Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011

Αγαπημένε μου φίλε...



"Αγαπημένε μου φίλε, μη μιλάς σα να δείλιασες. Περάσαμε τόσους κινδύνους και ταξιδέψαμε πολύ, θέλεις να γυρίσουμε πίσω?
Εσύ που έχεις δοκιμασθεί σε πολέμους και μάχες στάσου δίπλα μου και πια δεν θα νοιώσεις το φόβο του θανάτου.
Έλα πίσω μου και η αδυναμία σου θα εξαφανισθεί και η τρεμούλα θα φύγει από τα χέρια σου.
Θα προχωρήσουμε μαζί προς το κέντρο του δάσους. Ξαναβρές το θάρρος σου στη σκέψη της μάχης που πλησιάζει.
Ξέχασε το θάνατο και ακολούθησέ με σαν άνθρωπος αποφασιστικός στην πράξη, αλλά που δεν είναι και πολύ τρελός. 
Όταν δύο προχωρούν μαζί, ο καθένας προστατεύει τον εαυτό του και καλύπτει και το φίλο του. 
Και αν πέσουν θα αφήσουν αθάνατο όνομα".

Δε νομίζω ότι είναι το ωραιότερο κείμενο που έχει γραφτεί για τη φιλία, αλλά είναι σίγουρα το παλιότερο.  Η φιλία  δύο ανθρώπων ανέκαθεν είχε μοναδική αξία.
Αυτή η ανάρτηση λοιπόν, είναι αφιερωμένη στον πλέον αγαπημένο μου φίλο.
Στον Δ. 


Ξέρεις ότι είσαι η λατρεία μου.
Ακόμα κι όταν κάνω καιρό να σε πάρω τηλέφωνο. 
Ακόμα και όταν κάθε φορά που σε συναντώ έχω διαφορετικό χρώμα στα μαλλιά.
Ακόμα και όταν ακούς για τα σεκλέτια μου. Τα ερωτικά, τα επαγγελματικά…
… και αντέχεις.
Οκ…οκ, συνήθως δεν αντέχεις και με βρίζεις, αλλά
 …αφού σου είπα να με προσέχεις.
Το ΄κανες και το κάνεις με μεγάλη επιτυχία χρόνια τώρα.
Ρε κάθαρμα, είναι δυνατό να έχεις σχεδόν πάντα δίκιο? 
Θα σε δω να χαμογελάς, όλο ικανοποίηση πάλι?

Σ΄ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωή μου.
Δεν είσαι ο μόνος, αλλά είσαι μοναδικός.
Ουφφ...θα γίνω μελό και δε θέλω.




Γι΄αυτό σου αφιερώνω ένα τραγούδι που είχες ανεχτεί πολλές  φορές να με ακούς να το τραγουδάω.
Χμμμ...σχεδόν ανεχτεί…
Το να φοράς προκλητικά τ΄ακουστικά σου για να ακούσεις  σκυλοτράγουδα και να με κατηγορείς που ανήκω και εγώ στη «συμμορία του έντεχνου» δε δείχνει ανοχή. Εντάξειιιι?
Άντε, επειδή σ΄αγαπώ, την επόμενη θα σου αφιερώσω Τσαλίκη.

ΥΓ  Πότε θα φτιάξουμε βαλίτσες?
       Να γελάσουμε και  πάλι, υστερικά και συνωμοτικά?  



31 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ενα μόνο θα σου πω και ας είναι κλισέ.
Είσαστε τυχεροί!
Μην αρχίσουμε τώρα η φιλιά χτίζεται
κ.τ.λ. τα ξέρουμε....

Φιλί.

the elf at bay είπε...

Η φιλία είναι η ωραιότερη ερωτική σχέση.

ria είπε...

οι φίλοι είναι οι συγγενείς που διαλέγουμε...

ΜΑΙΡΗ είπε...

Να τον χαίρεσε και να σε χαίρετε.
Φιλαράκια καλά δεν βρίσκεις εύκολα κι αν βρεις, θα είσαι μεγάλο κορόϊδο για να τα χάσεις.

Koueen είπε...

Δεν το πιστεύω! Γύρισα σπίτι με φόρα γιατί στο γραφείο μου ήρθε η ιδέα να γράψω γράμμα σε μια φίλη μου στο μπλογκ! Και ήταν και κατά τις 16:00!

*Douli* είπε...

