Κυριακή, 22 Μαΐου 2011

Αν δεν ακούσω μια μαλακία την ημέρα ΙΙΙ


Μου έγραψες ότι  έχεις διαβάσει πολλές αναρτήσεις από το blog μου.
Με τιμάς αγαπητέ μου αναγνώστη.
Για να δούμε τι κατάλαβες λοιπόν...



Ότι είμαι ξανθιά. 
Ότι έχω ΙQ ίσα με ....7? 
Και...ότι έχω να γαμηθώ χρόνια. 


Έκανες λοιπόν την καρδιά σου πέτρα και μου πρότεινες ραντεβού. 
Να δούμε τώρα και τι κέρδισες?




πάρτο λίγο κάτω ....
κατέβα...
κατέβα λέμε....



λίγο ακόμα....



 Εδώωωωω






Δύσκολο να καταλάβεις γιατί η ξανθιά επέλεξε να γελάει με τις γκαντεμιές της, αντί να γράφει ζουμερές λεπτομέρειες  για την ερωτική της ζωή?
Προφανώς.
Αλλά εσύ ήθελες να τις διαβάσεις,  έτσι δεν είναι?
Πως είναι ο γκόμενός της?
Αν την κάνει να ουρλιάζει, όταν τελειώνει?
Γιατί?
Για να τραβάς καμιά καλή  μαλακία στη σκέψη της ξανθιάς όταν χύνει? (χμμ...τώρα κατάλαβα ποιός είναι ο αναγνώστης που έφτασε σε μένα μέσω των αναζητήσεων του Google).

Για να μη μείνεις με τις απορίες σου όμως και ταλαιπωρείσαι και επειδή η ξανθιά είναι ψυχούλα, να σου ξεκαθαρίσω ότι:
Πρώτον:
Οι αναρτήσεις που αφορούν τις  γκαντεμιές μου αναφέρονται σ΄ έναν συγκεκριμένο άντρα, στον οποίο έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία και όχι σ΄αυτόν που μου παρέχει τον εβδομαδιαίο οργασμό, τον επιούσιο.
Δεύτερον:
Αγαπητέ λιγούρη αναγνώστη μου, δεν έχω καψούρα τον Mahler (αααα ρε Mahler μουυυ, σφαγή για την πάρτη σου, μωρό μου).
Aφού κατέληξες στο συμπέρασμα ότι του την πέφτω...τράβα μια βόλτα να δεις το blog του.
Γιατί γίνεσαι ρόμπα μωρό μου, με το επιχείρημα ότι αφού τον  λέω Μahler μουυυ στα σχόλια, αυτό σημαίνει ότι τον θέλω κολασμένα.

Καταλαβαίνω όμως.
Το να γελάω με μένα είναι κάτι που δυσκολεύεσαι  να καταλάβεις.
Έχεις πάρει τόσο σοβαρά τον εαυτό σου, που πιστεύεις ότι μπορείς να σώσεις όλο τον κόσμο.
...
Ευχαριστώ, δε θα πάρω.
  
Φιλάκια



ΥΓ. Αααα... και το IQ μου έφτασε το 10, φέτος.
       Να τ΄αφήσω?




33 σχόλια:

ria είπε...

πόσο ηλίθιος κόσμος υπάρχει;;;

έχω σκάσει στο γέλιο!

the elf at bay είπε...

Χα,χα τι τραβάμε οι μπλόγκερς, όλοι οι τρελοί πάνω μας, χα χα....

γνωστος αγνωστος είπε...

χαχαχαχαχα!!!!

ελεος!

παντως θα σφαχτουμε με το mahler !!!!
αφηνω εγω ξανθια με IQ 7 και αγαμητη σε αυτον???
οχι!

χαχα!

ρε κατι καβλες που εχει ο κοσμος

χαχα!

Αθηνά... είπε...

Θα συμφωνήσω με τον elf και θα συμπληρώσω με αυτό που έλεγε η θεία μου η Διηάνειρα παραφράζοντάς το για τις ανάγκες του θέματος: "Σε κάθε βλογ ένας τρελός, στο δικό σου όλοι".
Και για να βάλουμε τα πράγματα σε μια τάξη: Κράτα τον Μάλερ αλλά μακριά από τον elf!(καλά τι λέω και δεν με μαζεύουνε...)
Stay cool καλή μου και μη δίνεις σημασία...
Πολλά φιλιά συμπαράστασης!

Δημήτρης Τερζής είπε...

Σόδομα και Γόμορα!!!! :P

marco είπε...

Θέλετε γιατρό μήπως;;;;

nefelokokkugia είπε...

@Ria
Eίναι σοβαρή ερώτηση αυτή, καλή μου Ρία?
Λες και δεν ξέρεις...

@Elf
Τους μαλάκες τραβάμε
...τι άλλο?

