Τετάρτη, 25 Μαΐου 2011

Του νόου ας μπέτε


Μπήκατε που μπήκατε στον κόπο να φτερουγίσετε ως το ουράνιο χωριό μου.
Τη Νεφελοκοκκυγία μου.
Θα ΄θελα λοιπόν να διαβάσω ένα σχόλιο από όλους σας, ώστε να ξέρω πόσες πορτοκαλόπιτες και καφέδες να ετοιμάσω. 
Ακόμα και από εσάς που δεν έχετε αφήσει ποτέ στο παρελθόν, σχόλιο.
Επώνυμα ή ανώνυμα...όπως θέλετε.







ΥΓ Το τραγούδι είναι άσχετο με την ανάρτηση αλλά με κάνει και γελάω.
Σας το αφιερώνω.
Αν είχα καλύτερη φωνή,  θα σας το τραγουδούσα, αλλά....μια  άλλη φορά ίσως.
Πάντως το νι και το λι, θέλουν τέχν(ιιιεε)η που η γράφουσα την κατέχει. χιχιχι

Πολλά γλυκά φιλιά



68 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Παρακαλώ, θα ήθελα να υπολογίσεις δύο κομμάτια πορτοκαλόπιτα για μένα διότι είμαι γλυκαντζού! Ε, κι αν δεν σου κάνει κόπο έναν ελληνικό μέτριο θα τον έπινα από τα χεράκια σου.
Ευχαριστώ. Στέλνω φιλί πορτοκαλένιο...

mahler76 είπε...

μανίτσα για μένα ρίξε ένα κιλό παϊδάκια στη θράκα και μερικές πατατούλες στο τηγάνι. Α και μια δίλιτρη Coca Zero.

Coula είπε...

Καλησπέρα!! Το κομματι μου περικαλω! Απο τη λεμονοπιτα!

Coula είπε...

sorry!!!!!!!!!!πορτοκαλοπιτα

AnD είπε...

Tza!
Σε μιλάω και στο άλλο αλλά εσύ είσαι εδώ και ετοιμάζεις κεράσματα.
Μααα τι νοικοκυρά!!!

ΠΟΔΗΛΑΤΡΗΣ είπε...

ευχαριστώ για το τραταρισμα! να φερω κι εγω το κατι τίς μου; πάστα φλόρα φράουλα ας πουμε που την έφτιαξα σημερις;;;

Venea είπε...

Ααααα ωραία υποδοχή έχει εδώ...και γλυκό!! Θα έρχομαι συχνά! :)

Ανώνυμος είπε...

gia sou nefelw,erxomai spiti sou syxna pykna,opws maresoun ta sxolia sou se alla blogs,eidika ths hitoritana pou ths exw kai mia adynamia.enan ellhniko me oligh tha ton epina.h pantremenh.

nefelokokkugia είπε...

@Aθηνά
…και δύο και τρία. Εσένα θα στη φέρω κανα πρωινό στο στούντιο. Θα με φιλοξενήσετε?

@Mahler μουυυυ
Ότι θέλει ο άντρας μου ο ατελείωτος. Είμαι ανατολίτισσα εγώ, βρε.
Τα πάντα όλα πασά μου

@Coula
Coulίτα, τώρα που σου έστειλα τη συνταγή περιμένω πρόσκληση γι΄απογευματινό τσάι. Χιιχιχ

@ΑnD
Που αλλού μου μιλάς καλό μου? Έχω χάσει λίγο τη μπάλα απόψε.

@Ποδηλάτρης
Να έρθεις αλλά χωρίς την πάστα φλόρα. Έχω αλλεργία στις φράουλες. Σοβαρά. Εσύ πάντως είσαι πάντα καλοδεχούμενη.

@Venea
Έμαθα ότι φτιάχνεις ωραία γλυκά. Να μας έρχεσαι όποτε θες. Χαχα

@Ανώνυμη “pantremenh”
Γνωστή από το blog της Hitori.
Eλληνικό εεε?
Έφτασεεεεεε

Ανώνυμος είπε...

i portokalopita sa gliko metraei!! oses fores tin exo kanei exoun pathei tarakoulo kai einai kai paneukoli... o teleutaios anthropos pou tin dokimase tin efage me giaourti... tora peri orekseos ti na peis...

