Σάββατο, 7 Μαΐου 2011

Πως να κόψετε την μαλακία

Παραθέτω, από τον πίνακα ελέγχου των στατιστικών του blog μου, το συγκλονιστικό ερώτημα, που ταλανίζει επί γενιές και γενιές τους κατοίκους αυτού του πλανήτη.

"Πως να κοψω την μαλακια"

Mε αυτή τη φράση στο Google, κάποιος από εσάς ανακάλυψε το ιστολόγιό μου.
Και στην ξανθιά, γεννήθηκαν οι κάτωθι απορίες:

Ποιός από εσάς έχει καημό να κόψει τη μαλακία?
...και γιατί?

Σας είπαν ότι θα βγάλει τρίχες η παλάμη σας ...



ή ότι θα τυφλωθείτε?

Χαζούλια μου!!!
Μα καλά...δε βλέπετε τη γράφουσα? (... να θυμηθώ ν΄ απενεργοποιήσω τη δυνατότητα σχολιασμού για την παρούσα ανάρτηση)
Σε όλους σας, δεν αρέσει να....??? **
Σιγά...μην σπρώχνεστε.
Συμφωνούμε λοιπόν.
Εξάλλου υπάρχει κάτι καλύτερο από το να κάνεις έρωτα, παρά μ΄αυτόν που αγαπάς πιο πολύ στον κόσμο?


Κλείνοντας, να θέσω ακόμα ένα ερώτημα. Άντε και με βρήκες ταλαίπωρε φίλε μου, μαλάκα.
Τι κέρδισες είπαμε?
Το μόνο που υπάρχει εδώ μέσα σε αφθονία, είναι οι μαλακίες. Πάλι στα ίδια έπεσες.
Χμμμμ...


Άβυσσος η ψυχή του μαλάκα λοιπόν.



 ..και εγώ σας λατρεύω. Πάω να παίξω μπάλα.
Φιλιάαααα


** Μahler μουυυ, μη γίνεσαι σπαστικός. Δε ρώτησα ποιός την έχει αναγάγει σε υψηλή μορφή τέχνης. Για μια απλή καθημερινή μαλακιούλα μιλάμε.





61 σχόλια:

dsquared είπε...

Μαλακά πιο μαλακααααααααά...
που στο καλο το θυμηθηκα τουτο το ασμα?

DIN

nefelokokkugia είπε...

Καλησπέρα κούκλες.
Εεεε...ανήκει πια στα κλασικά μουσικά ακούσματά της γενιάς μας. Και όχι άδικα...
Φιλιάααα

the elf at bay είπε...

Άβυσσος η ψυχή, πρόθυμο το κορμί.

Καλό Σ/Κ.

mahler76 είπε...

και αρχικά ένοιωσα προσβεβλημένος αλλά μετά είδα την επισήμανση και έστρωσα χαχα. Κάτω τα χέρια από την μαλακία λέμε!!

Manolog3 είπε...

Οπως λενε και οι ψυχολογοι ο αυνανισμος που μας δημιουργει την αυτοικανοποιηση ειναι φυσιολογικη διαδικασια για εναν εφηβο που ανακαλυπτει το σεξ, αλλα περα απο καποια ηλικια, οταν ενηλικιωθει το ατομο προκαλει μια αντικοινωνικη συμπεριφορα και κλεινει το ατομο στον εαυτο του!! :P

Αμερικλάνος είπε...

Όταν λες ότι πας να παίξεις μπάλα... τι ακριβώς εννοείς??

nefelokokkugia είπε...

@Elf
Ένα ταλαίπωρο κορμί, τι να σου κάνει…?
Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα.

@Mahler μουυυ
Την έχεις υπερασπιστεί τόσες φορές που σε είχα συνεχώς στο μυαλό μου όσο έγραφα. Χιχιχχ

@Manolog
Χμμμ…
Να κόψεις το διάβασμα καλέ μου :)))

@Αμερικλάνος
Τι εννοώ… Εννοώ με μπάλα, όχι με μπάλες. χιχιχι
Πήγα πρώτα έτρεξα λίγο (με τα παιδιά να με κυνηγάνε και όλο κάτι να ρωτάνε) και μετά με μια μικρή παρέα παίξαμε ποδόσφαιρο (…ο θεός να το κάνει).
Πως κατάφερα η ξανθιά, να κλωτσήσω με την δεξιά μου φτέρνα τον αριστερό μου μηρό είναι άλλο θέμα…

Gaurakos είπε...

