Κυριακή, 14 Αυγούστου 2011

Ο λάκκος με τ΄αστεία






Ο λάκκος με τ' αστεία που σκάβω από παιδί.Η τέλεια ληστεία που έχω σκαρφιστεί.Με σφίγγει σαν παπούτσι ντόπιο και μπαλωμένο.Στο χείλος του Ζαλόγγου το τέλος περιμένω.Θέλω να πέσω μέσα.Σε χάχανα και γέλια να πνιγώ.Να γίνω πριγκιπέσσα.Της μάνας μου τα ρούχα να φορώ.Να χαθώ.Με δώρο μια κιθάρα-ασπίδα του μπαμπά.Που πήρα με δεκάρι στα μαθηματικά.Τα πρώτα τραγουδάκια με στίχους τολμηρούς
με διώχνουν από κύκλους αντιστασιακούς.Είπα θα
πέσω μέσα σε χάχανα και γέλια να πνιγώ.Να γίνω πριγκιπέσσα.Της μάνας μου τα ρούχα να φορώ.Να χαθώ.Το τσίρκο που 'χω στήσει, το υπόγειο μαγαζί βουλιάζει και με παίρνει και μένανε μαζί.Βουτάω το μαύρο χιούμορ σε έγχρωμη οπή και δάχτυλο Κυρίου μού γνέφει σιωπή.Γι' αυτό θα πέσω μέσα.Σε χάχανα και γέλια να πνιγώ.Να γίνω πριγκιπέσσα.Της μάνας μου τα ρούχα να φορώ.Να χαθώ.Θέλω να πέσω μέσα.Σε χάχανα και γέλια να πνιγώ.Να γίνω πριγκιπέσσα.Της μάνας μου τα ρούχα να φορώ...
Να σωθώ


 
Ίσως να μην πας για ύπνο απόψε, γιατί δεν είναι κανείς δίπλα να σου κλείσει το φως ή να σου πει μια ιστορία...
 

 

15 σχόλια:

Emperor είπε...

Ή να σου δώσεις ένα φιλί...

Καληνύχτα...

Φιλί...

nefelokokkugia είπε...

Τι γλυκός που είσαι, Αυτοκράτορά μου.
Φιλί και σε σένα.

koulpa είπε...

xaxaxa χθες μου είχε κολήσει το μικροαστοι θα σας φάνε τα παιδιά σας.. ρε έχουν περάσει πάνω από 30 χρόνια που πρωτοείδα τον τζιμάκο.. με είχε πάει ένας αναρχικός (τότε) ξάδελφος που ήταν γείτωνάς του.. και τον είχα δει κάπου στη πλακα.. πριν τον πρωτο δίσκο των μουσικών ταξιαρχιών και το δράκουλα των εξαρχίων.. :) :)
..σου είπα μια ιστορία.. το φως ίσως να μη θέλω να στο κλήσω.. :) :)
καληνυχτούδιααα :) :)

nefelokokkugia είπε...

Μ΄αρέσουν οι ιστορίες. Ευχαριστώ Koulpaκο.
...αλλά δεν είναι μόνο το δικό μου φως ανοιχτό.
Φιλιά και καληνύχτες.

ΥΓ Ο ξάδελφος τότε ήταν αναρχικός ή παραμένει? χχιχιχιχ

koulpa είπε...

χαχαχα δε διάβασες την αναφορά;.. γύρισα.. και κοιμόμουν όλη μέρα.. δε βλέπω να σβίνει μέχρι μέχρι το πρωί το δικό μου.. :) :)
χαχαχα τοτε.. λίγοι παραμένουν.. :) :)
α η μητέρα μου.. ενα κι ενα μίλκο αν θυμάσαι.. είναι από την τρίπολη.. κάτσε μη βγούμε και συγγενείς στο τέλος.. :) :)
καληνυχτούδιαααα :) :)

nefelokokkugia είπε...

χαχαχαχ το ξέρω αυτό το milko απ΄την Τρίπολη. Λες να είσαι και εσύ χαμένος αδελφός μου? Ανακάλυψα ήδη έναν.
Δε τη διάβασα ακόμα την ανάρτησή σου. Έγραφα κάτι άσχετα και έμπλεξα εδώ. Θα πάω τώρα.
Καλή συνέχεια

koukouroukouprigkipissa είπε...

"Να γίνω πριγκιπέσσα." λέει το άσμα!
Ήρθα κι εγώ!

Γλυκό φιλάκι για καληνύχτα :)

nefelokokkugia είπε...

Ρε εσύ koukouroukouprigkipissa, μόλις ήρθες έκανε σεισμό εδώ. Με το που άνοιξα να διαβάσω το σχόλιό σου. χαχαχαα
Δες:
http://www.emsc-csem.org/Earthquake/earthquake.php?id=232169
Τι γυναίκα είσαι εσύ?
Καληνύχτα και φιλιά γλυκιά μου

gnostosagnostos είπε...

Επειδή είναι σε έντονη ξυδοκατασταση,εγω μόνο τον λάκκο με τα κωλοδαχτυλα ξέρω
Έχει σχέση με αυτο που γραφεις?

Σε καληνυχτω...

nefelokokkugia είπε...

Τραβα κοιμήσου βρε ρεμάλι, που μου΄ρθες τύφλα να κάνεις σχόλιο. χαχχαχα

ΥΓ Ελπίζω να πέρασες τέλεια. Καληνύχτεςςςς

marco είπε...

Άκουσα κωλοδάχτυλα κι ήρθα, τί έγινε ρε παιδιά;

nefelokokkugia είπε...

Tώρα ρε doc, είναι καλό που άκουσες κωλοδάχτυλα από τον Γναγ και έτρεξες?
χιχιχιχιχι

ria είπε...

χμμμμ...

ουδέν σχόλιον!

CsLaKoNaS είπε...

Ο καλύτερος (και με διαφορά) σύγχρονος σατυρικός καλλιτέχνης !

nefelokokkugia είπε...

Eίναι εξαιρετικός και πολυαγαπημένος ο Τζιμάκος.
Καλημέρα και καλώς ήρθες από τα μέρη μας.