Lonely

nefelokokkugia είπε...

@Lonely
Με γιαούρτι?
Ζει ακόμα?
Τεσπα, όπως είπες και εσύ."Περί ορέξεως..."
Σ΄αυχαριστώ για την επίσκεψη Lonely.

koulpa είπε...

κι εγώ εδώ είμαι.. ειχα κάνα μήνα.. πρωινά εγερτήρια.. και έληψα :) :)
ενα ταψάκι με φτάνει.. τα έχω ελλατώσει τα γλυκά.. :) :)
καληνυχτούδιααα :) :)

Hitori Tana είπε...

Σε διαβάζω ανελλιπώς, το ξέρεις πως είσαι στις αγαπημένες μου bloggers όσο διάστημα ασχολούμαι με το σπορ..

διπλό ελληνικό με μαύρη ακατέργαστη ζάχαρη στη μύτη, γιατί γέρνει πάλι το ρημάδι το ράφι!

Nat είπε...

Παίζει κάτι σε λικεράκι? Σιχάθηκα τους καφέδες σήμερα.

nefelokokkugia είπε...

@Koulpa
Φτάνει? Είσαι σίγουρος?
Μη μείνεις με τη γλύκα. Θα φτιάξω δύο να είμαστε σίγουροι.

@Hitori Tana
Ευχαριστώ καλή μου. Πρέπει να σε κατεβάσω σύντομα από αυτο το ράφι. Σκέφτομαι διάφορα (πότε πότε το κάνω κι αυτό, χιχιχ). Που θα πάει, θα βρω την λύση.

nefelokokkugia είπε...

@Νατ
Και λικεράκι κερνάμε, Nat μου. Παχαίνει όμως, δεν ήσουν σε δίαιτα? χαχα Μάλλον σαν αυτή που κάνω και εγώ εεε?

Nat είπε...

Εχμ, βάλε και μια κουταλιά βρώμη μέσα στο λικέρ, να το βαφτίσω light.

ria είπε...

κάτι σε σοκολάτα δεν έχει το μαγαζί;
ας είναι, θα βολευτώ με την πορτοκαλοτέτοια!

koulpa είπε...

χαχαχα ε είπαμε νασυγκρατηθουμε.. κάνω κι εγώ διάφορες δίαιτες.. αλλά κυρίως 2.. του ανανά.. τρώω ταπάντα εκτώς απο ανανά.. και τις πάπιας.. τρώω τα πάντα και κάνω την παπια.. :) :)
κάτσε να κάνω τώρα καμιά κρεμούλα να γλυκαθώ.. :) :)
ξανακαληνυχτούδιαααα :) :)

aizen999 είπε...

οι γκει μπλογκερ υποστηριζουν νεφελοκκοκυγια!
εισαι η γιαγια που ολοι ποτε δε θελησαμε μουαχααχαχαχ :) καληνυχτα!

Gaurakos είπε...

To κατέχεις το λί και το νι μανάρ μου; Και εγώ που νόμιζα πως οι συμπροτεουσιάνοι δεν κατέχουν γρι. Βλέπεις εμείς οι κάτω από το αυλάκι έχουμε ένα ατού περισσότερο.

marco είπε...

Κάτω απ' τ' αυλάκι ΦΟΡ ΕΒΑ!!!

Αμερικλάνος είπε...

ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝ ΔΕΝ ΦΑΩ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΠΙΤΑ (ΚΑΙ ΖΗΣΩ) ΠΡΩΤΑ.

Αμερικλάνος είπε...

ουπς

γνωστος αγνωστος είπε...

Φορα ένα ξο...βυζο,ένα ξο..φτερνο, ένα ξο...ότι ξο υπάρχει τελοσπαντων και φέρε μου ένα κομμάτι

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

καλημερααααααααααααααααααααααα

nefelokokkugia είπε...

@Nat
Aν βάλω μια κουταλιά βρώμη στο πιτόγυρο, γίνεται light?
Μ΄αρέσει

@Ria
Αν θες σοκολάτα θα περιμένεις τον καιρό που θα φτιάξουμε το «μπουκιά και οργασμός». 3000 θερμίδες η μπουκιά.

