Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011

Πρωινό παραμύθι




Πήγε μια μέρα ο πατέρας το παιδί του στο τσίρκο... έκαναν βόλτα και χάζευαν τα κλουβιά με τα ζώα... κάποια στιγμή είδε το παιδί έναν τεράστιο ελέφαντα, δεμένο από το πόδι, με μία αλυσίδα μικρή από ένα πολύ μικρό πασσαλάκι....
Απόρησε και ρώτησε τον πατέρα του : ¨Μπαμπά, γιατί δεν δίνει μία κλωτσιά ο ελέφαντας να απελευθερωθεί, αφού ειναι τόσο μεγάλος και τόσο δυνατός και το ξυλαράκι πολύ μικρό για να τον κρατήσει ???"
Ο πατέρας του χαμογέλασε και του απάντησε: "Βλέπεις όταν τον έδεσαν εκεί, ήταν ένα μικρό ελεφαντάκι και για πάρα πολύ καιρό προσπαθούσε να σπάσει την αλυσίδα του! Τράβηξε, παιδεύτηκε, δεν σταμάτησε να ψάχνει τρόπο να φύγει...άλλα ήταν πολύ αδύναμο τότε και δεν μπόρεσε... και έκλαψε, έκλαψε πάρα πολύ και παραιτήθηκε...και τώρα δεν ξέρει ότι έχει γίνει μεγάλος και δυνατός και μπορεί να σπάσει τα δεσμά του..."

Το αντέγραψα από ένα site γιατί μου θυμίζει εμένα, εσένα, τους φίλους μου....που δε μας έδεσαν το ποδαράκι αλλά τη θελησή μας.
Πρωινά φιλιά και καλημέρες


3 σχόλια:

ΜaRioNaSTRo είπε...

Αυτό να το διαβάσεις και στα παιδάκια σου Νεφελοκοκκυγία μου!
Η αποδέσμευση από τα δεσμά προυποθέτει εξέργερση και επανάσταση! ένα ρεμπέλιον!
Εμείς, τι κάνουμε τώρα είναι το θέμα;
Σε φιλώ

Emperor είπε...

Λοιπόν μωράκι μου, έτσι για να μην παρασύρεσαι από λόγια που ακούγονται ωραία ή κάπως. Ξέρεις πως έχουν πεθάνει περισσότεροι άνθρωποι από ελέφαντες παρά από φίδια? Και ξέρεις γιατί? Γιατί οι ελέφαντες θυμούνται (μνήμη ελέφαντα που λέμε) για μια ζωή και δίνουν ευκαιρείες μια ολόκληρη ζωή, λόγω ευαισθησίας και καλοκαρδίας. Μέχρι που απλά ξεχειλίζει το ποτήρι. Δεν είναι λοιπόν ότι επειδή όταν ήταν μικροί δε μπορούσαν και γι'αυτό δε μπορούν και τώρα. Είναι επειδή είναι πιστοί και συγχωρετικοί στ'αφεντικό τους. Μέχρι να πάψουν να τον αντέχουν. Πώς το ξέρω? Μπορεί νά'μαι πίθηκος στο κινέζικο ωροσκόπιο αλλά ο ελέφαντας είναι τ'αγαπημένο μου ζώο επειδή του μοιάζω πάρα πολύ. Σχεδόν σ'όλα. Και κυρίως στη μοναχικότητά του, στην υπομονή του, στη μνήμη του, στην ευαισθησία του. Αν δε με πιστεύεις (θα βάλω να σε φυλακίσουν και μετά θα σε μαστιγώσω εγώ ο ίδιος) ψάξε το θέμα. Σε φιλώ ... όπως μόνο ο Αυτοκράτορας ξέρει, όπως κανείς άλλος. :)

nefelokokkugia είπε...

@ Marionastro
Εμείς κάνουμε επανάσταση από το πληκτρολόγιο? Φιλιά κοριτσάκι
@emperor
Με κολάζετε Αυτοκράτορά μου. Μαστίγια, φιλιά...ουφ...με κολάζετε. χιχιχ