Τετάρτη, 10 Αυγούστου 2011

Όλοι το παίζουν...


Είναι πολύ διασκεδαστικό να το παίζεις
...αλήθεια σου λέω.

Κάντο και εσύ...
...μόνος ή με παρέα.

Είναι το πρώτο βήμα για την αυτογνωσία.

Λοιπόν...


H ηλικία των επόμενων γενεθλίων μου

Ένα μέρος που θέλω να επισκεφτώ




Το αγαπημένο μου φαγητό




Το αγαπημένο μου ζώο

"...something between a squirrel and a rat...."
Λατρεμένος.  Ποτέ δε τα παρατάει...


Το αγαπημένο μου χρώμα




Το μέρος που γεννήθηκα


Μπορώ να σχολιάζω... μπορώ? 
Να βρίζω? 
Όχι εεε? 
Καλάαααα


Το όνομα ενός κατοικιδίου που είχα

Σκεφτόμουν, κατόπιν παράκλησης των παιδιών μου, να πάρω  γάτα και να την ονομάσω Φριτέζα. 
Αλλά σκυλιάζουν στ΄άκουσμα αυτού του ονόματος. 
Παρότι έχει "ζζζζζου" μέσα, δε συμφωνούν. 
Γι΄αυτό θα τους πάρω χρυσόψαρο.
Να μάθουν ποιός κάνει κουμάντο στο σπίτι
Ουφφφφ


Το ψευδώνυμό μου στο μπλογκ

  

Το πραγματικό μου όνομα


Έχω δύο ονόματα. 
Εννοείται πως θα το βρεις αλλά στο θηλυκό του, μάνα μου...


Το όνομα της γιαγιάς μου από την πλευρά της μάνας μου




Το όνομα της γιαγιάς μου από την πλευρά του πατέρα μου





Μια κακιά μου συνήθεια


(να θυμηθώ να γράψω 100 φορές: "Δε θα ξαναμπώ στο blogger όταν έχω δουλειά")


Οι αγαπημένες μου διακοπές





Βαρέθηκα να ψάξω φωτογραφίες για τις υπόλοιπες ερωτήσεις. 
Βάλτε μου πρόστιμο....
...ουφφφ...

Φιλιά και καλημέρες γλυκά μου





31 σχόλια:

mahler76 είπε...

για αυτό σε γουστάρω μανίτσα μου. Επειδή σου αρέσει ο παστουρμάς χιχιχι

nefelokokkugia είπε...

Πεθαίνω, άντρα μου ατελείωτε, για παστουρμά.
Το θέμα είναι ότι έχω κάνει τα παιδάκια μου σαν τα μούτρα μου και στο νηπιαγωγείο μου ζητούσαν να τους βάζω παστουρμά και ψωμί για πρωινό. Φαντάζεσαι τι τραβούσαν τα υπόλοιπα πεντάχρονα?
χαχχαχαχα

Gaurakos είπε...

Με έφτιαξες με το αγαπημένο σου χρώμμα... ;)

Νεφέλωμμμ σου χω νεα...! φτιάξε καφέ η βάλε ποτό...

nefelokokkugia είπε...

Ναι, λατρεμένο κόκκινο.
Tι νέα Gaurako?
Πίνω καφέ ήδη. Έχω να παραδώσω κάτι αύριο και τον ξενυχτάω τον μακαρίτη.

Αμερικλάνος είπε...

Καρβέλι τη λέγαν τη γιαγιά σου?

ασωτος γιος είπε...

κεηκ-σοκολατας τη λεγαν τη γιαγια?
λατρευω τους γριφους

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

αυτό με την ήλικία με έχει μπερδέψει λίγο (όπως και όλα τα υπόλοιπα αλλά δεν το κάνω θέμα...)
αν κατάλαβα είσαι σε ηλικία DURα στην οποία έχεις STICKάρει
αυτό που με μπερδεύει είναι το 39
στα 39;
του 39;

όπως και νάχει, εσύ είσαι νινί ακόμα.
οι νεφέλες της νεφελοκοκκυγίας κάνουν τις αηδόνες αθάνατες

νάσαι πάντα καλά

Koueen είπε...