Υπενθυμίζω...

Αν πετύχει η μαλακία, τύφλα να χει το γαμήσι.

Χαιρετώ σας.

Coula είπε...

απο το τιποτα, καλή κι η μαλακία! Αλλά με ρέγουλο!

zoyzoy είπε...

Καλά το τι γέλιο κάνω κάθε φορά που βλέπω τα στατιστικά απο τι μαλακίες μπαίνει ο καθένας μέσα στο μπλόκγ μου τρελαίνομαι!

Νταξει μωρέ μια που και που δεν κάνει κακό ίσα που ξελαμπικάρει τον εγκέφαλο!

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

nefelokokkugia είπε...

@Gaurakos και Coula.
Συμφωνώ, αλλά και εσείς θα βλέπετε γύρω σας πολλούς που δεν έχουν πια ρέγουλα.
Συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια...
Χαίρε Gaurako. Φιλιά Coulita

nefelokokkugia είπε...

@Zoyzoy
Εγώ μέχρι πρόσφατα το είχα κλειδωμένο στις αναζητήσεις και δεν είχα στατιστικά.
Έχεις δίκιο, έχουν πολύ γέλιο τελικά.
Φιλιάαααα

ria είπε...

καλή η μαλακία αλλά με το γαμήσι γνωρίζεις και κόσμο!!!

αν δεις τι γράφουν για να βρουν το δικό μου μπλογκ, θα βγάλεις καντίλες!

Αθηνά... είπε...

Μα τι είναι τα στατιστικά;

nefelokokkugia είπε...

@Ria
Πάντα.
Κάνε μια ανάρτηση κάποια στιγμή.

@Αθηνά
Για να δεις με ποιές λέξεις/φράσεις βρέθηκε κάποιος στο blog σου, πας:
Πίνακας έλεγχου-> στατιστικές-> πηγές επισκεψιμότητας-> επιλέγεις χρονική διάρκεια και εμφανίζεται στο κάτω μέρος της σελίδας ως «λέξεις, κλειδιά αναζήτησης»
Συνήθως έχουν πολύ γέλιο, γιατί είναι άσχετες φράσεις.

Φιλιά κοριτσάρες

aizen999 είπε...

ασχετο-ξερατε οτι οι αντρες αυνανιζονται πιο πολυ απ'τις γυναικες? :P
και ναι ειναι νορμαλ τροπος να ξεθυμανει κανεις!

mahler76 είπε...

@aizen999
μαλάκα σοβαρά??? χαχαχαχα

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
Απαραίτητη προυπόθεση είναι να έχεις ανοιχτό στις αναζητήσεις το ιστολόγιό σου. Αυτό το κάνεις από τις "ρυθμίσεις" του πίνακα ελέγχου. Εγώ το είχα κλειδωμένο καιρό και προφανώς έχω χάσει κι άλλα καλά...

@Αizen
Μπααα, απλά οι γυναίκες δεν το λένε. Και μερικοί άντρες το να είναι μαλάκες, δεν το ξεπερνάνε ούτε στα βαθιά γεράματα. Συμφωνούμε. Δε θα χωρούσαν οι φυλακές, καλό μου.

ΥΓ Θες μια πορτοκαλάδα?
Ακόμα δεν το έχω χωνέψει πως γίνεται αυτό... :))))

Dr. Aparadektos είπε...

ως επιστήμων (λέμε τώρα) αλλά και ως άνθρωπος (ξαναλέμε τώρα) θέλω να διαχωρήσω την απαραίτητη και απόλυτα θεμιτή και γεμάτη υγεία αυτοϊκανοποίηση από τους μαλάκες με την έννοια του ... μαλάκα.
συνήθως μαλακίες κάνουν οι μη ερωτικοί άνθρωποι.
οι αυτοϊκανοποιούμενοι/ες είναι απόλυτα ερωτικοί άνθρωποι, οι οποίοι προσωρινά (ή έστω και μόνιμα) δεν έχουν έταιρον ήμισυ και δεν επιθυμούν να χαρίσουν τόσο πολύτιμες στιγμές σε οποιονδήποτε.....

ζήτω η μαλακία
κάτω οι μαλάκες

υ.γ. προτείνω επί του θέματος το μυθιστόρημα του αλμπέρτο μοράβια "εγώ και αυτός"

Αθηνά... είπε...

