Κυριακή, 1 Μαΐου 2011

Μέρες Μαγιού



Καλό μήνα, ομορφιές μου.
Πρώτη του Μάη, μου είπαν ότι δεν είναι αργία, είναι...
...ανεργία?
χχμμμ...απεργία?
Κάτι τέτοιο. 
Ξανθιά είμαι, ότι θέλω λέω.
Όποιος θέλει  ανάλυση...σε άλλο bloggάκι. 
Δόξα τον Τουτατίς, έχει μπόλικα στη blogόσφαιρα και από ανθρώπους με περισσότερες γνώσεις.
Είπαμε, εγώ μια απλή ξανθιά είμαι.


Σήμερα  λοιπόν, η άνοιξη εδώ οργίαζε.
Τι μελισσούλες, τι πεταλουδίτσες, τι λουλουδάκια...
Και η Νεφέλω ανάμεσα τους, να λιάζεται.


Μαζέψαμε όοολα  τα λουλουδάκια...φτιάξαμε στεφανάκι... φάγαμε το καταπέτασμα...
...κι αφού περάσαμε τέλεια, γυρίσαμε σπίτι μας και κυκλοφορούμε με γιαούρτι στο πρόσωπο.
Επειδή το γαμωαντηλιακό μου, σήμερα  ΑΠΕΡΓΟΥΣΕ.
...ααα ναι, τώρα μου΄ρθε...
Απεργία είναι τελικά σήμερα.
Ναι, ναι. Απεργία
...και τη γιόρτασα έχοντας αυτό το κόκκινο χρώμα στη μούρη σα σουηδέζα. Ξέρετε...αυτό το γουρουνοκοκκινοροζουλί στη μύτη και στα μάγουλα?
Αυτόοο




129 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εδώ στην Αθήνα ξυπνήσαμε με βροχή...

Όσο για την κοκκινίλα που λες, εμένα δεν μου θυμίζει Σουηδέζα, αλλά τον πισινό μιας μαϊμούς!

Άιντε, καλό μήνα να ’χουμε...

nefelokokkugia είπε...

Αχ, κύριε Ασκαρδαμυκτία μου, πόσο δίκιο έχετε.
Ως μεγαλύτερος εξάλλου, ξέρετε τόσα πολλά και έχετε δει και σαφώς περισσότερους μαιμουδοκώλους.
Θα διορθώσω το κείμενό μου πάραυτα. Καλό μήνα και σε εσάς.
Σμουτςςςς

ria είπε...

τώρα κόκκινο, σε πέντε μέρες θα έχεις τέλειο μπρονζέ χρώμα! μην το σκέφτεσαι καθόλου.

προσοχή μόνο μη βάλεις και αγγουράκι... θα αρχίσεις να γλιφεσαι σα γάτα γιατί θα είναι τζατζικι!!!

καλό μήνα!

nefelokokkugia είπε...

Έτσι όπως το θέτεις Ρία μου, καλό ακούγεται.
Τζατζίκι εεεε? Δεν είναι κακό...πείνασα. χιχιχ
Φιλιά και καλό μήνα.

Αμερικλάνος είπε...

Ποιοες ανεργίες και απεργίες, εμένα οι αμερικλανοαναγνώστες με ενημερώνουν κάτι περί μαγιόξυλου. Μετά από σύντομη αναζήτηση στο γκούγκλι ενημερώθηκα ότι είναι φαλλικό το μαγιόξυλο.

Το έπιασες το μαγιόξυλο Νεφέλω?

marco είπε...

