Τρίτη, 3 Μαΐου 2011

Ένα παραμυθάκι πριν τον ύπνο?


Δεν κοιμόμουν καλά τις νύχτες.
Δεν έφταιγαν οι πίτσες, τα σουβλάκια και οι παστουρμαδόπιτες.
Όχιιι...
Είχα μια ανησυχία (θα έγραφα φαγούρα, αλλά είμαι κ(ιο)υρία).

Μέχρι που εμφανίστηκε Aυτός.
Ο γιός του Mufasa και της Sarabi. 
...και Αυτός δε λέει ποτέ ψέματα, όπως φανατικά υποστήριξε ένας φίλος μου απόψε.

Δήλωσε λοιπόν Αυτός, ότι από σήμερα θα μπορώ να κοιμάμαι ήσυχη.
Άσχετα από το πόσο έχω φάει πριν ξαπλώσω.
Το φρόντισε προσωπικά.
 



...γιατί, Αυτός έβγαλε από τη μέση 
τον κακό Scar.









Εύγε λοιπόν  στα αμερικλανάκια.
Η ανθρωπότης, σας ευχαριστεί που κοιμάται ήσυχη.


ΥΓ  Ο κ. Πάγκαλος πάντως δήλωσε μετά  το "θάνατο" του κακού Scar.
       "Μαζί τον φάγαμε"




22 σχόλια:

Nat είπε...

Βλέπω βρυκολακιάζεις κι εσύ.
Το παραμύθι γραντ σουξέ, αν είχε και 2-3 τεράστια ρακούν μέσα θα ήταν υπερπαραγωγή.

Καληνύχτα! Καλημέρα μάλλον.

nefelokokkugia είπε...

Ναι,είμαι παιδί της νύχτας και εγώ αν και νύσταξα με το παραμύθι.
Είδες τι ωραία που σου΄ρχετε η νύστα με τα παραμύθια-υπερπαραγωγές?
Φιλιά και καλημέρες

Πως τους ξέφυγαν τα ρακούν? Νταξξξ...στον επόμενο κακό βάζουμε και 2-3 μέσα, να γίνει total drama.

Gaurakos είπε...

Δηλαδή κάνεις και εσύ το νυχτοφύλακα της μπλογκόσφαιρας;

Μαζί τον φάγαμε, μαζί τον χωνέψαμε όμως;

Καλημέρες.

ria είπε...

αχ, φιλενάδα, όπως το έγραψες, παραμύθι.

τώρα θα αρχίσει μπαράζ τρομοκρατικών επιθέσεων και αντε να βρούμε τώρα άλλον σκαρ!!!

και φεύγει μεθαύριο η αδελφή μου για νέα υόρκη...

nefelokokkugia είπε...

@Gaurakos
Προσέχω τα blog σας βρε...κυκλοφορούν κακοί. χαχχα
Το μανάρι μου, όλα τα χωνεύει.Σιγά μην κόλλαγε να χωνέψει τον κοκαλλιάρη τον Scar.
Αυτόν ποιός θα βρεθεί να τον φάει, που δεν χωνεύεται με τίποτα.
Αλλά αν τον φάει κάποιος, θα τον κάνει ήρωα γμτ.

@Ρία
Μην ανησυχεις καλή μου και δε θα κινδυνεύσει. Άλλοι ταλαίπωροι θα την πληρώσουν τη νύφη.
...δεν πρόλαβα να δω την Περσέπολη γμτ.

Φιλιά και καλημέρες

Dr. Aparadektos είπε...

... και ευτυχώς που το μοιράστηκες μαζί μας, να κοιμηθούμε επιτέλους και μεις....

Evil Chef είπε...

Το καλύτερο αυτού του παραμυθιού ερχεται στα προσεχως με το βίντεο της δολοφονίας του κακού παιδιού-υποψιάζομαι χολιγουντιανή υπερπαραγωγή.
Μεγάλωσα πολύ ,για να δεχομαι ασκεπτί τα παραμυθάκια που μας ετοιμάζουν και μας πουλάνε.
Το γελοιότερο όλων είναι αυτά που γράφουν οι Αμερικάνοι πολίτες ,που διαβαζοντάς τα δεν ξερω τι να κάνω μπροστά στην ηλιθιοτητά τους ,να κλάψω ή να γελάσω...

nefelokokkugia είπε...

@Dr Αparadektos
Εγώ απλά σας μεταφέρω τα νέα. Η επιτυχία οφείλετε στους σούπερ ντούπερ χίροουζ οφ δε πλάνετ, αμερικλάνους,
Όμως εσείς Ντρου μου έχετε δηλώσει στο blog σας ότι ακόμα και όταν κοιμάστε το alter ego σας, ο Τομάζο διανυκτερεύει.
Για στείλτε τον από το μαγαζάκι μας να διαβάσει κι αυτός το παραμύθι.
Καλημέρα

@ Evil chef
Θα ξαμοληθούν τα αμερικλανάκια με τη Βίβλο παραμάσχαλα στους δρόμους να γιορτάσουν το γεγονός. Κάπου διάβασα ότι το κάνουν ήδη.
Χώρια που βλέπω να την πληρώνει όποιος γείτονας τους στα προάστια είναι λίγο πιό σκούρος από το κανονικό και δεν διατηρεί blog στο
http://homesteadblogger.com/
Τις καλημέρες μου και τα φιλιά στο κορίτσι

Elsa Maxwell είπε...

εγώ δεν πειράζει, που κοιμήθηκα πριν το παραμύθι ε?
καλημέρα σαςςςςς!!!!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Ρε χαζή...εμείς (ως μέλοι της ανθρωπότητας) είμαστε συνηθισμένες να κοιμόμαστε και η τύχη μας να δουλεύει. Μέχρι να ξυπνήσουμε και να τα κάνουμε λίγο πουτάνα μπας και στρώσουν μερικοί κώλοι!

