Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

Όταν η ξανθιά κοιμάται και ονειρεύεται...


Ουφφφφ...
Σε είδα πάλι στον ύπνο μου. Δεύτερη φορά σε ένα μήνα.
Δε το είχα πάθει στον ένα χρόνο περίπου που σε γνωρίζω και το έπαθα δύο φορές απανωτές?
Δεν είναι καλό. Καθόλου καλό.



 Ουφφφ...
Θα ΄θελα  να ικανοποιήσω τη ματαιοδοξία σου και να σου το γράψω, αλλά δεν ειμαι ξανθή φοιτητριούλα, οπότε... τζάμπα θα σε ταράξω και θα σε βάλω στον κόπο ν΄απαντάς σε email.
Περνάς "ντεκαυλέ" φάση.  Η οποία, μάλλον μόνο για μένα ισχύει. 


Ουφφφ...
Με  τσάκισε αυτό το όνειρο. Τώρα που αποφάσισα ότι δεν πρέπει να σε ενοχλήσω ξανά.
Καμιά φορά πιστεύω πως έχω απόλυτο έλεγχο πάνω στα αισθήματά μου και στη ζωή μου.
Τότε η εκδίκηση του μυαλού της ξανθιάς έρχεται μέσω του ύπνου.
Χαλαρώνουν οι άμυνες και βγαίνουν, αυτά που θάβει όλη μέρα, στην επιφάνεια.
Μάλλον παραέγινα ξανθιά ...


Ουφφφφ...
Κι άλλη κλαψομούνικη ανάρτηση μαρή Νεφέλω, θ΄αναρωτηθείτε?
Δε ξανακοιμάμαι μεσημέρι, το υπόσχομαι.
Αλλά νύσταζα πολύ...



Ουφφφ...
"Θα ζήσω τελικά"

Πφφφ....
Αυτή η φράση με έχει καταστρέψει πλάκα πλάκα.


39 σχόλια:

Nat είπε...

Το άτιμο το υποσυνείδητο, πέφτεις για έναν ύπνο και σε ρημάζει. Υπομονή luv. Ματς μουτς!

περσέας είπε...

αχ έρως ανίκητε μάχαν.Μέχρι και τις ξανθιές τρελαίνεις.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αυτή την ντεκαυλέ φάση την περνάμε πολλοί,τώρα να τα πεις; δεν ξέρω αν θα βρεις ανταπόκριση....εκτός και αν απευθύνεσαι στο γλυκό μαλεράκι, τότε είμαι σίγουρη,(τώρα θα ζηλεψεις, γιατί τον γνωρίζω προσωπικά), ότι αυτό το μειλ που λες θα το έχεις....
καλημέρα......

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

έχεις κάτι με τις ξανθιές?

τις φυσικές ή και τις βαμμένες? :P

nefelokokkugia είπε...

@Nat
Σε ρημάζει, είναι αλήθεια. Απλά παραμεγάλωσα βρε Nat για να χαλιέμαι. Ειδικά όταν μπορώ να διαλέξω ανάμεσα σε πολλούς άλλους. Ουφφφ..

@Περσέας
Να τα περάσω ένα καστανό, μπας και σωθώ?

@Φούλη
Αν ήταν να βρω ανταπόκριση θα την είχα βρει.
Ναι, ζηλεύω πολύυυυ. Μακάρι να ήταν ο Mahlerάκος αλλά δεν...

Υπέροχες καλοκαιρινές καλημέρες και φιλιά

nefelokokkugia είπε...

@Εκφράσου
χαχχα Το ξανθό γλυκιά μου δεν είναι χρώμα, είναι άποψη.
Καλημέρα και φιλί.

Χμ...υποψιάζομαι ότι είσαι ξανθιά?

!sweety! είπε...

Ουφφφφφ...Τι τραβάτε κι εσείς οι ξανθιές...
Γι' αυτό γίνε καστανή!!!