@Koulpa
Τέλειες αυτές οι δίαιτες. Τις εφαρμόζω χρόνια και με μεγάλη επιτυχία.

@Aizen
Βρε τσόγλανε, εγώ φταίω που δεν πήρα ότι πορτοκάλια παίζουν στο υπόλοιπο Αττικής, να φτιάξω πορτοκαλόπιτες. Να σε δω μετά. Να δω πως θα βολεύεσαι. Χιχιχι

@Gaurakos
Ξαναλέω ότι Παοκτζήδες δεν υπάρχουν μόνο στη συμπρωτεύουσα. Εννοείται πως είμαι καταυλακιώτισσα για να κατέχω τόσο καλά το Νι και Λι.

@ Marco
Που είσαι πατρίδα?

@Αμερικλάνος
Θα σου φτιάξω και θα επιβιώσεις. Δεν τους κερδίζουμε εμ βύσμα τους τίτλους εμείς. Κοίτα να φέρεις κανα κινέζο μαζί, να του μάθουμε να τρώει.

@Γνωστός
Ένα ξόμπλι στα μαλλιά?
Εσύ θα φέρεις τσίπουρο από τα βουνά και εγώ θα φτιάξω το γλυκό. Νταξξξ?

nefelokokkugia είπε...

@Εκφράσου
Kαλημέρες και φιλιά.
Καφεδάκι?

Gaurakos είπε...

Από που είσαι ωρε πατρίδα; Για πες μου εμένα στο αυτί. :)

the elf at bay είπε...

Μία πορτοκαλόπιτα, έναν ελληνικό βαρύ κι ένα πελώριο φιλί από σένα!

Καλημέρα!

nefelokokkugia είπε...

Kαλημέρα Elfάκο.
Σμουτςςςς.
Λες να πάθει φρίκη η Αθηνά? χιχιχιχ

Koueen είπε...

Τώρα βρε που άρχισα δίαιτα; Ένα freddo espresso σκέτο για μένα, παρακαλώ!

@Marco, @Gaurakos: μαζί σας! :)

nefelokokkugia είπε...

@Koueen
Δίαιτα ξεκινάμε πάντα από Δευτέρα. Και προτιμάμε αυτές που προτείνει ο Koulpa.

Και εσύ δικιά μας? Καταυλακιώτισσα με Νι και Λι?
...join the club, καλό μου

dsquared είπε...

Ενα φεγγάρι ειχα κολλήσει με τη λέξη μουνιέκα (muñeca γραφεται στα Σπανισ) που είναι η κούκλα στα σπανιόλικα, την ελεγα λοιπον με προφορά του χωριού και καλημεριζα για καιρο τις φιλες
Hola μουνιέεεκα
Buenasdias μουνιέεεκα
κτλ.
χο χο χο, gelaga μονη μου, οι άλλες νομιζαν οτι της μπινελίκωνα.

din

Αθηνά... είπε...

@nefelokokkugia

Τέλος πάντων, δεν θα το κάνω θέμα. Μπορεί εσένα ο elf να σου ζητάει ένα πελώριο φιλί αλλά με το μπλε του βλογ μου τρελαίνεται!
Σε περιμένουμε, όποτε θελήσεις θα χαρούμε πολύ να σε δούμε!!!

nefelokokkugia είπε...

@Din
...και εγώ το ίδιο θα πίστευα καλό μου.
Καλημέρα μουνιέκαααα

@Αθηνά.
θα σας έρθω με την πρώτη ευκαιρία. Ένα τσιγάρο δρόμος είστε. Και βέβαια όχι με άδεια χέρια...χαχαα
Φιλιά πρωινά

ΜΑΓΟΣ! είπε...

αντε βαλε ακομα μια !!! ολα τα φιλαρακια εδω ειναι? κουλα που ειναι ο Κυριακος ? ασε μην τρως αλλο θα παρεις κιλα!!

ασωτος γιος είπε...

πορτοκαλοπιτα? ειπες τη σωστη λεξη,,, χαχα
σε λατρευω και γιαυτο

Koueen είπε...