Ευχαριστώ. Τα βρήκα. Τα στατιστικά. Και έχω πέσει κάτω από τα γέλια. Νάσαι καλά που μου άνοιξες τα μάτια! Παρεμπιπτόντως, εραστές είχα αρκετούς, ο καλύτερος όμως υπήρξε το χέρι μου!
Φιλί!!!

nefelokokkugia είπε...

@Dr. Aparadektos
Κανείς δε θα το έθετε καλύτερα. χιχιχ
Όσο για τον κυρ Μοράβια, πρέπει να τονε διαβάσουμε κάποτε γιατί μέχρι τώρα περιμέναμε κανα χριστιανό να τονε γυρίσει ταινία. χιχιχχ
Τεμπέλαααα

@Αθηνά
Είδες? Τζάμπα γέλιο.
Μπα...στο θέμα εραστών, ήμουν τυχερή μάλλον. Είχα και καλύτερους από το χέρι μου.

Fri είπε...

Ώστε δε βγάζεις τρίχες, ε; Χμ, μα να ζω σε αυταπάτες τόσα χρόνια! Τώρα, πώς κερδίζω το χαμένο χρόνο μου λες;
χιχι

nefelokokkugia είπε...

@Fri
Φύγε τώρααα και ξεκίνα.
Ακόμα εδώ είσαι?

Αμερικλάνος είπε...

Μόλις ξύπνησα από το μεσημεριανό μου ύπνο και ξέρεις τι είδα??? Ότι με πήρες τηλέφωνο γιατί μια συνταγή σου λέει ήταν λάθος και έπρπε να μου πεις! Ήσουνα κλαμμένη, κάποιος λέει κάτι σου έκανε, και είχες βαριά προφορά βουλγάρας! Ήσουν από τη Βουλγαρία και γι'αυτό σε παιδεύανε οι κάργιες στο γραφείο! Μετά χάλασε η σύνδεση και σε έχασα.

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλάνος
Μετά... συνέχισα να μιλάω και να σου λέω:
Аз никога няма грешка рецепти.

ΥΓ Άκου εκεί.
Βουλγάρα? Μοi?
Τσόγλανε (δε ξέρω και πως γράφεται στα βουλγάρικα)

Αθηνά... είπε...

младмошеник! Έτσι γράφεται το "τσόγλανε" στα βουλγάρικα.

nefelokokkugia είπε...

Благодаря

(ποιό μεταφραστή χρησιμοποιείς?)

Αθηνά... είπε...

Τον Κύριλλο, τον Βούλγαρο, τον γείτονά μου!

Αθηνά... είπε...

Ψηλός, ξανθός, έχει τις χάρες όλες!!!

nefelokokkugia είπε...

@Αθηνά
..και γιατί είσαι ακόμα εδώ? Ξουτ...και μη γυρίσεις πριν μάθεις τέλεια βουλγάρικα.

Αθηνά... είπε...

ok!Θα σου χαλάσω εγώ χατίρι; Κάνω μπιντέ και φεύγω για τον γείτονα! Καλό ξημέρωμα!

nefelokokkugia είπε...

..και αν σας πιάσει και το μεσημέρι μαζί, ακόμα καλύτερα.
Φιλιάααα

*Douli* είπε...

τυφλώνει λένε, ισχύει?? :-Ρ

nefelokokkugia είπε...

...μεταξύ άλλων.
Καλημέρα κοριτσάκι

the elf at bay είπε...

@Douli

Φήμες παιδάκι μου, μην δίνεις σημασία!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Εγώ ξέρω ότι άμα πετύχει η μαλακία τύφλα να χει το ....παραδοσιακό ισχύει;
Καλά να περννάτε κορίτσια και αγόρια

ΜΑΙΡΗ είπε...

περνάτε

γνωστος αγνωστος είπε...

μιλας για αυτοικανοποιηση και συμφωνω
αν ομως στην τραβαει αλλος τοτε γινετε μαλακια...
ξερεις ποσες φορες πηγαν να μου το ξεριζωσουν???

(μα ποτε θα μαθετε εσεις οι γυναικες.....? ) :P

nefelokokkugia είπε...

@Elf
Καλησπέρα Elf. Της δίνεις θάρρος και είναι και μόνη γυναίκα. χιχιχι

@Μαίρη
Καλησπέρα Μαίρη. Και εσύ, ελπίζω να περνάς καλά μαζί μας.

