Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

Μια λεύγα...


...δυο λεύγες

...τράβα κουπί

...φτάνουμε


Σήμερα θέλω να μιλήσω για μένα.
Οκ...ξέρω ότι ειμαι κακομαθημένο και δεν είναι η πρώτη φορά, αλλά θα μ΄ανεχτείτε, n'est pas?

Κάτι φίλες λοιπόν, ξανθιές κι αυτές, μου είπαν ότι επιβάλεται μεταξύ άλλων, να διατυμπανίζω ότι πλήτω.
Προσθέτει έναν ενδιαφέροντα κοσμοπολίτικο αέρα στο προφίλ μου, λένε.
Όπως και το διάβασμα περιοδικών.

Ουφφφφ...πλήτω συχνά τελευταία...
...οπότε καμιά φορά διαβάζω.

Αυτό το περιοδικό πάντως με συμβούλευσαν να τ΄αποφύγω, γιατί  κινδυνεύω να ανεβάσω το πολιτικό IQ μου και δε θα με κάνουν παρέα.
Αλλά εγώ εκεί.
Μ΄αρέσει η αίσθηση του χαρτιού, βρε κουτά.  Μη φανταστείτε τίποτ΄άλλο.

Ντάξ...τι περιμένατε από την ξανθιά?



Για κάντε κλικκκκ  εδώ λοιπόν ή πάνω στο εξώφυλλο και ρίξτε μια ματιά.
Ακούγεται ότι έχει ενδιαφέρον.

Εγώ πάλι, ιδέα δεν έχω.
Είπαμε
...μια απλή ξανθιά είμαι.

Φιλιά και καλημέρες, λατρεμένα μου


ΥΓ. Δεν έχει ζώδια στο περιοδικό Ηitori Tana μου. Δε θα μάθεις πότε θα παντρευτείς.



36 σχόλια:

Fri είπε...

Δεν έχει ζώδια; Τσάμπα έκανα το κλικκκ; Νεφέλω δε μας τα λες καλά τελευταία! Ρε μπας κι έχεις αφήσει να σου έχει βγει η ρίζα στα χαμηλά;

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα
Ναι γμτ, δεν έχει ζώδια. Αλλά αξίζει να το ψάξεις.

...ένα ντεκαπάζ το χρειάζομαι, τώρα που το λες.
Καλημέρες και φιλιά.

the elf at bay είπε...

Ενδιαφέρον.

Gaurakos είπε...

Απαπαπαπαπα αυτά είναι πράγματα του διαβόλου.

Άκου εκεί!

nefelokokkugia είπε...

@Εlf
Είναι. Αυτό είναι το δεύτερο τεύχος που κυκλοφόρησε. Εσύ ειδικά που είσαι Αθήνα θα το βρεις και εύκολα.

@Gaurakos
χαχαχα λες να έχουν δίκιο οι φίλες μου τελικά?
Τρέχω ν΄αγοράσω αγοράσω Cosmopolitan.

next_day είπε...

αρνούμαι να κάνω κλίκ! άμα μου πάρει τον κοσμοπολίτικο αέρα μου! Ξέρεις με την προσπάθεια τον έχω αποκτήσει?? τς..τς...τς...

Κάναμε κλικ και ψαχουλεύουμε!

Φιλί Διαμαντένιο!

nefelokokkugia είπε...

χαχχαα
Aν είσαι και εσύ μια ξανθιά που σέβεται τον εαυτό της, όχιιιι. Μην κάνεις. Θα αναγκαστώ να σε κόψω από παρέα.

Φιλιά χαλαρά, μεσημεριανά.

Αθηνά... είπε...

Αχ, τι καλά που πλήτεις! Τι πολυτέλεια! Εγώ δεν προλαβαίνω. Να πλήξω!
Το έντυπο, πάντως, φαίνεται ενδιαφέρον, από τα περιεχόμενα που είδα.

Α, μην το ξεχάσω, έβαλα λυσάρι για τα καλιαρντά. Θα το βρεις στα σχόλια.
Για να μην πλήτεις.