@ nefelelokokkygia

Κι εγώ δικιά σας! (το νννι και το λλλι το παλεύω πάντως!)

mergreta είπε...

καλησπέρα.
μια τέτοια πρόσκληση ποιος μπορεί να αρνηθει;
αν δεν πιω καφέ (τα νεύρα μου είναι χάλια), να πάρω, η λιχούδω, 2 κομμάτια πορτοκαλόπιτα;

nefelokokkugia είπε...

@Μάγος
Μια πορτοκαλόπιτα (ένα ταψάκι, φαντάζομαι) στο Μάγο.
Μαίστααα.
Η Coula κάπου έχει κρυφτεί και τρώει το μερίδιό της. Είναι πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος και φοβάται μη της το φάει.

@Άσωτος
Θέλω να περιποιούμαι τους επισκέπτες μου, Ασωτούλη. Η πορτοκαλόπιτα είναι ότι πρέπει με τον καφέ.

@Koueen
Να μη το παλεύεις. Δε ντρεπόμαστε βρε γι΄αυτό. Είναι η τιμημένη καταγωγή μας. Χαχα

@Mergreta
Χαχαχα Να πιεις καφέ και να φας και δύο και τρία κομμάτια πίτα. Σιγά…τσιγκουνιές στο γλυκό θα κάνουμε?

Evil Chef είπε...

καλησπέρα και απο μένα -εννοείται χαλαρα ενα ταψακι του γαλακτομπούρεκου πορτοκαλόπιτα θα με τραταρεις ,και θα μου εχεις στο φευγα άλλο ενα για το δρόμο και την συνταγη για να την φτιαξουμε!!!

nefelokokkugia είπε...

@Evil
χαχα Να σου φτιάξω και ένα να το πάρεις μαζί...αλλά θα προλάβει να φτάσει σπίτι να το απολαύσει το κορίτσι? ή θα το χτυπήσεις στο δρόμο?
Δεν έχω το mail σου να σου στείλω τη συνταγή. Στείλε μου εσύ ένα και θα στη στείλω το βράδυ που θα ξαναμπώ.

Emperor είπε...

Να κάνω ένα ντουσάκι κι'έρχομαι...

nefelokokkugia είπε...

Αυτοκράτορά μου,
χαχαχχαχαχαχαχα
Γύρνα πίσω καλέεε. Να σε ταίσουμε είπαμε όχι να σε γαμ@@@@με.
Λείπει ο Mahler μουυυ.

Emperor είπε...

Μετά από ένα καλό τραταμέντο πάει, δεν πάει? ;)

Emperor είπε...

Υ.Σ.Πάντως είχα υπ'όψιν το αντίθετο έ? :ΡΡΡΡΡΡ

nefelokokkugia είπε...

Αχχχχ Αυτοκράτορά μου, πάει.
Μετά το τραταμέντο, πάει.
Πως δεν πάει... αχχχχ
Αλλά μη χαλάσω χατήρι στον Mahler μουυυ.
Ατός εμέν τερεί. Εσέν ελέπ
...και έχει και καιρό να...

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Εγώ δεν είμαι του γλυκού. Εκτός κι αν είναι πάνω σε δερματάκι!

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα. Κλασική Γ&Δ

Emperor είπε...

Γ&Δ Ευκαιρεία να το συνδυάσουμε... Ραντεβού στης Νεφελοκοκκυγίας...

Manolog3 είπε...

Ενα νες σκετο (3 μεγαλες κουταλιες καφε, μη τσιγκουνευτεις), οχι πολυ ζεστο, χλιαρο!! Πορτοκαλοπιτα δεν τρωω, κατι σε σοκολατενιο κεικ παιζει ή να πω στη μανα μου να φτιαξει? :P

nefelokokkugia είπε...

@Emperor
Κόσμια αυτοκράτορά μου, κόσμια.

@Manolog
3 κουταλιές καφέ? Να σου αγοράσω ένα αυτοκίνητο καλύτερα? Σοκολατένιο κέικ δεν παίζει, αλλά ευχαρίστως να τιμήσουμε της μανούλας σου. χαχαχα

Καλημέρα

the elf at bay είπε...