@Γνωστός
Χαχαχα Εσένα τι να σου πω? Είναι γνωστό ότι καμιά δε σου αντιστέκεται.
Τόσο πια γλυκός … που θέλουν να τον πάρουν σπίτι μαζί τους? Τι άντρας θεέ μου.
Εδώ θα μου πεις, η άλλη προτίμησε εσένα και άφησε την πορεία…

Φιλιάααα σε όλους

ασωτος γιος είπε...

συμφωνω με τον γαυρακο χαχαχα

nefelokokkugia είπε...

@Άσωτος.
Μέχρι ένα σημείο, Άσωτε.
Δε λέω...καλή η μαλακία, αλλά με το γαμ@@ι γνωρίζεις και κόσμο.
Φιλάκια

Emperor είπε...

Εμείς οι άντρες λέμε 'Καλύτερα μια καλή μαλακία παρά ένα μέτριο γαμήσι'. Και ποιος σου είπε πως με τη μαλακία δε γνωρίζεις κόσμο? Και ποιος σου είπε πως η γαμομαλακία δεν προσφέρει οργασμούς τελειότερους κι'από γαμήσια? Ξέρεις ότι στην Ολλανδία (νομίζω δηλαδή απ'ότι θυμάμαι απ'τα μπλογκς) υπάρχει μαραθώνιος μαλακίας? Τέλος, τι συμβαίνει κούκλα μου και χαλιέσαι έτσι μέρα? Πές το στον Αυτοκράτορα. Έτοιμο έχω το εκτελεστικό απόσπασμα...

Υ.Γ. Φιλιά!!! :)

nefelokokkugia είπε...

Ετοιμοπόλεμος ο Αυτοκράτοράς μου?
Δε θα μπορούσα, παρά να συμφωνήσω μ΄αυτό που λέτε εσείς οι άντρες, γλυκέ μου Αυτοκράτορα. Έτσι είναι. Και ναι, συμφωνώ επίσης ότι μπορεί να προσφέρει ανεπαναλήπτους οργασμούς. Εξάλλου ούτε στο κείμενό μου, ούτε εδώ καταδίκασα τη μαλακία. Απλά έθεσα ακόμα μια απόψη με το τελευταίο μου σχόλιο.
Όσο για τη διάθεσή μου είναι εξαιρετική. Δεν ξέρω γιατί κατάλαβες το αντίθετο.
Αν εξαιρέσεις κάτι πονάκια, στον εγωισμό μου κυρίως, από το σημερινό -δεύτερο στη σειρά ποδοσφαιρικό αγώνα- κατά τ΄άλλα είμαι καλά. χαχχαχ
Σε φιλώωω

Heliotypon είπε...

Εδώ η Betty Dodson (PhD παρακαλώ!) επί 20+ χρόνια διδάσκει ανθρώπους πώς να μαλακίζονται (και οικονομάει τρελλά) και έγραψε και ολόκληρο βιβλίο (Sex for One) για να μάθουν ακόμη περισσότεροι άνθρωποι πώς να το κάνουν. Πάντως σκέφτομαι τις ομάδες που κάνει, με 10 ή 20 άτομα σε κύκλο να μαλακίζονται, ενώ θα μπορούσαν άνετα να κάνουν μια παρτούζα τρικούβερτη...

nefelokokkugia είπε...

χμμμ... δε τη γνωρίζω αλλά να θυμηθώ ν΄αγοράσω κανά βιβλίο της για δώρο. 10 άτομα εε? Πολλά δεν είναι?
Έχω ακούσει πάντως ότι μέχρι 7 και ένας σκύλος, θεωρείτε έρωτας. χαχα
Καλημέρεςςςςςςςς

AMANTA είπε...

Σε γνώρισα τυχαία, και ιδού η συμβολή μου σε ένα τόσο καίριο ζήτημα
http://agriada52.wordpress.com/2009/08/25/%CE%B1%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%8C%CF%87%CE%B9/

AMANTA είπε...

Heliotype@ μήπως ξέρεις το ISBN του βιβλίου της Betty Dodson?

nefelokokkugia είπε...

@Αμάντα
Καλημέρα Αμάντα,
Kαλώς ήρθες και ευχαριστώ για το link.
Στον αυνανισμό λέμε ναι, στις μαλακίες όχι.