Ααυτό το γ@μημένο το υποσυνείδητο κλείνει σπίτια το σκασμένο!!!
Και ανοίγει και παλιούς λογαριασμούς!!!

Όχι λοιπόν στο μεσημεριανό ύπνο!!!Μόνο στον απογευματινό!
(γιατί υπολογίζω πως άλλα κάνεις το βράδυ...;))

Σμουτς & καλημέρα!!!

nefelokokkugia είπε...

@Sweety
"Ααυτό το γ@μημένο το υποσυνείδητο κλείνει σπίτια το σκασμένο!!!
Και ανοίγει και παλιούς λογαριασμούς!!!"
Respect.
Έγραψες.

Τα βράδια εε?
'Οτι μπορώ κάνω η δόλιαααα
...διαβάζω κυρίως, μη φαντάζεσαι.

Καλημέρα και φιλί

provato είπε...

ρε συ Νεφ και εγώ τα πιο αρχετυπικά και φορτισμένα όνειρα τα βλέπω όταν κοιμάμαι μεσημέρι.... τι πράγμα και αυτό.

σε σχέση με το θέμα σου τώρα - έχε υπόψη σου ότι "αστρολογικά" είναι πολύ "μουδιασμένη" η περίοδος για τα γκομενικά ειδικά. Κάνε υπομονή, μην πάρεις οριστικές αποφάσεις μέχρι τις 5 Ιουλίου περίπου. Ξέρω ότι το "ίσως" είναι λίγο οδυνηρό, εώς πολύ, γιατί δεν σε πάει παρακάτω, αλλά και μία βεβιασμένη οριστικότητα τύπου "φεύγω" είναι επίσης τραυματική. Εξαλλου μιλάμε μόνο για δέκα μέρες.

Με ταχύτητες μεγάλες μοναχά η γη αλλάζει.

σε φιλώ πολύ πολύ

provato είπε...

επίσης, να ξέρεις ότι είσαι ΦΟΒΕΡΑ τυχερή που το υποσυνείδητό σου σου μιλάει. ΦΟΒΕΡΑ, δεν μπορώ να επεκταθώ, με κυνηγάνε να μην μιλήσω, αλλά είσαι

μπε yours truly

nefelokokkugia είπε...

@Ντίαρ σηπ,
Λες να τα βλέπουμε επειδή είμαστε κοιλιόδουλα πλάσματα και άρα παραφουσκωμένα με φαί πριν τον ύπνο? χαχα
Τέσπα, την απόφαση δεν την παίρνω εγώ. Είχε μια μια προδιαγεγραμμένη πορεία αυτή η "σχέση".
Αυτός εξάλλου είναι αλλού και καλά. Η απόφαση μου ούτε του ανακοινώθηκε, ούτε τον ενδιαφέρει μάλλον.
Απλά προσπαθώ να περισώσω, την όποια αξιοπρέπεια μου απόμεινε.
Αχ, πλάκα έχουν τ΄άστρα αλλά δεν τα κατέχω, μάνα μου.
Φιλάκια πολλά και γλυκά, στην προβατίσια μούρη σου

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Kυρία Περπλί μου, ήρθα απο τον koulpa, όπου σας ξαναβρήκα, γιατί σας είχα χάσει. Κάπου διασταυρωθήκαμε, αλλά μεγάλη γυναίκα, δεν θυμάμαι...

Ηρθα όμως να σας μαλώσω. Α, α, α, !!!!
το όνειρο, όποιο κι αν είναι, χαλαρώνουμε και το απολαμβάνουμε!
και μετά το αναφέρουμε εν χορδαίς και οργάνοις και στο μπλόγκι και στον άμεσα εμπλεκόμενο!
Σιγά μη και δεν ενημερώσω. Γιου νέβερ νοου, μην το αρνείστε !

και μάθετε να κατέχετε και τα ζώδια, "μιλάνε" (δείτε μια αναρτηση, δυο, πίσω δικές μου) και ξέρουν τι λένε!!! εμπιστευτείτε με. Ξανθιά κι εγώ και μεγαλομπουμπού!!! κάατι κατέω απο το αθίλημα !