Οι σουηδέζες δεν είναι γουρουνοκοκκινοροζουλισμένες (τί λέξη έγραψα;;;;)

Καλό μήνα συμπεθέρα:)))))

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλάνος
Δεν το ΄πιασα καλά βρε Αμερικλανάκι γιατί μου είπαν ότι λίγο πριν πάω, είχε περάσει ένας τύπος που κυνηγούσε κάτι γουρούνια να τους κάνει ένεση και τα είχε διαλύσει όλα. Έτσι άφησα τις βλέψεις μου για το μαγιόξυλο και ασχολήθηκα μόνο με τα ταπεινά χαμομηλάκια...
Καλημέρα

@Marco
Δεν είναι γουρουνοκοκκινοροζουλισμένες doc μου, στη Σουηδία. Έλα το καλοκαίρι εκεί που πάω εγώ και θα βγάλουμε ακόμα μια καινούργια λέξη για το χρώμα τους.
Καλημέρα συμπέθερε.

marco είπε...

Μήπως τις μπερδεύεις με τις αγγλιδούλες;

Σε ποιό μέρος πάς εσύ τα καλοκαίρια;;;

nefelokokkugia είπε...

Καλά ντε, μη βαράς. Μη το πεις εκεί στις Σουηδέζες και παρεξηγηθούν.
Στα παράλια της πατρίδας σου.

marco είπε...

Μπα, τί να παρεξηγηθούν; Μήπως ξέρουν; :))))

nefelokokkugia είπε...

Τιιιιι? Δε με διαβάζουν?

marco είπε...

Είναι σε εντατικά εκμάθησης ελληνικών, τώρα

nefelokokkugia είπε...

Και έχουν τον καλύτερο δάσκαλο φαντάζομαι. Να τις γυρνάς και ανάσκελα doc. Μαθαίνουν γρηγορότερα έτσι.

marco είπε...

Εσύ πού το ξέρεις;

nefelokokkugia είπε...

Μου το ΄παν κάτι σουηδέζες που γνώρισα στις διακοπές βρε συμπέθερε. Τι φαντάστηκες?

marco είπε...

Α ναι; κι εγώ νόμιζα ότι είσαι πολύγλωσση... χαχαχαχαχαχα

nefelokokkugia είπε...

χαχχαα...μ΄αυτά που διαβάζεις εδώ, δε σε αδικώ.

Αμερικλάνος είπε...

Κοίτα παρλαπιπίαση που τους έπιασε, μου κάνανε τα εισερχόμενα σουιδέζικο μπαρ. Δε βάζετε και καμιά φωτογραφία τουλάχιστον?

marco είπε...

Είδες; Δίνεις λάθος εντυπώσεις... :)

@αμερικλάνος: Τί φωτογραφίες θες καλό μου εσύ;

Αμερικλάνος είπε...

Από τις εντατικώς μαθητευόμενες ελληνικών σουηδεζο-κορασίδες!

nefelokokkugia είπε...

Έχει μια πολύ ωραία ο doc, το blog του. Πάρε μάτι.
...που έπηξε το μάτι σου στα θηλυκά γουρούνια, ταλαίπωρε Αμερικλάνε. Την ένεση την κατάφερες τελικά?

marco είπε...

Έλα μωρέ αμερικλάνε! Όπως και οι αμερικλανίδες, έτσι κι οι σουηδέζες... u know? American woman?

Αμερικλάνος είπε...

Ναι την είδα την είδα.

Άσε, χτες συζητούσαμε με έναν κινέζα και λέγαμε για τις γουρούνες η μια που τσιρίζει και έχει τουπέ (αλλά είναι εύκολη στην... ένεση) έχει στητό κώλο. Μετεμψύχωση της μονρό!

nefelokokkugia είπε...

@marco
He knows! American pigs!

Το ξέρω ότι δίνω λάθος εντυπώσεις, αλλά
...λες να με νοιάζει?
Διασκεδάζω εδώ μέσα.

marco είπε...

Πρέπει να βολτάρω το τρελλό αγόρι, επανέρχομαι :)

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλάνε
χαχχαχα Έχει γίνει σοβαρή η περίπτωσή σου αμα έφτασες να προσέχεις τον κώλο της γουρούνας.

nefelokokkugia είπε...

Τα φιλιά μας στο τρελό αγόρι. Βρες του καμιά σουηδέζα.
Κι αν χρειαστεί εμβόλιο, βάλε μια φωνή να έρθει ο Αμερικλάνος.