Είσαι τυχερή.
Όχι που έχεις έναν φίλο, όλοι έχουμε από κανέναν.
Είσαι τυχερή που έχεις έναν φίλο που σου δίνει αφορμές για να τον ευχαριστείς ;)))
Φιλάκια καλό μου!!

Αθηνά... είπε...

Αχ, τι γλυκό! Να τον προσέχεις σαν τα μάτια σου τον ακριβό σου φίλο!!!
Χαίρομαι για σένα...

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Ε καλά τώρα! Δεν ήταν ανάγκη να με κάνεις ολόκληρο ποστ. Περιμένω τον Τσαλίκη μου!!!






(ματς μουτς...δε χρειάζεται να πω πολλά...ξέρεις εσύ!)

Αμερικλάνος είπε...

ξύνεις πληγές, σιχαμένη!

nefelokokkugia είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη
Ναι, εγώ τουλάχιστον νιώθω πολύ τυχερή.
Μεταξύ άλλων βέβαια. Γιατί αξιώθηκα να έχω και άλλους - σχεδόν το ίδιο σημαντικούς -ανθρώπους στη ζωή μου.
Φιλιά Γιαγιά

@Εlf at bay
Έτσι όπως το θέτεις, ναι είναι.

@Ria
Ευτυχώς.

@Μαίρη
Δεν έχω σκοπό να τον χάσω και είμαι σίγουρη , ούτε κι αυτός. Με αντέχει κάμποσα χρόνια τώρα.

@Koueen
Και εγώ το σκεφτόμουν στη δουλειά και όταν έφτασα σπίτι έκατσα σχεδόν αμέσως στο pc.
Οι καταυλακιώτισσες είχαμε έμπνευση σήμερα. Χαχχα

@Douli
Ευτυχώς ανάμεσα σε κάτι ξεγυρισμένα μπινελίκια, μου δίνει και αφορμές να τον λατρεύω. Χιχιχι Είναι που σχεδόν πάντα δικαιώνεται το κάθαρμα.

@Αθηνά
Τον προσέχω καλή μου Αθηνά.
Πως είσαι σήμερα? Άκουσα ένα μικρό τμήμα της εκπομπής σας στην αρχή και δεν σε άκουγα. Μόνο τον Κώστα. Μετά έμπλεξα και έχασα την υπόλοιπη. Δεν ήσουν εκεί?

@Γαμάει και Δέρνει
Ξεκαβάλα μαρήηηη.Χαχαχα
Αλλά αν γουστάρεις Τσαλίκη, να σε κάνω κονέ με το φίλο μου?
Σμουτςςςςςςς

@Αμερικλανάκι
Τι? Τι έκανα πάλι?
Τι πληγή έξυσα? Τσακώθηκες με κανέναν από τους κολλητούς σου, τους κινέζους? Χοχοχο
Ξάπλωσε και ξεκίνα από τα παιδικά σου χρόνια….

Koueen είπε...

@nefelokokkygia
Μα καλά να έχουμε έμπνευση. Αυτό είναι πάρα πολύ φυσικό (με ύφος Ζάχου Δόγκανου). Αλλά να έχουμε την ίδια; Spooky!!

nefelokokkugia είπε...

Χμμμ...λες να παίζει κάτι μεταφυσικό εδώ?
Αλλά...
Αν η φίλη σου είναι κι αυτή από την Πελοπόννησο, όπως και ο δικός μου φίλος, τότε..είναι λογικό.
Γιατί είμαστε και γαμώ τα παιδιάαααα

Koueen είπε...

χαχαα, έτσι είναι :p

Nat είπε...

Mε έκανες να χαμογελάσω, και δεν χαμογελάω και εύκολα απο τότε που χώρισα με τους υδατάνθρακες. :)

nefelokokkugia είπε...

@Nat
Γλυκιά μου Nat, χαίρομαι που χαμογελάς.
Και έχεις πολλές αφορμές να χαμογελάς τώρα που χώρισες τους υδατάνθρακες
...ειδικά αν τολμήσεις και φαντασιωθείς το αποτέλεσμα.
Αν και πάω στοίχημα ότι μια γυναίκα σαν εσένα δεν έχει ανάγκη ένα τέλειο κορμί για να είναι αγαπητή.
Φιλιάααα

Αθηνά... είπε...