χαλαρώστε και ονειρευτείτε. Αξίζει!!!

nefelokokkugia είπε...

@Ζouzouna
Κυρία Zouzouna καλώς ήρθατε και πάλι.
Ήταν...ήταν, πολύ μα πάρα πολύ ξεσηκωτικό όνειρο. Το απόλαυσα βέβαια, αλλά μετά δυστυχώς ξύπνησα. χιχιχ
Ουφφφ, έχει και ζέστες.
Να μη γράψω λεπτομέρειες αλλιώς θα πρέπει να βάλω προειδοποίηση πριν την είσοδο στο blog.
Σας φιλώ

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Αχ, με τις υγείες σας, τότενες!

* να μην βάλετε προειδοποίηση, θα την βάλουν άλλοι για σας το πάθαμαν παλαιότερα! ορκίζομαι !

στα μούτρα σας τα φιλιά και αμφιτερομαγούλως και σταυρωτώς !

Emperor είπε...

Και γω που νόμιζα... :)))))

ria είπε...

η τελευταία φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά.

το να κόβεις δεσμόύς είναι επώδυνο, αλλά αναγκαίο πολλές φορές!

κουράγιο...

Αμερικλάνος είπε...

Εγώ περιμένω ακόμα την υπερβολική και μελοδραματική χαζογκόμενα!!!!!

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

Κοίτα να δεις τώρα,
Αυτοκρατόροι και Αμερικλανέοι περνοδιαβαίνουν κι η ξανθιά κοιμάται!

Και μετά κάνει ποστ και παράπονα!!!
Ξανθιά να κοιμάται τον μεσημεριανό ύπνο του ξεσηκώματος, πρώτη φορά συναντώ.
Ωστόσο, μ' αρέσεις !

mahler76 είπε...

δεν σου φταίει που κοιμήθηκες μεσημέρι, αλλά που είχες σαβουρώσει 3 πιτόγυρα πρίν πέσεις για ύπνο χαχαχα

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

όχι δεν είμαι ξανθιά, είμαι καστανή αλλά έχω υπάρξει πρώην ξανθιά για τρια περίπου χρονάκια! χαχαχα

καταλαβαινεις... εχει ποτισει το οξυζενε! χαχα

βεβαια τους τελευταιους δυο μηνες το γυρισα προς το φυσικο μου.

ποσο οξυζενέ να αντέξω πια η γυναίκα;
χαχαχαχα

καλό απόγευμα. φιλακιααααα

Hitori Tana είπε...

Αχ μωρέ νεφελάκι τι τους θες τους μεσημεριάτικους ύπνους.

Και η μαλακία είναι πως αν τον δούμε στον ύπνο μας τον κανακάρη, εκεί είναι που δεν ξεκολλάμε με τίποτα.

nefelokokkugia είπε...

@Emperor
Με μπέρδεψες. Τι νόμιζες Αυτοκράτορά μου?
Anyway, σε φιλώ γλυκά.

@Ria
Να΄σαι καλά Ρία μου. Όταν γελάμε με τα χάλια μας, γίνονται λιγότερο επώδυνα.
Χαίρομαι που σ΄άρεσε η φωτογραφία.

@Αμερικλανάκι
Με προσβάλεις. Εδώ είμαι. Ζω και βασιλεύω.
Τι άλλο να κάνω πια? Ίσως αν τα κάνω λίγο πιο ξανθά?
…καλοκαίρι έρχεται.

@Zouzouna
Eδώ, εδώ είμαι. Μη βαράτε.
Με είχαν καλέσει για φαγητό και γύρισα πριν λίγο. Ωραία ήταν,αλλά δεν μ΄άφηναν να κοιμηθώ, παρότι μια ντάγκλα μου΄ρθε, της ξανθιάς. Δεν ήταν, είπαν, σωστό να πάρω υπνάκο στο μεζεδοπωλείο. Δε συνηθίζεται.
Πφφφφ

@Mahler μουυυυ
Πολύ θέλω να πάμε μια μέρα για πιτόγυρα μαζί και να γουρουνιάσουμε.
Με έξτρα τζατζίκι τα δικά μου, σας παρακαλώ.