Αμερικλάνος είπε...

Δεν την έχεις δεν πως τον κουνάει, το πουτανάκι, γι'αυτό το λες! Αφού η άλλη η αντρογουρούνα της την πέφτει!

3 γουρούνες κλεισμένες σε ένα κελί ένα χρόνο... βάλε με το νου σου τι κάνουν όταν σβήνουν τα φώτα.

nefelokokkugia είπε...

χαχαχαχα δεν υπάρχεις λέμε. Το ξέρεις ότι μ΄αυτές τις σκέψεις σου Αμερικλάνε ο doc μπορεί να βγάλει υλικό για ένα διδακτορικό εεε?

Εγώ πάντως σου είπα..στρίμωξε τη μικρή, πάρε και ένα τσουβάλι κάρβουνα και θα φέρω εγώ τις συνταγές.

Αμερικλάνος είπε...

Πλάκα πλάκα θα την ξεκάνω με υπερδοσολογία βαρβιτουρικών, θα κάνουμε και κεφάλι!

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα τζάμπα φτιάξιμο? Πότε θα κοιμηθείς εσύ βρε?
Γι΄αυτό σε βλέπω αύριο να κάνεις ένεση στον κώλο κανενός ταλαίπωρου κινέζου

Αμερικλάνος είπε...

Δε θα κοιμηθώ, κοιμήθηκα το απόγευμα. Γράφω εργασία, είδες τι τραβάω?

nefelokokkugia είπε...

Ναι βρε. Ότι και εγώ που είμαι στη δουλειά τώρα. Ένα δράμα ζούμε.
Άντε γράφε και άσε το blogging.

Αμερικλάνος είπε...

Χαχαχαχαχα πουλάκι μου ώστε δημόσια υπάλληλος ε?????

Ντροπή σου κυρία μου!

nefelokokkugia είπε...

moi? Δημόσιος υπάλληλος? Όχι βρε. Πάμπλουτη εφοπλύστρα είμαι.

Αμερικλάνος είπε...

Πάμπλουτη ε? Και με καράβια ε? Μάλιστα.

Μήπως ενδιαφέρεσαι για τεκνάκι με προυπηρεσία στην Αμερική και πολλές αντοχές? Τιμαί λογικαί!

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα Ναι, εφοπλύστρα σε καράβια. Τι νόμιζες?
Τεκνάκι εεε? Με προυπηρεσία στις αμερικανογουρουνίτσες? Μπαααααα

nefelokokkugia είπε...

..να ΄ξερες τουλάχιστον να μαγειρεύεις...

Αμερικλάνος είπε...

Και να μαγειρεύω ΞΕΡΩ και απ'όλα! Ξέρεις πόσες προτάσεις γάμου έχω δεχτεί μετά από τάισμα? Στα πατώματα πέφτουν όλες με την πρώτη μπουκιά! Μετά βλέπουν το χαμό στην κουζίνα και το ξανασκέφτονται, οι κάργιες.

nefelokokkugia είπε...

χαχχααχαχα. Εγώ πρόταση γάμου σίγουρα δε θα σου κάνω.
Το δις εξαμαρτήν...

Αμερικλάνος είπε...

Μην είσαι χαζή, όταν πάρω υπηκοότητα θα σε κάνω αμερικλάνα! Και τα παιδιά σου αμερικλανάκια!

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

kalhmera kai kalo mhna!!!

nefelokokkugia είπε...

Όρίστε..κάνω και ορθογραφικά από τη σύγχιση. Το δις εξαμαρτείν....
Και τα παιδιά μου είναι κλανάκια σκέτα. Δε θες ούτε να τα ακούσεις ούτε να βρεθείς στο πεδίο βολής τους.

nefelokokkugia είπε...

Καλημέρα Εκφράσου. Καλό μήνα και σε σένα.
Καλύψου μη σε πάρουν τα βόλια. Το ξεφτιλίσαμε πάλι σήμερα εδώ. Μπας και σε ενδιαφέρει γάμος με Αμερικλάνο?

marco είπε...

