Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011

Bollywood ή Bergman?



 

                               

Μεσημέρι.
Ζέστη, ανυπόφορη.

"Δεν ξέρω αν το προσέξατε, 
αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα"

Η Νεφέλω.
Ο  πρώην άντρας της.
Η πρώην του αγαπημένου φίλου.
Μια αδελφή.
Mια κουμπάρα.
Ο δεύτερος άντρας της κουμπάρας.
Ένας άντρας που πρήζει την ξανθιά από το τηλέφωνο για απαντήσεις που του έχουν δωθεί μήνες πριν, αλλά εξακολουθεί να τις αγνοεί.
Ένας άντρας που στέλνει απανωτά sms  μη τυχόν και τον ξεχάσει η ξανθιά μέχρι να τελειώσει η σύναξη.
Και στ΄απομεινάρια του μυαλού της ξανθιάς .... (άστο, αυτό καλύτερα χωρίς link)


Φαγητά,
καφέδες,
συζητήσεις,
φαγητά,
καφέδες,
ενοχές

"...είναι πολλές οι ενοχές. Δε βγαίνω, μάνα μου"




*...να δεις πως τον λένε αυτό τον συνδυασμό στο χωριό μου...*

"Bollywood ή παρωδία του Bergman?"




*...να δεις πως τον λένε αυτό τον συνδυασμό στο χωριό μου...*

"Πανηγύρι..."

Ναι, έτσι τον λένε. 
Σας φιλώ



31 σχόλια:

julia είπε...

Είσαι πανηγυρατζού......:))απίστευτη...

nefelokokkugia είπε...

Να τον θεωρήσω καλό δηλ. τον χαρακτηρισμό? Ακούστηκε κάπως αυτό το πανηγυρατζού. χαχαχχα
Καλημέρες και φιλιά Julia

mahler76 είπε...

δεν κατάλαβα ντιπ μανίτσα μου αλλά βλέπω κι ένα θρίλερ ταυτόχρονα κι ίσως γι αυτό δεν έπιασα το νόημα.

nefelokokkugia είπε...

@Mahler μουυυ
Να σου πω την αμαρτία μου δεν περίμενω να καταλάβει και κανείς. Απλά ήθελα να καταθέσω μια φιλική συνάντηση που όταν την είδα, από μια απόσταση, μου έφερνε γέλια.
ΥΓ Τις υπόλοιπες αναρτήσεις μου, τις έχεις καταλάβει, έτσι παρανοϊκά που γράφω? χιχιιχ

Gaurakos είπε...

Meetings with Remarkable Men...

Peter Brook, το σκέφτηκες;

Χαχαχαχαχα

nefelokokkugia είπε...

@Gaurakos
Η αλήθεια είναι ότι όλοι τους είναι "remarkable men". Νιώθω πολύ τυχερή που τους έχω στη ζωή μου.
Kαλημέρα ρε πατρίδα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Οτι είσαστε μια ωραία ατμόσφαιρα κατανοητό!
Λίγο σουρεάλ αλλαααα ωραία!
Φιλιά αγάπη!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δεν μας τα λες καλά,μάλλον το μυαλό σου ξέμεινε σε παραλία, ξαπλώστρες,
φραπεδιά, αντηλιακό, μπόλικη άμμος,δεν έχεις άδικο...
καλημέρα

nefelokokkugia είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη
Αααα Γιαγιά διαφωνώ.
Δεν είμαστε λίγο σουρεάλ. Είμασταν μια εντελώς σουρεαλιστική κατάσταση.
Είναι αστείο γιατί σκεφτόμουν πόσοι πρώην υπήρχαν σ΄αυτό το τραπέζι και πως τα φέρνει η ζωή κλπ κλπ.
Πόσο συχνά θεωρούμε κάποιες σχέσεις μας (όχι απαραίτητα ερωτικές) ως δεδομένες.
Δίνουμε όρκους αγάπης και πίστης-στους άλλους και στον εαυτό μας- αλλά τπτ δεν είναι "για πάντα"
...τέσπα.
Καλημέρα Γιαγιά

nefelokokkugia είπε...

@Φούλη
Καλημέρα κοριτσάρα με τα μελτέμια. Ευτυχώς μόλις γύρισα από ακόμα ένα υπέροχο σ/κ στη θάλασσα και θα τη βγάλω τη βδομάδα.

Παναγιώτης είπε...

Ετσι απορια το εχω ποιος πληρωσε;
Πολυ σκανδιναβια μου θυμιζει το παρεακι.

nefelokokkugia είπε...