Το βιβλίο από μια γρήγορη ματιά που έριξα, θα το βρεις στο Amazon και φαντάζομαι και αλλού.

ISBN-10: 0517886073
ISBN-13: 978-0517886076

AnD είπε...

Επιτέλους το άνοιξες να μη μου στέλνει ο Γκούγκλης τους θαυναστές σου σε μένα!
χιχιχι

υγ.Το θαυναστές ήταν τυχαίο αλλά ό,τι πρέπει τελικά οπότε το κρατάω!

nefelokokkugia είπε...

χαχαχχα Καλημέρα κοριτσάκι με τις φακές.

Hitori Tana είπε...

Πάντως πιστεύω πως όλοι και ΟΛΕΣ το κάνουμε. Αλλά παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα ταμπού της εποχής. Ειδικά για μας τις γυναίκες.

Κάπου θυμάμαι είχα διαβάσει πως το 80% των παντρεμένων αυτοικανοποιούνται ανελλιπώς.

Ίσως τελικά, στην επιδειξιομανή ανασφάλειά μας, η μαλακία θεωρείται ο φτωχός συγγενής του σεξ.

Anyway, εγώ δεν θα την άλλαζα με τίποτα.

nefelokokkugia είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με όσα έγραψες.
Αλλά επειδή είμαι και λίγο κάφρος, και με αφορμή ένα σχόλιό σου σε κάποια παλαιότερη ανάρτηση, αναρωτιέμαι.
Τι κάνει μια Hitori Tana μόνη στο σαλόνι?
Πιστεύω ότι μια ανάρτηση σου θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη.
Φιλιά και καλημέρες κούκλιτσα

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παίζεις και μπαλίτσα Νεφέλω;
Μήπως είσαι το «αγοροκόριτσο από τον Περισσό»;

nefelokokkugia είπε...

Μπααα όχι, απλά παίρνω μάτι κ. Ασκαρδαμούλη μου.
Εσείς αγαπητέ, ακόμα Ανάφη είστε? Πότε θα πάτε κατά Γαύδο μεριά, μπας και βρει τη χαρά της η Αθανασία?
Ο Περισσός είναι νησί?
Αααα, τώρα θυμήθηκα. Περισσός....
Αχουυυ...ναι, κάποτε είχα κατέβει εκεί γιατί μου πρότειναν μια καλή κομμώτρια, να μου κάνει ακόμα μερικές ξανθές ανταύγειες.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γαύδο φτάνουμε αύριο!
Και Πέμπτη ή Παρασκευή... Καρπενήσι και Γιούρα!
Η κομμώτρια στον Περισσό κάνει και «βραζιλιάνικο»;

nefelokokkugia είπε...

Αχ κ. Ασκαρδαμούλη μου, να τη ρωτήσω
...αλλά δε πιστεύω ότι θα σου πηγαίνει.

NET MAN είπε...

Εγω σιγουρα δεν παραξενευτηκα με τις αναζητησεις αυτες,μιας και στα δικα μου στατιστικα μονο παρομοιες αναζητησεις βλεπεις...Ομως πεθανα στο γελιο με τα σχολια.... :)
(...Ενω τα σχολια "πηραν φωτια" ,μπηκε η ερωτηση..."μα τι ειναι στατιστικα!¨"...χαχαχαχαχα....
Να εισαστε καλα ολοι!

nefelokokkugia είπε...

Πρέπει να έχεις τρελλή κίνηση στο blog μ΄αυτό το όνομα που έχει.
Και εσύ να περνάς καλά. Καλημέρα

NET MAN είπε...

Μπα...Δεν διαβαζουν οι ελληνες...
Παει τελειωσε...απο δω και περα θα ανεβαζω τις ιστοριες σε video...

Καλημερα!

nefelokokkugia είπε...

Με τις δικές σου ιστορίες γυρισμένες σε βίντεο, προβλέπω να πέφτει ο server του blogger. χιχιχ
Δεν είναι κακό...

Heliotypon είπε...

@ ΑΜΑΝΤΑ: Με πρόλαβε η Νεφέλω. Κι εγώ έψαξα να το βρω, αλλά δεν το βρήκα (πρέπει να οργανώσω τη βιβλιοθήκη μου...). Κάπου κρύβεται. Είναι ντροπαλό το βιβλίο... Ενδιαφέρον πάντως!