Σε ψάχνω. Σου χω νέα!

nefelokokkugia είπε...

@Elsa
Όχι κυρά Έλσα μας, δεν πειράζει. Κοιμήσου
...όπως όλοι μας άλλωστε.
Φιλιά και καλημέρες

@Γαμάει και Δέρνει
Έτσι είναι γλυκιά μου.
Ειδικά εγώ, αυτό το "κοιμάμαι και η τύχη μου δουλεύει" το έχω κάνει επιστήμη. χαχαχχα
Αλλά πάντως δε μας βλέπω να ξυπνάμε σύντομα. Παραγίναμε "πολιτισμένος" λαός.
Το βράδυ θα είμαι google talk.
Τα λέμε

Αθηνά... είπε...

Εγώ πάλι την φαγούρα την λέω κνίδωση. Ενίοτε δε και οξεία κνίδωση.
Και για να μην το ξεχάσω, δεν θα ξεμαλλιαστούμε εμείς οι δύο τελικά. Σας έχω στείλει ένα ι-μέηλ που σας εξηγώ τον λόγο!

*Douli* είπε...

Πόσο παίζει να γέλασα στο γραφείο όταν το διάβασα το ΥΓ σου!!
Και άντε να εξηγήσεις στους Λονδρέζους γιατί γελάς...

Πάντως το Lion King ήταν η πρώτη ταινία που μ έκανε να κλάψω και θα είναι για πάντα μέσα στην καρδιά μου!

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Καλώς ήρθες κ(ιο)υρία Αθηνά. Που δε σε πιάνει φαγούρα με τις παλαβομάρες, αλλά "κνίδωση" (sic)? Εμένα πάλι...φαγούρα με πιάνει...
Λες να το γλυτώσουμε τελικά και να μην τραβηχτούμε extension με extension?
Θα δείξει. χαχα

@Douli
Xρόνια και ζαμάνια κοριτσάκι. Χαίρομαι που γέλασες
...αν και παίζει να έπρεπε να κλαίμε ομαδικώς, αλλά...
Το Lion king το είδα πριν λίγα χρόνια, χάρη στα παιδιά μου και ειναι όντως λατρεμένο.
Φιλιάαααα

turigr είπε...

Μερικοί άνθρωποι τρώνε μέχρι και σκατά (sorry κιόλας) γι αυτό έχουν γίνει έτσι (βλέπε Πάγκαλος).
Για καλό και για κακό κόψε τις παστουρμαδόπιτες το βράδυ: είναι λίγο βαριές!

nefelokokkugia είπε...

Οχιιι...όπως τις φτιάχνω εγώ, δεν είναι.
χαχαχα
Καλημέρα

τομαζο παγωνης είπε...

καλημέρα σας (τρεις και δεκταρία είναι ακόμα να ξυπνήσετε;)
είμαι ο τομάζο, φανταστικό φυσικά πρόσωπο, και άλτερ ίγκο του πραγματικά απαράδεχτου δόχτωρος του γιατρού.

.... είδα που με ζητήσατε παραπάνω.
τι θέτε;

nefelokokkugia είπε...

Κοιμήθηκα νωρίς και δεν σας προλαβα.
Ακριβώς όπως μου το υποσχέθηκε Αυτός
...οκ, παίζει να βοήθησε που δεν έφαγα παστουρμαδόπιτα για βραδυνό.
Δεν ήθελα τίποτα συγκεκριμένο, alter ego του Ντρουυ Απαράδεχτου.
Έτσι, να πω μια καλημέρα ήθελα.

Ουφ! είπε...

ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε οι αμερικανοί...

nefelokokkugia είπε...

Ναι, αλλά δεν έχει χάρη έτσι καλή μου. Το ξέρεις.
χαχαα
Καλό απόγευμα

Ephemeron είπε...

χα-χα!
Καλο!
Απ την αλλη, ας απαριθμησουμε τους εχθρους της Ελλαδας, (κατα τους Ελληνες παντα...)
Τουρκια
ΠΓΔΜ
Βουλγαρια
Γερμανια
Αμερικη
Αγγλια
Γαλλια
Και γενικα ολες οι χωρες της γης που ζηλευουν την Ελλαδα, και θελουν να της κλεψουν τα πλουτη που εχει...
Επισης εχθροι της Ελλαδας ειναι...
ολοι οι μεταναστες, και ιδιως οι "σκουροχρωμοι",
Ο Παπας και οι Καθολικοι,
Ολοι οι αλλοθρησκοι,
Ολοι οσοι δεν πιστευουν στο Ελληνικο Πνευμα,
Οι Εβραιοι,
Οι Αμερικανο-Εβραιοι,
Οι Πολωνο-Εβραιοι,
Οι οτιδηποτε-Εβραιοι,
Οι Αραβες (επειδη μας πουλανε ακριβο πετρελαιο...)
Ολοι οσοι δεν βλεπουν Ελληνικα σηριαλ... κλπ κλπ κλπ
Με λιγα λογια, φαντασου αν η Ελλαδα ειχε τη δυναμη και το στρατο της Αμερικης τι θα ειχε γινει...
Δεν θα ειχε μεινει ΚΑΝΕΝΑΣ ζωντανος εκτος απο Ελληνες σ αυτο τον πλανητη! χα-χα-χα!

nefelokokkugia είπε...

@Ephemeron
Χαχαχα πόση ώρα σου πήρε να συντάξεις τη λίστα?
Είσαι σίγουρος ότι είναι μόνο αυτοί?