@Γνωστός
Αχχχχ...και να σας δω να σφάζεστε με τον Μahler μουυυ.
Nα ικανοποιήσω και εγώ η ξανθιά την γυναικεία ματαιοδοξία μου. χιχιχ

@Αθηνά
Αααα, κάποτε εμείς οι δύο θα τραβιόμασταν extension με extension για τον Gay in Evia. Τώρα θες και τον Elf?
Aααα για άκου να σου πω κυρά μου...

@Δημήτρης Τερζής
Είδατε τι γίνεται εδώ μέσα? Μακριάαα... να σωθείτε.

@Μarco
Ειδικότητά σου doc.
Tρέξε να μην μας ξεφύγει


Πολλά φιλάκια παιδάκια.
Πάω να πιω ένα καφεδάκι να στανιάρω.
CU

mahler76 είπε...

καλά σοβαρά τώρα??? αχαχαχαχα

επίσης τι εννοείς πως δεν έχεις καψούρα μαζί μου???? φτού σου ανάφτρα που παίζεις και με τα αισθήματά μου χαχαχαχαχαχα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάντως, εγώ ένα ξέρω: οι γκέι έχουν στην παρέα τους τις ωραιότερες γκομενίτσες!
Από Νεφέλω και πάνω...

Koueen είπε...

Γι' αυτό σε ξεχώρισα αμέσως όταν σε διάβασα! Γιατί το IQ σου ανέβηκε από το 7 στο 10! Κι αν αυτό δεν είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ πρόοδος, τότε τι είναι;;;

ασωτος γιος είπε...

οπως και στη πραγματικη ζωη ετσι και στο ιντερν-ετ θα συναντησεις τον καθε πικραμενο
αχαχα γελασα πολυ

Hitori Tana είπε...

πάλι έχασα επεισόδια...τόλμησε κανείς να πειράξει τη νεφέλω? Ραφιά στα αρχίδια έχει φάει??? :P

Όσο για το σε ποιον ανήκει ο mahler, νεφέλω μου σου χω δυσάρεστα νέα....τον ψήνω για καφεδάκι στο da capo και ανταποκρίνεται...το χάνεις το παιχνιδι girlfriend!

nefelokokkugia είπε...

@Μahler μουυυ,
Άντρα μου ατελείωτεεεε,
Δεν είναι αυτό ακριβώς που φαίνεται
…να
…όχι πως δεν
…αλλά
…κοίτα…
Σου έχω απαντήσει στο mail, βρε Mahler μουυυ. Χαχαχα

@Ασκαρδαμυκτί
Η Νεφέλω , γκομενίτσα?
Το μοναδικό πράγμα που δεν υπήρξα ποτέ, κύριε Ασκαρδαμούλη μου
Γυναίκα πάλι… όσο μπορώ, η δόλια

@Koueen
Εμ, δεν είναι?
Χάρη στο blogging νομίζω.
Στο 12 θα κάνω αίτηση στο MIT

@Άσωτος
Έτσι, να γελάμε.
Δεν είναι να τα παίρνουμε και πολύ στα σοβαρά κάποια «παλικάρια».

@Hitori Tana
Στο ράφι, στο ράφι girlfriend
…και όλο κλαίγεσαι αλλά θα μου τονε φας τον άντρα?
Βρε, μπας και το κάνει όπως ο δικός μου υποψήφιος? Από λύπηση?
Hitori…πες μου ότι είσαι και ξανθιά? Χαχχα

ΥΓ Ραφιά στ΄αρχίδια εεε?
Το έκανα εικόνα. Δεν είναι κακό

Heliotypon είπε...

Και μετά λέτε εσείς οι γυναίκες ότι δεν υπάρχουν άντρες να σας γαμήσουν! Να, ορίστε το παλλικαράκι προσφέρθηκε κι εσύ ξανθιά του αρνείσαι. Ε, τι να κάνει κι αυτός, να μη μαλακιστεί; Αμ πώς;

Gaurakos είπε...

Καρδιές που καις ρε Μαλεράκο. Κρίμα ρε φίλε το χάσαμε το κορμί, για πάρτη σου.

nefelokokkugia είπε...

@Ηeliotypon
Έτσι όπως το θέτεις, δίκιο έχεις.

@Gaurakos
Εντάξει τώρα, κανείς δεν συγκρίνεται με τον Mahler μουυυ

Καλημέρα και καλή εβδομάδα παιδάκια

the elf at bay είπε...

@nefelokokkugia

Ώστε μαλερομανία, μάλιστα μάλιστα!

nefelokokkugia είπε...

Πως λέμε...
Στην ποδιά του σφάζονται παλικάρια?
Αυτόοο.
Καλημέρα Elfακο

ΜΑΙΡΗ είπε...

Θα την κάνω την ερώτηση με όποιο κόστος, εγώ που ακούω μόνο μαλακίες κάθε μέρα κινδυνεύω απο κάτι;
Φιλιά και καλό απόγευμα

mahler76 είπε...