Ότι με έπεισες τώρα εμένα πως προλαβαίνεις να πλήξεις... Με δυό παιδια, με δουλειά, με κάργιες, με Mahler, με βραδάκια στις θάλασσες και προλαβαίνεις και να πλήξεις...
Φιλιά!

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
...κι όμως προλαβαίνω και να πλήξω. χαχαχα

Ευχαριστώ για το λυσάρι. Θα το συμβουλεύομαι.

Ναι, το έντυπο έχει πολύ ενδιαφέρον. Δυστυχώς δεν έχει πολλά σημεία διανομής, αλλά αξίζει να το ψάξεις.

Ελπίζω να σας ακούσω αύριο γιατί σήμερα με έτρεχαν λίγο οι κάργιες.

Φιλιά.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Nάμαι κι εγώ ξανθιάααα!!!
Σε βλέπω δω κι εκεί, ήρθα αλλά...
σιγά μην πάω ακόμη μια λεύγα μακριά!

Θα μείνω επι του καναπέος και θα περιμένω την Τιτίκα που παίρνει λαντσ, να μου γυρίσει την επόμενη σελίδα στο περιοδικό μου!


Ως τότε, μια χαρά σε βρίσκω θα μείνω. μερσί!

* τι ποιά είναι η Τιτίκα. ... τσ τσ τσ η νταμ ντε κομπανύ μου!
ή είμαι ξανθιά με προφίλ ή ... !

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ξανθά κορίτσια, μη σχολιάζετε όλα μαζί γιατί δημιουργείται προβληματάκι!
Μία σε κάθε ανάρτηση!
Μονά-ζυγά...

Hitori Tana είπε...

Τι να τα κάνω τα ζώδια νεφέλω μου, το ξέρω το ριζικό μου. Η επόμενη έκλειψη πάνω στο κεφαλάκι μου θα γίνει.

Γαμηθήκαμε τα μεταβλητά!

aizen999 είπε...

http://youtu.be/LsNHc2xIDgg

μιας και πληττεις...

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Κυρία περπλι μου, μου επιτρέπετε?

Χαρεμιτζή μην δεις .... θύελλα, μέσα εσύ.... !!!
ή δεν τα βγάζεις πέρα με τα μονά ζυγά και τρίδιπλα!????

Koueen είπε...

Είμαι μελαχρινή και πλήττω. Τι πρόβλημα έχω, γιατρέ μου;

nefelokokkugia είπε...

@Sweet cherry
Kαλώς ήρθατε στο χωριό μου, αγαπητή ξανθιά κυρία Zouzouna.
Μια συμβουλή με το καλωσόρισμα.
Καλά κάνετε και περιμένετε να σας γυρίσει τη σελίδα η Τιτίκα,αλλά τα ταξίδια είναι εξίσου απαραίτητα για το απγκρέϊτινγκ του προφίλ σας.
Μια λεύγα τη φορά…

@Ασκαρδαμυκτί
Σας απάντησε ήδη η ξανθοZouzouna, κύριε Ασκαρδαμούλη μου παύλα Χαρεμιτζή.
Έχετε εσείς θέμα να διαχειριστείτε πολλές ξανθιές?
Με απογοητεύετε…

@Ηitori Tana
Αυτή η αυτοπεποίθησή σου μου έχει τσακίσει τα νεύρα.
Που είναι ο ΝΕΤ ΜΑΝ απόψε να σε στριμώξει?
ΥΓ Τι είναι γλυκιά μου τα μεταβλητά?

@Aizen
Σωσώ rules. Δεν υπάρχει η γυναίκα.
Ευχαριστώ μικρέ

@Koueen
Αχου δεν ξέρω, βρε πατρίδα.
Μια απλή ξανθιά είμαι
…μη με βραχυκυκλώνεις.

Hitori Tana είπε...

Μεταβλητά: τα πιο γαμημένα ζώδια από τότε που θυμάμαι να παρακολουθώ την Λίτσα.

Παρθενος, Τοξότης, Δίδυμοι, Ιχθείς.

Η έκλειψη γίνεται στον Τοξότη, στις 15 Ιουνίου και έχω πλανήτες και στα 4!