@Εκφράσου
Ξέρω καλή μου, ξέρω. Ποτίζει το γαμ@@@νο. Ποτίζει.
Ανεπανόρθωτες βλάβες. Το ζω, σου λέω.

@Hitori
Η αλήθεια είναι ότι αν δεν τον είχα δει στον ύπνο μου δεν θα είχα κάνει σχετική ανάρτηση.
Συμφωνώ λοιπόν, ότι κολλάει το μυαλό.
Που θα πάει…


Πάω να βάψω νυχάκια και να ετοιμαστώ για βραδυνή βόλτα με φίλες.
Δε θέλω λοιπόν να δω σχόλια μεταξύ 10 και 2. Θα τιμωρηθείτε παραδειγματικά.
Παρασκευή βράδυ, μην καθίσετε μέσα και μιζεριάζετε.
Χαμόγελο και έξω.
Έστω και για περπάτημα στην πόλη.
Ακούτε?
Ξουττττ

mahler76 είπε...

μέσα!!! θα πάμε να ξεκοιλιαστούμε!!!

Αθηνά... είπε...

Είναι 2.21 π.μ. Μόλις γύρισα. Έβγαλα το σκύλο βόλτα και έμπλεξα. Στις μικρές πόλεις βγάζεις το σκύλο και πέφτεις πάνω στον Γιώργο που έχει κανονίσει για μπύρες με τον Τάσο και περιμένουνε και τις φίλες τους που φέρνουν κι άλλα πέντε άτομα και η κουβέντα τραβάει μέχρι το πρωί. Καλά έκανα που σ' άκουσα. Όσο για το όνειρο να πρσέχεις. Μόνο παγωτά το μεσημέρι. Που είναι ελαφρά και δροσιστικά!
Πολλά φιλιά. Κι ευχαριστώ που με ξεσήκωσες για βόλτα!!!

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Καλά έκανες Αθηνά μου και βγήκες. Δυστυχώς δεν είμαι σπίτι μου αλλά στη θάλασσα και η σύνδεσή μου σέρνεται. Με το ζόρι κατάφερα ν΄ανοίξω τον blogger. Δε φορτώνει το βίντεο που έχεις αναρτήσει και ήθελα πολύ να γελάσω απόψε. Διάβασα τα ενθουσιώδη σχόλια αλλά εγώ δεν...
Όσο για το χτεσινό μεσημέρι, χωρίς πλάκα, παγωτό είχα φάει πριν. Ούτε αυτό δεν μπορεί να παγώσει το μυαλό ώρες ώρες.
Φιλί και καληνύχτα καλό μου.

Αθηνά... είπε...

Αχ, Νεφέλω μου καλά να περάσεις, κοριτσάκι μου. Και να έρθεις ανανεωμένη. Και το βίδεο εκεί θα είναι, το βλέπεις άλλη μέρα. Αλλά να το δεις. Έχει πολύ γέλιο. Φιλιά!!!

Hitori Tana είπε...

Κανονίστε να ξεκοιλιαστείτε με μαλερ και να μην μου πειτε. Αν θέλετε να αρπάξετε καμια κατάρα της γεροντοκόρης καλοκαιριάτικα.
Φεύγω πάω να απλώσω τα πατσοκοίλια μου στην παραλία. Όλα καλά θα πάνε νεφελάκι.

gnostosagnostos είπε...

τι πνιξημο συναισθηματων ειναι αυτο ????
γιατι κολλας σε αυτα...?ασε λιγο τον εαυτο σου ελευθερο...καλοκαιρακι ειναι...σε δικαιολογουμε..:)

*Douli* είπε...