@Παναγιώτη
Σου θυμίζει σκανδιναβία γιατί σε κατευθύνει να σκεφτείς έτσι ο τρόπος ανάρτησης.
Στην πραγματικότητα-αν κοιτάξεις γύρω σου- βρίσκεσαι συνεχώς σε ανάλογης σύνθεσης, παρέες. Απλά αυτές δεν γελάνε μ΄αυτό. Κρύβονται...ενώ θα μπορούσαν να ρίξουν το γέλιο της ζωής τους.
Ρεφενέ ο λογαριασμός.
Καλημέρα Παναγιώτη

Sweet cherry - Zouzouna είπε...

σου-ρε-αλ
μου-ρε-αλ
του-ρε-αλ

τσου ρε αλέκο, εν κατακλείδι

γιατί ο Μπέργκμαν απο που τα εύρισκε? απο το μυαλό του?
και στο μπόλιγουντ, τα ίδια γίνονται
δεν έχεις την πρωτοτυπία κυιρία Περπλί μου, που καλώς σε ξαναβρίσκω(αλλά μέσα στην απορία ???)

Απλώσου ξαπλωστριακώς και μην βάζεις δύσκολα. Η ζωή πρέπει να έχει ποικιλία (σαν το ουζάκι) αλλιώς δεν περνά.

σας ματσαμουτσίζω, αμφιτερομαγούλως και σταυρωτώς

AnD είπε...

Τα πρώτα 100 επεισόδια είναι δύσκολα κι άβολα με τους πρώην, μετά το ξεπερνάς και εμπλουτίζεις το καστ με επιπλέον μελλοντικούς πρώην (βλέπε Beverly Hills).
Έτσι, για να μη βαρίομαστε.

:))

Venus on fire είπε...

Είναι κάπως σα να βλέπεις το θέατρο του παραλόγου με εσένα πρωταγωνιστή και θεατή παράλληλα.
Αν γίνεται αυτό ,τότε όλα είναι εφικτά.
Είσαι μια απίστευτη ξανθιά.
Μη μασάς .
Φιλιά.

marco είπε...

Κάτι για ενοχες έλεγες...

ria είπε...

μη μασάς! οι ξανθιές το παίζουν παλαβές και βγαίνουν πάντα λάδι!

ρίξτο στην πλάκα, στην παλαβή, στο γιαλό, αλλά πάλι εσύ θα κοιτάς τη νεφέλω και μόνο... οι άλλοι, ας κουρεύονται!

πάντως μπράβο ρε θηρίο!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Φυσικά και είσαι τυχερή που τους έχεις... σημασία έχει να έχεις στις αποσκευές σου εμπειρίες ζωής, μετά χρόνια το λέμε όλο αυτό πείρα.
φιλιά

Περσέας είπε...

είναι ανησυχητικό που εμένα με έπιασε πονοκέφαλος απο αυτό το... να το πω αγαπητικό(βάλε ό,τι θες)...πολύγωνο

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

σιγά το σουρεάλ

μια καθημερινή σκηνή στις νεφέλες της νεφελοκοκκυγίας είναι...

... μου τάπε εμένα ο Αριστοφάνης. (είμαστε και συνομήλικοι βλέπεις...)

νάσαι καλά

koulpa είπε...

χαχαχα μα ναι.. δεν είναι και τόσο παράξενο.. να 2 πρωτάσεις τυχαίες..

http://www.youtube.com/watch?v=HNF31GbRfjw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mBIzvVZ8hkU

ούτε μπολιγουντ ούτε μπέργκμαν.. :) :)

καληνύχτααα :) :)

Παναγιώτης είπε...

Απλα βρε Νεφελο μου δεν βρισκω το λογο για να γελασει καποιος με μια συναντιση η οποια και απο προσοπικη εμπειρια καθοτι παντρεμ/ χωρισμε/ με δυο παιδια, εχει τιτλο
κοιτα ποσο καλητερα ειμαι τωρα απο ολους. Εκτος και αν ενοεις γελειο και οχι αστειο;
Τουλαχιστον ετσι το αντιλαμβανωμαι εγω.
Καλησπερες

Hitori Tana είπε...

Εγώ πάλι κατάλαβα πως άλλες τα γένια τα ποθούν κι αυτές που τα χουνε τα φτιούν! Ξανθοκούδουνο!

υγ...μην κολλάς!

Emperor είπε...