@ΜΑΙΡΗ
κινδυνεύετε να πάθετε ανοσία :)

nefelokokkugia είπε...

@Μαίρη
Συμφωνώ με τον Elf. Κινδυνεύεις να πάθεις ανοσία.
Θεωρητικά, αυτό είναι καλό. Βρίσκεις "ηρεμία".
Στην πράξη όμως καταλήγεις να μη σε ενοχλεί τίποτα. Γίνεσαι απαθής και σταματάς να παλεύεις, ώστε ν΄αλλάξεις τον κόσμο. Δε θα ΄θελα ποτέ να είμαι έτσι. Είμαι ακόμα ζωντανή.
Φιλιά κοριτσάκι

Emperor είπε...

Ένας μόνο σ'ανακάλυψε μέσω google? Έχεις να τραβήξεις ακόμα...

Υ.Γ.Τώρα κατάλαβα γιατί με λες 'Αυτοκράτορά μου' κι'όχι 'μουουουου'. Δε με θες κολασμένα... Αχ...

Υ.Γ.2 Όταν το IQ σου γίνει 20 θα έχεις πάρει άριστα?

Υ.Γ.3 Το ψηλό IQ βοηθά στον οργασμό?

Υ.Γ.4 Ξανάγινες μελαχροινή και δε μου τό'πες? Έ?

Υ.Γ.5 Φιλιά... Πολλά καυτά...

Αθηνά... είπε...

@the elf at bay

Ααααα για σας παρακαλώ!!! Διαμαρτύρομαι εντόνως! Δεν πάσχουμε όλοι από μαλερομανία. Προσωπικώς από ολίγη elfμανία πάσχω. Εντάξει; Άντε να μπαίνει μία τάξη εδώ πέρα! Ουφ...

nefelokokkugia είπε...

@Emperor
Aπαντήσεις σε καυτά αυτοκρατορικά ερωτήματα:
1. T΄ομολογώ.
Δε με κολάζεις όσο ο Mahler μουυυ).
Ο Μahler (μουυυ), ξυπνάει το ζώο που κρύβω μέσα μου (στη συγκεκριμένη περίπτωση, την αγελάδα).
2. Εννοείται πως το 20 είναι το άριστα, αλλά είμαι σε καλό δρόμο η ξανθιά.
Eίπαμε, στο 12 θα κάνω αίτηση στο MIT.
3.Το υψηλό IQ βοηθάει τον οργασμό, ναι.
Όταν έχεις απωθημένο να πηδήξεις laptop με string.
Στις γυναίκες, αν κρίνω από τις επιλογές κάποιων φίλων μου, δεν ειναι απαραίτητο. χιχιχι
4. Εγώ μελαχρινή? A πα πα.
Ξανθιά καλέ μου Αυτοκράτορα. Εξάλλου, το ξανθό είναι τρόπος σκέψης, όχι χρώμα.
5. Πολλά φιλιάααα back to you.
Στη μούρη.


@Αθηνά
Καλά βρε Αθηνούλα, μη μου συγχίζεσαι.
Θα τις μοιράσουμε τις μανίες μας. Φτάνουν για όλες μας.
Αχ..παίζει και η Hitori, ως υποψήφια.

Να σου πω? Μπορώ να σου κλέψω αυτό το "gay friendly blog" banner?

Nat είπε...

Ο μαλακομαγνήτης σου βλέπω δουλεύει στο φουλ.
Καληνύχτα και υπομονή cara!

koulpa είπε...

xaxaxa έλα μωρέ μη δίνεις σημασία.. :) :)
καλημερούδιααα :) :)

nefelokokkugia είπε...

@Νat και Koulpa
χαχα Ένα θέμα με τον μαλακομαγνήτη μου το΄χω.
Καλημέρες και φιλιά παιδάκια.

Raindrops είπε...

xaxaxaxaxa!! να ΄ναι καλά ο οπάδος σου και εσύ που τα έγραψες τόσο ωραία , με κάνατε και γέλασα!!
φιλιά
καλή συνέχεια!

nefelokokkugia είπε...

Xαίρομαι που γέλασες καλό μου.
Αν και ήμουν φορτισμένη και ξέφυγα λίγο στις εκφράσεις μου, αλλά ελπίζω να με κατανοείτε.
Φιλιά

NET MAN είπε...

Ειμαι σιγουρος πως "φτιαχτηκε" με το εικονιδιο σου.
Τρελο κοριτσι εσυ...

nefelokokkugia είπε...

Eίναι που μου κάνει ωραίους αστραγάλους αυτό το μωβάκι...

NET MAN είπε...

Ποδολαγνος?? Α μια χαρα...Θα του αρεσουν και οι κλωτσιες τοτε.

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα σωστά. Γι΄αυτό κυκλοφορεί ακόμα εδώ γύρω.