@nefelokokkugia

Μπα, είναι σκληρό καρύδι αυτή!

Ουφ! είπε...

πορτοκαλόπιτα.... γιαμ!!!

:-)

nefelokokkugia είπε...

@Elf
Ειλικρινά δεν ξέρω αν χαίρομαι γι΄αυτό.
Θέλει ή υποχρεώθηκε να είναι?
Τέσπα...

@Ουφ!
Έλα, έλα. Προλαβαίνεις λίγη ακόμα.

Ephemeron είπε...

ααα... εμενα μου αρεσε πολλλυυυ το τραγουδακι... πολλλυυυ καλο!
τωρα θυμηθηκα και κατι σχετικο με το τροπο που μιλαμε...
Δεκαετια 80, ημουν φοιτητης στη Θεσσαλονικη, το λεωφορειο τιγκα στο κοσμο, σε μια σταση ομως ο οδηγος ξεχναει να ανοιξει την πισω πορτα γαι να κατεβει μια κυρια, και ξαφνικα ακουμε την κυρια να φωναζει...
"Βρε οδηγε, οδηγε, ανοιξε με απο πισω βρε, ανοιξε με απο πισω!"
Και φυσικα το τι εγινε μεσα στο λεωφορειο δεν λεγεται, πεθανε ο κοσμος απ τα γελια και τις τσιριδες...

ΜΑΙΡΗ είπε...

Δεν είσαστε εντάξει τα φάγατε όλα, αν πιώ καφέ τέτοια ώρα δεν πρόκειται να κλείσω μάτι.
Απο ποτάκι παίζει κάτι;

ΜΑΙΡΗ είπε...

Δεν είσαστε εντάξει τα φάγατε όλα, αν πιώ καφέ τέτοια ώρα δεν πρόκειται να κλείσω μάτι.
Απο ποτάκι παίζει κάτι;

ΜΑΙΡΗ είπε...

Δεν είσαστε εντάξει τα φάγατε όλα, αν πιώ καφέ τέτοια ώρα δεν πρόκειται να κλείσω μάτι.
Απο ποτάκι παίζει κάτι;

ΜΑΙΡΗ είπε...

Το παράκανα

nefelokokkugia είπε...

@Ephemeron
Είναι όντως πολύυυ καλό το τραγουδάκι.
Ααα...να με θυμήσεις, όταν έρθεις Ελλάδα να πάρω κιμά να σε κάνω κεφτέδες.

@Μαίρη
Χάλια τα νεύρα σου καλό μου.
Τρεις φορές το ίδιο μήνυμα? Πόση υπερένταση πια? χιχιχι
Κάτσε να σου βάλω ένα ουισκάκι εσένα με την πορτοκαλόπιτα να χαλαρώσεις.

Heliotypon είπε...

Για μένα μιά κρέμα καραμελέ, παρακαλώ...
Φιλιά

nefelokokkugia είπε...

Όλο γούστα μου είστε αγαπητέ Heliotypon.
Που να τρέχω να φτιάχνω κρέμα τώρα, ουφφφ.
Πορτοκαλόπιτες είπαμε ότι κερνάμε και καφέ
...της παρηγοριάς.

Καλημέρα

Fri είπε...

Εγώ τρελαίνομαι για γλυκά και τον καφέ μου τον πίνω μέτριο. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία! Πότε είπαμε θα την ξεφουρνίσεις για να το πετύχω ζεστό το γλυκό;

nefelokokkugia είπε...

@Fri
Ζεστή με παγωτό? Θα σε ενημερώσω.
Έπεσε δουλειά και ξεμείναμε, αλλά κάτι θα κάνουμε και για σένα.
Φιλιά

provato είπε...

εγώ είμαι εύκολος, ένα ξεροψημένο μπουτάκι κοτόπουλο και είμαι εντάξει χεχε

nefelokokkugia είπε...

@provato
Έννοείται πως για το λατρεμένο provato έχουμε προνοήσει και για φαγητό. Τόσα χρόνια αναγνώστριά σου, έμαθα τα γούστα σου.