Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011

Αν είμαστε ότι τρώμε....

....τότε εγώ είμαι ψυχασθενής? Τρώω σχεδόν τα πάντα... και τίποτα αν δεν μου κάτσει καλά στο μάτι.
   

Έχοντας τελειώσει με τις υποχρεώσεις στη δουλειά μου από τις 10 το πρωί, χαζεύω στο internet (μεταξύ μας, αυτό κάνω έτσι κι αλλιώς κάθε μέρα)
Τέλος πάντων...εκεί που χάζευα, κάπου μετά τον τέταρτο καφέ, είδα αυτή την ανάρτηση του καθαρματένιου μάγειρα . Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω το ίδιο (να θυμηθώ να προσθέσω στο προφίλ μου ότι είμαι και ζηλιάρα).
Ανάμεσα σε άλλα, αυτά είναι τα πλέον αγαπημένα...

Ελληνικός καφές σκέτος (τουλάχιστον 7-8 τη μέρα) , άντε και κανά σκέτο εσπρέσσο στο τσακίρ κέφι.
Πράσινο τσάι (άλλα τόσα φλυτζάνια. Όχιιιι, δεν έχω νεύρα)
Πίτες (τυρόπιτες, πρασόπιτες, σπανακόπιτες...ότι να΄ναι). Πατάτες φούρνου. Θαλασσινά. Ψάρι με λαχανικά στο φούρνο. Αθερίνα τηγανιτή. Τυριά (μόνο ελληνικά)  Οχι αγάπη μου δεν θεωρώ τυρί αυτό το πράγμα με το ροδάκινο ή το ουίσκι μέσα. Μόνο τη μουχλιασμένη αηδία αντέχω κι αυτό σε περιορισμένες ποσότητες. Καρυδόπιτα με παγωτό καιμάκι. Παγωτό παρφέ βανίλια και σοκολάτα πορτοκάλι Δωδώνη. Κανταίφι. Κάπαρη. Παστουρμά. Πίτσα με καυτερά αλλαντικά και πολύ τυρί.Cinnamon rolls  Σοκολάτα υγείας.Ο συνδιασμός σοκολάτα πορτοκάλι γενικά. Μπανάνες (ποτέ σε παγωτό ή γλυκό). Πορτοκάλια. Γλυκό πορτοκάλι. Γλυκά κουταλιού. Περγαμόντο, νεράτζι...άντε και κυδώνι. Σάντουιτς με ζαμπόν τυρί και κάπαρη.Μοσχαρίσια μπριζόλα στα κάρβουνα. Κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο. Ζυμαρικά με σάλτσα πέστο. Φασολάκια, μπάμιες, αρακάςςςςςςςς (διαλιέχτεεε). Αγκινάρες. Γάλα φρέσκο παγωμένο. Πετσα από πρόβειο γιαούρτι. Μετσοβόνε σαγανάκι. Γίδα βραστή. Κοκορέτσι. Αρνί στη σούβλα κρύο με μουστάρδα. Μπουγιουρντί με ψωμάκι ψημένο. Ρεβυδοκεφτέδες με γιαούρτι. Χούμους. Ιρανική πιτούλα με συκωτάκι μοσχαρίσιο. Χωριάτικη σαλάτα με μπόλικο λαδάκι για βουτιές. Χαλβάς με αμύγδαλα ή σοκολάτα. Φυστίκια Αιγίνης. Πιτόγυρα με μπόλικο τζατζίκι. Ψωμί χωριάτικο (2-3 ημερών, κατά προτίμηση). Μυζήθρα φτιαγμένη  από τα χεράκια μου με πρόβειο γάλα.

Τσιγάρα. Πριν, μετά και κατά τη διάρκεια. Του φαγητού ντεεε...

Φιλιά.  Πείνασα, πάω σπίτι να φάω.





7 σχόλια:

Emperor είπε...

Πότε θα μου κάνεις το ... τραπέζι?

spacefreak είπε...

Καλή όρεξη.

nefelokokkugia είπε...

@emperor
Καλημέρα Αυτοκράτορα. Διαλέγεις από τη λίστα και θα σου βρω το καλύτερο catering. Ταράτσα θα την κάνουμε.
@spacefreak
Πάντα έχω, δυστυχώς. Ευχαριστώ πάντως

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Μαλάκα έχει γεμίσει σάλια το στόμα μου και είμαι και στη δουλειά. Δε με λυπάσαι? Πάλι δε θα αφήσω ζελεδάκι για ζελεδάκι!

Το βράδυ λέω να ρίξω μια μπριζολάρα στην ψηστιερα. Ψήνεσε κοριτσάρα μου?

nefelokokkugia είπε...

Μέσα. Εγώ τι να φέρω?
Εκτός από την ορέξη μου... που έχει φτάσει σε επίπεδα kafrou τελευταία.

Evil Chef είπε...

Ειμαι απαράδεκτος και αισχρός!!!

Σε ευχαριστώ έστω και καθυστερημένα για την αναφορά στο ονομά μου και περιμένω την τιμωρία που μου αξίζει!!

nefelokokkugia είπε...

Βεβαίως και θα τιμωρηθείς.
Ετοίμασε τραπέζι για τρεις. Εγώ, εσύ και το κορίτσι.
Χμμμ, κάτι σε λιβανέζικο ίσως?