Με σκάφη!!! χαχαχαχαχαχα

nefelokokkugia είπε...

...και σκάφη έχουμε. Δεν είμαστε τυχαίες εφοπλύστρες εμείς.

marco είπε...

Να βγάλουμε tshirt "ήμουν κι εγώ στα (;) σκάφη"... :)))))

Αμερικλάνος είπε...

Με έχεις βγάλει στο κλαρί, έτσι? Αμερικλάνος νέος ψάχνεται χαχαχαχαχαχα

μαρκο τα έσοδα από τις μπλούζες θα πάνε στους άπορους φοιτητές της αμερικής να υποχέσω ε?

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα Μέσα. Θα το φοράω εναλλάξ με το t shirt "Εκραξαν και στο δικό μου blog τον Μahler"

marco είπε...

Όχι ρε! Υπέρ του ιδρύματος εκμάθησης ελληνικών στο... ανάσκελο

nefelokokkugia είπε...

@Αμερικλάνος
Σε έβγαλα, όντως. Τι να κάνω μάνα μου? Έχω έξοδα.
@marco
Ξέρεις και ελληνικά και σουηδικά. Φτάνουν. χαχαα

marco είπε...

Και άλλες πολλές γλώσσες, επίσης

nefelokokkugia είπε...

Να σε κάνω κονέ με τον Αμερικλάνο τότε...

marco είπε...

Γιατί ρε; Φροντιστήριο θα ανοίξουμε;

nefelokokkugia είπε...

Mια ψυχιατρική κλινική υπό την υψηλή μου εποπτεία, δεν είναι κακή ιδέα. Εσύ τη διάγνωση, αυτός τις ενέσεις (όταν μάθει να κάνει...)
Δύσκολοι οι μετάΔΝΤ καιροί. Θα έχουμε πολύυυυ πελατεία. Μας έχουν τρελάνει έτσι κι αλλιώς.

marco είπε...

Πελατεία μπορεί να υπάρχει, χρήμα ΔΕΝ υπάρχει...

nefelokokkugia είπε...

Το πρόσεξες και εσύ εεε?
Νόμιζα ότι μόνο εγώ είχα ξεμείνει.
Άσε ρε doc...

marco είπε...

Εμ το πρόσεξα, γιατί νομίζεις φυλάω τη σουηδία ακόμη;;;;

nefelokokkugia είπε...

Aχχχχχχ...τίποτα άλλο δε λέω.
Αχχχχχ

marco είπε...

??????????????? για πες να καταλαβουμε κι εμεις οι αδαεις

nefelokokkugia είπε...

Αχχχχχ. Βουλιάξαν τα καράβια μας doc και δεν υπάρχει φράγκο.
....όχι πως είχαμε την προΔΝΤ εποχή, αλλά...

marco είπε...

Ούτε φράγκο ούτε φράκο... πίκρα

nefelokokkugia είπε...

...ααα ..και εσείς? Άστα ρε doc.
Λες να βγάλουμε τον Αμερικλάνο στο κλαρί?

marco είπε...

Τί διάολο; τόσο γκόμενος είναι ο ακερικλάνος; να ζηλέψω δηλαδίς;;;;

nefelokokkugia είπε...

Δεν τον ξέρω, αλλά νταξ μωρεεε. Μπρούμυτα θα είναι, θα βογγάει και θα λέει μόνο "Ντα"

marco είπε...

Τα DA είναι της δικιάς μου ειδικότητας... :))))

nefelokokkugia είπε...

Καμιά αντίρρηση. Θα σας βγάλω και τους δύο στο κλαρί. χαχαχα

marco είπε...

Εγώ είμαι της ρούγας, όχι του κλαριού

Αμερικλάνος είπε...

Χριστέ μου παρλαπιπίαση. Μέχρι να γράψω δυο παραγράφους στην εργασία, με βγάλατε και στο κλαρί. Μέχρι και σενάριο μου εκδόσατε!