@nefelokokkugia
Καλημέρα! Άκουσες μόνο τον Κώστα γιατί εγώ δεν πήγα λόγω μέσης. Αλλά κάνω ενέσεις και πάω καλύτερα οπότε τη Δευτέρα λογικά θα είμαι στη θέση μου. Να περάσεις όμορφο Σαββατοκύριακο!

zoyzoy είπε...

Να τον χαίρεσαι να'στε πάντα δεμένοι και αγαπημένοι!

Φιλιά θαλασσινά!

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Ενέσεις? Βάρβαρο γμτ. Περαστικά σου Αθηνά μου. Τη Δευτέρα ελπίζω να είσαι καλύτερα και να επιστρέψεις. Φιλιά πολλά

@Ζoyzoy
Να ΄σαι καλά Zoyzoy μου.
Φιλιά πολλά και σε σένα

Mr Arvulas είπε...

σε προσκαλω στο μπλογκ μου να γινεις μελος της παρεας να ανταλλασουμε ιδεες :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Σιγανοπαπαδιά είσαι!

nefelokokkugia είπε...

@Mr Arvulas
Σε ευχαριστώ που πέρασες από το blog μου και για την πρόσκληση στο δικό σου.
Του έριξα μια ματιά και έχει ενδιαφέρον.
Το βράδυ με ηρεμία...

@Ασκαρδαμυκτί
Moi? Siganopapadia? Pourquoi?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Και καλά... το έχεις για «καλό φίλο» και στην αναβροχιά καλός είναι και για κανένα σεξάκι...

nefelokokkugia είπε...

Εεεε όχι.
Αλήθεια κύριε Ασκαρδαμούλη μου, δεν κάνω τέτοια εγώ.
Εξάλλου, δεν έχει αναβροχιές στη Νεφελοκοκκυγία.
Έχουμε τη σταθερή εβδομαδιαία βροχούλα μας και την έκτακτη. Που πολύ θα θέλαμε να είναι αυτή η σταθερή, αλλά δε μας θέλει...(ανάθεμα κι αν κατάλαβες τπτ, ε?)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ασφαλώς και κατάλαβα! Δεν είμαι χθεσινός!
Το έχεις δίπορτο: ο «μόνιμος» (ο «εβδομαδιαίος») και ο «έκτακτος».
Και πολύ θα ήθελες να έκανες τον έκτακτο εβδομαδιαίο!
Κλειστό γράμμα διαβάζω ο πούστης!

nefelokokkugia είπε...

Αστέρι!!!
Αλλά δε το λες και δίπορτο αυτό
...αν είχα επιλογή, δε θα ήταν.

Hitori Tana είπε...

nefelo να τον έχεις σαν τα μάτια σου! Είναι σημαντικό κεκτημένο. Τις περισσότερες φορές πιο σημαντικό και από τον husband..και το λέω εγώ αυτό.

Κατά τα άλλα γιατί νιώθω μια υπερένταση σήμερα? Έγινε κάτι?

nefelokokkugia είπε...

Γεία σου Hitoraκι
Husband? Ποιός husband?
Σιγά μην έβαζα τον ex-husband πάνω από το συγκεκριμένο φίλο. Ευτυχώς δε χρειάστηκε ποτέ.
Κατά τ΄άλλα...μια χαρά είμαι. Πολύ καλά θα έλεγα. Με πήρε τηλέφωνο ένας φίλος που είχα να τον δω ένα χρόνο γιατί μένει μακριά, στις 7:30 το πρωί, να πάμε για καφέ. Υπέροχο να πίνεις καφέ με αγαπημένους ανθρώπους, πριν ξυπνήσει η πόλη, Κυριακή πρωί.

Hitori Tana είπε...

A γιατί μου φάνηκε ότι ήσουν παρμένη σήμερα!

nefelokokkugia είπε...

@Ηitori
Μπαααα, γεννήθηκα με μια μόνιμη τσαντίλα και ένα μόνιμο χαμόγελο(μη ρωτάς πως γίνεται αυτό).
Παράνοια? χαχα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλά, πώς πήγες έτσι ντυμένη (καλύτερα, γδυμένη) στο Σύνταγμα;
Θα πλευρητώσεις με τέτοια βροχή...

nefelokokkugia είπε...

Σου είπα, έκανες λάθος στη φωτογραφία της ανάρτησής σου, κύριε Ασκαρδαμούλη μου.
Καταλαβαίνω όμως. Είσαι και γέρος άνθρωπος. Δε βλέπεις και καλά...
Αυτή φοράει μεγαλύτερο νούμερο παπούτσι.