Όχι γάμο, ούτε προσκλητήριο για βαφτίσια τριτοξαδέρφης δεν θα δω!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άκουσα φασαρία πάρα κάτω ότι μαλώνουν οι ξανθιές, και ήρθα και εγώ,ναι καλέ 9αρι φοράω...
Τι; δεν πρόλαβα;
Φιλιά....

Coula είπε...

Δεν ξερω ποιες φιλες σου ξανθιες εννοεις, αλλά εγω πλήττω και το φωνάζω, μπας και το ακουσω εγω καιαλλαξω ροτα!

ωραια ακουγεται και φαινεται η λεύγα

φιλια

takis είπε...

Ελπίζω τουλάχιστον να δίνει οδηγίες για την επίτευξη οργασμού (αλλιώς, κοσμοπόλιταν και ξερό ψωμί..σελ. 32 την τελευταία φορά)

ΥΓ Στα γαμημένα ζώα τα έχω όλα.. γέννηση ,ωροσκόπο κλπ...
δεν σώζομαι ε?

nefelokokkugia είπε...

@Hitori
Ευχαριστώ Hitoraki, αλλά εκτός από το ότι τέσσερα από τα ζώδια γαμιούνται ασύστολα (πράγμα που αμφισβητώ γιατί δεν είναι το δικό μου ανάμεσα σ΄αυτά)
...δεν κατάλαβα τπτ άλλο.
Εκεί στις εκλείψεις, χάθηκα.
Περίεργο γιατί οι ξανθιές έχουμε και μια φυσική κλίση σ΄αυτό το επιστημονικό πεδίο. Χμμ…

@ΦΟΥΛΗ
9αρι? Δεν υπάρχεις.
Θέλω να δω φωτογραφία σου ξανθούλα. Χαχαχαχ

@Coula
Ναι, ν΄αλλάξεις ρότα καλή μου, Coulιτα.
Να μη λες μετά ότι φταίμε εμείς οι γριές που δεν απέμεινε τίποτα. Χαχαχα
Χαίρομαι που σου άρεσε η πρότασή μου. Άντε να μας πεις εντυπώσεις και αφού το διαβάσεις.

@Τakisss
Χαχχαχαχα
Στο εγγυώμαι. Πάρτη εσύ και θα έχεις πολλαπλούς.
Για τα ζώδια απευθύνσου στη Hitori. Μοιάζει να το κατέχει.
Αλλά και εσύ βρε μάνα μου, μάλλον δεν το΄χεις. Σε καπελώνει συνέχεια ο κύριος Ασκαρδαμούλης.
Κρίμα είναι…

Φιλιά πολλά παιδάκια

Manolog3 είπε...

Εχεις θεμα με τις ξανθιες? :P

Εγω παντως δεν γνωρισα ποτε μου καμια χαζη, ισα ισα γαμω τα παιδια ηταν! :P

*Douli* είπε...

Άπειρα βιβλία για όταν πλήτεις, θα σου ετοιμάσω λίστα...

;)))

nefelokokkugia είπε...

@Μanolog
xaxaa καλά Manolog μου, μη βαράς.
Δε μας ξαναθίγω.

@Douli
Aχχχ...να ξεχαστώ με ένα Άρλεκιν

Ephemeron είπε...

Εγω οταν πλητω δεν μπορω να διαβασω...
Οταν πλητω μου αρεσει να βλεπω φοβερα πληκτικα ντοκιμαντερ, οπως "Το πεπτικο συστημα της καραβιδας", ετσι ωστε η δικη μου πληξη να φαινεται σαν πανηγυρι... :)

nefelokokkugia είπε...

@Ephemeron
Eίναι πληκτικό το "Πεπτικό σύστημα της καραβίδας"?
Και εγώ που νόμιζα ότι ήταν κάποια κουλτουριάρικη ταινία, όταν με υποχρέωσαν να την παρακολουθήσω στο σπίτι μιας άλλης ξανθιάς. Κουνούσα μάλιστα και το κεφάλι προβληματισμένη. Νόμιζα ότι έπεσε το IQ μου κάτω από το 10 πάλι, λόγω ντεκαπάζ.
Δε μου το λες να απενοχοποιηθώ που χασμουριόμουν?