Νεφέλω, εγώ ενέσεις (που ξέρει και να σκάσεις) ο μαρκο ψυχοθεραπεία εσύ τι θα κάνεις? Τη ξανθιά στη ρεσεψιόν? Θα σε έχουμε να κερνάς τους μεζέδες σου στη ΣΔΟΕ οποτε μας επισκέπτεται! Δε θα μείνει φορορουφιάνος για φορορουφιάνος!

nefelokokkugia είπε...

Tι άλλο να κάνουμε βρε? Είπαμε, είμαι στη δουλειά. Οπότε...είναι η ώρα του παιδιού.
Δεν είναι κακή ιδέα πάντως να τους κερνάω μεζεδάκια. Αν δε βγάλουμε λεφτά από την κλινική, θα γίνω τουλάχιστον μια νέα Βέφα. Γιατί είμαι θεά και στη μαγειρική.

Αμερικλάνος είπε...

H θεά της δυσεντερίας είσαι στη μαγειρική! Μουκιά και κόψιμο!

Λέγε ρε, θα τον κλαίω το χαλβά μου έτσι και φτιάξω το γλυκό σου?

nefelokokkugia είπε...

Είμαι κιουρία και δεν απαντώ.
Το γλυκό εμένα μ΄άρεσει πολύ. Δε θα πάει χαμένος ο χαλβάς. Αλλά οκ..εγώ ξέρω και να φτιάχνω γλυκά.
Σου είπα, στη χειρότερη, κάλεσε τα κινεζάκια σε tea party και μπουκωσέ τα με το ζόρι. Είχαν φάει και στο χωριό τους χαλβά με ξηροκάρπια για να έχουν και άποψη?

Αμερικλάνος είπε...

Έλα βρε νεφελω αφού το ξέρεις ότι σε πειράζω, μαρέσει να σε λέω ατάλαντη στη μαγειρική!

Τα κινεζάκια δεν τα ξαναβάζω σπίτι μου στον αιώνα τον άπαντα. Να πάνε να βρούνε αλλού κεράσματα οι τσιφούτηδες! Που ούτε ένα μπισκότο τύχης δεν έχουν φέρει στο εραστήριο!

nefelokokkugia είπε...

Tην τύχη σου την είδες με τις γουρούνες. Τι το θες το μπισκοτάκι? Μουχαχαχαχα

Αμερικλάνος είπε...

Προχτες την παρασκευή δηλαδή μουέτυχε σε τέτοιο μπισκότο ότι στο άμεσο μέλλον θα μου έρθουν νέες δουλειές και άρχισα να καταριέμαι αφού το πάσαρα σε ένα κινεζάκι. Δε μου φτάνουν σάμπως αυτά που έχω????

Ρε οι γουρούνες μην κοιτάς τι λέω, είναι ευλογία! Ειδικά παλιά που ήταν μικρές μια χαρά τη βρίσκαμε. Τώρα που γίνανε γριέτζες μου τη σπάνε λίγο.

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα και θα την είχες σίγουρη τη δουλεια.
Λογικό να μη σ΄αρέσουν οι γριές γουρουνίτσες. Θα πάχυναν κιόλας εε?
Τώρα είναι έτοιμες για ταξίδι στην Ελλάδα.
Θέλουμε πολλές παγοκύστες.
Μη χαλάσουν στη διαδρομή.

mahler76 είπε...

εμείς αγοράσαμε τα λέλουδα αλλά το στεφάνι ακόμα δεν το φτιάξαμε. Καλό μήνα :)

nefelokokkugia είπε...

Καλό μήνα Mahler μουυυυ

zoyzoy είπε...

Αυτό το γουρουνοκοκινουροζουλί που λές το βλέπω τώρα τόσες μέρες στην ατμόσφαιρα ήρθε και πάνω σου:))

Τα Μαγιάτικα μου καλό μήνα να'χουμε!

nefelokokkugia είπε...

Καλό μήνα Zoyzoy.

Hitori Tana είπε...

