Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2011

Σε έχω κάνει θεό


...Μahler μουυυ

Γιατί μόνο το Αμερικλανάκι  δηλαδή έχει δικαίωμα να μοιράζει απευθύνσεις?
Ή μήπως έχει δικαίωμα ο Ασκαρδαμυκτί να βγάζει φωτογραφίες αγανακτισμένων πολιτών  και να κρίνει τον τρόπο που διαμαρτύρονται στην πλατεία Συντάγματος?
Εγώ από τούδε και στο εξής, θα μοιράζω αφιερώσεις.
Ουφ πια...

Στον άντρα που με εμπνέει λοιπόν και μου έμαθε την πχιοτική μουσική.



Κλασικό κομμάτι τώρα και σε όπερα.

Αφιερωμένο, ατελείωτε Mahler μουυυυ






35 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Απίστευτο! Καταπληκτικό! Έχετε και κάτι σε Γονίδη παρακαλώ; Πάντα για opera version μιλάω...

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Το ήξερα ότι έχω να κάνω με Q-ρία. Είστε της πχιότητας και εσείς. Έχουμε παραγγείλει στον εξαίρετο κ. Γονίδη να μας ηχογραφήσει το "Και με πιάνουν τα κλάματα" σε opera version.
Είπε ότι θα το κάνει, αν του υποσχεθείτε ότι θα το παίξετε στην εκπομπή σας.

Nat είπε...

Εντάξει...απλά ανυπέρβλητο!

nefelokokkugia είπε...

@Nat
Tα πάντα όλα.
Φιλιά

Koueen είπε...

Γι' αυτό σε πάω. Γιατί πάνω από όλα είσαι αισθηματίας!

ασωτος γιος είπε...

το συγκεκριμενο τραγουδι απο τη ταινια ιλουστρασιον το λεει η Ευτυχια Φαναριωτη και ειναι κολητη μου και ειμαι πολυ περηφανος γιαυτο!Ολο του γέλιο της ταινιας βρισκεται σαυτο το κοματι,
καλημεραααα

περσέας είπε...

αχ ρε πχοιότητα
ο μαλερούκος σου αυτά ακούει όταν έχεις γυρίσει την πλάτη σου?αποκαλλλλύψεις xd
καλό μήνα

Venus on fire είπε...

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινήσω τη μέρα μου ,από το να διαβάσω την τέλεια οπεροανάρτηση σου. Θεϊκό κομμάτι!!!!!!
Καλημέρες!

nefelokokkugia είπε...

@Koueen
Είμαι και από αυτό η ρουφιάνα, είμαι. χιχιχι
Καλημέρα

@Άσωτος
Την ταινία δεν την έχω δει, αλλά δεν άκουσα και τα καλύτερα.
Μεταξύ μας όμως...το τραγουδάκι τα σπάει.

@Περσέας
Ο Mahler μουυυ είναι της κλασικής παιδείας.
Τώρα τι κάνει όταν γυρίζω την πλάτη μου? Πάντως ότι κάνει δεν το κάνει σε μένα. Τζάμπα τη γυρίζω. χιχιχιιχ

@Venus
Σ΄ευχαριστώ καλή μου. Χαίρομαι που σ΄άρεσε. Το κομμάτι, είπαμε, είναι όλα τα λεφτά.

Φιλιά και καλημέρες σε όλους.

Hitori Tana είπε...

Xaxaxa.

Ό.τι καλύτερο να αρχίζεις τη μέρα σου με τέτοιες αφιερώσεις.

Αλλά βρε νεφέλω μου, δεν είπαμε κοντά τα χέρια μην πέσει μαλλιοτράβηγμα και το χω και φρεσκοβαμμένο???

zoyzoy είπε...

Καλά είναι Θεϊκό!
Αν βρεις κάτι σε Μαζώ θα το πάρω εδώ :))

Αν το δει αυτό ο Μαρλεράκος θα του σηκωθεί...η τρίχα:))

Τα θαλασσινά μου φιλιά!

Να μην ξεχάσεις σήμερα να πιάσεις την Μαλιαρή να πάει καλά ο χρόνος:))

nefelokokkugia είπε...

@Hitori
Τον αποπλάνησες τελικά τον Mahler μουυ? Τον πήγες da capo?
Αχουυ...θα πιαστούμε ανταύγεια με ανταύγεια κυρά μου.

@Zoyzoy
Όταν το έψαχνα ανακάλυψα ότι το έχει τραγουδήσει και ο Μαζωνάκης. Όχι σε opera version, σε eimaiklapsomounis version. Σε μια επόμενη ανάρτηση...
Τι να πιάσω?

Φιλιά και καλημέρες κορίτσια μου

περσέας είπε...

κυρίες μου σεμνά.Γιατί να την πληρώσουν οι ανταύγειες οι οποίες όπως και να το κάνουμε κοστίζουν το κάτι τις τους
νεφέλο μου κουράγιο θα βρεθεί και για σένα ένας μάλερ που να του αρέσει η πχοιότητα αν και πιστεύω ότι με κατάλληλες (ταεκ βοντο) κινήσεις θα τον ρίξεις τον μάλερ στην αγγαλιά σου(ή στο νοσοκομείο αλλά αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία)xd
http://www.youtube.com/watch?v=5R7O_NA1omQ&feature=related

nefelokokkugia είπε...

@Περσέας
Νόμίζω ότι θα συμφωνήσει και η Hitori ότι για τον Mahler (μουυ), χαλάλι και οι ανταύγειες.
Είναι λατρεία.
Θα προτιμούσα βέβαια να μου τις τραβάει αυτός, αλλά...
χιχιχι

Το link δεν παίζει. Στείλτο ξανά αν θες.