Αμερικλάνος είπε...

Πρέπει να έχει πέσει ιός, γιατί κι εγώ βαριέμαι ασύστολα αυτό τον καιρό! Και όσο πιο πολλά έχω να κάνω, τόσο πιο πολύ βαριέμαι! Όλη τη μέρα πάω στους Κινέζους και τους λέω I'm boooooooored!! Entertain me damn it!!!

nefelokokkugia είπε...

Αχ Αμερικλανάκι, σε νιώθω.
Ξέρεις τι μπορείς να κάνεις? Να παίξεις Live chinese tetris.
Θα βρεις ένα ψηλό βράχο και θα φωνάξεις τους κινέζους από το εργαστήριο. Θα τους πετάς από το βράχο άλλον όρθιο, άλλον ξαπλωμένο. Έτσι θα περάσει η ώρα σου ευχάριστα.
Κανείς δε θα ενοχληθεί. Έχει πολλούς εξάλλου.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Για ποιές γριές συζητάτε παραπάνω?

Α, μια λεύγα τη φορά κυρία περπλί μου, για μια 50άρα, είναι μεγάλη απόσταση. Πιο προφίλ? τώρα στα γεράματα θ' αλλάξει>

ΟπαγκρεΪτ? τι λες καλέ !!! είδα κι έπαθα να το αναπτύξω... κομμένα τα γκρέιτ!!! είναι απο μόνο του μεγάλο!
Α, παπα! σ' οποιον αρέσω !
μεγαλοκοπέλας και καταξάνθου γωνίας, Αραχτής επι του καναπέος!

nefelokokkugia είπε...

Αγαπητή Zouzouna,
Για να προτιμάτε το αραχτή επί του καναπέος...κάτι παραπάνω θα ξέρετε. Μεσημεριανά νυσταγμένα και πεινασμένα φιλιά.

ΜΑΙΡΗ είπε...

Βρέ σήμερα έμαθα τι δεν πάει καλά με μένα είμαι στα μετα-βλητά κι εγώ που νόμιζα ότι είμαι στα βλήτα!
Δεν γίνεται θα γίνω μελαχροινή το αποφάσισα!

Nat είπε...

Απο χτες κάνω φιλότιμες προσπάθειες να δηλητηριαστώ απο αστάρι, οπότε δεν πλήττω. Είμαι μες στο σασπενς, φτου μου.

ΥΓ: Ο Σκορπιός είναι το πιο γαμημένο ζώδιο.

Ματς μουτς!

nefelokokkugia είπε...

@Μαίρη
Aχ και εγώ στα βλήτα ανήκω. Τι να λέει η πρόβλεψη για το Σ/κ άραγε?

@Νat
χαχχα να έρθω να βοηθήσω? Ξεκινάω και εγώ ανάλογες δουλειές στο σπίτι. Όσα δε με κακομαθαίνουν, γαμημένα είναι. Τέλος.

Φιλιά και καλημέρες σε όλους.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Ψάχνω κι εγώ η ασχέτου να δω τι είναι το αστάρι, που γράφει η φίλη.... ε, καλά ! μούρθε κατόπιν ημιώρου σκέψεως!! (σας διαβάζω απο το μεηλ).

Ε, γι αυτό λέω πως είμαι αραχτή επι του καναπέος ! Διότι δεν έχω σχέση με τα υπόλοιπα.

σας φιλώ και καλημερίζω Η ΥΔΡΟΧΟΑ!
(εμένα δεν με γαμουν οι συναστρίες, προτιμώ τον καλό μου πάλι!!!)

nefelokokkugia είπε...

Kαλά είσαι θεά αγαπητή Zouzouna.
Πως φαίνεται η Q-ria.
Αντίθετα από εμάς τις ιμιτασιόν που ξέρουμε τι είναι το αστάρι.

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Θεά Ζουζουνα
Θεά Ζουζουνα
Θεά Ζουζουνα

μ' αρέζ' θα το κάνω στέκα ν' αναοσβεί!