Καλό μήνα νεφέλω....και εκεί που ζευγαρώνει η φύση και οργιάζει....εύχομαι να πέσει κανά ψίχουλο και στις δικές μας τις ποδιές!

dsquared είπε...

Εμ παρε ενα κεσε γιαούρτι και κανε μασκα στη μουρη να βρεις την υγεια σου!


din

mahler76 είπε...

ή πέτα το γιαούρτι στον Πάγκαλο να γελάσουμε οι υπόλοιποι μουχαχαα

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Πρόσεχε μόνο μη σου μείνει κουσούρι αυτό το γουρουνοκοκκινοροζουλί. Ξες τί άτιμο που είναι?

Εγώ λέω αύριο να πάω να γίνω ξανθιά!

Ουφ! είπε...

καλό μήνα!!!! άτιμος ο ήλιος :/

ασωτος γιος είπε...

καλο μηνα και σου εχω και φραση -κλειδι που μας εμαθε μια γιαγιουλα
για να παει καλα ο μηνας θα λες καθε πρωι
καλη μερα
καλε μου
μηνα
μαη
ε τελειο?

nefelokokkugia είπε...

@Hitori Tana
Καλό μήνα γλυκιά μου.
Η φύση όντως ζευγαρώνει και οργιάζει. Εμείς πάλι, όχι. Χαχα
Που θα πάει, θα έρθει και η σειρά μας. Αλλά όχι με ψίχουλα κουκλάρα μου. Εμείς θέλουμε και τ΄αξίζουμε όλαααα.

@dsquared
Aυτό έκανα, καλές μου Ντίνες. Κυκλοφορούσα σα ζόμπι.

@Mahler
Με το πήλινο, είπαμε εε? Αλλιώς θα το φάει ο άχρηστος.

@Γαμάει και Δέρνει.
Γιατί να μη μου μείνει βρε κοριτσάρα? Εσύ δεν μου είχες πει κάποτε πόση πέραση έχει το ροζ?
Ξανθιά? Μπααααα, δε βλέπεις τα δικά μου χάλια?
Μέχρι να γίνεις όμως, μπες όποτε μπορείς google talk. Θα είμαι μέσα μέχρι αργά.

@Ουφ!
Καλό μήνα και πολλά φιλιά και σε σένα. Είναι άτιμος. Μου ΄καψε και τα ελάχιστα εναπομείναντα εγκεφαλικά κύτταρα.

@Άσωτος
Ουαααου.
Θα πρέπει να το μάθω όλο αυτό, απ΄έξω? Τι να πρωτοκάμει μια ταλαίπωρη ξανθιά με καμένα εγκεφαλικά κύτταρα?
Θα βάλω post it στον καθρέφτη.
Καλό μήνα και φιλιά

γνωστος αγνωστος είπε...

τον μαη τον επιασες ???

mahler76 είπε...

καλέ ναι με την τσανάκα όχι σκέτο!!!

nefelokokkugia είπε...

@Γναγ
Μπααα, αποκοιμήθηκα.
Εσύ? Ακόμα σε νηστεία?

nefelokokkugia είπε...

@Μahler
Ναι, Μahler μουυυ, με την τσανάκα. Αδεια όμως. Το γιαουρτάκι, δικό μου.

mahler76 είπε...

ε ναι, τώρα που κάνουμε και δίαιτα, ένα γιαρτουτάκι μετά τις πίτσες και τις κοκα-κόλες κάνει καλό.

Αμερικλάνος είπε...

Θα στουμπωσεις ρε και θα γίνεις κινεζάκι από το σφίξιμο!

Hitori Tana είπε...

nefelo θεα...υποκλίνομαι και συμφωνώ!

nefelokokkugia είπε...

xaxaxa
@Mahler
Είστε θεότρελοι.
Κορόιδευε Mahler μουυυ, αλλά να δεις μετά τη δίαιτα πως θα μου πάνε τα εσώρουχα -υπερπαραγωγή. χαχαχα Καλά...εσύ σίγουρα δε θα τα δεις. χαχαχα
Εσύ έγραψες τι έφαγες σήμερα? Θα πάω να το τσεκάρω αργότερα. Αλιμονό σου, αν έχεις φάει τα τέρατα.