Πονήρωωωωω.......

Δεν θέλω να φανταστώ λεπτομέρειες του ονείρου, μουαχαχα!!!

Love <3

σ αγαπω είπε...

Εγω και η Douli ...

ξανθιες και οι τρεις μας ...υποθετω και η ντουλι..


θα ζήσω τελικά.

με τρώει κάθε μερα.

καλο σ.κ καλο βραδακι με φιλια ονειρου.

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Είναι υπέροχη η θάλασσα Αθηνούλα.
Κάηκα όμως. Μήπως σου βρίσκεται κανένας φίλος, μοντέλο?
Αν ναι, στείλτον τον μου και πες του να φέρει και μισό κιλό γιαούρτι.
Πρόβειο κατά προτίμηση…

@Hitori
Εννοείται.
Αν και εσύ τον στρίμωχνες για καφέ στο da capo, θυμάμαι. Έπρεπε να του τάξεις σουβλακόπιτες.
Δεν είχες καταλάβει ότι είναι κοιλιόδουλο μωρό, σαν εμάς ?

@Γναγ
Ουφφ...καλά τα λες, αλλά …
Περνάω φάση
…πάλι.

@Douli
Να φανταστείς μωρό μου. Να φανταστείς.
Κόλασηηη.
Κι από κοντά ήταν καλύτερος, αλλά…

@Σ΄αγαπώ
Σε τρώει και σένα κάτι, καλή μου ξανθιά, εεε? Δεν είσαι μόνη πάντως.
Αν έκανα γκάλοπ, το 99% αυτό θα μου απαντούσε.
C’ est la vie...

Ηλιοκαμένα φιλάκια σε όλους.

Ex Estrella είπε...

Είδες τι κάνει ο μεσημεριανός ύπνος σε εμάς τις ξανθές? Κόφτον....

ΜΑΙΡΗ είπε...

Aλλαξε μαλλί και γρήγορα, το πολύ ξανθό μόνο όνειρα θερινής νυχτός φέρνει.
Εγώ το έκανα φίλη μου και τέλος τα περίεργα όνειρα.
Τα κεφάλια μέσα μωρέ..
Καλή βδομάδα

zoyzoy είπε...

Τουλάχιστον άξιζε ο γκόμενος στον ύπνο σου ή ήταν μάπα το καρπούζι:))
Τουλάχιστον άφησε να απολαύσει το υποσυνείδητο αφού στην πραγματικότητα δεν.....

Τα θαλασσινά μου φιλιά :))

nefelokokkugia είπε...

@Ex Estrella
Αν κόψω το μεσημεριανό φαγητό, ίσως καταφέρω να κόψω και τον ύπνο. Σαν τα μωρά είμαι, γμτ. Ναρκώνομαι.

@Μαίρη
Μπααα, δε θα πιάσει. Άκου που σου λέω.

@Zoyzoy
Άξιζε.
...και στον ύπνο μου, αλλά και στον ξύπνιο μου.

Καλή εβδομάδα να έχετε. Φιλιά

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γυμνό τον είδες;

nefelokokkugia είπε...

Γιατί κύριε Ασκαρδαμούλη μου?
Έχεις ονειροκρίτη παραδίπλα?
Ναι, και γυμνό τον είδα.
Τον έχω ματαξαναδεί βέβαια και ήμουν ξύπνια.
Θα ζήσω γιατρέ μου?

Heliotypon είπε...

Εμ, βλέπεις, δεν σου πηγαίνουν τα τολμηρά στα οποία αναφέρομαι στην τελευταία μου ανάρτηση. Αν σου πήγαιναν άλλα θα σε απασχολούσαν!

nefelokokkugia είπε...

@Heliotypon
Αυτά που αναφέρεις στην ανάρτησή σου, δεν είναι απλά τολμηρά.
Μπορούν πολύ εύκολα να γίνουν μπελάς. Και βαριέμαι τους μπελάδεςςςς