Κάποιος λείπει απόψε απ'την παρέα, κι'είναι το ποτήρι του αδειανό ... (Λες να ήξερε τι έκανε?)...

nefelokokkugia είπε...

@Sweet cherry
Καλώς μας ήρθες κυρά Zouzouna.
Η ζωή αντιγράφει την τέχνη ή η τέχνη τη ζωή, άραγε?
Σας ευχαριστώ για τα φιλιά σας και ανταποδίδω.

@ΑnD
Το κακό είναι ότι τελικά βαριόμαστε εύκολα. Και δε μιλάω μόνο για μένα
...γενικώς. χαχαχα

@Venus
Αυτή ακριβώς ήταν η αίσθηση. Θεατής σε ένα έργο με σένα ηθοποιό. Σουρεαλιστικό.

@Marco
Ξανθιά είμαι ότι θέλω λέω, doc.

@Ria
Μακάρι να μάθαινα κάποτε πώς να κοιτάω τη Νεφέλω και μόνο. Προφανώς έχω να φάω πολλά στραπάτσα ακόμα ή να μην το΄χω με τη μάθηση τελικά. Χιχιχιχ

@Μαίρη
Είμαι τυχερή και δε σκοπεύω να τους βγάλω από τη ζωή μου.
Tο θέμα βέβαια είναι πως χρησιμοποιείς τις εμπειρίες. Δεν είμαι πάντα σίγουρη ότι το κάνω σωστά.

@Περσέας
Όχι δεν είναι ανησυχητικό. Έχει να κάνει με τις εμπειρίες σου. Έχεις ακόμα δρόμο καλέ μου Περσέα.

@δόΧτωρ απαράδεΧτος
Έτσι. Πες τα βρε Ντρου μου.
Μια καθημερινή σκηνή.
Φιλιά στον Αρίστο.

@Koulpa
Χαχαχαχα Ωραία κομμάτια.

@Παναγιώτης
Γελοίο ή αστείο, εεε?
Ανάλογα την οπτική. Για μια ξανθιά οφείλει να είναι αστείο. Ότι σας βολεύει, πιστέψτε το.
Πάντως ο τίτλος που δίνεις δεν ισχύει. Κανείς από την παρέα δεν το σκέφτηκε αυτό, είμαι σίγουρη
….ή αφελής?

@Ηitori Tana
Χαχαχαχαχαχαχ
Ξανθοκούδουνο? Πόσες καινούργιες λέξεις θα μάθω από μια φιλόλογο πια?

@Εmperor
Προφανώς δεν άντεχε τα «δύσκολα». Ας κάτσει να τα πιεί μόνος του λοιπόν.

Φιλιά και καληνύχτες σε όλους σας.

Emperor είπε...

Χμ... Ωραία ιδέα για ποστ. Μπράβο βρε Νεφέλω για την έμπνευση που μού'δωσες. Σε φιλώ. Καλή σου μέρα! :)

nefelokokkugia είπε...

@Αυτοκράτορά μου, χαίρομαι που αποτελώ πηγή έμπνευσης.
Η χαρά της κάθε ματαιόδοξης.
χαχαχαχα

Stella Fox είπε...

εγώ πάντως θα σε "παρακολουθώ" για
ΠΑΝΤΑ!
Μακραααααν πολύ ενδιαφέρουσα ατμόσφαιρα, κ ειμαι σίγουρη οτι θα την ζήλευαν πολλοί....
κ εγώ κάνω παρέα με "πρωην" και τους αγαπώ.....
Που σημαίνει, οτι η σχέση που σέβεται τον εαυτό της...ΔΕΝ εχει τραγικό και
"ταφικό" τέλος.
If you know what I mean....
And I know , you Know....
πολλά φιλιά σπιρτόζικο πνεύμα μου εσύ!

nefelokokkugia είπε...

@Stella Fox
Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πολύ χαίρομαι που έχουμε παρόμοια οπτική, απέναντι στις σχέσεις.
Φιλιά και καληνύχτες κοριτσάκι

Manolog3 είπε...

Πολυ "προχω" καταστασεις... εγω θα φαω μονο τις πατατες!! :P

Καλημερες! :)

nefelokokkugia είπε...

@manolog
Αν θέλουμε να τις βαφτίσουμε "προχώ", έτσι θα΄ναι. Προσωπικά διαφωνώ. Είναι συνηθισμένες απλά τις αγνοούμε.

Τις πατάτες να τις φας όλες όμως... Νταξξξξ? Δε μαγείρευα τζάμπα τόση ώρα.