μάλλον Κανέλλα τη λέγαν τη γιαγιά!
Νεφελ, άργησες αλλά έπεσες! :)

Evil Chef είπε...

Ωραιο το ολον αλλα μολις που εχω ξυπνησει και δε μπορω να αντιληφθω τα παντα.
+1 και απο μενα στο κοκκινο και φυσικα φυσικα στην παστουρμαδοπιτα!!!
Καλημερες Νεφελω !

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό το στεγανωτικό της DURO STICK,το εχω δουλέψει και ξέρω,οι γόβες τέλειες, αλλά το χρώμα!!!το όνομά σου δεν κατάλαβα,δεν ξέρω το όνομα αυτού....
Έξυπνες οι άφωτο σου,λες να το παίξω και εγώ;; μπα, δεν θα βρω φώτο για την ηλικία, και αν βρω θα φορτώσει πολύ η σελίδα και δεν θα ανοίγει...
καλημέρα

koukouroukouprigkipissa είπε...

Μπορεί τη γιαγιά να τη λενε Ζαχαρένια!
Το όνομα σου ευτυχώς τον ξέρω, γιατί αν έβλεπα τον κύριο θα αναρωτιώμουν για μέρες πως σε λένε!χαχα

Φιλάκια πολλά πολλά :)
Καλημέρα!

Ουφ! είπε...

ποιος είναι ο κύριος;!! τώρα θα αναρωτιέμαι εγώ μέρες πως σε λένε!!! :-)

ωραίο παιχνίδι αλλά βαριέμαι να το κάνω :Ρ

ΜaRioNaSTRo είπε...

Μόνο εγώ δεν κατάλαβα πώς σε λένε;;; χαχαχαχα

Παστουρμάς μιαμ μιαμ!

Αχ, μ' αρέσεις πολύ ρε συ!
Είσαι πολύ ωραίος τύπος, πραγματικά!

φιλάκια, καλημέρα!

Gaurakos είπε...

Ε να μωρέ, έλεγα...για κανένα γουρουνάκι πότε θα το τρώγαμε; Γιατί μου λείπουν τέτοιου είδους τζέρζτελα... Γεια σου πατρίδααααα! :)

julia είπε...

καλα εγω δεν κατάλαβα τίποτα.......
Καλημέρες

Coula είπε...

κι εγω δε καταλαβα τιποτα!

ολοι το παιζετε, αλλα κανεις δεν εξηγει πως παιζεται!

Παναγιώτης είπε...

Εισαι σε ηλικεια που σε πιραζουν οι υγρασιες;
Σου αρεσουν οι καμηλες οι παστες;
Ειναι αληθεια οτι η γιαγια σου ειναι η Κεικ;
Εγω παντος δεν το ξαναπαιζω.
Γεια σου τρελοκοριτσο.

ria είπε...

τι σκατά πίνω; δεν έχω καταλάβει γρι. ούτε που ειναι οι αγαπημένες σου διακοπές. νομιζα ότι έμενες αθήνα αλλά μάλλον κατα τριιιιιπολλλλη σε κόβω, όπως έλεγε και η αμαλλλλιιιια!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Ρε φίλη μου γιατί πήρες τις γόβες μου και τις έψαχνα στο πατάρι.
Μπορούσες τουλάχιστον να μου το πεις ντυμένη , στολισμένη για έξοδο κι οι γόβες άφαντες, αυτό έπαθα βρε αθεόφοβη.
Εντάξει μωρέ δεν θα τα χαλάσουμε όμως στις χαρίζω, πήρα άλλες..
Φιλιά και καλό απόγευμα θάλασσα έχει άραγε η Τριπολιτσία;

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλανάκι @ Ασωτούλη
χαχχαχαχα δεν είναι απλά καθημερινά ονόματα αυτά?

@δόΧτωρ απαράδεΧτος
Νταξξξ, δεν υπάρχεις λέμε.
Έλιωσα απ'τα γέλια.