@Αμερικλάνος?
Ψέματαααα. Δε στουμπώνει το γιαούρτι. Εγώ στα παιδάκια μου δίνω καθημερινά και έχουν hesei τον κόσμο όλο...

nefelokokkugia είπε...

@Hitori Tana
Ευχαριστώ γλυκιά μου, αλλά... τι έκανα πάλι? χαχαχα

Αμερικλάνος είπε...

Τους έδωσες πίτσα κόκα κόλα και γιαούρτι? Ε μην τρελαθούμε τώρα! Στουμπωμα κανονικό, οι εξόδοι έχουν κλείσει και είμαστε έτοιμοι για απογείωση!

mahler76 είπε...

όχι μόνο θα τα δώ, θα τα σκίσω και με τα δοντάκια μου (από την πείνα που θα έχω χαχαχαχα)

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα λες να τους έδωσα όλα αυτά? Τι τα πέρασες?
Αμερικλανάκια?

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα είσαι απίστευτος ρε Mahler. Aπό την πείνα, ναι. Σε πιστεύω.
Θα τα μοιραστείτε με την Hitori Tana
Κοίτα μόνο μην σας κάτσουν βαριά και ξαναπάρετε τα κιλάκια

Elsa Maxwell είπε...

Σας τσάκωσα! α, ωστε απο εδώ μύρισε η πίτσα. !α, για δίαιτα μιλάτε.
μάλιστα
μια πίτσα, μια κόλα και μετά το γιαούρτι για την διαιτα?
πα μαλ!

Elsa Maxwell είπε...

φάγατε την πίτσα μου πήρατε και το νο 100 σχόλιο.
μπράβο σας, εγώ φταίω που σας κανω παρέα...

nefelokokkugia είπε...

Αχ κυρά Έλσα μου, μας πιάσατε πάνω στα διατροφικά μας όργια.
Εγώ κυρά Έλσα μου, λίγα θέλω να χάσω, αλλά ο Mahler μουυυ έχει ξεχειλώσει τελευταία. Τρεις βόλτες τον φέρνω για να τον πάρω cyber αγκαλιά.

mahler76 είπε...

όργια όργια σταμάτα να με προκαλείς ανάφτρα γυναίκα.

nefelokokkugia είπε...

Ποιός πήρε το 100ο σχόλιο? οεεεοοο?

Elsa Maxwell είπε...

Aποχωρώ με το βρακί που φορώ, δεν έιναι αυτά για μένα. Ακου όργια. αποχωρώ διακριτικά...
ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑ?

nefelokokkugia είπε...

@ Μahler
Moi? Το μόνο που δεν ειμαι η δόλια? Δε βλέπεις τη φωτογραφία στο προφίλ μου?
Τι ν΄αναψω γριά γυναίκα? Αντε κανά καντήλι στον Άγιο Ραφαήλ...
Βοήθειά μας.

Αμερικλάνος είπε...

Αυτός θα αγκωμαχάει με τη δυσκοιλιότητα μετά τα γιαουρτια και τις πίτσες και αυτή θα κοιτάει τη ρίζα στο μαλλί μη και μεγάλωσε! Τι νομίζεις!

Elsa Maxwell είπε...

το 100 το πήρες εσύ και το νεφέλωμά σου, γι αυτο φεύγω.

κύριε Αμερικανοτέτοιε μου, η γιαούρτη, πόση δηλωμένη χαρτόμαζα έχει?

nefelokokkugia είπε...

Mετά κυρά Έλσα μου θα σε περιμένουμε...
ξέρεις εσύ...στα γνωστά μέρη. Μμμμ..είσαι και κιουρία.

ΥΓ Το βρακί που το πας? Δικό σου ειναι ή του Μahler μουυυ?

mahler76 είπε...

Άγιος Ραφαήλ is my midle name babe!

