέχεις στην παρέα σου. Φιλιά στα μούτρα ρεεεεε

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας.
Είπα και εγώ...τι να τον κάνει ντυμένο?
Είναι που αποφεύγω τη σκέψη του Τσαλίκη γυμνού.
Δεν το αντέχω. Μη σώσω και ξαναδώ γυμνό άντρα.
Αλλά αν αρέσει σε σένα...τουλάχιστον δεν θα τσακωθούμε για τον ίδιο άντρα.

zoyzoy είπε...

Και'γω δεν ξέρω τις φταίει?
Μπορεί και οι ψεκασμοί και επηρεάζουν τα ανδρικά γονίδια.
Δηλαδή αν φταίει η κρίση φαντάζεσαι σε 30χρόνια τι άντρες θα υπάρχουν?
με αμορτισέρ:))
Έλεος φιλενάδα ετοιμάσου να μεταναστεύσουμε:))

Φιλιά θαλασσινά!

Manolog3 είπε...

Τα ισοπεδωσατε ολα... :P Ας μη βαζουμε ταμπελες, ουτε να γεμιζουμε τα τσουβαλια!! ;)

Οι αντρες πηγαν εκει που πηγαν και οι γυναικες. Γυαλι μαλλι και παντελονι lee εχουμε γινει.

nefelokokkugia είπε...

@Zoyzoy
χαχαχ Άντρες με αμορτισέρ? Να΄σαι καλά ρε Ζoyzoy. Γέλασα.

@Manolog
Δε βάζω ταμπέλες βρε Manolog. Έχω κάνει και ανάρτηση γι΄αυτό.
http://nefelokokkugias.blogspot.com/2011/02/blog-post_27.html

Ξαναλέω. Απλά είδα μια διαφορά σε ότι θεωρείται παραδοσιακή αντρική συμπεριφορά στη δεκαετία του 50 και τι θεωρείται αποδεκτό ως συμπεριφορά το 2000 και κάτι. Πες μου πόσο αποδεκτό θα ήταν το βίντεο του Τσαλίκη πριν 50 χρόνια? Δε θα ήταν και το ξέρεις. Εντοπίζοντας αυτές τις διαφορές, μετά από κάποια αφορμή που μου δόθηκε σε προσωπικό ζήτημα, είπα να κάνω μια ανάρτηση.
Σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω ότι ήταν καλύτεροι τότε οι άντρες και τώρα χάλασαν.
That's all...

ΥΓ Γιατί υποψιάζομαι ότι δεν έχεις τη σωστή προφορά γι΄αυτό το "μαλλί γυαλί και παντελόνι lee"?