@Koueen
Κοντά είσαι.
Μπαχαρικό είναι κι αυτό.
Όταν λέμε "έπεσα", τι εννούμε?
Γιατί είναι και μεσημέρι και έχω παραφάει... Δε λειτουργεί πια.

@Φούλη
Που το΄χεις δουλέψει βρε Φούλη μου?
Το όνομα μου, ένω είναι εύκολο, δυστυχώς θα πρέπει να αναγνωρίσετε τον τύπο για να το βρείτε.
Να το παίξεις και εσύ. Οι γατούλες δεν έχουν ηλικία, βρε κοριτσάρα.

@koukouroukouprigkipissa
Και εσύ το ξέρεις τ΄ονομά μου? Τι στο καλό? όλοι το ξέρετε? Τέσπα...
Όποιος ξέρει τ΄ονομά μου, τη δουλειά μου και που σκατά έβαλα εκείνα τα 200 ευρώ που ψάχνω τρεις μήνες τώρα, παρακαλείται να στείλει mail.

@Ουφ
Eίναι ήρωας παιχνιδιού.
Και εγώ θα βαριόμουν να το κάνω αλλά δε βαριέμαι ποτέ να σας βασανίζω.χιχιχιιχ

@Μarionastro
Ευχαριστώ γλυκιά μου.
Όταν έρθεις προς τα μέρη μου, εκτός από τον καφέ, θυμησέ μου να σου φτιάξω και μια παστουρμαδόπιτα.

@Gaurakos
Γεια σου και σένα πατρίδα.
Δεν τρώω γουρνοπούλα λέμεεεεεεεε.
Μπλιαχχχχχχχχ

@Julia
χαχαχχαα δε χάνεις τίποτα.

@Coula
xaxaxxa Βρε μάνα μου, θες εξηγήσεις γι΄αυτό?
Ουφφφ...τα βασικά βρε Coula?

@Παναγιώτης
Η γιαγιά μου η Κέϊκ έλεγε, ότι γερνάμε όταν τ΄αποφασίσουμε. Όποτε, όχι, ακόμα δεν με πειράζει τίποτα.
Στην Ελλάδα δύσκολα να βρεις καμήλας.
Μοσχαράκι και μια χαρά μας κάθεται.

@Ria
Η φωτογραφία είναι από τη Ναύπακτο. Τυχαία επιλογή, αν και έχω περάσει όμορφα εκεί. Πήγα 3 σαββατοκύριακα το φθινόπωρο και πολύ θα ΄θελα να ξαναπάω.
Αλλά βρε εσύ Ρία μου, δε διαβάζεις σωστά τις αναρτήσεις μου. Δες εδώ:
http://nefelokokkugias.blogspot.com/2011/05/blog-post_25.html

@Μαίρη
Γι΄αυτό με στένευαν λίγο? Ουφφφ...αποσυντονισμένη, ως συνήθως, η ξανθιά. Με συγχωρείς. χαχχα
Βέβαια έχει θάλασσα. Βγαίνοντας από τον κεντρικό, μετά το περίφτερο...τσουπ...θάλαττα...θάλαττα.

Gaurakos είπε...

Δεν ξέρεις τι χάνεις λέμεεεεεεεεεε! Εκεί με την πέτσα. (ξέρασε τώρα) :P

Το όνομά σου το βρήκα... Να το πω;

julia είπε...

Nα το κέρδος αμα εχεις παιδια και παιζουν play station.......μαθαίνεις πως λενε την Νεφέλω!!!!!!

χαχαχαχα

julia είπε...

Αντιγόνη η καλη γιαγιά???

Αθηνά... είπε...