@Elsa Maxwell
έχετε δίκιο έχουμε παρεκτραπεί.

Elsa Maxwell είπε...

Μahler εβδομήντα τέτοιο μου, είναι αγγλος ο αγιος ραφαήλ?
ή εσεις λόρδος?

παρεκτραπεί? μμμ! ίσως! αλλά αν σας αρέσει!

nefelokokkugia είπε...

Ξεφτιλιστεί, θα έλεγα. Γίναμε ρόμπα...
Τι άλλο?
Απ΄ολα. Αλλά δε φταίω εγώ Mahler μου...η κυρά Έλσα... και εκείνη η σουπιά ο Αμερικλάνος.

Αμερικλάνος είπε...

δεν είμαι σουπιά είμαι ψαρονέφρι

mahler76 είπε...

@Elsa Maxwell
από την λόρδα που έχω μετά την σαλατούλα ναι μπορείτε να το πείτε κι έτσι, είμαι λόρδος.

@nefelokokkugia
την κύρα Elsa την συγχωρούμε :)
την άλλη την σουπιά θα το σκεφτώ χαχα

mahler76 είπε...

@Αμερικλάνος
καλώς τον κι ας άργησε

mahler76 είπε...

περιμένεις πάντα την ώρα που πάω για ύπνο για να κάνεις την εμφάνισή σου.

Αμερικλάνος είπε...

Τόση ώρα μιλάω, τώρα με είδες????

Τα γιαούρτια μετά την πίτσα φταίνε, να τα κόψεις.

Elsa Maxwell είπε...

Μy Lord, δηλαδή απο δω και πέρα!

καταλήξτε όμως γιατί αφ' ενός πεθαίνω της πεινός, αφ' ετέρου, θα με πάρει ο νύπνος στο ανακλιντρο και θα πιαστώ! Ψάρι θα φάμε την σουπιά η γουρουν!

mahler76 είπε...

@Αμερικλάνος
είχες καμιά ώρα να γράψεις σουπιά.

@Elsa Maxwell
με την πείνα που μας δέρνει θα φάμε τα πάντα όλα

Αμερικλάνος είπε...

Έχουμε και μια εργασία να γράψουμε κύριε!

mahler76 είπε...

εγώ παράλληλα βλέπω Desperate Housewives και τώρα θα καθίσω να δώ South Park.

nefelokokkugia είπε...

Desperate Housewives?
Πάλι εμένα σκεφτόσουν Mahler μουυυ? Eγώ είχα πάει να βγάλω κάτι ρούχα από το στεγνωτήριο και να τα διπλώσω. Ποιός έχει όρεξη για σιδέρωμα είπαμε?

mahler76 είπε...

"Ποιός έχει όρεξη για σιδέρωμα είπαμε?"

πρόστυχη γυναίκα.

nefelokokkugia είπε...

χαχαχα είσαι θεότρελος Mahler. Θα φοβάμαι να πω οτιδήποτε πιά

Mairaki είπε...

βρε αθεόφοβο...τι γράφεις...τι χρώμα είναι αυτό??????? κάτι σαν το μπορδοροδοκόκκινο???χαχαχα
Καλό Μήνα και απο εδώ κοριτσάκι μου!!!!

nefelokokkugia είπε...

Από τη στιγμή που δηλώνω στο προφίλ μου χαζογκόμενα, ότι θέλω γράφω, χωρίς επιπτώσεις. χαχαχα
Αυτό το μπορδοροδοκόκκινο, μου θυμίζει Μοιραράκη.
Φιλιά και καλημέρες

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Το ροζ (γενικώς!) σε γλυτώνει από πολλά δεινά. Τσεκαρισμένο.

Μιλάμεεεεεεεε

nefelokokkugia είπε...

Άν είναι τσεκαρισμένο...
Κοίτα που κοντεύετε να με πείσετε ότι θα μ΄αρέσει το ροοουζ. Αν αλλάξω και τ΄ονομα του blog σε "ταπεινό χαμομηλάκι" έκλεισα ως γυναίκα.