Hitori Tana είπε...

Τον έχω στους 40 και σιγοψήνεται...

Το χάνεις το παιχνίδι φιλενάδα. Και δεν λέει μέσα στην κρίση να χρυσοπληρώνεις εξτένσιονς!

nefelokokkugia είπε...

@Hitori
Σιγοψήνεται εε? Που τον χώρεσες?
Θα τρως κανά χρόνο γιατί ο Μahler μουυυ είναι και ατελείωτο αγόρι. χιχιχιχ

iliokamenos είπε...

συγνώμη..αλλά εγώ είμαι άνθρωπος του κλαρίνου...δεν καταλαβαινω απο τέτοιες "ποιότητες" ... θάλω τζούλια καιΜάγκα με χρυσαφή κουστούμι...

καλό μήνα είπαμε δεν είπαμε..

καλό μήνα

ria είπε...

άντε σε όπερα και το τό 'πε τό 'πε ο παπαγάλος!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλά... η ποιότητα δεν κρύβεται!
Απ’ τα πατζάκια ξεχύνεται!

Ο Μάλερ είναι απασχολημένος με το Σαββατιάτικο πάρτυ στην Κλαθμώνος;

Αθηνά... είπε...

Μα, που είναι ο Mahler (σουυυ);;;

the elf at bay είπε...

@Αθηνά

Απ' το στόμα μου το πήρες!

mergreta είπε...

χα, χα!
επιτέλους ένας άνθρωπος που ξέρε ι από πχιότητα!!

Αθηνά... είπε...

Λοιπόν, ο Mahler μάλλον είναι στο Άστυ και παρακολουθεί ταινίες τη μία μετά την άλλη με ένα εισιτήριο!

Αθηνά... είπε...

@the elf at bay

Χμ, μου αρέσει όταν καμιά φορά ταυτίζονται οι σκέψεις μας.

nefelokokkugia είπε...

@iliokamenos
Δεν είναι κακή ιδέα πάντως να κυκλοφορήσει σε opera version ένα κομμάτι του Μάγκα. Tο χρυσαφί στα ρούχα παίζει πολύ στις παραστάσεις της όπερας.
Καλό μήνα και σε σένα.

@Ria
Αν έβγαινε ένα cd με τα κομμάτια που προτείνατε θα τα ΄κονομάγαμε χοντρά.

@Ασκαρδαμυκτί
Μπαααα. Tι δουλειά έχει εκεί ο Mahler μουυυ?
Θα το έγραφε στο blog του. Εξάλλου έχει δηλώσει ότι θα παρακολουθήσει πολύ κινηματογράφο αυτό τον καιρό.
http://www.amafilms.gr/
Τρέχει το ταινιόραμα, οπότε…
Πάλι με πχιότητα θα ασχοληθεί ο άντρας ο ατελείωτος. Χαχαχαχ

@Mergreta
Eυχαριστώ καλή μου.
Πες τους τα, γιατί καμιά φορά (σπάνια βέβαια) έχω την αίσθηση ότι οι αναγνώστες μου αμφισβητούν το πχιοτικό μου μυαλό. χαχαχα

@Αθηνά και Elf at Bay
Οεοοοοοοοο?
Να κόψετε τα πολλά πολλά και την e- παρέα εσείς οι δύο. Καταστροφή είστε. χιχιχι

Φιλιά σε όλους και καλό μήνα παιδάκια.

mahler76 είπε...

kale egw den sou eiha afisei sholio edw? pou pige? (ektos ki an to ehw kapsei edelws). Koritsara mou se thelw simera me ta neglize sou na mou to tragoudiseis prive na to gledidoume hihihihi

nefelokokkugia είπε...

Καλημέρα ατελείωτε Mahler μουυυ.
Το ΄καψες καλέ μου. Δεν άφησες σχόλιο. Το θυμάμαι γιατί έκλαιγα πάνω από το πισι και σε έψαχνα.
Καλά...το έκανα εικόνα.
Εγώ με τα πρόστυχα, να σου τραγουδάω πριβέ.
...και ξέρεις πόσο πρόστυχη είναι η μάλλινη σκελέα?
Κόλασηηηηη. χιχιχιχ

Manolog3 είπε...

Καλα που δεν ακουω οπερες!!

nefelokokkugia είπε...

Χμ...και λάθος μουσικά ακούσματα και λάθος ομάδα.
Καλό σ/κ να έχεις.

mahler76 είπε...

kala tou ta eipes tou Manoliou kai gia tin opera kai gia tin omada mouhahhahaha

ΜΑΙΡΗ είπε...

Φοβερή ερμηνεία και πολύ πχιοτική!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Αθηνά... είπε...

@mahler76

Τι έπαθες αγορίνα μου και γράφεις ξαφνικά στα γκρίκλζ;

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ.
Αν δεν κάνω λάθος, γαυράκια μου΄στε και τα δύο.
Αααα, δεν μπορείς να έχεις Παοκτζού μ΄αυτά τα μυαλά.

@Μαίρη
Συμφωνώ.
Καλό σαββαροκύριακο και σε σένα, καλό μου.

@Αθηνά
Είναι που τα ΄χει παίξει το pc του?
...ή ο ίδιος, από τις πολλές ταινίες που έχει δει αυτές τις μέρες?

Lali είπε...

έχουμε ξεφύγει λέμε!!!!!!!!!!!

υγ still laughing..

nefelokokkugia είπε...

@Lali
σσσσ....εδώ και χρόνια, καλή μου. Αλλά δε το λέμε σε κανέναν. Εντάξει?