Μα καλά, δεν σε λένε Νεφέλη;
Αααααα, γι αυτό που ρώταγα στο Άστρος προχθές "Καλέ, που μένει η Νεφέλη;" μου έλεγαν: "Δεν έχουμε Νεφέλη στο Άστρος".
Ααααα, είπα κι εγώ...
Πάντως, να ξέρεις, εγώ κι ο Κώστας θα συνεχίσουμε από Σεπτέμβρη να στέλνουμε καλημέρες και τραγούδια στη Νεφέλη από την εκπομπή γιατί για εμάς θα είσαι πάντα η Νεφέλη μας! Όπως και να σε λένε!
Πολλά φιλιά!!!

Hitori Tana είπε...

Καλέ ας δώσει κάποιος το όνομα της κοιλιόδουλης. Σπάω το κεφάλι μου.

Άκου να σου πω ξανθιά. Χρυσόψαρο μην πάρεις. Είμαστε φιλόζωες!

Για τα σουκου στη Ναύπακτο και για το τι έγινε παρα θιν'αλός δεν θα σχολιάσω...που μεταλλάχτηκαν οι αιτωλικοί γαλέοι σε μπαρμπούνια από το ερυθρίασμα για τις ντροπές σας.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Που; εχω βάψει μέτρα από ντουβάρια,και από χρώματα; δεν χρειάζεται να πω αποχρώσεις του μπλε θαλασσί κλπ..
Έχασες 200 ευρώ; κάτσε να σου κάνω μια φανουρόπιτα να φανερωθούν στο πιστ φιτίλι...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Οι σαραντάρες ίσον με δύο εικοσάρες!

nefelokokkugia είπε...

@Gaurakos
Δε με πείθεις Γαυράκο για την γουρνοπούλα. Δες το αλλιώς.
Θα στην αφήσω να τη φας όλη, μόνος σου.

@Julia
Είδες? Να σταματήσεις λοιπόν να τα κυνηγάς με επιχειρήματα τύπου, "αποβλακωθήκατε πια στο ps".

@Αθηνά
Είπα εγω καλέ οτι δε με λένε Νεφέλη? Είπα απλά ότι έχω δύο ονόματα.
Το Νεφέλη θα σας έβαζα να βρείτε?
Άντε να στρωθούμε μέσα απο Σεπτέμβρη γιατί ειλικρινά, μου έλειψε η συντροφιά σας.
Τα χαιρετίσματά μου στον Κώστα.

@Hitori Tana
Κοιλιόδουλη, δε με λες....
Βρες κάτι χειρότερο. Μου αξίζει.
Αν έβλεπες τι έχω φάει σήμερα θα τρόμαζες. Μετά τα δύο πιάτα καρμπονάρα το μεσημέρι, βγήκα με τον φίλο μου τον Δ. για καφέ και φαγητό.
Ουφφφφ....αφού δεν τον έβαλα να με κουβαλήσει.
Δυσκολευόμουν να κουμαντάρω την κοιλιά μου στο δρόμο....
Όσο για τη Ναύπακτο...που είπα εγώ καλή μου ότι πήγα με άντρα? εεεε?

@Φούλη
Το λατρεύω αυτό το μπλε των νησιών.
Κάνε δύο Φανουρόπιτες βρε Φούλη, μπας και φανερωθεί και κανας αριθμός του τζόκερ και σωθούμε.

@Ασκαρδαμυκτί
...και πως θα μπορούσα να διαφωνήσω άλλωστε...
Μέχρι και τραγούδι έγινε από τη θεά Ρίτα.

Φιλιά και καλησπέρες σε όλους.

gnostosagnostos είπε...

ε οχι και να το παιζουμε καλοκαιριατικα ....ολος ο κοσμος μας περιμενει με ανοιχτα τα ποδια!

nefelokokkugia είπε...

Για σένα Γναγ μου δεν ισχύει αυτό. Το ΄χεις ξεπεράσει αυτό το στάδιο. Κοίτα μόνο χαλάρωσε λίγο με τις δουλειές.
Έχεις και ένα όνομα στην πιάτσα.
Μη το χαλάσεις από υπερκόπωση. χιχιχιχ

Ανώνυμος είπε...

Filia polla, tora kala, steile mail na sou grapso. Vassilikig kai lipa sto g. Makia zouzouna!